Šta je novo?

Prepaid u Srbiji: tarife, promocije, iskustva, problemi..(FAQ u 1.postu)

@mandrak007
Da, istog dana sam reagovao i podneo žalbu. Sad ja, kao i ti, čekam odgovor, za koji ne verujem da će biti pozitivan po mene, pa planiram da nastavim sa žalbama. Čak i da reklamacija bude rešena u našu korist, ne znam kako će nam omogućiti da dopunimo kredit koji će nam važiti 330 dana, jer su nam ukrali nekih 6 dana da to uradimo. Dan nakon što su mi na prvom broju promenili paket, oni su to isto uradili i na mom drugom "Tako Lako" broju.

@Maxi69
Upravo sam pročitao tvoje postove na njihovom forumu. Lepo si opisao situaciju i postavio im logična pitanja, ali njihovi odgovori su prilično konfuzni i neiskreni. I ja potvrđujem ono što si ti tamo izneo: niko od nas prošle godine nije bio obavešten o promeni ovog prepaid paketa. A tek da ne govorim o važnosti kredita od 24.04. za koji niko ne zna da da pravi odgovor.
 
Poslednja izmena:
@mandrak007
Da, istog dana sam reagovao i podneo žalbu. Sad ja, kao i ti, čekam odgovor, za koji ne verujem da će biti pozitivan po mene, pa planiram da nastavim sa žalbama. Čak i da reklamacija bude rešena u našu korist, ne znam kako će nam omogućiti da dopunimo kredit koji će nam važiti 330 dana, jer su nam ukrali nekih 6 dana da to uradimo. Dan nakon što su mi na prvom broju promenili paket, oni su to isto uradili i na mom drugom "Tako Lako" broju.

@Maxi69
Upravo sam pročitao tvoje postove na njihovom forumu. Lepo si opisao situaciju i postavio im logična pitanja, ali njihovi odgovori su prilično konfuzni i neiskreni. I ja potvrđujem ono što si ti tamo izneo: niko od nas prošle godine nije bio obavešten o promeni ovog prepaid paketa. A tek da ne govorim o važnosti kredita od 24.04. za koji niko ne zna da da pravi odgovor.

Trazicu da mi omoguce dopunu po starim uslovima jer su me ranije prebacili, suprotno saopstenju, na novi pripejd profil. To cu navesti u zalbi RATELu. Danas su mi odgovorili mejlom kako su mi poslali na kucnu adresu odgovor. I jedna zanimljivost. Danas su mi dodelili 100 minuta u mrezi i 1 GB neta do 25.4. Posle rasprave sa njima na fejsu i cetu, slucajnost?! Ne nikako. Svesni su da su nesto uradili pogresno pa pokusavaju da se iskupe sada.

P.S. Videh sada na portalu da mi nude i prelazak na postpejd sa 50% popusta. I sve to bas danas.
 

Prilozi

  • 655.JPG
    655.JPG
    38.6 KB · Pregleda: 113
Poslednja izmena:
Зато сам ја одмах уплатио, нисам чекао последњи дан или тај рок.
 
Зато сам ја одмах уплатио, нисам чекао последњи дан или тај рок.

Planiraju, po rečima "kompetentnih" da postojeća važenja kredita (onima koji su skoro uplatili) od 24. aprila skrate na 60 dana.

Mislim da, kako tako nešto nije prošlo ni mts-u pre dve godine, će da urade isto što i mts - sa novim uplatama kredita nov rok važenja.
 
Planiraju, po rečima "kompetentnih" da postojeća važenja kredita (onima koji su skoro uplatili) od 24. aprila skrate na 60 dana.

Mislim da, kako tako nešto nije prošlo ni mts-u pre dve godine, će da urade isto što i mts - sa novim uplatama kredita nov rok važenja.

Mislim da ne mogu da smanje vazenje kredita onima koji su svoj broj dopunili pre ove promene. Sta to znaci?! Proizvod, tj. kredit si "kupio" po jednim uslovima po kojima je važio 11 meseci, a oni bi ga sada smanjili na 2 meseca. Mislim da ne samo sto su prekršili Zakona o elektronskim komunikacijama, nego i mene kao kupca su doveli u zabludu po Zakonu o zaštiti potrošača.
 
Зато сам ја одмах уплатио, нисам чекао последњи дан или тај рок.

Uplatio sam i ja u martu. Sadasnji kredit mi vazi do kraja februara. Hteo sam da uplatim jos jednu dopunu :D

Razmisljam sada zbog cega su se i odlucili na ove promene. Stvar je jednostavna. Dopuna koja vazi 11 meseci daje ti mogucnost da koristis 2 aplikacije po izboru (Viber, Fejsbuk...) za vreme trajanja dopune bez uplate kredita. Ovako, po novome, ukoliko zelis da koristis iste, moras da dopunjujes kredit svaka 2 meseca. Verovatno su se preracunali kada su uopste i krenuli u ovu pricu jer nisu računali da ce veliki broj korisnika koristiti ovu povoljnost.
 
Poslednja izmena:
Postoji i jedan bug u sistemu za te aplikacije, koji ne mogu da isprave trenutno :) I prilicno im smanjuje zaradu.
P.S. Videh sada na portalu da mi nude i prelazak na postpejd sa 50% popusta. I sve to bas danas.
Jeste slucajno, to je maltene standardna ponuda koji svim prepaid korisnicima vec neko vreme nude, samo u talasima.

Istraj ili prebaci broj u drugu mrezu :) Ja odlucio da oca prebacim u MTS iz principa, iako mu kredit i dalje vazi do marta sledece.
 
Mislim da ne mogu da smanje vazenje kredita onima koji su svoj broj dopunili pre ove promene. Sta to znaci?! Proizvod, tj. kredit si "kupio" po jednim uslovima po kojima je važio 11 meseci, a oni bi ga sada smanjili na 2 meseca. Mislim da ne samo sto su prekršili Zakona o elektronskim komunikacijama, nego i mene kao kupca su doveli u zabludu po Zakonu o zaštiti potrošača.

Isto tako i ja mislim, ali...

Prijateljica napisala prigovor što dopuna sa postpejd računa i dopuna Telenor banke ne mogu da "povrate" broj kome je istekao kredit (što je ranije uvek moglo, a da treba tvrde i radnici u poslovnicama Telenora, čak je po njihovom savetu i napisala prigovor).

Dobila odgovor da je to sada sasvim norrmalna stvar (vrlo čest odgovor u poslednje vreme), da mora u poslovnicu ili na trafiku i da im je žao ako se ona oseća prevarenom. Ona dalje ništa neće preduzimati, mnogi se bune ali čak ni prigovor ulažu, kamoli da idu dalje. A to je ono na šta računaju provajderi i Telenor baš ide tim putem.
 
Poslednja izmena:
Kad bi takvim ljudima ukinuli pravo glasa, mozda bi se nesto izmenilo :D

Inace potvrdjujem da je do pre mesec dana uplata preko Telenor Banke produzavala kredit! Meni ne bi palo na pamet da se cimam do trafike/radnje za takvu glupost na 2 meseca...
Oni ocigledno zele da iskljuce skroz prepaid. A oni sto odu ce biti naplaceni preko ovih sto odluce da ostanu na postpaidu onda ili uplacuju 33% vise kredita.
 
Pazi kakvo im je tumačenje, citiram:

Telenor: "Sve dopune su potpuno ravnopravne i produžuju trajanje kredita i svi korisnici su sms porukom i obaveštenjem na portalu informisani o tim promenama"

Ja: "Nisam Vas pitao o prevođenju starih pripejd profila u Telenor pripejd paket, nego da li se nešto promenilo u vezi online dopuna i dopuna putem Telenor banke."

Telenor: "Ništa se nije promenilo, sve Vam piše na sajtu. Kada istekne kredit samo dopuna na trafici ili u poslovnici može reaktivirati odlazni saobraćaj."

Ja: "Zamoliću Vas da ispravite svoju nepromišljenu rečenicu, kao i odluku kompanije koja nije od koristi ni Vama ni Vašim korisnicima. Roditelji, bake i deke da trče u poslovnicu zbog Vaše nepromišljenosti. Sigurno je da to neće. Doviđenja!"
 
Poslednja izmena:
Pazi kakvo im je tumačenje, citiram:

Telenor: "Sve dopune su potpuno ravnopravne i produžuju trajanje kredita i svi korisnici su sms porukom i obaveštenjem na portalu informisani o tim promenama"

Ja: "Nisam Vas pitao o prevođenju starih pripejd profila u Telenor pripejd paket, nego da li se nešto promenilo u vezi online dopuna i dopuna putem Telenor banke."

Telenor: "Ništa se nije promenilo, sve Vam piše na sajtu. Kada istekne kredit samo dopuna na trafici ili u poslovnici može reaktivirati odlazni saobraćaj."

Ja: "Zamoliću Vas da ispravite ovako nepromišljenu rešenicu, kao i odluku. Doviđenja!"

Ovo im je odgovor na tvoju uloženu reklamaciju?
 
Reklamaciju je uložila prijateljica i samo mi je prenela ono što su joj odgovorili u pismu (da im je žao ali da je sve ok).

Ja sam bio sa njom u poslovnici gde je radnik savetovao da se napiše prigovor jer očigledno da postoji neka greška kada elektronske dopune ne reaktiviraju odlazni saobraćaj.

Nakon razgovora sa prijateljicom sam juče nazvao Korisnički servis i taj razgovor sam preneo ovde.
 
Poslednja izmena:
Sačekacu odgovor na reklamaciju pa ću da reagujem. Sumnjam da će odgovor biti pozitivan. U svakom slučaju idem do kraja :smoke:
 
Naravno.

Ali mnogo pre kraja se dolazi do angažovanje advokata i podnošenja tužbe. Svaki pristojni advokat će odvratiti klijenta ot toga u ovakvim slučajevima.
 
Poslednja izmena:
:d :D Mislio sam na Ratel. Prvo moram da dobijem njihov odgovor na reklamaciju i ukoliko nisam zadovoljan istim žalim se Ratelu. Takav redosled je propisan zakonom.
 
Poslednja izmena:
Odgovorili su mi na reklamaciju u kojoj se izvinjavaju i dodeljuju 1 GB neta i 100 minuta u mreži na 7 dana. Usled tehničkih izazova promenu paketa su izvršili ranije. Odbijaju prigovor. I sada ono zanimljivo. Napominju kako ranija promena tarifnog paketa ne utiče značajno na važenje poslednje dopune (dopunio broj u martu) jer će od 24.4. dopuna važiti 60 dana. Drugim rečima imaju nameru da prekrše i drugi zakon. Zakon o zaštiti potrošača u članu 19. i 20. u vezi sa obmanjujućom poslovnom praksom. Kontaktirao sam RATEL i saopštili su mi da pošaljem svu dokumentaciju sa prepiskama, skrinšotovima, detaljim objašnjenjem direktno na mejl a ne preko elektronskog šaltera sa kojim ponekad imaju problem. Za sve zainteresovane koji imaju nameru da se žale, mejl je: [email protected].
 
Ako ce tako da menjaju i postpaid, mozda ne bi bilo lose uzeti neki telefon uz sto veci paket...
 
Neeece, to su se vec i Telenor a tek VIP opekli, pa sada znaju sta moze :D
 
Eh da je kod nas nešto slično kao ovde verujem da većina ne bi razmišljala o post paid
720d93d4cd107efb05f6b55fac461df0.jpg


Sent from...
 
Koliko je ovo u nekim razumljivim novčanim jedinicama?
 
Nisam zbog cene okačio, nego prosto sam izaberes koliko čega hoćeš. Jednom mesečno je besplatna promena

Sent from...
 
U Austriji isto. Za 10€ neograničen 4G internet. A za 25€ neograničen internet i minuti i poruke ka EU.......


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Koji? Te sto sam vidjao "Unlimited 4G" za tako sitno u AT su bili gori nego nas 3G.
 
Prepaid telenor, cemu besplatan internet za whatsapp kad ne podrzava glasovni poziv, jos 100 din na mesecnom nivou
 
Koji? Te sto sam vidjao "Unlimited 4G" za tako sitno u AT su bili gori nego nas 3G.

A1. Njega sam koristio 2016. Z 10€ neograničeno, 4G radio je extra. Koristio sam i 3 ali tamo sam za 15€ imao 5GB, minute i poruke. I lycamobile, ona je valjda A1 nisam siguran, uzeo kod turaka. Za 20€ 20GB, neograničeno minuti i poruke, ali nije imala 4G. Svud mi je internet radio super jedino je glupost što ni jedan od njih ne dozvoljava deljenje interneta. Kad uključiš hotspot i povežeš se na drugi uredjaj on ne radi, ne učitava ništa


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Vrh Dno