Šta je novo?

PTT adsl

Nije bilo ništa do provajdera, makar naših.

For the past 24 hours the hugely popular MegaUpload file-hosting service has been rendered inaccessible across many countries around the world. With the United States government ‘Cyber Monday’ domain seizures fresh in everyone’s mind, fingerpointing has been directed at the U.S. authorities. The problems, however, seem to be rooted with the site’s domain registrar since they appear to have ‘seized’ MegaUpload’s DNS records following a dispute.


Update 30th Nov: MegaUpload inform us that there was indeed a nameserver issue affecting the site but there is nothing to worry about and everything is back to normal.

In rare cases it might take a while for every DNS server around the world to be updated (rarely up to 48 hours) but normal service should have already been resumed.
 
Vidite datum, potpisan ugovor kod Ptt-a 27.-og septembra, još nisam dobio ni modem ni ruter.

E sad inside pitanje, imam neku vezu negde :D, pored parice šta još mogu da tražim da menjaju da bih imao 16Mb? Komšija na 10 metara od mene ima 16, ja 8, i što je najgore kasnije su mi uveli fiksni ali šta ćeš, lepa nam država.

P.S ZAOBIĐITE me sa pitanjima šta će ti 16, dovoljno ti 4 itd, pošto svako kad me čuje bude nezadovoljan si i tako dalje..............

evo da se javim znači ni parica ne mora da se menja samo da čačkam mečku da promeni podešavanja na DSLAM Srbija

P.S Napokon dobio modem i to nakon što sam ih lepo zamolio :mad:
 
Poslednja izmena:
evo da se javim znači ni parica ne mora da se menja samo da čačkam mečku da promeni podešavanja na DSLAM Srbija

P.S Napokon dobio modem i to nakon što sam ih lepo zamolio :mad:

I da su ti menjali paricu, nece ti doci do kuce, i zameniti kablice do uticnice ;) Samo bi je prevezali u PTT ormaricu i centrali. Samo ne razumem - jesu li ti sredili paricu ili ne? Po ovome sto modem pokazuje, verujem da bi mogao da izvuces nesto vise....
 
Poslednja izmena:
Koji si modem dobio?

TP-link 8817



I da su ti menjali paricu, nece ti doci do kuce, i zameniti kablice do uticnice ;) Samo bi je prevezali u PTT ormaricu i centrali. Samo ne razumem - jesu li ti sredili paricu ili ne? Po ovome sto modem pokazuje, verujem da bi mogao da izvuces nesto vise....


To je ista parica koja je uvedena 2k6. godine, tako da Telekonj s*re
Koliko vidim samo treba da se podesava na DSLAM-u nadam se
 
Poslednja izmena:
Meni je PTT ADSL stvarno super. Koristim ga od septembra 2008. godine. Kad god je nešto crkavalo, a crkao mi je jednom adapter a drugi put modem sve je promenjeno brzo i bez komplikacija. Kad god sam zvao korisnički servis neke fine gospodjice su mi uvek sve lepo pomogle i imale strpljenja. Cene su povoljne.

Smeta mi što nema trenutno neke akcije slične onoj letnjoj kad je sve bilo -50% ako se potpiše ugovor na godinu dana. Inače PTT ADSL nema ugovornu obavezu te vrste da vas drži u ropstvu, možete da ga otkažete i posle mesec dana. Ja sam zakasnio sa tim vezivanjem od godinu dana i sad ću da crknem! :mad::wall::crash: Za 100 din više mogao sam da imam max brz ADSL! (ukoliko to može da radi na mojoj centrali, a kažu kao da može)...

Da li neko ima info o novom povecanju brzina?
 
Ciji si ti ? Radujkov ? :D
 
Info o novom povecanju nema niko... Povecali su brzine u Republici Srpskoj, a da li je to neki uvod u novo povecanje oko Nove godine, ne znamo... Iskreno, sumnjam!

A sto se tice rada PTT-a, i ja sam njihov korisnik vise godina, i vrlo sam zadovoljan. Doduse, oseca se blagi pad od kako je dosta korisnika preslo kod njih i uzelo maksimalne linkove, ali nije nista ozbiljno.... Mislim da se dobro drze, ali sto se tice njihove podrske (telefonske) srecom mi nisu trebali cesto (par puta u par godina) i tada su bili daleko ISPOD proseka. Podrska im je uzas, i zalosno je kad ja znam vise nego oni tamo....

P.S. Nisam Radujkov, al je tako :)
 
Imam problem od skoro, pa recimo mozda 10-tak dana, pukne mi net par puta u toku dana. Pretpostvaljam da se modem resetuje, u pitanju je 8817 modem, verovatno zbog napona? Samo sam jednom primetio da je zmignulo svetlo i tad se resetovao modem, sada ne primetim nista na svetlu ali i dalje se desava isto. Ima li neko slicnih problema? Da probam da im trazim neki drugi modem, imaju li ista drugo sem 8817?
 
Moze li neko da ostavi link sa cenama paketa za fizicka lica, ko je srodan sa sajtom, ja se ne snalazim. Hvala!
 
Usluge -> Pa izaberes ADSL

ILI

O nama -> Cenovnik, pa ili nadji za ADSL ili jednostavno klikni na PTT ADSL internet


Nije bas toliko tesko ;)
 
Jos mi nije stigao rn za prethodni mesec a rok za placanje je 16-ti, kada isklucuju net ako se ne plati? Da li mogu da prepisem sve sa prethodnog rn. racun i poziv na br. ili se nesto menja pa da uplatim na opstu uplatnicu?
 
Jos mi nije stigao rn za prethodni mesec a rok za placanje je 16-ti, kada isklucuju net ako se ne plati? Da li mogu da prepisem sve sa prethodnog rn. racun i poziv na br. ili se nesto menja pa da uplatim na opstu uplatnicu?

Ako duguješ, prvo ćeš da dobiješ upozorenje a tek onda će da te isključuju. Možeš slobodno da kasniš i 3 meseca sa uplatom ali ti ide kamata. Znači neće ti isključiti net ako zakasniš koji dan. Ja plaćam uvek oko 20-og u mesecu i nemam problema osim 2-3 din kamate. Znaju da im kasne računi. Obično je za to kriva pošta. Pričekaj još koji dan, ako ne stigne, onda možeš da uplatiš preko klasične uplatnice - samo prepišeš podatke sa prethodnog računa. Pre nego što to uradiš, konsultuj se preko telefona sa njihovom podrškom.
 
Kaze se obićno su krivi ONI sami.Pošto koristimo i plaćamo Poštin internet.Nema trečeg lica u poslovanju,ima samo korisnik i Pošta.

Pa PTT NET nije isto što i Pošta. S druge strane, mislio sam na lokalnu poštu koja dostavlja račune na adresu, da ne kažem poštara.

Ja sam imao sličan slučaj kada mi je kasnio račun jednom. Zvao njihovu podršku i dobio odgovor da su svi računi uredno poslati i da se račun verovatno zadržao u pošti u mom naselju. Poštara mrzi da svaki čas uručuje pa čeka da se nakupi računa/pošiljki. Samo da naglasim da se računi štampaju na jednom mestu i šalju svima - ne štampaju se u lokalnim poštama.
 
Racuni uobicajeno stizu do 10. u mesecu za prethodni. Ako do tada ne dobijes racun, ja bih svaki put pozvao tehnicku podrsku, i zalio se. Verovatno ce to doci (konacno) i do tvoje poste i postara, pa ce on da te mrzi, ali ce morati da ti dostavlja racun(e) na vreme...

Eh, zemlja Srbija.....
 
I meni se dešava da mi net pukne više puta u toku dana baš kao i SomiKnight-u. To traje već dobrih 7 dana. Probano je na 3 komp-a i 2 rutera Tp-link 8817 i 8810 i uvek ista stvar. Znači nije do rutera ili komp-a već PTT Net nešto brljavi. Da li još neko ima ovakvih problema?
 
Meni puca ko lud, ne moze da izdrzi jace od pola sata bez zezanja. Pocelo je pre jedno 4 dana brljavi i od tada je skoro pa neupotrebljiv, a pre toga je sljakao 3 meseca ko zmaj. Mislim gledajte ovu SNR marginu, smesno...
SNR Margin: 8.6 4.0 db
Line Attenuation: 34.6 18.2 db
Data Rate: 8192 1021 kbps
Max Rate: 11748 1026 kbps
POWER: 19.1 12.3 dbm
CRC: 2716 112
 
Verujem da si prijavio los rad.... Dzabe da se ovde zalis. Imas takve podatke koji pokazuju da tu nesto ne valja... i jos je radilo kako treba do pre neki dan. Sve su to cinjenice sa kojima ides na tehnicku podrsku. Naravno, prvo ce reci da ti je virus, ili da nisi lepo povezao router, ali uz malo muke i razgovora, pronacice se kvar.

Kod mene radi bez problema....
 
sa tim SNR virus nije sigurno :)
 
Nije sigurno, ali skoro da sam 100% siguran da ce mu to prvo reci :) :) :) :) Zato, na tu glupost nek im odmah kaze za tu i ostale cinjenice... ;)
 
Ja sam im uredno poslao mail sa opisom problema, dobio odgovor da je Telekomu prijavljen kvar i da drzim modem stalno upaljen. Veceras mi se resetovao jednom, pa ja rekao da vidim ima li nekih promena, kada ono Status SNR 15/25. Ne znam iskreno je l' su nesto uradili ili nisu, niko mi nista nije javio, ali ja problema vise nemam :) Max rate mi je sa 11Mb skocio na 15Mb, tako da se linija sigurno "zacelila". Videcu kako ce napredovati narednih par dana, pa ako bude neke promene, docicu da vam oduzmem par minuta zivota nekim tekstom. :D
 
I meni su nakon prijave problema tehničkoj podršci rekli da držim upaljen ruter. Ja sam ih nazvao uveče već sutradan oko podneva net je radio bez problema. Oko 15h su nazvali iz tehničke podrške da pitaju da li i dalje imam problema sa netom, a dan kasnije su zvali i iz Telekoma sa istim pitanjem. Da li je problem bio do Telekoma ili PTT Net-a nisam pitao. Naravoučenije je da čim net počne da zeza mora se odmah prijaviti provajderu jer se stanje samo pogoršava.
 
Pra-pokretac ove teme se vratio :)
Dosta sale, posle par godina na telekomu evo me opet u stanju reizbora adsl provajdera. Kada uporedim cene telekomovog adsl-a kod paketa 6/8/16 prosto neznam dal da se smejem ili uhvatim za glavu ?! 3,8k 4,2k 4,5k pa to je skoro duplo vise od nekih drugih! E sada posle dugotrajnog razmisljanja (od cca 2 min.) odlucio sam da predjem kod drugog provajdera a posto nebih da eksperimentisem sa manjim firmama itd. a uzgled nemam mogucnosti z uvodjenje SBB kablovskog neta ili sl. resio sam da svoju srecu okusam na PTT adsl-u. Cena je sasvim korektna u odnosu na telekom - merkam paket od 8 mb , telekom = 4200 / ptt = 2400 , ko je tu lud? E sad zanima me sledece, posto nebih da ostanem bez neta na duzi period a hteo bih da predjem na PTT, da li ja po automatizmu dobijam migracioni kod od telekoma? I sa njim da li je proces pozevizanja na drugog provajdera brz? Konkretno koliko bi po iskustvima trebalo da prodje vremena od mog odjavljivanja usluge kod telekoma tj prijavljivanja kod PTT do realizacije usluge odnosno pocetka mog uspesnog koriscenja adsl-a kod PTT-a?
I samo da pitam jer kvalitet PTT adsl-a i dalje na visokom nivou, a tehnicka podrska = 0 ? :)
 
Migracioni kod od Telekoma dobiješ kad ga zatražiš, a ne po automatizmu ;)
Telekomov internet možeš da koristiš ako imaš svoj modem (ili Telekomu ne moraš da vratiš njihov), sve dok ne priključiš PTT-ov modem, tako da tu nećeš imati nikakvih prekida (barem ja nisam imao, a dva puta sam prelazio Telekom->EUnet, EUnet->PTT). Mene su u PTT zezali da treba da se prvo online kod njih na sajtu prijavim za proveru tehničkih mogućnosti, pa tek onda da se kod njih u kancelariji prijavim za internet. Međutim, posle dve-tri kancelarije, našao sam tetu koja je podnela taj zahtev umesto mene :) Prošlo je 4-5 dana dok me nisu pozvali da preuzmem modem. Uzeo sam paket 16/1 i nemam nikakvih primedbi.
 
Znaci netreba da se prvo odjavim kod telekoma pa da podnosim zahtev kod PTT-a nego da koristim telekom adsl dok me ne pozovu iz PTT-a da preuzmem model i onda lepo odem u telekom i vratim im opremu? Jos nesto da pitam na njihovom sajtu nisam nasao nista vezano za ugovor samo da potvrdim, nemoram da potpisujem nikakav ugovor sa njima na 1-2 god kao u slucaju telekoma nego placam meseca za mesec?
 
Vrh Dno