Šta je novo?

Prodavnice tehničke opreme u Srbiji - loša iskustva

Dzombache.​

nema logike, njihova prodavnica mi je na 2 minuta od kuće. Ne želim ni da plaćam dostavu niti da sedim i čekam kurira u sred radne nedelje. Takodje, bila je primetna i kurcobolja kod radnika u radnji koji nije ni ponudio da se naruči, dostavi u radnji, bilo šta. A u radnji niko.
 
Ja sam kupovao par puta kod njih. Sve je bilo OK. Dovoze svojim vozilom, najave se kada krenu, a može da se plati i karticom kada dovezu robu. Dostavljali su mi u BG.
Jednom su mi isporučili i neku papuču za usisivač po staroj ceni (verovatno nisu na vreme promenili na sajtu), što nisam bio očekivao.
Srećom, sve je uvek bilo u redu sa robom, pa ne znam kako se postavljaju ako je nešto neispravno.
 
2 stvari sam uzeo u poslednja 2 meseca bas utorkom za Happy hour, obe stigle u roku od 3 dana i bas bas dobro i profesionalno zapakovane.

Ali ovo stvarno... Nisam znao šta je kvalitetno zapakovana stvar dok prvi put nisam naručio telefon od njih.

I Uspon takođe, robu pakuju pretpostavljam nekom mašinom, pošto dođe uredno ušuškana u jedno 30 slojeva providne folije... Znači to se otvara 5 minuta.

A kad naručiš više stvari od njih pakuju to u kutiju, nisu ko ostali koji gledaju kako da prilepe jednu stvar za drugu i nekako obmotaju sve to pa dođe pakovano ko nogom.
 
da li dobro vidim da na sajtu gigatrona i tehnomanije vise nema mogucnost kredita na 24 rate preko rajfajzen banke bez kamate.
izgleda da su ubacili kamatu sto je zaista smesno jer em placamo vecu cenu tj mp za odlozeno em sada ta kamata.
 
Koliko se sećam, uvek je postajala kamata i to ne mala.
 
Poručio sam Beko frižider preko dijaspora.shop (najbolja im je cena za taj model) i danas mi stigao, platio sam pouzećem kad su ga doneli. Fiskalni nisam dobio već odštampani račun sa pečatom i garantni list, kažu da ne ide fiskalni za online kupovine a ovo je sasvim validno što se tiče garancije. Ljubazni momci, otpakovali ga i pregledali tako da mogu da ih pohvalim.
 
Ok, onda nisam dobro obratio pažnju. Uglavnom, jeftinje je da se uzme keš kredit i onda kupi po onoj nižoj ceni.
 
Dodali su verovatno kamatu da bi pogurali druge dve banke koje nude placanje na 12 rata bez kamata, pretpostavljam da je to.
 
Jel ovo kada porucis, platis i izaberes preuzimanje u prodavnici oni zovu da kazu da mozes da preuzmes robu...

Porucio prekjuce stvar, izabrao prodavnicu za preuzimanje, vidim na web stranici da imaju na stanju tu ali ne zovu...
 
Jel ovo kada porucis, platis i izaberes preuzimanje u prodavnici oni zovu da kazu da mozes da preuzmes robu...

Porucio prekjuce stvar, izabrao prodavnicu za preuzimanje, vidim na web stranici da imaju na stanju tu ali ne zovu...
Dobiješ od [email protected] mejl sa potvrdom da je porudžbina spremna za preuzimanje u radnji.

Obično dođe posle par sati.
 
Ma ja narucih od Gigatrona, pa stavih preuzimanje u radnji da ne placam bezveze postarinu za jedan artikal, a nisam dosad sa tom opcijom baratao...

Isto sam ocekivao bice odmah sutradan poziv ili mejl jer pise da ima na stanju, mada kontam da nema konkretno u toj prodavnici. cim nisu zvali odmah sutradan.
 
Gigatron obično javi posle par dana, barem je tako bilo kod mene u poslednjih nekoliko kupovina (i ja uvek odaberem preuzimanje u radnji).
 
Ja banuo malopre tamo jer mi je bilo usput i prodavac je bio bas kul, kaze nema nista ali je zvao centar, trazio da mu posalju porudzbinu, malo sam sacekao i dao mi robu...

A banuo sam jer sam imao propusten poziv od njih, i racunam zovu da kazu da je stigla, a oni to zovu tek da potvrde porudzbinu... Inace me to smara kod njih, gotovo svaki put zovu da potvrde... Posebno mi nije jasno zasto to cine za robu koja je vec placena tj, racun zaduzen.

Ubedljivo najefikasniji dosad je Uspon, postuju kako pise na sajtu... Sve naruceno do 12 stize sutra, posle 12 prekosutra, nema poziva, dobijes mejl o potvrdi porudzbine, mejl da su artikli dostupni i mejl kada je roba poslata, i sve to u roku od 24h...
E jedino sto imaju slabiji lager od recimo Gigatrona, ali je celokupno iskustvo online narucivanja 5+.
 
Pa mislim na dostupnost neke robe koja drugde nema i da bude na stanju a da to nije fol...

Evo sad sam našao u Gigatronu miš koji nigde druge uopšte nije dostupan, i tako je bilo i ranije za neke artikle... Nedavno sam kupio Realme 8 u punk black varijanti koja je dostupna tada bila samo kod njih isto tako... I slično tako je bilo i ranije da imaju nešto što drugde nije uopšte dostupno ili imaju na stanju a drugi nemaju.
Barem je to moje iskustvo kada je širina njihove ponude i stanja iste u pitanju...

A opet kažem, imam i neke prodavce kod kojih mi je kupovina i lakša, i brža pa čak i jeftinija za solidne pare nekada, naveo sam Uspon recimo, i uvek rado ono što pronađem pogledam da li ima kod tih milijih prodavaca... Ali nekad jednostavno to ili ne postoji uopšte tamo ili moraš da čekaš da prvo oni dobave od dobavljača.

Doduše dešavalo se meni i sa Gigatronom da zovu pa se izvinjavaju što nemaju na stanju ono šta je pisalo da ima, eto desilo se skoro i to sa zvučnicima koje sam dobio a bili su otpakovani...

Zato kažem, oni sa kojima ja imam 10/10 iskustvo u smislu da je uvek ažurno stanje robe, da uvek poštuju rok isporuke, da roba uvek stigne savršeno nova i zapakovana, nekad jednostavno nemaju, a oni kod kojih kupujem a u 9/10 slučajeva imaju baš ono šta hoću i najviše kupujem kod njih, bude tako neka zamerka u nekom segmentu kupovine...

A od ovih iz naslova ni ne kupujem, nekako se desilo da otkad sam postao poklonik online kupovine nisu mi nikada ni bili prvi izbor a i naslušao sam do tog momenta svakakvih priča. 😁
 
Da podelim sa vama iskustvo drugara sa Tehnomanijom

Pre pola godine kupio je neki gaming laptop u NS kod njih tada na akciji kostao je nekih 150 hiljada dinara. Core i7 , RTX 2070 Super itd. Uglavnom zverka . Posle nekih tri meseca pukne plastika ona oko ekrana sama od sebe. On decko naravno odlepio i pozive ih i ovi mu kazu da je to sigurno fizicko ostecenje i da nece prihvatiti reklamaciju. Skenjao se naravno jer pazi taj laptop kao oci u glavi, nikad nije imao ni priblizan racunar ali eto krastavac proguta to. Posle jos 2-3 meseca paljenje ujutro i na ekranu se pojave neke ljubicaste fleke.
Zvao je njih , rekli mu da donese laptop pa da ce ga oni poslati u ovlasceni servis koji je u BG ( ne znam ime servisa ) pa ce videti sta je u pitanju. Ocekivao je da ce ga opet smarati za fizicko ostecenje zbog one pukotine na plastici i skoro se pomirio da je ispusio, pogotovo sto je to u pitanju ozloglasena Tehnomanija. Jave mu se iz tog servisa posle 3 dana i kazu mu da je reklamacija prihvacena. Zamenili su komplet ekran koliko sam ga shvatio i dobio je laptop posle 10 dana nazad.

Srecan zavrsetak na kraju ali ostaje gorak osecaj da je laptop od 150k crkao posle par meseci
 
U sredu sam kupio stativ u Gigatronu, ali sam ga tek danas raspakovao. Da li je moguce da nov stativ ima ovakve ogrebotine po sebi?

 

Prilozi

  • 20210904_182847.jpg
    20210904_182847.jpg
    99.7 KB · Pregleda: 60
Pa teško je reći... Ne bi trebalo, meni to liči na wear and tear, dakle od korišćenja... Ne verujem da bi baš u tolikoj meri bilo prisutno kozmetičke nepravilnosti.

Ako si ga kupio online vraćaj ga.
 
To i jeste problem, kupio sam ga u radnji. Mislim da sad nemam pravo da ga vratim... Nisam ni planirao da ga otvaram dok ne stigne onaj drzac za telefon, al ajde da vidim kako to sve funkcionise dok ne stigne... Imam sad sta i da vidim.
 
Jedan svetli primer iz DE, čisto da uporedite šta je prava usluga, a ne šta rade ovi naši dripci.
Dakle, pošto kod nas nema skoro ništa, a pogotovo ne nešto što je ipak blaga ezoterija, bio sam primoran da to isto kupim online od firme iz DE, pa će da ide na adresu drugara koji tamo živi, a on će da mi pošalje po nekome. Nije glomazno, tako da neće biti frka.
Ono što me je blago rečeno zaprepastilo, je ne to što imam 14 dana da odustanem (tj. da moj drugar odustane, pošto kod njega stiže), ne to što se kod odustajanja kao povrat dobije puna suma zajedno sa troškovima transporta, ne to što troškove transporta vraćanja robe snosi prodavac, već to što su me gospoda iz dotične firme, verovatno kada su videli da plaćam karticom iz Srbije, a roba ide na DE, kontaktirali i sami ponudili da mogu da vratim ako mi ne odgovara ili imam nekih problema, ne kada stigne drugaru, već su mi dali 30 dana fore od kad paket bude isporučen u DE da mi ovaj pretera za Srbiju, da isprobam, pa ako nešto ne štima i želim da vratim, da ih obavestim, pošaljem im, pa kad stigne uradiće full refund. A prvi put u životu kupujem nešto od njih.
E, ovo je usluga....na nivou.

Pa da je ovako kod nas, bio bi dosadan život. Ovako te stalno piči adrenalin, da li će stići uopšte, da li će raditi, da li će crći pa da juriš garanciju, pa šest meseci kasnije dobiješ zamenu, ako je i dobiješ. Ovako je malo zanimljiviji život, dobiješ koju sedu više, skrate ti život za godinu dana i onda ti neko pametan kaže "ko te j*** kad hoćeš da imaš dobar TV/mašinu/komponentu"
 
To i jeste problem, kupio sam ga u radnji.

A oni obično i sami u poslednje vreme insistiraju da se na licu mesta otvori roba i pregleda...

Možeš svakako da pokušaš da se žališ, najbolje online da se obratiš, priložiš fotke i tražiš zamenu. Jedino što mogu na keca da se pozovu na neblagovremenost jer znam da mnogi imaju rok od 24h za prijavu nepravilnosti sa kupljenom robom i koliko znam na to imaju pravo.

Zato uvek bi trebalo kupljenu stvar otpakovati i pregledati po kupovini.

Mada probaj, ali obavezno naglasi da u radnji roba nije otvarana i pregledana...

Ja sam se iznenadio pre koji mesec da su tražiili tastaturu da otvore i pregledamo je i to pre same obavljene kupovine... Ne bi me čudilo i da distributeri prodavce vozaju sa robom koju im uvaljuju korišćenu ili vraćenu pa otuda ta praksa da se i prodavac i kupac uvere da je novo zapravo novo...
 
@Street

Nisam ni pomisljao da proverim u radnji, a ni radnici nisu nista rekli. Poslao sam poruku na fb, sad cu i preko sajta da ih kontaktiram, mada vec vidim da od toga nema nista, jer je jedna od ponudjenih opcija za kontakt - Prijava ostecenja u roku od 24h.

Nisu neke pare u pitanju, ali mi je bas krivo. Ako vec placam nov uredjaj, hocu da bude takav.

Iz nekog razloga nije moguce poslati email. Kliknem na posalji, ali se nista ne desava.
 
Poslednja izmena:
Uspeo sam da posaljem poruku, ali bez slika. Tu je bio problem, ne znam zbog cega.
 
Malopre sam dobio odgovor na fb, rekli su mi da se obratim u najblizu prodavnicu da mi kolege objasne uslove, i dalje korake procedure reklamacije :)

Jasno mi je sta ovo znaci :)

Ljudi, obavezno u radnji otvorite kutije! Ovo mi je skola za ubuduce!
 
Nazad
Vrh Dno