Šta je novo?

Popusti tokom 2023. (Zabranjeno traženje i zamena vaučera - instant ban)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.

momsab

Moderator
Urednik
Super Moderator
Učlanjen(a)
15.02.2003
Poruke
5,899
Poena
1,205
Moja oprema  
Pristup internetu
  1. Kablovski internet
Počela 2023. godina, stoga odgovarajuća tema isključivo o popustima (od kad do kad važe, šta i gde, eventualno %)
 
Poslednja izmena:
Ovo mi deluje kao ok kupovina u današnje vreme, i plus što dolazi iz G-trona
Ovaj novac za IPS 165Hz je sasvim korektno...
 
1080p na 27" nikako...
ima li kakvih popusta za neki ultrawide?
 

Rekao bih da je ok cena, mada nisam pratio monitore skoro.
 
Na ananasu moze da se se iskoristi kod: azima10 za dodatnih 10% popusta na sve proizvode i nije potrebna minimalna korpa.
 
Hvala, narucio jedan.
Ako ne gresim ovo bi trebala da je USB 3.1
 
Da, verovatno je bila greska. Obrisan je proizvod.
 
Nista, sad mi koji smo uspeli da porucimo, da se svadjamo malo. Mada ovo je Srbistan, kad se napravi greska, nema posledica...
 
Ja porucih 2 kom pre pola sata i pisalo je da nema vise na stanju (htedoh 3 poruciti). tako da mozda smo i sve pokupovali...
 
Nista, sad mi koji smo uspeli da porucimo, da se svadjamo malo. Mada ovo je Srbistan, kad se napravi greska, nema posledica...
Ma koja svađa, oni te bez blama odjebu i kad je regularna cena nekog proizvoda al nema ga kod dobavljača, a kamo li kad je greška u pitanju...
 
Nema potrebe da idemo u off topic. Sve zavisi ko je napravio grešku, ko kontaktira sa klijentom i zapravo kolika je greška. Naravno, ima velikih kompanija koje imaju protokol za takve situacije, a ima i onih gde se rešava u hodu.

Pred novu godinu sam kupio Naipo masažer po dosta nižoj ceni, jer je ceo dan stajala pogrešna cena na sajtu. Obavestili su me da je greška, ali da će svima koji su naručili biti poslato.

Ja sam pre neki dan, na svom online shop, prodao neki nišan ispod nabavne cene, jer smo prilikom promene cene permutovali cifre u bazi. To je artikl koji prodamo u maks 5 primeraka godišnje. I umesto da nešto zaradimo, mi u minus. Dešava se.

Dakle, "Srbistan", "ovo je Srbija", "svi su prevaranti", "ja sam žrtva" nisu validni argumenti u bilo kojoj raspravi. Osim ako sam ne izabereš da budeš žrtva, e onda alal ti...
 
Zvali me sad iz Deska, izvinjavaju se, bila je greska, vratice pare.
 
Zvali upravo, izvinjavaju se. Kazu pobrljavio sajt za vikend... Nisam hteo da se raspravljam...
Probali smo, sta da se radi 😃.
 
Nema potrebe da idemo u off topic. Sve zavisi ko je napravio grešku, ko kontaktira sa klijentom i zapravo kolika je greška. Naravno, ima velikih kompanija koje imaju protokol za takve situacije, a ima i onih gde se rešava u hodu.

Pred novu godinu sam kupio Naipo masažer po dosta nižoj ceni, jer je ceo dan stajala pogrešna cena na sajtu. Obavestili su me da je greška, ali da će svima koji su naručili biti poslato.

Ja sam pre neki dan, na svom online shop, prodao neki nišan ispod nabavne cene, jer smo prilikom promene cene permutovali cifre u bazi. To je artikl koji prodamo u maks 5 primeraka godišnje. I umesto da nešto zaradimo, mi u minus. Dešava se.

Dakle, "Srbistan", "ovo je Srbija", "svi su prevaranti", "ja sam žrtva" nisu validni argumenti u bilo kojoj raspravi. Osim ako sam ne izabereš da budeš žrtva, e onda alal ti...
Ne vidim zasto bi zavisilo ko je napravio gresku. Sigurno nije kupac, ali on uglavnom ispasta. Nije da ti ovde "biras da budes zrtva" ovde nemas alternativu. Nemas nacin na koji mozes da se boris protiv povrede tvojih prava.
 
Ne vidim zasto bi zavisilo ko je napravio gresku. Sigurno nije kupac, ali on uglavnom ispasta. Nije da ti ovde "biras da budes zrtva" ovde nemas alternativu. Nemas nacin na koji mozes da se boris protiv povrede tvojih prava.
Računam na zdrav razum. Još malo i postaje ugrožena kategorija.

Ispaštaš, jer nisi dobio artikl po pogrešno upisanoj ceni?!

Gore sam zaboravio da navedem i "povredu prava" kao loš argument. Pravo da kupiš artikl po pogrešno upisanoj ceni?! Ako se javi dovoljno ugroženih po ovoj osnovi, mogli bismo da organizujemo protestnu šetnju.

Ovde su u pitanju sitnice, ali da se u nekom oglasu automobil pojavi sa pogrešno upisanom cenom, bez jedne nule, sa 90% popusta, da li bi se osećao povređenim što ti nisu dozvolili da ga kupiš po toj ceni?
 
Nema potrebe da idemo u off topic. Sve zavisi ko je napravio grešku, ko kontaktira sa klijentom i zapravo kolika je greška. Naravno, ima velikih kompanija koje imaju protokol za takve situacije, a ima i onih gde se rešava u hodu.

Pred novu godinu sam kupio Naipo masažer po dosta nižoj ceni, jer je ceo dan stajala pogrešna cena na sajtu. Obavestili su me da je greška, ali da će svima koji su naručili biti poslato.

Ja sam pre neki dan, na svom online shop, prodao neki nišan ispod nabavne cene, jer smo prilikom promene cene permutovali cifre u bazi. To je artikl koji prodamo u maks 5 primeraka godišnje. I umesto da nešto zaradimo, mi u minus. Dešava se.

Dakle, "Srbistan", "ovo je Srbija", "svi su prevaranti", "ja sam žrtva" nisu validni argumenti u bilo kojoj raspravi. Osim ako sam ne izabereš da budeš žrtva, e onda alal ti...
Sve što kažeš stoji ali razlika je u tome kako se postaviš prema kupcu nakon svoje greške.

Ti si stavio pogrešnu cenu za nešto što prodaješ ali nisi onda kupcu rekao e ****** greška je u pitanju ne možemo da vam prodamo ovo nego si prihvatio svoju grešku, kao što i sam kažeš *** dešava se.

Mene su iz Deska isto zvali danas da mi kažu za ovaj USB da je greška na sajtu u pitanju i da je porudžbina otkazana što mi je takođe skroz korektno, pozvali su odmah sledeći dan, kulturno objasnili situaciju, izvinjavaju se, itd. nemam šta da im zamerim zaista.

Sa druge strane meni se par puta desilo da online iz raznih "prodavnica" naručim nešto po redovnoj ceni i uopšte ne dobijem povratnu informaciju, a kad im posle x dana pišem ili ih pozovem da vidim šta se dešava dobijem odgovor "nemamo mi to na stanju"...
 
  • Like
Reagovanja: PJ
Tako je. Samo ljudski odnos. Dovoljno je izvinjenje a šlag na torti bi bio popust za narednu kupovinu ili slično uz obavezno ispravljanje greške.

I meni se dešavalo da otkažu kupovinu bez obrazloženja a da pogrešna cena ostane istaknuta nedeljama nakon toga.

U fizičkim radnjama moraju sa prihvate istaknuti cenu. Izgleda da taj zakon ne važi za online prodaju.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno