Procedura odlaska od jednog prvajdera (valjda) ide ovim redom:
- zatrazis raskid ugovora, tj. migracioni kod
- provajder (koliko sam video od slucaja do slucaj) trazi/ne trazi da se odmah vrati oprema i daju ti migracioni kod
- nakon podnosenja zahteva kod novog provajdera sa MIK kodom, uobicajeno u roku od dan-dva vec mozes da preuzmes opremu i odmah nastavis sa koriscenjem usluge.
Znaci, ako Telekom trazi da mu odmah vratis opremu (sto je meni logicno), onda ces ostati bez neta taj dan. Doduse, to recimo uradis u ponedeljak pre podne, vratis im opremu, uzmes MIK i odmah odes u PTT. Verujem da vec sutra-prekosutra uzimas opremu kod PTT-a (ako je imaju - standardna njihova boljka), to prikacis kuci i vozi...
Mnogo je lakse kad vec imas svoj router. Lepo uzmes svoj telekom user/pass za ADSL, ubacis u svoj router, i krenes celu proceduru - odes kod Telekoma, vratis im opremu, uzmes MIK i predas kod PTT-a. U medjuvremenu lepo koristis Telekomov user/pass i nemas prekid u net-u koliko god trajalo cekanje na router od PTT-a i odobrenje od Telekoma za prebacivanje porta kod njih.
Takodje, ti prvo lepo pozovi PTT i reci im da hoces da predjes kod njih, da si na Telekomu i sta treba da radis, pa kako ti oni kazu - tako je najbolje. I reci im da ne zelis da budes bez net-a nekoliko nedelja
I da, posto nema promocije, uslovi su stari - bez ugovorne obaveze i puna cena (koja ti odgovara). Mada i to mozes da pitas, ali je tako
