Šta je novo?

Posle koliko vremena neuplacivanja domaci mobilni provajderi iskljucuju kartice?

8 dana pre 13 meseci od zadnje uplate kredita, dan kad suspenduju broj, tada je bilo 13 meseci pre tacno godinu dana. Imao sam smrtni slucaj u porodici i zaboravio da dopunim. Pogledao kad bila zadnja dopuna , i reko super ima jos par dana, ali broj suspendovan. Kako oni racunaju 13 meseci ne znam nije bitno. Rekli da mogu da se zalim ratelu, oni me na nekog advokata uputise. Dok sam ja sve advokatu dao ( dokumenta ovlascenje) , dok sa njima usao u pricu. Oni broj vrate u Mts , onda trci u Mts pisi molbu da mi daju broj, oni rekli moze ali 3 meseca mora da bude na postpejdu makar najnizem.
Čisto bahaćenje od strane A1.

Jedan moj drugar je imao slično iskustvo sa A1 u prolece 2022. Imao je A1 prepaid broj koji mu je izgašen i dat u slobodnu prodaju posle nekih 6-7 meseci nakon poslednje dopune.
 
Ja imam jedan postpaid i 2 prepaida od kojih jedan koristi moj sin u drugom telefonu. Oba prepaida su mi vezana za postpaid nalog, radi lakse dopune preko app. Mogu li ja da ih registrujem online na sebe ove prepaid kad vec sve moje imaju, ili moram da idem lično sa lk?
 
Zbog ovoga cu ja da se vratim u MTS, A1 neka radi sta hoce.
 
I meni je Yettel prepaid broj u A1 trenutno suspendovan. Zadnja uplata kredita je bila u junu. Da li se kredit može uplatiti na trafici i automarski aktivirati broj sa tom uplatom??
 
I meni je Yettel prepaid broj u A1 trenutno suspendovan. Zadnja uplata kredita je bila u junu. Da li se kredit može uplatiti na trafici i automarski aktivirati broj sa tom uplatom??
Da
 
Kako su onda ugasili ljudima i jos dali brojeve nekom drugom?
Ako je registrovan broj on bi trebao da bude vlasništvo onog ko je registrovao taj broj.
 
Власник броја је оператер, док су физичка лица само корисници на које је број регистрован. Оног тренутка када истекне период у ком би припејд корисник требало да допуни кредит се регистрација „поништава”, те оператер добија право да број додели новом кориснику.
 
Meni je u A1 posle četiri meseca od uplate kredita kartica ušla u stanje mirovanja i uplata kredita je nije aktivirala, morao sam da zovem korisnički servis da je ponovo aktiviraju.
 
Malo novih informacija za A1 prepaid
  • Kartica je aktivna 3 meseca nakon uplate kredita za to vreme imate mogućnost trošenja kredita.
  • 4 meseca je polu aktivna, tj možete da primate samo pozive, kredit se briše.
  • 5-13 meseca kartica je neaktivan, ne možete da primate ni pozive, samo zadržavate pravo na broj.
 
Ubiše me u pojam (A1) ovim porukama da se registrujem.
Nude mi 20GB za surf na 10 dana i da izaberem neke njihove telefone (verovatno uz neki ugovor po ukupno većoj ceni nego da ga kupim negde drugde).
Pristajem samo ako mi uplate 200 dinara kredita, u suprotnom ovog svog 2G/3G dinosaurusa ne dam.
Usput, malo sam čeprkao po stvarima i pronašao 2 neotpakovane kartice iz Slovačke - 2008. godina.:LOL: Totalno zaboravio na njih. Šta ću s njima? Da ih aktiviram i možda dobijem neki bonus kao nekada ili im prodam natrag?:)
 
Malo sam čeprkao po stvarima i pronašao 2 neotpakovane kartice iz Slovačke - 2008. godina.:LOL: Totalno zaboravio na njih. Šta ću s njima? Da ih aktiviram i možda dobijem neki bonus kao nekada ili im prodam natrag?:)
Proveri na pakovanju da li imaju rok važenja pre aktivacije. Druga opcija je da nećeš imati signala u romingu i treća, bez registracije u Slovačkoj se svakako neće priključivati na matičnu mrežu.
 
Da li se SIM kartica smatra aktivnom ukoliko se redovno uplaćuje kredit (1x godišnje 200din), ali nije u telefonu fizički (nema signala)?

SIM je korišćen samo za registraciju Viber i ništa više - služi mi samo za ljude koji koriste Viber ili sistemske poruke (porudžbine i paketi).
Ne bih da je ugase ukoliko nekad budem morao da menjam telefon, tj radim backup Viber sadržaja na drugi uređaj.

SIM je registrovan u filijali MTS, a telefon je iPhone 14 Pro.
 
Redovno dopunjuj i to je to, tako ja radim godinama sa 062 brojem koji je vezan za Intesu i stambeni kredit, zlu ne trebalo.
 
Prvo me jašu porukama da registrujem broj, što se dešava jednom sedmično (bilo odlaskom lično ili preko neta).
Sad mi šalju obaveštenja da će me A1 agenti zvati telefonom da se registrujem putem poziva (imao sam jedan poziv već ali se nisam javljao).
Koji je njima vrag? Ako ću ga registrovati, imam 2 meseca fore, dobio sam i previše obaveštenja. Ako neću, pustiću nek ga ugase. Ali ovo već prerasta u uznemiravanje.
 
Nakon prebacivanje broja u A1 kada mora da se uplati prva dopuna?
 
Ženi i meni je danas A1 suspendovao brojeve, kredit nam je istekao pre mesec dana (mislim da smo poslednji put dopunili negde u septembru kad smo bili u Srbiji).
Problem je što dopunom kredita se samo promenilo stanje u aplikaciji i nema više obaveštenja da je broj suspendovan ali i dalje nema mreže na A1 (piše da nije dozvoljeno povezivanje bilo koju mrežu da izaberem) ...
Nije prvi put da ne uplatimo kredit po 3-4 meseca, realno bilo je i situacija da ne idemo za Srbiju i po 8-9 meseci. Ali nikad do sad nam nisu bili isključeni brojevi...
 
Пребаците се на Јетел ако будете у прилици, код њих је довољно једном годишње допунити картицу. У апликацији се лепо види до кад важи број.
 
E, da, to je još jedna stvar koja interesantna kod A1 - piše samo datum do kad važi kredit ali ne i kartica. Onda sam tražio u njihovom pravilniku i našao sledeće - 1000043527.png
Iskreno, A1 nam najviše odgovora pre svega zbog signala a i Mega plan nam je sasvim ok na mesec dana koliko budemo u Srbiji ali sad moramo da pratimo da uplaćujemo kredit na manje od 3 meseca
 
Zar A1 ne salje poruku pre nego što će isteći kredit. Tako da ne bi trebalo biti problem stize i u Nemačkoj SMS da podseti i onda uplatiti kredit.
 
Nazad
Vrh Dno