Ako ti je baš toliko bitno onda ih nazovi i pitaj, daš im stari i oni ti pronađu novi broj pošiljke...
Šta će carina da uradi to niko ne može da zna tačno, ostaje ti da sačekaš paket i vidiš.
Ti možeš i da im pošalješ mail sa dokazima gde se vidi koliko je artikal plaćeno zaista i u tom slučaju ti carine tačno ali, isto onoliko koliko se nadaš da neće preceniti, nadaš se i da će podceniti pa nećeš da šalješ dokaze jer ako podcene prolaziš bolje nego ako im pošalješ dokaze a ako ne pošalješ možeš i gore da prođeš :d
Mislim da sam za zadnjih 2-3 godine samo jednom čitao za situaciju gde su toliko veliku razliku u proceni napravili da se isplatilo podnositi žalbu jer ako žalba košta 400 dinara ( i taj iznos se ne vraća bez obzira na rešenje po žalbi) a carina treba da ti vrati 400 din zbog pogrešne procene ti si na nuli plus si još čekao x nedelja na rešenje po žalbi. E sad pitanje je za koliko se vredi cimati, ako treba da ti vrate 600 din realno ti ostaje 200, da li se za 200 dinara (ili 400, ili 600...) vredi cimati, pisati žalbu, čekati ponovo na paket! U većini slučajeva njihova procena je toliko uvećana da se ne isplati žaliti se tipa uzeli ti 600 dinara više a ti treba da platiš 400 da bi dobo nazad 600, znači uspeo si da spasiš 200 din a oni su ti umesto 600 dinara više, uzeli 400 dinara više. Ako se ne žališ dao si im 600... Njima dobro i ovako i onako :d