Šta je novo?

Prodavnice tehničke opreme u Srbiji - loša iskustva

Na sajtu RF banke za MC kreditnu stoji da se prvo plaća 5% na ime servisiranja transakcije, a onda mesečno 230 din održavanje, 40 din osiguranje, 20 din neko drugo osiguranje i na kraju dobijemo plaćanje na rate "bez kamate", sa EKS od 25-40% :)
Za Visa karticu nema tih 5% servisiranja. Samo 30% NKS na revolving :)
Oduvek je RF bila jedna od najskupljih za poslove sa kreditnim karticama.
 
Ne znam. Imam MC intesinu i prodavnica traži 65k, ja platim na 6 rata po 10833 din i nemam nikakvo održavanje, osiguranje ili bilo kakve troškove. Moje je da uplatim ratu do 10tog u mesecu (prebacivanjem sa tekućeg) i to je to.

Intesa hit plus račun.
 
с обзиром на текућу, светску инфлацију, разложно је плаћати на рате - на крају ћеш мање платити
 
Nema od toga ništa :) Platićeš u najboljem slučaju isto, osim ukoliko tvoja plata ne prati tu inflaciju u stopu. Nije poredivo sa 90tim godinama i čekom na poček :)
 
не знам како ти, ал ја све идем преко кредитне

делује ми да им (банкарском систему) мање дајем :)

ед: и уплатим до 10. :)
 
Poslednja izmena:
Ne znam. Imam MC intesinu i prodavnica traži 65k, ja platim na 6 rata po 10833 din i nemam nikakvo održavanje, osiguranje ili bilo kakve troškove. Moje je da uplatim ratu do 10tog u mesecu (prebacivanjem sa tekućeg) i to je to.

Intesa hit plus račun.
Kod mene je bilo gotovo isto s tom razlikom što su mi sami skidali tu ratu, nisam morao ništa da uplaćujem.

Ali sam je ipak ugasio...
 
Na sajtu RF banke za MC kreditnu stoji da se prvo plaća 5% na ime servisiranja transakcije, a onda mesečno 230 din održavanje, 40 din osiguranje, 20 din neko drugo osiguranje i na kraju dobijemo plaćanje na rate "bez kamate", sa EKS od 25-40% :)
Za Visa karticu nema tih 5% servisiranja. Samo 30% NKS na revolving :)
Oduvek je RF bila jedna od najskupljih za poslove sa kreditnim karticama.
Na iznose koje ja placam osetio bi 5000 din da mi fali na tekucem racunu za servisiranje placanja :) nikad video a ni cuo. Verovatno opet sto sam ja stari korisnik po starim uslovima. Mozda vazi za nove, vidim da visa kreditna kartica 230 din clanarina, 60 din osiguranje i 12 meseci rate al opet zavisno od iznosa.
 
Ma znam kako to funkcionise sve, nego htedoh da uzmem procesor, odem na jednu prodavnicu, vidim imaju dogovor sa Intesom, kao moze, odem na narucivanje, bam, nista, tek mi posle javljaju moze samo u prodavnici.Odem na sledecu, ista prica i tako u krug... Da sad ne bih sve prodavnice redom proveravao, ja postavio pitanje ovde.
 
Ne znam kako to... Kada te prebaci na stranicu za plaćanje i ti uneseš podatke o kartici, sistem sam prepozna da je kreditna i pojavi se padajući meni za izbor broja rata, tako je barem meni uvek bilo kada bih plaćao online, recimo u Gigatronu... Doduše to je bilo pre nego što su hakovani, konkretno sada ne znam da li je možda nešto drugačije.
 
Jeste, tako je u Gigatronu. Mene zanima da li jos neka prodavnica ima tu mogucnost???? Probao sam sa Baito, Exceed, PC Practic i svi kao imaju ali tek kad odes u radnju. I sad da ja ne proveravam za ostalih 10ak prodavnica, ja sam pitao ovde.
 
Ima Tehnomanija.
Ako sam razumeo, imaš Intesa karticu, oni imaju ugovor sa njima.

Pa sad, ako ti nisu omraženi... 🤣
 
Ne, samo me zanima cena, jer napr ako uzmem u Gigatronu komponente, izadje me u proseku oko 200e vise nego bilo gde drugde da uzmem... Mada Tehnomanija spada u isti kos :D
 
Ajd malo o lošim islustvima, postoje teme "gde da kupim"
 
Izvinjavam se, ali ovo je tema "Gde mogu da kupim" , a moje konkretno lose iskustvo je to sto vecina radnji reklamiraju kupovinu na rate preko kreditnih kartica odredjenih banaka, ali to nije implementirano, vec moras otici direktno u radnju.
 
Pa ako nude kupovinu na rate to ne mora da podrazumeva on line kupovinu na rate.
 
Informacije o uslovma plaćanja imate na zvaničnim sajtovima trgovina tako da nema smisla zatrpavati ovu temu time
 
Loše iskustvo sa Lirs shop: Kupih online, vratio u roku kurirom, dostavio dokaz o slanju, potrebne informacije za uplatu, ma sve kako je propisano. Oni probiše zakonski rok za vraćanje plaćenih sredstava, po svim osnovama. Kad sam ih kontaktirao da vidim šta se dešava, počeli da me vozaju da nemaju informaciju o prijemu proizvoda i da ja proverim sa kurirskom službom. Trebalo mi je 2 1/2 minuta da nadjem stranicu za praćenje pošiljki i ukucam broj sa potvrde slanja, koju i oni imaju. Vidim da im je isporučeno sutradan od slanja. Pošaljem odmah odgovor sa skrinšotom statusa pošiljke, oni >4 sata "proveravaju sa magacinom" i ne javljaju se ni sutradan.

Roba koju sam zadržao je bila u neplombiranoj ambalaži i blago prašnjava, ali bez uočenih oštećenja.

Ah, da: Trebalo im je 7 dana da isporuče (mada jesu zvali da dobiju saglasnost, nekako sam pristao...)

Sve u svemu, ne kupujem više kod njih.
 
Vidim da KP agenata ima i medju moderatorima foruma. Pa lepo.

S obzirom da sam bio i ja moderator na SK forumu i znam koliko je neplaćenog truda potrebno uložiti u moderisanje foruma, nikad ne spamujem i ne pišem offtopic. Moji obrisani postovi su bili u skladu sa temom "loša iskustva" i upozorenje ljudima za ocene. Ali dobro, pokazali ste mi još jednom da džabe gubim vreme ostavljajući svoja iskustva ovde. Pozdrav
 
Verovatno sto se KP ne smatra pod prodavnicom. Mislim da ima posebna tema za iskustva sa KP prodavcima negde na forumu
 
Što se tiče povrata robe, ja sam imao loše iskustvo sa gotovo svim lancima (Gigatron, Tehnomedia, Tehnomanija) što se tiče onog roka od 14 dana za povrat sredstava.
Svi su vratili pare, neki nakon 20 i kusur dana a Tehnomanija nakon mesec i nešto.
U svim slučajevima je bilo gomila zivkanja i komunikacija mejlovima.

Iz mog iskustva, stekao sam utisak da ako bi uredno vratio robu i ne oglašavao se, oni ni ne bi ni vratili pare.
Sada mi je praksa da već negde oko petog dana od povrata (ako para nema) zovem i informišem se kada bi mogao da očekujem povrat novca, i apelujem na zakonski rok od 14 dana, pošto sam svaki prethodni put kada bi prepustio slučaju povrat izvisio van roka.

Mislim da je svima užasna komunikacija između magacina u koji roba stiže, službe koja je dužna da proveri da je sve u redu sa povratom i finansija koji su zadužene za povrat.
 
Nemaju integrisan software i stalnu komunikaciju što smo imali u kanadi još 1980ih godina pre interneta, 6 fabrika i više distributivnih centra u 2 zemlje i 10ak gradova. U svakom minutu sa tačno znalo koliko je ko i šta proizveo. prodao i šta ima na stanju, čak i šta je u tranzitu.
 
Evo problem sa BC Group, dečko sto radi samnom poručio online 4070ti tuf, sve uredno proslo i kartica dostavljena. Kada je malo bolje pogledao na kutiju vidi da je 4070 a ne 4070ti dok na garanciji i fiskalnom lepo piše da je 4070ti. Posle razgovora sa osobom iz BC Group kažu mu da je greska do njih i mogu da mu samo vrate pare ali kad kod njih stigne kartica, a poručenu karticu nemaju na stanju. Koliko obično traje vracanje para posto je dečko na knap sa novcima i ne može da kupi na drugom mestu?
 
Meni su vratili pare kroz nekih nedelju dana cini mi se kada sam im vratio monitor. A i on kupuje grafiku od 100k+ sa zadnjim parama :D
 
^ nisu zadnje nego čeka sutra monitor od 65k, ako poruci drugu grafiku neće imati za nju ili monitor. Hvala za info oko vracanja para
 
Evo problem sa BC Group, dečko sto radi samnom poručio online 4070ti tuf, sve uredno proslo i kartica dostavljena. Kada je malo bolje pogledao na kutiju vidi da je 4070 a ne 4070ti dok na garanciji i fiskalnom lepo piše da je 4070ti. Posle razgovora sa osobom iz BC Group kažu mu da je greska do njih i mogu da mu samo vrate pare ali kad kod njih stigne kartica, a poručenu karticu nemaju na stanju. Koliko obično traje vracanje para posto je dečko na knap sa novcima i ne može da kupi na drugom mestu?
Taj konkretan slucaj je bio sasvim ocekivan :) Nije samo u BCG - jos nekoliko vecih "prodavaca" ima jos uvek istu gresku u cenovniku (VIP, Monitor....). Cak je i na slikama 4070Ti.
Onaj ko je unosio proizvode u sistem izgleda nije bio svestan postojanja i "obicne" 4070, pored 4070Ti.

A i kupcu je moralo da bude vrlo sumnjivo to sto je cena 20k niza - posto 4070Ti bas i ne kupuje bilo ko. 99% je kupac hteo da iskoristi gresku prodavca. Ne ide to kod nas tako. Na Zapadu bi mozda i proslo.
 
Poslednja izmena:
^ to je njihova greska koja nas kao kupce ne interesuje, a to da hoćemo da ih zeznemo njihovom greškom je nelogično. Piše lepo 4070ti i cena, čovek je lepo rezervisao i ne vidim kako bih on prevario prodavca.
 
Tako sto je znao sigurno da je greska - 20k dinara je jeftinija nego "sto bi trebalo" i hteo je da je iskoristi - sto je sasvim ok.
Kazem - na Zapadu bi to mozda i proslo. Kod nas - nema trika. Previse su namazani.

Ako nije hteo da iskoristi priliku - onda je trebalo da pita i proveri da li je stvarno u pitanju 4070Ti, a ne obicna 4070. Posto 20k u Srbiji niko ne poklanja, a pogotovo prodavci.
 
Poslednja izmena:
^ joj druže ala lupas gluposti, svako prodaje po ceni kojoj hoće. On je najjeftinije našao u BCG a to sto je greska prodavca je njihov problem. Zbog njihove greske će mu zavlaciti pare 7 dana a kad kupujes onda hoće pare odmah. Da je na zapadu sve bi se pusilo od izvinjavanja. A prevara je sa njihove strane posto jeftiniju karticu prodaju po većoj ceni.
 
Nazad
Vrh Dno