@Telenor Srbija Imam prituzbu... ili dve...!
Razumem da je Hipernet jos u zacetku i da imate posla preko glave, ali neke stvari bi trebalo da ste dosad vec ispeglali, ili da ste ih bolje isplanirali. Unapred se izvinjavam zbog duzine posta, ali ne mogu opisati epopeju u tri recenice.
#0. Zivim u Beogradu, Telenor sam korisnik od aprila 2005., dok ste se jos zvali Mobtel (sto polovina vasih zaposlenih koje sam slucajno pitao, pojma nema). Dugo sam bio na prepaid, jer mi mobilni nije bio bitan za zivot, ali sam zadnje tri godine postpaid korisnik TOTAL2 paketa. Moj mobilni broj je uredno povezan na moju gmail adresu, i mogu preko obe da se ulogujem na Moj Telenor portal. Koristim mobilnu aplikaciju Moj Telenor jos od demo-dana, kad jos ni widget nije imala.
#1. Za Hipernet sam hteo da se prijavim online jos 15. novembra, kad ste javno poceli akciju, ali svaki browser mi je pucao na zadnjem koraku izbora vremena za instalaciju. Posto sam IT-professional, probao sam u tri razlicita browsera, ali tri dana nisam uspeo da zavrsim online porudzbinu. Onda mi je kliknulo da probam kroz Android browser, i tamo je konacno proradilo. Na zalost, u zurbi (ili usled odusevljenja da nesto konacno radi) pogresno sam oznacio da mi je adresa u licnoj karti ista kao i adresa instalacije (sto nije tacno, jer sam podstanar), pa mi je ta online porudzbina, posle vase provere, razumljivo propala. Nadam se da ste popravili online ordering, jer posle niti sam hteo, niti sam mogao da proverim. Napominjem da sam u online porudzbinu stavio da mi trebaju DVA STB-a, za dva TV (vi ste mi bili jedini spas da konacno udovoljim cerkinim vapajima za Nickolodeon).
#2. Naravno da sam posegnuo za call centrom, ali dobiti zivu osobu na 063 9000 je apsolutno nemoguce, tako da na moj ostavljen zahtev da me neko pozove radi porudzbine, niko nije reagovao.
#3. Da me kojim slucajem, sutradan, totalno iznebuha nije pozvala izvesna Natasa iz Prodaje (ili kako god vec zovete one koji zivkaju i nutkaju vase usluge), ja do dan-danas ne bih imao Hipernet. Elem, gospodja me probudila oko 12h (posto radim nocne smene a danju spavam) i pocela tiradu o Hipernetu, na sta sam ja onako bunovan zavapio "Pa ja vec imam porudzbinu!", misleci na onu pod #1 (za koju se posle ispostavilo da je neispravna zbog neslaganja adresa). Ona je proveravala i nije uspela da je nadje ni pod mojom email adresom niti pod mobilnim brojem (vrlo cudno, jer sam posle dobio email da je odbijena zbog neslaganja adresa) pa je insistirala da napravi novu porudzbinu (zbog procenta verovatno). Posto sam bio bunovan, nisam se setio da insistiram na DVA STB-a za dva TV (sto sam bio stavio u propalu online porudzbinu). Jesam posle probao da je pozovem na broj sa kog me je zvala, i to dodam u porudzbinu, ali ti brojevi, razumljivo, ne primaju incoming pozive. Svejedno, na kraju sam joj bio zahvalan sto me je pozvala, jer bih bez nje jos uvek gulio napaceni 10/1 ADSL od pet godina.
#4. Daklem, 25. novembra, dva dana posle uspesne telefonske porudzbine, dvojica Telenor instalatera dolaze cak i pola sata pre dogovorenog vremena. Mojoj sreci nigde kraja. Vrlo korektno odrade momci svo neophodno busenje, kabliranje i podesavanje uredjaja, ali zapnu kod konacnog ukljucavanja usluge i aktiviranja ONT linije. Dva sata su neuspesno cimali i Telenor i MTS podrsku, i cacakli po onoj njihovoj aplikaciji, da aktiviraju liniju, koju su korektno povezali na terminalu u podrumu zgrade. Na kraju su morali da odu na sledecu instalaciju, a crveni LED za Gateway na routeru je i dalje treptao. Srecom, posle 10 minuta se stabilno zazeleneo i dobili smo Internet i TV uslugu. Kasnije se ispostavilo da su uredjaji koje su doneli, bili "vezani" za drugu adresu, na sasvim drugom kraju grada od Denkove baste. (Posledica telefonske porudzbine pod #3, ili nesto drugo?)
Na moja pitanja kako da dodjem do drugog STB-a, uputili su me na Telenor poslovnicu u Beo Centru, koji je 300m od mog stana. Lipsi magare do zelene trave, sto ce se brzo ispostaviti.
#5. I tako, mi srecni ko kuce u liftu: imamo brz Interent (DUO M paket), Max Speed i veci od obecanog, Average Speed down to the point; WIFI zumba u celom stanu; ja prebacio STB kod cerke u sobu, ona konacno dobila Nickolodeon; tata povezao svoj Mac preko LAN-a i radi nocne smene na cloudu kao pravi profesionalac; imamo do februara da se odlucimo da li cemo zadrzati uslugu, i do avgusta placamo 1 din, idila Bozija... ALI, (ne moze bez ali, naravno)
Kopka mene to sto nemam drugi STB, treba sad i supruzi udovoljiti za TV u dnevnoj sobi, kako zaboga da vraca unazad serije, kad je jedini STB kod cerke u sobi? Krenem ti ja u Beo centar i poslovnicu na prvom katu. Tamo guzva, red oko coska, kao da dele nesto za dzabe, biju ko nece. Odustanem jednom, dodjem sutradan, sacekam strpljivo skoro sat vremena da dodjem na red. Strpljivo i detaljno objasnim problem, pokazem ugovor, agent podrske me belo gleda. Znoji se, kucka nesto po laptopu, na kraju pozove nekoga, ispostavi se seficu, koja ga napusi sto ne cita sitan tekst, on jadnik cita, ode u magacin, vrati se i prizna mi da jos uvek nemaju definisanu proceduru kao da ukljuce drugi STB u postojeci ugovor. Zamoli me za strpljenje i preporuci da navratim sledece nedelje i da se ponovo raspitam.
Navratim ja sledece nedelje, vec pocetak decembra, i ponovo pitam. Ovaj put mi sefica (sto sam zakljucio po prepoznavanju mog slucaja, i po autoritativnom govoru) saopsti isto sto i agent nedelju dana ranije. Pokunjen se vratim kuci i nastavim da apelujem za strpljenje na porodicnom savetu.
#6. Iznenada, 6. decembra opet me budi Natasa i objasni da instalateri moraju da ponovo dodju kod mene i zamene uredjaje, jer se ovi, kao ne mogu update-ovati. Dogovorimo se za sredu u 15h, oni dodju (druga dva momka) u cetvrtak 9. decembra u 15h, zbog cega sam morao odloziti neke obaveze. Namuce se ponovo oko promene routera i STB-a, ne uspeju u onome sto su planirali, promene plan dva puta u hodu, ma totalni zbunj! Na kraju su ostavili stari router i stari STB jer novi nisu mogli sinhronizovati na vec izhakovanu NTP lniju u podrumu. Jesu doneli drugi STB ali se on NIJE uspeo sinhronizovati na nalog, i nisu uspeli da se TV aplikacija uloguje. Otisli su neobavljena posla i ladno slagali da ce mi drugi STB proraditi sutradan.
Jedino sto sam kao dobio je novi ugovor u kome NEMA spomena drugog STB-a, cena je i dalje 3.099,00 RSD (posle 500 RSD promocije za mobilnog korisnika)
P1. Problem #1: Od 9. decembra drugi STB se NE MOZE ulogovati na nalog. Posle reboot-a pokaze neki PIN i laznu poruku da ga ukucam na
http://tln.rs/tv , sto kad uradim ne dobijem nikakav rezultat. STB je blizu routera i povezan na LAN port, ima internet, jer YouTube app radi bez problema. Do YouTube app mogu jedino da dodjem hakovanjem, pomocu TV daljinca i Options na njemu, jer STB bluetooth daljinac ne moze da dodje da apps. Da to nisam provalio, ne bih imao ni YouTube app na STB-u.
P2. Problem #2: Hipernet usluga se NE pojavljuje u aplikaciji Moj Telenor, iako je ispravno vezana za telefonski broj i za email adresu. Videti pod #0.
Napominjem da sam zadovoljan internetom i tv programom, ali mnogo navedenih problema me je puno rastuzilo, jer podrzavam telenor od pocetka. Get your act together guys!