Šta je novo?

Prince of Persia (2008)

Koncept automatskog dopunjavanja energije posle par sekundi je i meni u početku delovao bezveze, ali mislim da je kod njegovog procenjivanja potrebno sagledati širi kontekst. To je omogućilo kreiranje daleko većih nivoa, sa izuzetno masovnim okršajima u odnosu na nekadašnje standarde, a i oslobodilo timove užasno napornog rada na balansiranju igara po težini i raspoređivanju health paketića/stationa po mapi. Pride, da se ne lažemo, razbacani health paketići nisu ništa realniji od tog koncepta sami po sebi i ne pomažu baš "unošenju" u igru. Novi koncept je dobrim delom obesmislio "štekanje", stari ga je praktično podsticao. Šta znam, win some loose some što se mene tiče.

Opet, to ne treba brkati sa sistemom gde ne možeš da pogineš koji se sada uvodi u igre kao što je Prince of Persia. Da ne bude zablude, za one koji nisu odgledali video rivju, to se ne odnosi samo na bitke (naprotiv, kaže čovek da je za sve protivnike dovoljno ponavljati jedan kombo po želji i da se nikada ne borite protiv više od jednog neprijatelja), već i na zagonetke. Promašiš gredu, padaš, umesto da zagineš partnerka te čudesno spasava. Dakle, nije obesmišljena samo borba, već i logičke zagonetke...

U suštini, ne vidim poentu prelaska takvih igara. Ne razlikuju se od knjige ili filma po svojoj fiksiranosti i potpuno eliminišu osećaj donošenja specifičnog iskustva.
 
Poslednja izmena:
Pride, da se ne lažemo, razbacani health paketići nisu ništa realniji od tog koncepta sami po sebi i ne pomažu baš "unošenju" u igru. Novi koncept je dobrim delom obesmislio "štekanje", stari ga je praktično podsticao. Šta znam, win some loose some što se mene tiče.

Mislim da niko ne spori da stari sistem takođe nije bio realan, ali ne radi se o tome, već da si morao da vodiš računa šta radiš, umesto da samo bezglavo ulećeš u svaku borbu, sakriješ se na 4-5 sekundi, pa onda opet. Jeste, na programerima je bilo da dobro izbalansiraju igru da bi ti dali fer šansu da ne moraš sve da radiš po sistemu trial & error, ali zaboga, to im je u opisu posla.
Jednostavno, igre su postale nešto kao interaktivni film, a zadovoljstvo u igranju očigledno više samo po sebni ne predstavlja izazov, već to što svako može da ih završi bez po muke. Šta je poenta višegodišnjeg rada na igri koju platiš 50-60 evra, i onda je pređeš za 2 dana? Mislim, razvojni tim boli uvo, ali šta je sa ljudima koji plaćaju te igre? Čak ni multiplayer kojem Amerikanci pridaju bolesno veliku pažnju ne može da spase igru kao što je Prince of Persia.

Opet, to ne treba brkati sa sistemom gde ne možeš da pogineš koji se sada uvodi u igre kao što je Prince of Persia. Da ne bude zablude, za one koji nisu odgledali video rivju, to se ne odnosi samo na bitke (naprotiv, kaže čovek da je za sve protivnike dovoljno ponavljati jedan kombo po želji i da se nikada ne borite protiv više od jednog neprijatelja), već i na zagonetke. Promašiš gredu, padaš, umesto da zagineš partnerka te čudesno spasava. Dakle, nije obesmišljena samo borba, već i logičke zagonetke...

U slučaju borbe mislim da se to koliko-toliko može pravdati, pošto te nakon "pogibije" ta riba vraća na prethodni checkpoint, a protivnicima se valjda dopunjava energija, pa je u pitanju u stvari save/load, samo što kraće traje (kao što je i rečeno na gametrailersu). E sad, situacije u kojima upadaš u provaliju da bi te devojka u letu prebacila napred su već druga priča.

U suštini, ne vidim poentu prelaska takvih igara. Ne razlikuju se od knjige ili filma po svojoj fiksiranosti i potpuno eliminišu osećaj donošenja specifičnog iskustva.

Upravo tako.Ako je za utehu, mislim da je ovom igrom dostignuto apsolutno dno - čak se i meni sad Call of Duty ili neki drugi naslov sa automatskim dopunjavanjem energije čini kao hardcore iskustvo.
 
Poslednja izmena:
A na Gejtrejlersima 8.7.

Sad sam odgledao opis i potpuno mi je neverovatno da igra sa toliko rupetina u mehanici, priči i ovakvim izvođenjem kakvo je, u kombinaciji sa užasnom prazninom može da dobije toliku ocenu. Da preporučim Peci da se preimenujemo u Prince of Halo, ima da postanemo No. 1 na netu za 3 dana...

Lični favorit - vraćanje kroz nivo posle svakog čišćenja :trust: Zanimljivo mi je kako se potpuni izostanak izazova u vidu nemogućnosti ginjenja i vodiča koji ti uvek pokazuje kuda ići (naravno, nisu zaboravili da spomenu svetli Fable 2 primer :vomit: ) pravda kao "realnost i potreba da se igrači ne frustriraju učitavanjima i čekpointima" (ne samo u ovom rivjuu), dok se vraćanje kroz ceo nivo nakon čišćenja da bi se pokupile svetlosne kugle tumači kao "zanimljiv feature", a to smara 100x više.


Igra maltene predstavlja podskup Assassin's Creed-a. Suštinski se tamo može naći sve što i ovde, samo je tamo bolje.

+1. Dodao bih da izgleda extra, ali da neke može da odbije što je previše dečija... A sve što je Filip napisao, stoji!
 
Mogli su da ubace da na pocetku igre biras da li zelis da ti Elika asistira ili ne i svi bi bili srecni i zadovoljni.
 
ja sam za povratak na gaming iskustvo od prije 15-20 god: 3 zivota i kad ih izgubis, game over i ajmo iz pocetka, a save game je cheating :) Eh, to su bila vremena i izazovi! Ozbiljno! 8)
 
evo posto nisam imao zivaca da citam sve redom i da vidim dali je neko igrao ili ne pada kazem svoje misljenje! kako je igra na slikama tako je u igri isto nacrtana! nesto nisam najbolje odusevljen ali ce igra posluziti za ubijanje dosade! ali kada budem malo vise igrao na x360 onda cu se javiti kakvi su stvarni utisci! jer ovo sam probao u desetak minuta ali mozda kada budem odigrao jedno sat, dva mi se svidi!
 
Igrao sam je na X360, i evo mojih utisaka. Slicni su kao filipenkovi, ali ne toliko drasticni.

Ubisoft je posao od pretpostavke da su se svi navikli na moci vracanja vremena i da je potrebno da to postoji u nekom obliku postoji i u ovoj igri. Samo sto su negde razvijanju tog resenja poprilicno skrenuli u decji segment. Lepo je to sto Elika svaki put kad skocim u sigurnu smrt skoci da me izvadi, ali bi trebalo da postoji odredjeni broj puta koji to moze da uradi. Mogli su da ubace npr. zelene orbove koji sluze za tu njenu moc da mi pruzi ruku i izvuce na sigurno. Mogli su da dodaju jos jedan diff. level za hardcore gamer-e na kome mi igra ne bi govorila kad koje dugme treba da stisnem tokom borbe, i gde ne bi postojao onaj svetlosni put koji mi govori gde treba da idem. No, ako se zanemari to sto je igra previse laka ovo je jedna od najboljih igara koje sam igrao. Jednostavno cinematic filing tokom igranja je neprevazidjen. Lokacije su perverzno odradjene. novi potezi uz pomoc kojih princ prolazi kroz okolis su prosto fantasticni. Oni plate-ovi koji mu omogucavaju da trci po zivodima kao spajdermen su vrlo zanimljivi, i mogucnost da se jedan nivo vidi iz 3-5-10 razlicitih perspektiva je fascinantna. Kao jedan od zadnjih nivoa u DMC3-SE (onaj sa onim ludim stepenicama) samo na steroidima.
Nadam se da ce Ubisoft slusati misljenje igraca i ubaciti jos jedan diff level na PC-u...

Sve u svemu meni se igra svidja...
 
Kako da ubaci, ako je otisla na stancovanje?
 
Patch? Mod??? Crack cocaine??? Bilo koja od te tri opcije bi mnogo unapredila igru.
 
Znam, ali dok se odradi to sto si napisao, gomila ljudi ce je vec zavrsiti.
 
S obzirom na to da sam prethodna tri dela premotao oko 50 puta, meni to ne smeta :) :) :)!
 
Ja sam skoro odigrao treci deo, cisto da se setim o cemu se radilo. Stvarno volim ovakve tipove igara. Sta da se radi, mator covek , a podetinjio.
 
Igra mi se opet takva igrica, taj gameplay. Prethodna 3 dela sam vec izvrteo, hteo bih nesto novo, pa sam u fazonu daj-sta-das :). A i mnogo je 3 godine pauze. Ma koliko da su je podetinjili, odigracu je...
 
Jedva cekam da ga "odgledam".:)
 
Skida se... Ako se ova brzina download-a odrzi, utisci veceras ili sutra!
 
Pa po meni ima razlike dosta u odnosu na predhodnu verziju koliko se secam.
Ova je uradjena vise stripovski sto mi se i najvise svidelo.

Evo par slikica

 
Za Pc? Kakvi su ingame utisci. Daj malo info, s'a si se stiso, ;) .

:), mislio sam "stigo na net", meni jutros tek stigo. Instaliram kasnije i ja pa cu okaciti neki ss. Inace ja sam jedino Sands of Time odigrao valjano, ovi drugi delovi su mi bili previse konzolaski, tako da ako je neko vec igra nek prenese utiske.
 
:), mislio sam "stigo na net", meni jutros tek stigo. Instaliram kasnije i ja pa cu okaciti neki ss. Inace ja sam jedino Sands of Time odigrao valjano, ovi drugi delovi su mi bili previse konzolaski, tako da ako je neko vec igra nek prenese utiske.

Previse konzolaski???? WTF, sta pricas? U sustini, pored doradjenog borbenog sistema, sve tri igre su u sustini iste...
 
Poslednja izmena od urednika:
I još malo plastelina...kao da ga nema i previše zadnjih meseci :wall:

Ako je onako kako ste ga "nahvalili" i ovo će da se obiđe u širokom luku!!!

I brate dokle više sa nastavcima, smorili su za 5 medalja :mad:
 
b7df836015.jpg

ac anyone?
 
to je mala shala developera - assasin je rađen u istom engineu i od strane UBIja
znam ali je cool svejedno. sve u svemu ako su akrobacije automatizovane kao u ac igratju verovatno isto koliko i ac, sat vremena.
 
Nisu potrebni nikakvi lekici, shvatili ljudi iz Ubia da je dzaba da se zezaju :d:d
 

Prilozi

  • Prince of Persia 2008-12-10 15-55-44-24.jpg
    Prince of Persia 2008-12-10 15-55-44-24.jpg
    352.4 KB · Pregleda: 90
  • Prince of Persia 65.jpg
    Prince of Persia 65.jpg
    444.5 KB · Pregleda: 94
  • Prince of Persia 2008-12-10 15-57-35-69.jpg
    Prince of Persia 2008-12-10 15-57-35-69.jpg
    465.2 KB · Pregleda: 127
  • Prince of Persia 2008-12-10 15-58-13-37.jpg
    Prince of Persia 2008-12-10 15-58-13-37.jpg
    429.6 KB · Pregleda: 94
Jel se igra makar pocetak na miru ili te odmah prati devojka-svemoguci-spasitelj?
 
Ima i Altair i Princ(SoT) umesto ovog princa i Jade i Farah(SoT) umesto ove svemoguce spasiteljke. Valjda ima josh po jedan lik za oba koje treba otkljuchati ali moj drug je dobio samo ove.
 
Nazad
Vrh Dno