Acsst, Fasst, fhss, a-fhss itd. su standardi prihvaćeni i korišteni od strane vojske, industrije, kod radio komadovanja vrlo delikatnim uređajima, ovi drugi nisu. Takođe svi ti standardi komuniciraju na daleko većem broju kanala u 2,4GHz opsegu u odnosu na komercijalne standarde dostupne širokim narodnim masama. E sada možda si ti upravu pa su vojna idustrija i industrija daleko ispod komercijalnih standarda što se tiče tehnologije (a ja bih rekao da je obrnuto). Takođe ima varijacija i različitih algoritama među navedenim standardima da bez smetnji fukcionišu kada x uređaja istovremeno radi u istom frekventnom opsegu i na istim kanalima, pa tako linkuju konekciju na xx kanala i u slučaju interferencija pojedine kanale odbacuju a linkuju nove, pritom xxx puta to urade u sekundi.
Inaće Dji koji je trenutno jedan od lider-a kako u komercijalnoj tako i industrijskoj priči sa svojim sistemima za snimanje iz vazduha koristi FHSS kod predajnika i prijemnika na 5,8GHz, a FASST na prijemnicima i predajnicima koji rade na 2,4GHz i koriste 36 kanala iz tog opsega!
Takođe kako kod nas tako i u svetu nema naprednog modelara, tj. rc pilota da nema neku od RC stanica sa implementiranom tehnologijom, što nam garantuje i dokazalo se da je link izuzetno pouzdan, tako gde jeftine igrčke padaju, gube konekcije, polude same od sebe tu nema problema ako se koristi oprema sa implementiranim standardima, sve to i nije mnogo bitno kada su u pitanju igračke, pošto cena , šteta koju mogu da nasesu je beznačajna. Dok multikopteri zahtevaju x algoritama za stabilizaciju, neka ozbiljana hobby letčka priča zateva potpuno manuelno upravljanje bez ikakvih stabilizacija i mogućnosti autonomnog leta. Mada opet kada padne nekom na glavu teret od 400gr sa 20-30m je čupavo, pa kada se tu uključe elise koje rotiraju na par hiljada obrtaja sve postaje još čupavije. Sreća je da većina nije videla ili doživela povrede od elisa rc modela, ali iste ne treba zanemariti. A da ne pričamo o letelicama koje su teške po vrlo četo između 10-20 kg. sa elisama od 20+", npr helikoperu klase 450 lopatica rotora ima veću kinetičku energiju puščanog zrna ispaljenog iz snajperske puške, a da ne pričamo od lopaticama helikopter aklase 700, ili jet modelima koji kao od šale lete na daleko većim brzinama od 300km/h.
Kako u Srbiji tako i u svetu ima na milione stanica koje funcionišu na tim standardima i izlaznim snagama i nigde u svetu nisu zabranjene, ja uvezao do sada xx stanica, za neke nisu tražili saglasnost ratela, za neke jesu i ista je dobijena bez ikakvih peripetija. Takođe imaš par legalnih uvouznika koji zastupaju vodeće brendove i uvoze stanice i prijemnike, a sve to uz balgoslov ratela.