Šta je novo?

Quake 4 - Oficijelni tred

Meni na ultra high nece da startuje nivo.Ucita do kraja,i kad treba da krene onda prsne,javlja low virtual memory.Znam da mi fali ram-a ali ne mogu da verujem da nece ni da krene?Sa high setovanjima 1024x768 2xaa odlicno radi.
 
Da igra se jako cudno ponasa :)
Recimo moj konfig za MP je 800*600@low sa image_lodbias 0 image_downsize 2, iskljuceni spec efekti i sve drugo. Medjutim u 800*600 na medium, sa senkama, bumpmappingom, image_lodbias -1, image_downscale 0 i tako slicno radi ISTO. Jako cudno. Dalje trebalo bi bolje da radi na 5900 GE nego na r9800 pro, (bar je tako bilo sa d3) ali ovde radi bolje na r9800 pro (ustvari i na r9600pro radi maltene bolje, sto jmi deluje malo nemoguce). Procesor, ploca, ram i ostatak su isti na svim masinama.(barton 2500, epox 8rda+, 512 mb ddr).
Sve u svemu igra je jako lose optimizovana (verovatno namerno), jer ne izgleda nista spec.
P.S GX-X, dali si naedge primetio da kad stanes kod nailguna, pa pogledas "preko puta" kroz prozorce :) , strasan pad frameratea (sa 63 na 30)?
Primetio sam takodje na drugim mapama uzasan pad FPS na pojedinim mestima na mapi koja nemaju nikakvo opravdanje....
 
Poslednja izmena:
I Quake 3 je imao slične probleme kad se pojavio, npr. na T4 ima par mesta gde je fps bio užasno nizak. Samo lagano, sve će doći na svoje mesto izbacivanjem apdejtova za Q4 i omasovljavanjem sve boljeg i boljeg hw-a.
 
Jel igras snejce ? :)
Ima super stek za armor na par mesta :)

I definitivno se sad smejemo, igra nas 5. 3 masine imaju 5900 GE a 1 r9800pro.
Za razliku od D3 daleko bolje radi na radeonu.
Tek na venice 3000+ sa 6600 GT stvari dolaze na svoje mesto, tj uvek lepo radi, ali opet se javlja pad FPS na odredjenim lokacijama. I nema razlike izmedju 512 i 1024 Mb
Na svim racunarima fps je veci sa ukljucenim bumpmappingom,senkama, spec efektima, nego kad je sve iskljuceno/razmrljano. Smeh
Ali definitvno MP razbija :), samo da izbace jos mapa.
 
Poslednja izmena:
Pa i na Venice 3000+ sa 1GB rama i 6600GT nisu bash stvari na svom mestu, tj kod drugara na takvoj mashini igra radi manje-vishe isto kao i kod mene, sa manje ucitavanja naravno...
 
Poslednja izmena:
@paradigma:

Q3 ne igram sa takvim setovanjima kao sto sam postovao (jos uvek furam konfig iz vremena durona 700 i geforce DDR-a, samo sam rez digo na 1280 zbog LCD-a) ali FOV mi je 110, uvek bio, uvek ce biti. U Q4 sam ga digo na 100, a ne na 110 posto padne frame rate na 110...

@MadMan:

tu gde si ti udario SS je i meni na konfi kao tvojoj (izuzev 1.5gb rama) radilo u 1280x1024 (sve high), ali videces kasnije kad odmaknes malo, igra pocne da trazi sve vise i vise rama (ti neces imati problem sa time) i sve jacu i jacu graficku i procesor.

@Igor2:

Ptimetio sam da na onoj xaero mapi i kad gledam u svemir u cosku mape imam 30fps iako nema nista na ekranu :) Mislim da (iz onoga sto sam do sda video) igra trazi veliki RAM i video RAM bandwith. Kloikovanjem GPU-a nisam dobio mnogo (sto nije slucaj inace sa fx serijom) ali klokovanjem VRAMa jesam !

@Snejk:

U pravu si. Bice isto kao i sa Q3, trebalo je bukvalno 2 godine da prodje od prvog demoa da q3 "dobije masine" u masi koje mogu da ga teraju lepo. Kad je demo izasao po igraonicama su bili celeroni 300, voodoo 2 i intel740 grafulje. Tek sa Duronima 700 i geforce 2 je to pocelo da lici na nesto... (i da se ucitava za manje od minut :d )

@Nedja:

Onaj tweak program za koji si ostavio link ne radi skoro nikako na FX5900 (sve pocrni, ne izgubi teksture vec ambient light) Offset maping i specular maping opcije usporavaju igru (meni) svaka za 50%. Vidim na tom forumu da i lik sa 2x7800gtx ima 6fps sa svime time ukljucenim (do duse ultra high i 8xAA i 16xAF, 1900 rezolucija)

I inace ima duobble jump-a ;) samo se malo drugacije radi i ne moze o sve objekte :) Takodje ima i plasma jumpa-a, granade jump-a i svega ostalog, a ono sto mi se najvise dopada je to sto rakete i granate prolaze kroz teleport ! E sa ovim ce da bude fazona samo takvih :)
 
Poslednja izmena:
Meni sasvim Ok rade ti tweak-eri (quak4 i 3mood) i za Doom3 i za Quake4... Smanjuju fps, al' moze fino da se podesi koliko...
 
gx-x je napisao(la):
a ono sto mi se najvise dopada je to sto rakete i granate prolaze kroz teleport ! E sa ovim ce da bude fazona samo takvih :)
To ima ga ugase kroz par verzija zbog teške zloupotrebe :D
 
@Delija:

U onom SS-u iz Q4 sa Over the Edge mape gde ima ~35fps, sa ukljucenim SAMO specularom na najnizem nivou ima ~25fps, znaci 10fps manje, pa ti izracunaj kolko je to procenata, a razlika u kvalitetu je maltene neprimetna na tom najnizem setingu. Primetna je tek kad se ukljuci i offset maping a onda na istom tom mestu gde sam radio onaj SS ima ~19fps !!! Hvala lepo, ali to nije za mog FX-a :(
 
Meni je razlika u minimalnom framerate-u (na istom mestu u igri) sa offset-om na low i bez njega 22:26 fps.
 
Ja igram na 1024x768 na Medium setovanjima. AIW 9800pro. cat 5.8. Zna da zasecka neki put na vratima ili sl. al' nije tako gadno kako drugi prichaju. Mozda sa AA ili AF ukljuchenim da. To nisam ni probao. Kako da vidim koliki je FPS a da to nije FRAPS. Moze li sa onim ATi Tray Tool-om to beshe i koliko je to pouzdano da ne opaden frame rate?

Oce li taj cat 5.11 sa novim Open GL driverom. Dok stigne procicemo igru? :(
 
Delija je napisao(la):
Pa mozes da je pokrenes (i D3 i Q4) u 640x480 low settings i to je to, tako da ne vidim na osnovu cega mozes da zasnujes misljenje o kvalitetu iste i njenog engine-a... ;)

p.s. Mnogo propustas... Kad sam video na 6800GT u SLI modu kako izgleda D3 u 1600x1200 4xAA sa parallax mapping-om i jos nekim quality modovima, odlepio sam... :)

Tacno je da meni radi ocajno..nije u tome stvar...video sam kod Gidre85 igru u "najboljem svetlu",ali mi se opet ne svidja...ne znam da objasnim zasto..u svakom slucaju igre zasnovane na doom 3 engine-u po meni nemaju nikakvu atmosferu..Tako da dzaba super grafika kada atmosfera ne postoji

:cigar:
 
Meni je Q4 odjednom odlicno proradio u 1024x768, medium :) Vise ne secka i radi kako sam ocekivao. Bas cu da probam sa High setovanjima.

Edit: sve MP mape mi rade sjajno, nema ni s od moguceg seckanja.
 
Poslednja izmena:
Posle pola sata lude pucnjave, mogu zakljuciti da Q4 odlicno radi u 1024x768, High setovanja, FPS varira izmedju 10 i 60 (otprilike se najvise drzi oko 30-33fps).
 
@Kudti: Shta uradi da ti "poleti" tako? Shta si setovao u igri ili bolje reci . Kako tako odjednom. Mora da ima neka caka?

Inache igra je Ok. Ima radnju. Dinamichnost. Al' zahtevna je.
 
@kUdtiHaEX
Ne znam dokle si stigao, al' sto igra vise odmice, sve je zahtevnija (lepo mi rece GX-X). Ja sam morao da prestanem da se kurchim :d sa onim offset mapping-om vec posle 2 sata igranja, kad su pocela da prste stakla i dim na sve strane, tj. kad mi je prvi put framerate pao na 20fps.

Ono sto me nervira je sto i sa giga ram-a i sa ukljucivanjem extra cache-a u .cfg fajlu igra secka pri otvaranju vrata i pri ulasku u velike prostorije sa puno dripaca. Kad se ucita pozicija, tj. kad se drugi put prodje kroz istu situaciju sve je OK. Ono sto me jos vise nervira je sto mi igra swap-uje (poveca mi swap fajl sa 256Mb na 500), a iskoriscenje ram-a ne prelazi 940Mb... :?

p.s. Sto se vise odmice u igri, sve je lepsa, al' i sve zahtevnija...
 
Potreban pomoc oko nivoa MCC LANDIG SITE,to je onaj nivo na pocetku igrice gde dobijas bacac granata.
Dolazim do nekih vrata i dobijam naredjenje da ih otvorim,pretrazio sam sve ali ne znam kako...nasao sam neki tunel na cijem ulazu su neke kutije pored kojih ne mogu da prodjem.
btw koje dugme sluzi za otvaranje konzole?Hteo bih da vidim koliko imam fps-a u igrici.
 
Treba da se popnes kod tih vrata preko kutija gore, pa da udjes kroz otvor na plafonu...


Sto se tice konzole...
Prvo da bi uopste mogao da dobijes konzolu na tildi (~) moras u autoexec.cfg ili Quake4Config.cfg da dodas liniju
Kod:
set com_allowConsole "1"
, a zatim da u igri ukucas
Kod:
com_showfps 1
ili odmah u jednom od tih cfg fajlova
Kod:
set com_showfps "1"
 
Poslednja izmena:
Pa config sam i tako skroz "izbrljavio" :d da bi podigao performanse i kvalitet grafike u isto vreme. Kao sto sam vec rekao, one cake za optimizovanje Doom3-jke rade i ovde identicno. ;)
 
Ako je za utehu pred sam kraj igre oko 3./3 igra postaje mnogo manje zahtevna, valjda im je ponestalo vremena i ideja za budzenje nivoa. I zabavno bosovi u D3 su bili najzahtevniji, dok ovde to i nije slucaj, mada ih i nema nesto mnogo...

Inace tacno je da i pored 1gb RAM-a igra swapuje iako realno upotreba memorije ne prelazi 800 MB, tj oko ~600 za samu igru, na high details.
 
A sto se sa time cimate kada Quak4 program radi fantasticno?
 
Sa cime se cimamo? :)

Pa quak4 se ne igra sa podesavanjem image cache-a i ostalih slicnih stvari...
 
Hvala na pomoci!
Bolje mi je bilo dok nisam znao da se igram na 10-20 fps-a,1024 x 768 Medium.
Nekad mi se igra zabaguje pa moram da restartujem komp.Da li je to moguce zato sto mi je graficka ( Asus 9550 GE) clocovana pa se pregreje ili je mozda problem u samoj igrici.
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno