Ja sam skoro 15 godina bio korisnik Posta.net paketa, od ADSL do kablovske. Medjutim, u poslednjoj ugovornoj 24-ro mesecnoj obavezi, gotovo svakodnevno su se desavali problemi sa internetom, ili je slab protok ili ga nema (u prekidu). Odgovor im je skoro uvek isti: kod nas nije doslo do greske, problem je kod vas (mene). Pre nesto manje od mesec dana podneo sam zahtev za prekid usluge, a otkazni rok im je mesec dana, koji istice 28.07., ali se jos uvek nisam odlucio gde preci, dilema je SBB, MTS ili Orion. Ukoliko se ne odlucim do tada, moguce da cu otkazni rok produziti jos za mesec dana, a za to vreme odluciti. Uzgred, krajem juna MTS je u zgradu gde stanujem uveo opticki kabl, ali nakon uvodjenja nista nisz uradili na prikljucenju zeljenih korisnika, a razlog mozda lezi i u cinjenici da promocije njihovih BOX paketa (12 meseci po 1,00 dinara za nove korisnike uz optiku) istice 31.07. i cekaju da to prodje i nakon toga ce zavrsiti sa prikljucenjem. Ako im je to opcija, onda su bas bezobrazni i krajnje neprofesionalni.