jovanabgd1985
Poštovan
- Učlanjen(a)
- 08.03.2018
- Poruke
- 47
- Poena
- 59
Pa hocu ,a kaze mi teta is poste lokalne da Jos mesec dana necu videti robu I da treba da platim Jos jedno hiljadarku sve skupa za vracanje I zalbu.Ali sta je tu je 9400 platiti necu
i ovo ne zvuči baš ispravno, ako već znaš koliko treba da se plati to znači da je paket u tvojoj lokalnoj pošti, meni nikad nisu unapred javili koliko će biti troškovi PDV-a (carine) već tek kad paket bude u mojoj pošti i ja odem po njega poštar zaviti u papire i vidi koliko je dažbina. Zašto onda moraš da čekaš mesec dana za robu!!! I zašto bi plaćala hiljadu din. za vraćanje i žalbu!!! Vraćanje robe i žalba isključuju jedno drugo. Ako hoćeš da vratiš robu ne treba ništa da platiš niti da se žališ, samo ne primiš paket i zdravo, ide nazad. A ako hoćeš da se žališ onda platiž za žalbu oko 400-500 din i onda tek čekaš da reše po žalbi, malo duže...kaze mi teta is poste lokalne da Jos mesec dana necu videti robu I da treba da platim Jos jedno hiljadarku sve skupa za vracanje I zalbu
I da svekrvi je juce bio postar trazio 9400 dok Sam ja bila na poslu tako znam cenu.Posle Sam zvala postu da proverimSirius sajt je cookie kid's daju besplatan shipping kad je akcija na order preko 60 dolara.Otkad Sam se zalila da su mi drpili jedan order sad su cak uplatili last mile uslugu.Oni su super Ali nasi carinici .Jos mi ova is poste kaze slaba vajda od zalbe
Može se otići, ako se ne varam, ali to ne ubrzava proceduru, opet moraš sačekati da oni završe sa carinjenjem pa tek onda možeš preuzeti paket koji bi ti ionako bio sledećeg dana na adresi...Da li se moze otici direktno u postu carinjenja i licno preuzeti paket? Da bi se ubrzala procedura?
Ukoliko u paketu ili na paketu postoji faktura onda carine po iznosu koji je plaćen, vrednost robe procenjuju (odokativnom metodom) samo ako nema fakture/računa/predračuna ili bilo čega drugog gde piše koliko je plaćeno.Oni carine na vrednost robe a ne koliko si ti platila.
Ne na fakturi, verovatno misli na price tagu.Daješ nam nepotpune informacije i kako koju informaciju dodaš tako to menja suštinu problema.
Kako je moguće da ameri na fakturi napišu cenu koju nisi platila! To je prevara, prekršaj. Na fakturi negde mora da stoji tačno onoliko koliko je plaćeno za paket bilo da su cene akcijske ili negde postoji stavka tipa "Discount XX.XX US$" koji se opet oduzima od zbirne cene artikala...
Ne, roba se carini koliko je platioca KOSTALA. Ako dodjes recimo na nasu carinu sa racunim iz Nemacke samo, carinice se na cenu SA PDV-om. Ako doneses i dokaz da ti je vracen VAT (tj. deo VAT-a), carini se na cenu-vracenVAT.Pa to i jeste suština. Oni carine na vrednost robe a ne koliko si ti platila.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari