Angry rant - ComputerLand. Izvinjavam se za ogroman tekst ali moram negde da iskukam.
Narucim ja kod njih na sajtu Redragon tastaturu sa dostavom na kucnu adresu, stigne, preuzmem, pustim u pogon i imam sta da vidim. Jedna od magnetnih nogica naslona za ruke iskrivljena i labava, pomera se ukoso i smeta pri stavljanju uz tastaturu, druga stoji pod konac. Space taster (razmak) odzvanja metalni zvuk, zveckanje pri svakom kliku, nadjem na netu sta je problem i procitam da su federi ispod ili losi ili nepodmazani ili sta god. Bas smeta u kucanju pogotovo nocu kada je tisina i kada se ne cuje nista osim tog zveckanja. Resim ja da posaljem tastaturu na reklamaciju posle 3 dana odmah, zovnem njihov broj sa sajta - ne zvoni, nista se ne desava kao da je nepostojeci broj. Zovnem radnju u Beo shopping centru, javi se neki klinac nema pojma sta mu pricam, kaze zovite radnju na Pasinom Brdu i posaljite im postom tastaturu. Ja mu kazem da taj broj na Pasinom Brdu ne radi, on kaze samo posaljite postom i to je to. Ja odlucim da im iz predostoznosti prvo posaljem mejl sa opisom problema i pitanjem kako da posaljem tastaturu, odgovore mi citat "Poštovani, možete poslati tastaturu na adresu sa fiskalnog računa."
Ja odem u postu, posaljem tastaturu danas za sutra na tu adresu i meni se tastatura vrati na postu kao odbijena posle dva dana i traze mi da platim duplu dostavu u oba smera (skoro 1000 dinara). Ja im napisem ponovo na mail, opisem problem i potrosim sat vremena na prepisvanje sa nekom guskom svadjajuci se kako je poslato, zasto postom, kako oni imaju ugovor sa nekom x kurirskom sluzbom i kako ne primaju/ne placaju posiljke preko poste itd. Ja joj kazem da oni to meni nigde nisu napisali kada sam pitao kako da posaljem i jos joj kazem da mi je preko telefona lik rekao da posaljem postom. Ona meni kaze kako to nije njihov problem nego moj. Iznapusavamo se mi tu medjusobno ko je trebao da plati reklamaciju, oni ili ja no da skratim pricu, ja odem u postu, PUKNEM 1000 din da preuzmem vracenu (odbijenu) i jos 450 preko da im PONOVO posaljem sto je maltene polovina cene kupljene tastature. Posle 4 dana ja dobijam sledeci mejl od njih:
"Vaša reklamacija je pregledana, nije prihvaćena.
Magnetna nogica vraćena u ležište. Testirano, nije pokazao objektivnu nesaobraznost i neispravnost u radu."
Nogica pokrivljena (imam slike), video snimak imam gde se cuje zveckanje space tastera koji oni nisu ni pomenuli u odgovoru na reklamaciju iako sam im to naglasio vise puta.
Ja im napisem sve jos jednom i opisem detaljno kvarove i pitam ih gde mogu da im posaljem slike i video kao dokaze kvarova (posto mi je gospodjica odgovorila da ne moze da otvori skrinsot fiskalnog racuna koji sam joj poslao na mejl u attachmentu) i oni mi evo celu njihovu smenu ne odgovaraju od jutros. Ja uzmem i ipak im posaljem WeTransfer link sa dokazima i napisem detaljno uputstvo kako da kliknu na link a zatim na veliko plavo dugme DOWNLOAD, posto su ocigledno toliko nesposobni i pokvareni, da se prave ludi i varaju narod u po snage.
Evo i ovde link ako nekog zanima da vidi:
https://we.tl/t-hb9R5r5uDD
Cekam odgovor, ali izgleda da mi nista drugo ne preostaje osim da sednem u kola, odem za Beograd i da uzmem tastaturu da ih tucem s njom po glavi.
Kolicinu nepismenosti, nekulture i nepostovanja musterije u toj razmeni mailova i razgovorima telefon necu ni da pominjem.
Nikad gore iskustvo sa nekom prodavnicom i reklamacijom u Srbiji pre ovoga.
Jezivo.