Šta je novo?

Prodavnice tehničke opreme u Srbiji - loša iskustva

@ChopinAsLex

Poslao si im fotke u .heic formatu, nije ni čudo što ne mogu da otvore. Moraš i ti biti isto korektan i ne slati takve nebuloze. Nisi u Apple Store-u uzeo tastaturu na kraju krajeva jer je taj format sve samo ne standardan i za Win treba plugin koji niko živi ne instalira. :)

A ovo što kljucka spejs, tako i moja Shiva kucka na spejsu, sa sve odzvanjanjem opruga. Ali isto moraš da je tako lupiš, kad normalno kuckaš, nema tih odzvanjanja. Takva je tastatura jednostavno (koliko para toliko muzike). Što se magneta tiče, desna strana magneta ti se ne izvlači dovoljno i tu već ima neki problem (kojeg su oni rešili).

Ovde sada jedino da je vratiš na osnovu onih 14 dana kad se online naruči, jer druge osnove nemaš. Izrada tastature je takva kakva je. Daleko je od krša, čak je i bolja od nekih Genius tastatura koje sam imao prilike da probam, a isto ih prodaju kao gejmerske.

Za sve ovo ostalo nemam reči, mada sam svestan svega toga i godinama se ništa ne menja, pa zato ja sve lično ovih dana radim (jeste cimanje, ali ne mogu da se igram gluvih telefona sa kurirskim službama i prodavcima koje kako vreme prolazi sve manje i manje zanima njihov posao). Uđite u random Gigatron i slično i priđite prodavcu (bilo kom) i 90% je šansa da ga/je mrzi da živi, a ne da radi svoj posao.
 
Poslednja izmena:
@ChopinAsLex

Poslao si im fotke u .heic formatu, nije ni čudo što ne mogu da otvore. Moraš i ti biti isto korektan i ne slati takve nebuloze. Nisi u Apple Store-u uzeo tastaturu na kraju krajeva jer je taj format sve samo ne standardan i za Win treba plugin koji niko živi ne instalira. :)

A ovo što kljucka spejs, tako i moja Shiva kucka na spejsu, sa sve odzvanjanjem opruga. Ali isto moraš da je tako lupiš, kad normalno kuckaš, nema tih odzvanjanja. Takva je tastatura jednostavno (koliko para toliko muzike). Što se magneta tiče, desna strana magneta ti se ne izvlači dovoljno i tu već ima neki problem (kojeg su oni rešili).

Ovde sada jedino da je vratiš na osnovu onih 14 dana kad se online naruči, jer druge osnove nemaš. Izrada tastature je takva kakva je. Daleko je od krša, čak je i bolja od nekih Genius tastatura koje sam imao prilike da probam, a isto ih prodaju kao gejmerske.

Za sve ovo ostalo nemam reči, mada sam svestan svega toga i godinama se ništa ne menja, pa zato ja sve lično ovih dana radim (jeste cimanje, ali ne mogu da se igram gluvih telefona sa kurirskim službama i prodavcima koje kako vreme prolazi sve manje i manje zanima njihov posao). Uđite u random Gigatron i slično i priđite prodavcu (bilo kom) i 90% je šansa da ga/je mrzi da živi, a ne da radi svoj posao.
Poslao sam im JPG skrinsot na mejl jos pre nekoliko dana koji oni nisu mogli da otvore. Ovaj heic sam ispravio sad i poslao JPG, podvukao mi se od sinoc jer sam radio neke druge fotke pa zaboravio, moja greska, nema problema. Video svakako mogu da vide i cuju, a oni to nisu ni konstatovali u njihovim odgovorima.

Imao sam Shivu pre ove mesecima, brat isti model ima trenutno i nikakvog zveckanja nema pa makar da lupas space nogom. Ovo sto pises za jako lupanje i kako toga nema pri "normalnom kucanju" je apsolutno netacno jer zveci i pod najslabijim pritiskom samo moj telefon nije studijski mikrofon, pa ne moze to da pokupi osim ako ne snimim onako kako sam snimio. Dakle 3 primerka istog modela tastature sam probao i samo ova njihova zvecka pri koriscenju. Cak i da je svaka ikada proizvedena fabricki lose odradjena (a nije) to nije moj problem i ja imam pravo na reklamaciju ili povracaj novca kao poslednja opcija.

Problem je u tome sto su oni kao prodavnica ocigledno jako neprofesionalni, telefon im ne radi, na drugom broju i mejlu daju razlicite i nepotpune informacije, posle toga svaljuju krivicu na kupca za svoju neodgovornost. Na stranu to sto su nepismeni i nekulturni i sto ne odgovaraju na pozive/mejlove u toku radnog vremena pa moram da cekam i po nekoliko dana na odgovor.

Sve u svemu uzasno iskustvo, taman da se nikad ne pogleda u smeru njihove prodavnice i sajta posle ovoga.
 
Poslednja izmena:
Problem je u tome sto su oni kao prodavnica ocigledno jako neprofesionalni, telefon im ne radi, na drugom broju i mejlu daju razlicite i nepotpune informacije, posle toga svaljuju krivicu na kupca za svoju neodgovornost. Na stranu to sto su nepismeni i nekulturni i sto ne odgovaraju na pozive/mejlove u toku radnog vremena pa moram da cekam i po nekoliko dana na odgovor.
Dobrodošao u 80% prodavnica tehničke opreme u Srbiji. :)

Zašto je to tako? Jer im se može, zatvoreno dogovoreno tržište.
 
Dobrodošao u 80% prodavnica tehničke opreme u Srbiji. :)

Zašto je to tako? Jer im se može, zatvoreno dogovoreno tržište.
Haha hvala. U pravu si, izgleda da sam se ja ipak previse odvikao od ovih gluposti za poslednjih 6 godina koliko sam dolazio u ovaj mrak samo za vece praznike.

Nikada nisam imao priliku da se susretnem sa ovolikom kolicinom bezobrazluka na jednom mestu. Sad sam prosao skolu, lesson learned.
 
Ovo sto pricate a propo broja telefona u computerlandu, koji im stoji na sajtu, NIKAD, ali apsolutno nikad mi se niko nije javio na taj telefon, to je takav neprofesionalizam da nemam reci, a izdaju se za neku ozbiljnu firmu.
 
I moje je, zato još uvek nemam vremena da trčim "pos'o-kuća, kuća-pos'o" kad god se kuririma ćefne jer im je eto izuzetno teško da pozovu jedno sat vremena ranije i kažu "kod vas smo za otprilike sat vremena, +/- pola sata" ili da ispoštuju termin isporuke za koji se zamole tipa "svaki dan posle 15,30h"
Zasto ne ostavis adresu firme u kojoj radis?
 
Update - danas je stigla ves masina, sve ok, ali nije stigao fiskalni ni fizicki ni putem emaila. Nisam siguran kakva je procedura oko tog racuna, da li je to trebalo da stigne u isto vreme...
 
Neki trgovci posebno šalju fiskalni...ali to je sve manje i manje običaj. Stoga ih zovi jer treba da imaš fisklani.
 
Update - danas je stigla ves masina, sve ok, ali nije stigao fiskalni ni fizicki ni putem emaila. Nisam siguran kakva je procedura oko tog racuna, da li je to trebalo da stigne u isto vreme...
Kada sam kupovao veš mašinu u Interpromu, zamolili su me da dođem dan-dva posle isporuke po fiskalni račun u radnju (jer ga ne šalju uz robu), ili da mi ga pošalju poštom; otišao sam lično za svaki slučaj, nije mi bilo teško.
 
Generalno nije obavezan ni prilikom podnošenja reklamacije, ali to je već za drugu temu :cool:
 
Kako se ostvaruje pravo na garanciju i u ovom slucaju registracija za produzenu garanciju 7 godina?
 
Tu si u pravu, za tu produženu garanciju (koja nije obavezna po Zakonu) ti verovatno treba fiskalni račun prilikom prijave... Za zakonsku saobraznost od 24 meseca ne treba, ali naravno da je najbolje imati ga, jer prodavci gledaju na sve strane i načine kako da te zavrnu...

EDIT: Pazi na rok za prijavu za produženu garanciju ako postoji uopšte, neki prodavci daju neke nerealno kratke rokove za prijavu, tipa 24h, 5 dana od kupovine i slično, dok ti dobiješ fiskalni od njih, prošao voz...
 
Generalno nije obavezan ni prilikom podnošenja reklamacije, ali to je već za drugu temu :cool:
Za podnosenje reklamacije ti je potreban racun kao dokaz kupovine, to ne mora da bude fiskalni racun, moze i stampani.
Kako se ostvaruje pravo na garanciju i u ovom slucaju registracija za produzenu garanciju 7 godina?
Produzenu garanciju obezbedjuje proizvodjac ili distributer, pod uslovima koje sam propisuje.
Za zakonsku saobraznost od 24 meseca ne treba, ali naravno da je najbolje imati ga, jer prodavci gledaju na sve strane i načine kako da te zavrnu...
ne moze da ti izda fiskalni racun ako nije po zakonu obavezan da izdaje fiskalni racun, kao sto je slucaj sa online prodavnicama.
Vecina ce izdati racun, i ako to nije obavezno.

na primer ananas ne izdaje fiskalni racun a u njega niko ne sumnja.

EDIT: Pazi na rok za prijavu za produženu garanciju ako postoji uopšte, neki prodavci daju neke nerealno kratke rokove za prijavu, tipa 24h, 5 dana od kupovine i slično, dok ti dobiješ fiskalni od njih, prošao voz...
Prodavac nema nista sa produzenom garancijom.
 
Meni je tehnomedia refundirala novac. Sve u svemu, ok su ispali tokom cele priče. U celoj situaciji city express je napravio problem i meni i njima.
 
Danas odem u Tehnomediju da uložim neku reklamaciju na Veš mašinu, ali nisam poneo fiskalni, imam sliku istog u telefonu. Pošto sam već imao jednu reklamaciju prošle godine, našli me međ reklamacijama, tj u knjigama, sreća pa sam prošli put bio u istoj radnji, naravno prvo proverili u sistemu, pa po tom nekom broju me našli u knjigama reklamacija, tamo mi stajala kopija računa od pre. Isprintali fidkalni opet, priložili uz novu reklamaciju i to je to.
 
Tehnicki sada svi racuni imaju QR kodove tako da je dovoljno samo da imamo kod i racun je lako odstampati jer je elektronski i kao takav je validan na bilo kom papiru.
 
Tako je. Sad svako ko radi sa fizičkim licima, bez obzira na način prodaje mora da izda fiskalni račun sa qr kodom bez obzira na način prodaje i format samog računa
 
Za aparat kupljen februara prošle godine nije bilo QR koda na fiskalnom računu.
 
Normalno da nije jer je QR kod poceo da se primenjuje od 1. Maja
 
Izgleda sad krece borba i nerviranje za fiskalni racun 😒 2 puta kontaktirao od juce - odgovor prosledicemo nadleznoj sluzbi i od racuna nista. Brate kao da sam ih pitao fisiju i fuziju da rade, a ne da kliknu 2 dugmeta za jedan obican racun...
 
Tehnomanija je uzasno sporo, siguran sam da ces dobiti racun.
 
Što se izgleda za uređaj obično ne može reći - bar ne u nekom normalnom periodu nakon kupovine ...
 
Sticajem okolnosti radio sam u auto industriji.

Kabl koji izadje bez greške košta tipa 2000e.

Kabl koji ima jednu popravku košta 1500e.

Isti taj kabl ako ima jos jednu popravku posle prve ide na 800e.

Ako dodje do treće popravke razmontira se ceo i rasturi se u delove.
Jeste star ali listao sam temu i naisao na ovaj post. Iskreno me zanima koja fabrika tako posluje jer oni bi se odavno ugasila. Vecina snopova se proizvodi na osnovu narudžbe kupca. Postoje mesečni targeti koji moraju da se ispune. Snop pre pakovanja i kontrole kad se skine sa linije ide na end of line gde se vrsi montaza i testiranje. Vecina gresaka se otkrije na elektrostolu tj na elektro testirnju, i veruj mi sve se popravlja, od najsitnijih gresaka do pogresnih splajseva i provodnika.
 
Pozdrav svima,
stigla mi je narucena sudo masina iz TRI O prodavnice. Masina je stigla bez odgovarajuce ambalaze i sa par ogrebotina sa zadnje strane.

sm.jpg

Znaci nova masina upakovana u celofan. Ja sam bio na poslu a supruga je prihvatila isporuku.
Da li ovo treba vratiti i da li mislite da je masina koriscena i vracena u onoj akciji 100 dana za probu?
 
Ako može sad vraćaj je odmah jer ovo je neka ili vraćena ili eksponat mašina...
 
Ne postoji exponat mašina.

Problem je njihov samo što nisu rekli da nema fabricku ambalažu i da je izložena. To je na kupcu da odobri ili ne odobri.
 
Mozda bila izlozena u maloproajnom objektu ne verujem da je radila a da se prodaje po punoj ceni.

Ali nema smisla ne obavestiti kupca da nema ambalazu.
 
Stvarno ne znam, pri narucivanju nigde nije bilo bilo kakvog obavestenja da je izlozbeni model ili da nema ambalaze. Ne bih narucivao, to je sigurno.
Kontaktiracu ih sutra jer sam danas zakasnio, rade do 16h.
Nadam se da nece biti problema ako se odlucim za vracanje jer je internet kupovina.

Hvala vam na odgovorima.
 
Nazad
Vrh Dno