- Učlanjen(a)
- 16.12.2001
- Poruke
- 11,720
- Poena
- 1,020
Koncept automatskog dopunjavanja energije posle par sekundi je i meni u početku delovao bezveze, ali mislim da je kod njegovog procenjivanja potrebno sagledati širi kontekst. To je omogućilo kreiranje daleko većih nivoa, sa izuzetno masovnim okršajima u odnosu na nekadašnje standarde, a i oslobodilo timove užasno napornog rada na balansiranju igara po težini i raspoređivanju health paketića/stationa po mapi. Pride, da se ne lažemo, razbacani health paketići nisu ništa realniji od tog koncepta sami po sebi i ne pomažu baš "unošenju" u igru. Novi koncept je dobrim delom obesmislio "štekanje", stari ga je praktično podsticao. Šta znam, win some loose some što se mene tiče.
Opet, to ne treba brkati sa sistemom gde ne možeš da pogineš koji se sada uvodi u igre kao što je Prince of Persia. Da ne bude zablude, za one koji nisu odgledali video rivju, to se ne odnosi samo na bitke (naprotiv, kaže čovek da je za sve protivnike dovoljno ponavljati jedan kombo po želji i da se nikada ne borite protiv više od jednog neprijatelja), već i na zagonetke. Promašiš gredu, padaš, umesto da zagineš partnerka te čudesno spasava. Dakle, nije obesmišljena samo borba, već i logičke zagonetke...
U suštini, ne vidim poentu prelaska takvih igara. Ne razlikuju se od knjige ili filma po svojoj fiksiranosti i potpuno eliminišu osećaj donošenja specifičnog iskustva.
Opet, to ne treba brkati sa sistemom gde ne možeš da pogineš koji se sada uvodi u igre kao što je Prince of Persia. Da ne bude zablude, za one koji nisu odgledali video rivju, to se ne odnosi samo na bitke (naprotiv, kaže čovek da je za sve protivnike dovoljno ponavljati jedan kombo po želji i da se nikada ne borite protiv više od jednog neprijatelja), već i na zagonetke. Promašiš gredu, padaš, umesto da zagineš partnerka te čudesno spasava. Dakle, nije obesmišljena samo borba, već i logičke zagonetke...
U suštini, ne vidim poentu prelaska takvih igara. Ne razlikuju se od knjige ili filma po svojoj fiksiranosti i potpuno eliminišu osećaj donošenja specifičnog iskustva.
Poslednja izmena: