@Sasa38
Ako posle 10 dana od trenutka dobijanja broja za pracenje nema stvarne potvrde da je posiljka
krenula na put mozes otvoriti Dispute.
U Kini je sistem drugaciji - prodavci unapred preko aplikacije "rezervisu" broj za pracenje.
Oni dobiju broj , ali to ne mora da znaci i da su poslali posiljku.
Kod nas broj dobijes tek kad posiljku stvarno predas posti/kurirskoj sluzbi.
Statusi
- prvi znaci da je napravljena rezervacija
- tek drugi znaci da je posiljka krenula na put
ChinaPost i Yanwen Logistics
1. Logistics order has been created ili Waiting for pick up
2. Accepted by carrier ili Inbound in sorting center
SingPost - 4PX
1. Shipment information received
2. Shipment arrived at facility ili PX pick up shipment
PostNL
1. Electronic information receive
2. The item is pre-advised - package Center receive
Post Malaysia - SunYou Logistic
1. Pre Alert to SERBIA
2. Acceptance, Sent to SERBIA
EDIT :
Za svaku posiljku koja je stvarno predata kurirskoj / postanskoj sluzbi moraju biti evidentirana i dostupna prva dva statusa.
Neregistrovane posiljke U_ xxx CN ili SG , LPxxx , SYxxx ,Sxxx nemaju pracenje od vrata do vrata.Registrovane imaju i potpisom primalac potvrdjuje prijem.
Takodje ima slucajeva dupliranih brojeva za pracenje ( registrovane posiljke China Post ) , ali i zloupotrebe od strane trgovaca sa brojevima koji nemaju puno pracenje.