serbiadiablo
Slavan
- Učlanjen(a)
- 04.02.2008
- Poruke
- 2,839
- Poena
- 425
Da si ziv i zdrav, pridruzili se jos 2016...
Zar Neša roming nije iz drugog političkog miljeja u odnosu na Alti/pointer ?
Zar Neša roming nije iz drugog političkog miljeja u odnosu na Alti/pointer ?
Imaš nešto što možeš da probaš - pored cene ima cena koju ti njima predlažeš, odnosno cena koju možeš da platiš. Oni će se javiti na mail i reći da li prihvataju ponudu, ili eventualno napraviti kontra - ponudu.Ima neka fora u BC Group sa cenkanjem za telefone, je li neko probao?
Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
Član krousnik ima problem da mu eKupi.rs vrati novac za robu kupljenu na daljinu u okviru roka od 14 dana.
malo sam ih naružio na chatu, evo odgovora:
Hvala Vam na poruci.
Povodom Vaše poruke na našem chatu-u, želim da Vam javim da Ekupi posluje u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.
Pošto smo prodavnica koja posluje isključivo preko interneta i posredstvom kurirske službe isporučujemo i primamo robu, pre refundacije prilikom povrata robe, moramo fizički da vidimo uređaj koji se vraća, i da utvrdimo da je u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača podoban za punu refundacija novca.
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, član 35, stav 4
“Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.”
i mi se naravno držimo zakona u potpunosti, ali ostavljamo sebi za pravo da proverimo da li je vrednost robe umanjena rukovanjem robe na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe, na šta po zakonu imamo pravo.
Nažalost, situacija je takva da smo više puta imali situacije da na osnovu dobre vere u reči kupca primimo povrat i izvršimo refundaciju u potpunosti pre nego što fizički vidimo robu, a nakon toga se ispostavi da je roba oštećena, prljava, polomljena i sl.
Jasno nam je da su procedure prilikom kupovine preko interneta malo drugačije nego prilikom kupovine u običnoj prodavnici, i da su ljudi ponekad nepoverljivi prema ovom načinu poslovanja, ali uveravam Vas da poslujemo od 2011. godine i da nikada nismo poslovali van okvira zakona, a pre svega uvek nam je zadovoljstvo kupca važno.
Uvek smo tu za aktivne i potencijalne kupce da razjasnimo sve nedoumice.
Srdačan pozdrav,
Marija Mažibrada Ciglić
cid:[email protected]
Koordinator operativnog poslovanja
Samo da dodam jer vidim da nisu svi upuceni u detalje zakona .
Znaci 14 dana bez obrazlozenja. Trgovac je duzan da izvrsi povracaj celokupnog iznosa u roku od 14 dana od prijema obrasca za odustanak od kupovine.
Vazno :
Potrosac moze odustati od ugovora u roku od 12 meseci od dana isteka roka za odustanak od ugovora ukoliko trgovac nije obavestio potrosaca o pravu na odustanak od ugovora i ukoliko mu u trenutku zakljucenja ugovora, a najkasnije prilikom isporuke robe, nije predao i obrazac za odustanak, citko i razumljivo obavestenje o uslovima koriscenja prava na odustanak sa informacijama o prirodi ugovora i prodavcu, kao i primerak potpisanog ugovora .
To su clanovi zakona o zastiti potrosaca ( 12,13,27,28,31, 34,35,47,48)
Mislim da je rekao da je sacuvao ambalazu... ipak.U clanu 56 kaze:
Nemogućnost potrošača da dostavi prodavcu ambalažu robe ne može biti uslov za rešavanje reklamacije niti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti.
Zakon je iznad opštih uslova bilo koje prodavnice, koliko je meni poznato?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari