Šta je novo?

Prodavnice tehničke opreme u Srbiji - loša iskustva

Iskreno nisam procitao celu temu, ali verujem da nisam prvi koji se ispalio...
Odes u banku i trazis charge back da odrade i banka vraca novac na racun. Samo nisam siguran koliko vremena imas nakon uplate.
 
Jesi li baš siguran je baš tako, samo odeš i tražiš i oni ti tek samo tako vrate novac na račun? Previše lepo, čak i za daleko uređenije zemlje od ove naše...
 
Nisam siguran da li moze bas tako lako, ali kapiram da ako imas dokaze kad je placeno i da su probili sve rokove, ne vidim zasto bi bio problem.

Evo malo informacija o tome: https://chargebax.com/banca-intesa-beograd-serbia/

Mada ovde pise da proces moze da traje cak i do 6 meseci, sto mi je malo neverovatno.
 
Kod mene slična priča sa igračkicom za bebu iz Dexy Co koja je, kad je stigla sa pet dana zakašnjenja, bila DOA od starta (baterije iscurele jer igračku prodaju sa baterijama) koje ne stižu zasebno već stoje u igračkama po godinu-dve dana... Nije mi za 2500din, ali su baš lešinari. Te zadužili smo kurira da dođe i pokupi igračku uz dokumentaciju za reklamaciju (ta igrarija je trajala 10 dana), sad je već treći dan kako je pokupio i vratio igračku u Dexy Co, i dalje većaju, pare će vratiti verovatno nagodinu... Dakle naše pare kod njih već 20 dana.
Mene vozali tako za povrat u vezi nekih sandala za klinca prosle godine, cim sam im poslao mejl da sam kontaktirao "Efektivu" odmah su mi uplatili pare na racun.
 
Ako ste platili kreditnom karticom nešto, a prodavac vas zavlači uvek možete da uputite žalbu baci i pare će vam biti vraćene 99%.
 
Ako ste platili kreditnom karticom nešto, a prodavac vas zavlači uvek možete da uputite žalbu baci i pare će vam biti vraćene 99%.
Ajd videću i to. Evo nije mi teško, platio sam 28novembra tehnomediji robu, kasnili su s isporukom, juče sam im odbio paket, danas su ga pokupili u prodavnici odakle su poslali. Daću im fore još sutra pa u petak pišem žalbu. Nije baš da mi je hitna uplata al baš bih da testiram tu teoriju za charge back
 
Charge back sluzi kada neko prevari ili zloupotrebi karticu a ne da storniras ono sto si nekome platio.
 
Nije tacno sluzi i kada prodavac nece da vrati pare ali pre toga mora da postoji korespodencija sa prodavcem..
 
Charge back sluzi kada neko prevari ili zloupotrebi karticu a ne da storniras ono sto si nekome platio.
Pa objasni mi razliku. Poslali su robu, vracena im je neostecena, nece da vrate pare. S tim da, dokazi da su uopste robu poslali? Šta je to nego prevara? Uzmu ti pare i drže a roba kod njih.
 
Moras prvo da probas da resis sa prodavcem. Ako nisi zadovoljan sa tim onda sa svim tim pismima ides u banku pa oni pokreu svoje procedure. Ja verujem da ces da se natezes neko vreme sa prodavcem i da ce ti onda vratiti pare i da nece biti potrebe za bankom. Neke banke takodje drze pare u limbu neko vreme pre nego sto legnu na karticu
 
Ajd videću i to. Evo nije mi teško, platio sam 28novembra tehnomediji robu, kasnili su s isporukom, juče sam im odbio paket, danas su ga pokupili u prodavnici odakle su poslali. Daću im fore još sutra pa u petak pišem žalbu. Nije baš da mi je hitna uplata al baš bih da testiram tu teoriju za charge back
Ja sam im juče popodne vratio robu, danas popodne mi uplatili novac nazad. Prijatno sam se iznenadio. Tehnomedia takođe, sitniji iznos u pitanju.
 
Jedno pitanje, bez da me razvlačite ovde, koji je razlog za poručivanje robe OnLine, dal isključivo popust ili još nešto drugo? Razumem ljude iz manjih mesta koji nemaju prodavnice na svakom ćošku, za njih mi je jasno, al me zanima za ljude iz BGa i većih gradova? Krajnje dobronamerno pitam. Jer evo ja živim u jednom naselju u BGu, ima svih mogućih radnji , da ne govorim o TC i ostalo.
 
Lenjost, nedostatak vremena ... neki ne vole da obilaze prodavnice a neki se i užasavaju takvog sporta. Neki su samo paranoični.
Ima i onih koji su na to prinuđeni, nije potrebno iznositi razloge.

Na stranu to, da se nadovežem na tvpj spisak, nisu svi artikli dostupni u svim prodavnicama.
 
Lenjost, nedostatak vremena ... neki ne vole da obilaze prodavnice a neki se i užasavaju takvog sporta. Neki su samo paranoični.
Ima i onih koji su na to prinuđeni, nije potrebno iznositi razloge.

Na stranu to, da se nadovežem na tvpj spisak, nisu svi artikli dostupni u svim prodavnicama.
Uz sve to uz online poručivanje imaš pravo da bez obrazloženja vratiš robu u roku od 14 dana od dostave (što je dovoljno da se sve istestira) i što je mnogo više od onih par minuta koje imaš za test kad uzimaš robu u prodavnici na licu mesta.

Na licu mesta uzimam samo obuću i odeću (i to sve češće online ako su mi iz ranijeg iskustva pozbati korjevi i dužina gazišta konkretnog proizvođača), ostalo jok.

Ista priča i sa velikim prehrambenim nabavkama, 10 godina nisam bio u supermarketu, online bre, što da se guram i lakrtam sa pukom, kad mi sve donesu na vrata
 
Sa druge strane kada kupujem bilo šta online, od igle do lokomotive, morao bih da uzmem slobodnu nedelju na poslu kako bih kurire čekao kući i tako izbegao ono "Mi smo ispred ulaza, siđite po pošiljku" i "Ne možemo da vas čekamo, moramo dalje, doći ćemo sutra ali ne znamo kada tačno"...
Takve stvari su me definitivno odbile od online kupovine...
 
Sa druge strane kada kupujem bilo šta online, od igle do lokomotive, morao bih da uzmem slobodnu nedelju na poslu kako bih kurire čekao kući i tako izbegao ono "Mi smo ispred ulaza, siđite po pošiljku" i "Ne možemo da vas čekamo, moramo dalje, doći ćemo sutra ali ne znamo kada tačno"...
Takve stvari su me definitivno odbile od online kupovine...
Da ne ureknem kod mene je u poslednjih godinu dana sve ok na tom polju, ustalili se jedni te isti ljudi na isporukama i nikakvih problema nemam...
 
Kuriri i dostava su slabe tačke i sa najboljim prodavcima.
 
uz online poručivanje imaš pravo da bez obrazloženja vratiš robu u roku od 14 dana od dostave
Ovo je za mene glavni i jedini razlog zašto se trudim da sve kupujem online.

Čak idem još dalje u krajnost - odem do radnje, pogledam/istestiram/isprobam proizvod, pa ga kasnije poručim online, neretko i odmah na licu mesta preko telefona ;)
 
Kupujem dosta retko online, a glavni razlog kada tako kupim je što neke robe prosto nema u radnjama, nigde. Nema ni kod velikih lanaca i često piše "dostupno za online poručivanje". Druge opcije onda nema.
"Problem" sa kurirskim službama rešavam tako što tražim da dođe u radnju prodavca. Izuzetno retko kupujem nešto za šta mora dostava na vrata.
 
Glavni razlog online kupovine je UDOBNOST.

Sedneš u fotelju, piješ pićence i listaš na stotine proizvoda, upoređuješ i čitaš iskustva. Nikad nećeš uživo pronaći prodacnicu sa tolikim lagerom. Da obilazim prodavnice ne pada mi na pamet, moje vreme je najdragoceniji resurs koji imam u životu.
 
I moje je, zato još uvek nemam vremena da trčim "pos'o-kuća, kuća-pos'o" kad god se kuririma ćefne jer im je eto izuzetno teško da pozovu jedno sat vremena ranije i kažu "kod vas smo za otprilike sat vremena, +/- pola sata" ili da ispoštuju termin isporuke za koji se zamole tipa "svaki dan posle 15,30h"
 
Tako je, sva ta "udobnost" se završava kad počne cimanje sa kuririma.
 
Tehnomanija update - juce sam dobio info da je danas isporuka (verovatno da me sknu sa one stvari), zovem danas i dalje ista prica kao i pre nedelju dana, cekamo nalog od kolega trt mrt, kad budemo znali nesto novo, obavesticemo vas. Prosto neverovatno. A satro svaki dan "eskaliraju" jos od proslog cetvrtka, zovem ih redovno.
Btw, sumnjam da ovo namerno rade - masina je bila 83k din u momentu narucivanja, sad je 100k akcijska cena, vise im se isplati da mi vrate pare kad tad, uz silno maltretiranje.
 
^
Tako je i meni bilo za masinu za sudove, kupio po dobroj ceni oko 10k jeftinije od svih drugih prodavnica, zvao ih pre nego sto sam narucio kao sve ok ima na stanju, i posle ih zvao svake nedelje jedno mesec dana ista prica sve je u redu eskaliraju i uskoro ce biti. Posle mi samo obrisali porudzbenicu sa sajta i vise nisam ni zvao. Jedino dobro sto nisam uplatio pare da ih posle i za to cekam.
 
Tehnomanija update - juce sam dobio info da je danas isporuka (verovatno da me sknu sa one stvari), zovem danas i dalje ista prica kao i pre nedelju dana, cekamo nalog od kolega trt mrt, kad budemo znali nesto novo, obavesticemo vas. Prosto neverovatno. A satro svaki dan "eskaliraju" jos od proslog cetvrtka, zovem ih redovno.
Btw, sumnjam da ovo namerno rade - masina je bila 83k din u momentu narucivanja, sad je 100k akcijska cena, vise im se isplati da mi vrate pare kad tad, uz silno maltretiranje.
To su ti blagodeti mirne i spokojne kupovine iz fotelje jer tvoje vreme nema alternativu, pošto je sve do u minut poznato. Živci već ne ulaze u tu jednačinu...
 
Nisam imao predstavu realno da je ovakvo ciganisanje moguce. Do sada stvarno nisam imao neprijatnosti sto se tice online kupovine, doduse prvi put online narucujem iz Tehnomanije.
 
Recitiraću samog sebe…
“Od Tehnomanije ne razmišljam da kupim ni čačkalicu”.
Postaviš se kao da ne postoje i biće ti lakše.
 
Kontaktirao sam Efektivu za kratak savet, maltene sam cuo slicnu recenicu :)
 
Angry rant - ComputerLand. Izvinjavam se za ogroman tekst ali moram negde da iskukam.

Narucim ja kod njih na sajtu Redragon tastaturu sa dostavom na kucnu adresu, stigne, preuzmem, pustim u pogon i imam sta da vidim. Jedna od magnetnih nogica naslona za ruke iskrivljena i labava, pomera se ukoso i smeta pri stavljanju uz tastaturu, druga stoji pod konac. Space taster (razmak) odzvanja metalni zvuk, zveckanje pri svakom kliku, nadjem na netu sta je problem i procitam da su federi ispod ili losi ili nepodmazani ili sta god. Bas smeta u kucanju pogotovo nocu kada je tisina i kada se ne cuje nista osim tog zveckanja. Resim ja da posaljem tastaturu na reklamaciju posle 3 dana odmah, zovnem njihov broj sa sajta - ne zvoni, nista se ne desava kao da je nepostojeci broj. Zovnem radnju u Beo shopping centru, javi se neki klinac nema pojma sta mu pricam, kaze zovite radnju na Pasinom Brdu i posaljite im postom tastaturu. Ja mu kazem da taj broj na Pasinom Brdu ne radi, on kaze samo posaljite postom i to je to. Ja odlucim da im iz predostoznosti prvo posaljem mejl sa opisom problema i pitanjem kako da posaljem tastaturu, odgovore mi citat "Poštovani, možete poslati tastaturu na adresu sa fiskalnog računa."

Ja odem u postu, posaljem tastaturu danas za sutra na tu adresu i meni se tastatura vrati na postu kao odbijena posle dva dana i traze mi da platim duplu dostavu u oba smera (skoro 1000 dinara). Ja im napisem ponovo na mail, opisem problem i potrosim sat vremena na prepisvanje sa nekom guskom svadjajuci se kako je poslato, zasto postom, kako oni imaju ugovor sa nekom x kurirskom sluzbom i kako ne primaju/ne placaju posiljke preko poste itd. Ja joj kazem da oni to meni nigde nisu napisali kada sam pitao kako da posaljem i jos joj kazem da mi je preko telefona lik rekao da posaljem postom. Ona meni kaze kako to nije njihov problem nego moj. Iznapusavamo se mi tu medjusobno ko je trebao da plati reklamaciju, oni ili ja no da skratim pricu, ja odem u postu, PUKNEM 1000 din da preuzmem vracenu (odbijenu) i jos 450 preko da im PONOVO posaljem sto je maltene polovina cene kupljene tastature. Posle 4 dana ja dobijam sledeci mejl od njih:

"Vaša reklamacija je pregledana, nije prihvaćena.
Magnetna nogica vraćena u ležište. Testirano, nije pokazao objektivnu nesaobraznost i neispravnost u radu."

Nogica pokrivljena (imam slike), video snimak imam gde se cuje zveckanje space tastera koji oni nisu ni pomenuli u odgovoru na reklamaciju iako sam im to naglasio vise puta.
Ja im napisem sve jos jednom i opisem detaljno kvarove i pitam ih gde mogu da im posaljem slike i video kao dokaze kvarova (posto mi je gospodjica odgovorila da ne moze da otvori skrinsot fiskalnog racuna koji sam joj poslao na mejl u attachmentu) i oni mi evo celu njihovu smenu ne odgovaraju od jutros. Ja uzmem i ipak im posaljem WeTransfer link sa dokazima i napisem detaljno uputstvo kako da kliknu na link a zatim na veliko plavo dugme DOWNLOAD, posto su ocigledno toliko nesposobni i pokvareni, da se prave ludi i varaju narod u po snage.

Evo i ovde link ako nekog zanima da vidi: https://we.tl/t-hb9R5r5uDD

Cekam odgovor, ali izgleda da mi nista drugo ne preostaje osim da sednem u kola, odem za Beograd i da uzmem tastaturu da ih tucem s njom po glavi.

Kolicinu nepismenosti, nekulture i nepostovanja musterije u toj razmeni mailova i razgovorima telefon necu ni da pominjem.
Nikad gore iskustvo sa nekom prodavnicom i reklamacijom u Srbiji pre ovoga.

Jezivo.
 
Nazad
Vrh Dno