Šta je novo?

Ponuda Hipernet paketa, promocije i korisnička podrška

Da pitam ponovo @Telenor Srbija.

Ima li kakvih naznaka za vezivanje post paid brojeva za Hipernet pakete? Imam 3 post paid broja, i sa mojim net+tv paketom to bi bilo 7000din mesecno Telenoru. Mislim da morate ozbiljnije da razmislite o tome. Kod mene ce to presuditi da li cu nastaviti da koristim Hipernet posle januara..
 
Uvaženi Telenor,
Trenutno na teritoriji Beograd, Stari Grad poznajem devet porudica koji bi mozda bili zainteresovani da promene svoje stare kablovske pakete. Pošto su u pitanju manje porodice imaju skromne internet zahteve.
U pitanju su stari TEL 3 TRIO paketi od strane provajdera IKOM (koji je otkupio SBB). Paketi u sebi sadrze Internet 75/3 MBps, Televizija 200+ kanala sa HBO 1,2,3 HD, Fiksni telefon sa 100minuta. Mesecna pretplata 3200din. Uslovi koje ne bi prihvatili: Skuplji paket, sporiji internet, gubitak premium kanala (zdrava logika :) ).
Koji vaš paket smatrate konkurentnim koji bih mogao da im preporučim? @Telenor Srbija
 
Da pitam ponovo @Telenor Srbija.

Ima li kakvih naznaka za vezivanje post paid brojeva za Hipernet pakete? Imam 3 post paid broja, i sa mojim net+tv paketom to bi bilo 7000din mesecno Telenoru. Mislim da morate ozbiljnije da razmislite o tome. Kod mene ce to presuditi da li cu nastaviti da koristim Hipernet posle januara..
Ukoliko bude dolazilo do promene u ponudi ili promociji za pakete, novosti ćemo postaviti u ovom thread-u, na ažuriranoj stranici na sajtu kao i na društvenim mrežama. To su ujedno i najbrži načini da se informišeš o eventualnim promenama.

~Dejan
 
Uvaženi Telenor,
Trenutno na teritoriji Beograd, Stari Grad poznajem devet porudica koji bi mozda bili zainteresovani da promene svoje stare kablovske pakete. Pošto su u pitanju manje porodice imaju skromne internet zahteve.
U pitanju su stari TEL 3 TRIO paketi od strane provajdera IKOM (koji je otkupio SBB). Paketi u sebi sadrze Internet 75/3 MBps, Televizija 200+ kanala sa HBO 1,2,3 HD, Fiksni telefon sa 100minuta. Mesecna pretplata 3200din. Uslovi koje ne bi prihvatili: Skuplji paket, sporiji internet, gubitak premium kanala (zdrava logika :) ).
Koji vaš paket smatrate konkurentnim koji bih mogao da im preporučim? @Telenor Srbija
Zdravo,

Drago mi je što čujem da postoji interesovanje za Hipernet usluge. Najpre bih te zamolio da za svaku lokaciju na našem sajtu proveriš dostupnost optičke infrastrukture, kako je ona preduslov za korišćenje Hiperneta.

Što se tiče paketa, možeš ih pogledati na našem sajtu, putem ovog linka. Korisnici Telenor postpejd paketa ostvaruju dodatni popust na paket i duplo veće brzine interneta. Najmanje brzine interneta su sa 150/75, dok fiksni paket sadrži 150 minuta ka svim mrežama i neograničene minute unutar Telenor mreže. Ukoliko je HBO GO već aktiviran na postpejd paketu, isti nalog se može koristiti i na Hipernet TV Box aplikaciji, a moguće je i dokupiti HBO i Cinemax kanale.

~Dejan
 
Zdravo svima,

Ovim putem bih želeo da članove foruma obavestim o izmenama u ponudi Hiperneta.
Uvereni smo da na tržištu nudimo najsavremenije i najbolje usluge, za verujemo da će u narednom periodu da stvore neraskidiv i trajan odnos sa našim korisnicima. Za uzvrat, korisnici će imati pristup modernoj tehnologiji koja obezbeđuje najbrži internet, savremenu televiziju, digitalnu telefoniju, a da pri tome dobiju najbolji tretman za svoj uloženi novac.

Iz tog razloga, počevši od danas, svi novi korisnici koji sklope ugovor za Hipernet pakete ostvaruju pravo na promociju koja podrazumeva pretplatu od 1 dinar prvih 12 meseci, uz ugovornu obavezu od 24 meseca. Duži period trajanja promocije je upravo potvrda da želimo da stvorimo najbolje korisničko iskustvo i da ostvarimo dugoročnu saradnju sa svim našim korisnicima. Upravo iz tog razloga želimo da svim novim korisnicima u početnom periodu što više finansijski olakšamo i da pritom obezbedimo najbolji sadržaj i jedinstveno iskustvo dok koriste Hipernet usluge.

Doći će i do promena kod postojećih Hipernet korisnika. Podsećanja radi, korisnici Hipernet Duo i Trio paketa su ostvarili pravo na testiranje usluga do 01.02.2022. godine. Od prvog februara je bila planirana aktivacija promocije, koja podrazumeva pretplatu od 1 dinar u trajanju od 6 meseci uz ugovornu obavezu od 24 meseca, što efektivno znači da su usluge besplatne do 01. avgusta iduće godine. Pravo na testiranje usluga do 01.02.2022. zadržavaju svi korisnici Hipernet Duo i Trio paketa, a imam čast da obradujem informacijom da će promotivni period od 6 meseci svima biti produžen na 12 meseci, koji počinje da se računa od februara sledeće godine. Postojećim korisnicima Hipernet i Hipernet+ paketa će takođe biti produženo trajanje promocije sa 6 na 12 meseci, automatski.

Nadam se da će ova izmena pomoći prilikom donošenja odluke svima koji su se do sada dvoumili u vezi sa prelaskom na Hipernet, kao i da će obradovati postojeće korisnike ❄️😊
Kao i do sada, za sva pitanja ili nedoumice vam stojim na raspolaganju.

Pozdrav,
~Dejan
 
Zdravo svima,

Ovim putem bih želeo da članove foruma obavestim o izmenama u ponudi Hiperneta.
Uvereni smo da na tržištu nudimo najsavremenije i najbolje usluge, za verujemo da će u narednom periodu da stvore neraskidiv i trajan odnos sa našim korisnicima. Za uzvrat, korisnici će imati pristup modernoj tehnologiji koja obezbeđuje najbrži internet, savremenu televiziju, digitalnu telefoniju, a da pri tome dobiju najbolji tretman za svoj uloženi novac.

Iz tog razloga, počevši od danas, svi novi korisnici koji sklope ugovor za Hipernet pakete ostvaruju pravo na promociju koja podrazumeva pretplatu od 1 dinar prvih 12 meseci, uz ugovornu obavezu od 24 meseca. Duži period trajanja promocije je upravo potvrda da želimo da stvorimo najbolje korisničko iskustvo i da ostvarimo dugoročnu saradnju sa svim našim korisnicima. Upravo iz tog razloga želimo da svim novim korisnicima u početnom periodu što više finansijski olakšamo i da pritom obezbedimo najbolji sadržaj i jedinstveno iskustvo dok koriste Hipernet usluge.

Doći će i do promena kod postojećih Hipernet korisnika. Podsećanja radi, korisnici Hipernet Duo i Trio paketa su ostvarili pravo na testiranje usluga do 01.02.2022. godine. Od prvog februara je bila planirana aktivacija promocije, koja podrazumeva pretplatu od 1 dinar u trajanju od 6 meseci uz ugovornu obavezu od 24 meseca, što efektivno znači da su usluge besplatne do 01. avgusta iduće godine. Pravo na testiranje usluga do 01.02.2022. zadržavaju svi korisnici Hipernet Duo i Trio paketa, a imam čast da obradujem informacijom da će promotivni period od 6 meseci svima biti produžen na 12 meseci, koji počinje da se računa od februara sledeće godine. Postojećim korisnicima Hipernet i Hipernet+ paketa će takođe biti produženo trajanje promocije sa 6 na 12 meseci, automatski.

Nadam se da će ova izmena pomoći prilikom donošenja odluke svima koji su se do sada dvoumili u vezi sa prelaskom na Hipernet, kao i da će obradovati postojeće korisnike ❄️😊
Kao i do sada, za sva pitanja ili nedoumice vam stojim na raspolaganju.

Pozdrav,
~Dejan
Ostaje samo da uz duo ili trio pakete date dodatni box za duo i 2 dodatna za trio pakete i ja bih odmah presao kod vas.da uz duo paket ide 2 box-a za tv ili 3 uz trio paket,to bi bio pun pogodak pa bih vas zamolio da taj predlog prosledite tamo gde treba,verujem da bi dosta korisnika nego sada dobili kao vase korisnike.😏
 
Pitanje za @Telenor Srbija

Da li je moguće da se ugovor potpiše na ime gazde stana a da se popust veže na moj 063 broj?
Pošto me gazda nije prijavio a neće nikakav trag na tuđe ime.
 
@Telenor Srbija Imam prituzbu... ili dve...!

Razumem da je Hipernet jos u zacetku i da imate posla preko glave, ali neke stvari bi trebalo da ste dosad vec ispeglali, ili da ste ih bolje isplanirali. Unapred se izvinjavam zbog duzine posta, ali ne mogu opisati epopeju u tri recenice.

#0. Zivim u Beogradu, Telenor sam korisnik od aprila 2005., dok ste se jos zvali Mobtel (sto polovina vasih zaposlenih koje sam slucajno pitao, pojma nema). Dugo sam bio na prepaid, jer mi mobilni nije bio bitan za zivot, ali sam zadnje tri godine postpaid korisnik TOTAL2 paketa. Moj mobilni broj je uredno povezan na moju gmail adresu, i mogu preko obe da se ulogujem na Moj Telenor portal. Koristim mobilnu aplikaciju Moj Telenor jos od demo-dana, kad jos ni widget nije imala.

#1. Za Hipernet sam hteo da se prijavim online jos 15. novembra, kad ste javno poceli akciju, ali svaki browser mi je pucao na zadnjem koraku izbora vremena za instalaciju. Posto sam IT-professional, probao sam u tri razlicita browsera, ali tri dana nisam uspeo da zavrsim online porudzbinu. Onda mi je kliknulo da probam kroz Android browser, i tamo je konacno proradilo. Na zalost, u zurbi (ili usled odusevljenja da nesto konacno radi) pogresno sam oznacio da mi je adresa u licnoj karti ista kao i adresa instalacije (sto nije tacno, jer sam podstanar), pa mi je ta online porudzbina, posle vase provere, razumljivo propala. Nadam se da ste popravili online ordering, jer posle niti sam hteo, niti sam mogao da proverim. Napominjem da sam u online porudzbinu stavio da mi trebaju DVA STB-a, za dva TV (vi ste mi bili jedini spas da konacno udovoljim cerkinim vapajima za Nickolodeon).

#2. Naravno da sam posegnuo za call centrom, ali dobiti zivu osobu na 063 9000 je apsolutno nemoguce, tako da na moj ostavljen zahtev da me neko pozove radi porudzbine, niko nije reagovao.

#3. Da me kojim slucajem, sutradan, totalno iznebuha nije pozvala izvesna Natasa iz Prodaje (ili kako god vec zovete one koji zivkaju i nutkaju vase usluge), ja do dan-danas ne bih imao Hipernet. Elem, gospodja me probudila oko 12h (posto radim nocne smene a danju spavam) i pocela tiradu o Hipernetu, na sta sam ja onako bunovan zavapio "Pa ja vec imam porudzbinu!", misleci na onu pod #1 (za koju se posle ispostavilo da je neispravna zbog neslaganja adresa). Ona je proveravala i nije uspela da je nadje ni pod mojom email adresom niti pod mobilnim brojem (vrlo cudno, jer sam posle dobio email da je odbijena zbog neslaganja adresa) pa je insistirala da napravi novu porudzbinu (zbog procenta verovatno). Posto sam bio bunovan, nisam se setio da insistiram na DVA STB-a za dva TV (sto sam bio stavio u propalu online porudzbinu). Jesam posle probao da je pozovem na broj sa kog me je zvala, i to dodam u porudzbinu, ali ti brojevi, razumljivo, ne primaju incoming pozive. Svejedno, na kraju sam joj bio zahvalan sto me je pozvala, jer bih bez nje jos uvek gulio napaceni 10/1 ADSL od pet godina.

#4. Daklem, 25. novembra, dva dana posle uspesne telefonske porudzbine, dvojica Telenor instalatera dolaze cak i pola sata pre dogovorenog vremena. Mojoj sreci nigde kraja. Vrlo korektno odrade momci svo neophodno busenje, kabliranje i podesavanje uredjaja, ali zapnu kod konacnog ukljucavanja usluge i aktiviranja ONT linije. Dva sata su neuspesno cimali i Telenor i MTS podrsku, i cacakli po onoj njihovoj aplikaciji, da aktiviraju liniju, koju su korektno povezali na terminalu u podrumu zgrade. Na kraju su morali da odu na sledecu instalaciju, a crveni LED za Gateway na routeru je i dalje treptao. Srecom, posle 10 minuta se stabilno zazeleneo i dobili smo Internet i TV uslugu. Kasnije se ispostavilo da su uredjaji koje su doneli, bili "vezani" za drugu adresu, na sasvim drugom kraju grada od Denkove baste. (Posledica telefonske porudzbine pod #3, ili nesto drugo?)
Na moja pitanja kako da dodjem do drugog STB-a, uputili su me na Telenor poslovnicu u Beo Centru, koji je 300m od mog stana. Lipsi magare do zelene trave, sto ce se brzo ispostaviti.

#5. I tako, mi srecni ko kuce u liftu: imamo brz Interent (DUO M paket), Max Speed i veci od obecanog, Average Speed down to the point; WIFI zumba u celom stanu; ja prebacio STB kod cerke u sobu, ona konacno dobila Nickolodeon; tata povezao svoj Mac preko LAN-a i radi nocne smene na cloudu kao pravi profesionalac; imamo do februara da se odlucimo da li cemo zadrzati uslugu, i do avgusta placamo 1 din, idila Bozija... ALI, (ne moze bez ali, naravno)

Kopka mene to sto nemam drugi STB, treba sad i supruzi udovoljiti za TV u dnevnoj sobi, kako zaboga da vraca unazad serije, kad je jedini STB kod cerke u sobi? Krenem ti ja u Beo centar i poslovnicu na prvom katu. Tamo guzva, red oko coska, kao da dele nesto za dzabe, biju ko nece. Odustanem jednom, dodjem sutradan, sacekam strpljivo skoro sat vremena da dodjem na red. Strpljivo i detaljno objasnim problem, pokazem ugovor, agent podrske me belo gleda. Znoji se, kucka nesto po laptopu, na kraju pozove nekoga, ispostavi se seficu, koja ga napusi sto ne cita sitan tekst, on jadnik cita, ode u magacin, vrati se i prizna mi da jos uvek nemaju definisanu proceduru kao da ukljuce drugi STB u postojeci ugovor. Zamoli me za strpljenje i preporuci da navratim sledece nedelje i da se ponovo raspitam.
Navratim ja sledece nedelje, vec pocetak decembra, i ponovo pitam. Ovaj put mi sefica (sto sam zakljucio po prepoznavanju mog slucaja, i po autoritativnom govoru) saopsti isto sto i agent nedelju dana ranije. Pokunjen se vratim kuci i nastavim da apelujem za strpljenje na porodicnom savetu.

#6. Iznenada, 6. decembra opet me budi Natasa i objasni da instalateri moraju da ponovo dodju kod mene i zamene uredjaje, jer se ovi, kao ne mogu update-ovati. Dogovorimo se za sredu u 15h, oni dodju (druga dva momka) u cetvrtak 9. decembra u 15h, zbog cega sam morao odloziti neke obaveze. Namuce se ponovo oko promene routera i STB-a, ne uspeju u onome sto su planirali, promene plan dva puta u hodu, ma totalni zbunj! Na kraju su ostavili stari router i stari STB jer novi nisu mogli sinhronizovati na vec izhakovanu NTP lniju u podrumu. Jesu doneli drugi STB ali se on NIJE uspeo sinhronizovati na nalog, i nisu uspeli da se TV aplikacija uloguje. Otisli su neobavljena posla i ladno slagali da ce mi drugi STB proraditi sutradan.
Jedino sto sam kao dobio je novi ugovor u kome NEMA spomena drugog STB-a, cena je i dalje 3.099,00 RSD (posle 500 RSD promocije za mobilnog korisnika)

P1. Problem #1: Od 9. decembra drugi STB se NE MOZE ulogovati na nalog. Posle reboot-a pokaze neki PIN i laznu poruku da ga ukucam na http://tln.rs/tv , sto kad uradim ne dobijem nikakav rezultat. STB je blizu routera i povezan na LAN port, ima internet, jer YouTube app radi bez problema. Do YouTube app mogu jedino da dodjem hakovanjem, pomocu TV daljinca i Options na njemu, jer STB bluetooth daljinac ne moze da dodje da apps. Da to nisam provalio, ne bih imao ni YouTube app na STB-u.

P2. Problem #2: Hipernet usluga se NE pojavljuje u aplikaciji Moj Telenor, iako je ispravno vezana za telefonski broj i za email adresu. Videti pod #0.

Napominjem da sam zadovoljan internetom i tv programom, ali mnogo navedenih problema me je puno rastuzilo, jer podrzavam telenor od pocetka. Get your act together guys!
 
Da li je moguće da se ugovor potpiše na ime gazde stana a da se popust veže na moj 063 broj?
Pošto me gazda nije prijavio a neće nikakav trag na tuđe ime.
Zdravo,

Promociju za Telenor mobilne korisnike je moguće iskoristiti ukoliko su oba ugovora - za Hipernet usluge i za mobilnu telefoniju u istom vlasništvu. Istakao bih i da se popust ne dodeljuje na ugovoru za mobilni, nego za fiksne usluge. Ovde kao predlog mogu ponuditi da proveriš sa gazdom da li on ima mobilni paket u Telenor mreži. Dokle god taj broj bude bio aktivan i sa odgovarajućom pretplatom, ostvarivaćeš sve benefite promocije na fiksnim uslugama (veće brzine neta + manja mesečna pretplata kada ona krene da se naplaćuje).

~Dejan
 
Zdravo,

Promociju za Telenor mobilne korisnike je moguće iskoristiti ukoliko su oba ugovora - za Hipernet usluge i za mobilnu telefoniju u istom vlasništvu. Istakao bih i da se popust ne dodeljuje na ugovoru za mobilni, nego za fiksne usluge. Ovde kao predlog mogu ponuditi da proveriš sa gazdom da li on ima mobilni paket u Telenor mreži. Dokle god taj broj bude bio aktivan i sa odgovarajućom pretplatom, ostvarivaćeš sve benefite promocije na fiksnim uslugama (veće brzine neta + manja mesečna pretplata kada ona krene da se naplaćuje).

~Dejan
Da gazda ima 063 ne bih ni pitao, on nema 063 broj. Znači ne može. Imam još 5-7 dana ukoliko ovo otpada moraću da potpisujem 2god ugovor tako da se nećemo viđati barem još 2 godine.

Većina vlasnika stanova koji izdaju stanove ni ludi ne bi potpisivali ugovor ili prijavili na adresi rentijera zbog višestrukih rizika, takođe mnogi su izbacivali podstanare po saznanju da imaju neki ugovor na toj adresi. Odnosno ljudi neće rizik od kažnjavanja države zbog ne plaćanja poreza. Sve se može raditi tajno dok se ne otkrije.
 
Zdravo @mmikan,

Na početki bih rekao da mi je izuzetno drago što čujem da su prvi utisci internetom i televizijom pozitivni :) Detaljno sam pročitao tvoj post i apsolutno razumem da te je sve ovo isfrustriralo, pogotovo jer si više puta posećivao našu poslovnicu. Ali nemaš razloga za brigu, u dobrim si rukama i verujem da ću i brzo otkloniti poteškoće sa dodatnim STB-om i aplikacijom, kako ove sitnice ne bi umanjile zadovoljstvo Hipernet uslugama. Zamolio bih te da pošalješ privatnu poruku ovde ili na društvenim mrežama, gde ćeš navesti adresu na kojoj koristiš naše usluge i poslednje tri cifre JMBGa vlasnika kako bih mogao ovo da proverim. Hvala unapred.

~Dejan
 
Iz tog razloga, počevši od danas, svi novi korisnici koji sklope ugovor za Hipernet pakete ostvaruju pravo na promociju koja podrazumeva pretplatu od 1 dinar prvih 12 meseci, uz ugovornu obavezu od 24 meseca. Duži period trajanja promocije je upravo potvrda da želimo da stvorimo najbolje korisničko iskustvo i da ostvarimo dugoročnu saradnju sa svim našim korisnicima. Upravo iz tog razloga želimo da svim novim korisnicima u početnom periodu što više finansijski olakšamo i da pritom obezbedimo najbolji sadržaj i jedinstveno iskustvo dok koriste Hipernet usluge.

Doći će i do promena kod postojećih Hipernet korisnika. Podsećanja radi, korisnici Hipernet Duo i Trio paketa su ostvarili pravo na testiranje usluga do 01.02.2022. godine. Od prvog februara je bila planirana aktivacija promocije, koja podrazumeva pretplatu od 1 dinar u trajanju od 6 meseci uz ugovornu obavezu od 24 meseca, što efektivno znači da su usluge besplatne do 01. avgusta iduće godine. Pravo na testiranje usluga do 01.02.2022. zadržavaju svi korisnici Hipernet Duo i Trio paketa, a imam čast da obradujem informacijom da će promotivni period od 6 meseci svima biti produžen na 12 meseci, koji počinje da se računa od februara sledeće godine. Postojećim korisnicima Hipernet i Hipernet+ paketa će takođe biti produženo trajanje promocije sa 6 na 12 meseci, automatski.
Поштовани @Telenor Srbija, замолио бих за појашњење само једног детаља: пријатељ размишља да постане ваш корисник, увјерио се код мене како све ради и изгледа, али још увијек калкулише шта ће и како; елем, интересује ме конкретно да ли би он као неко ко би се рецимо сутра пријавио и постао корисник од следеће седмице, ушао у оквир промоције бесплатног коришћења до 31.01.2022. па би му се од 01.02.2022. активирао уговор по коме би имао 12 мјесеци по 1 динар, или за потпуно нове кориснике више не важи бесплатна промоција/тестни период до краја јануара, него би одмах потписао уговор по коме би од дана увођења услуге у наредних 12 мјесеци плаћао износ од 1 динар?
 
Zdravo @pastir89,

Svi korisnici koji su sklopili ugovor od 17. decembra su dobili promociju od 12 meseci za 1 dinar, počevši od datuma sklapanja ugovora, kada počinje i ugovorna obaveza i ne ostvaruju pravo na besplatno korišćenje do februara. Korisnici koji su pre ovog datuma sklopili ugovor su ostvarili i mogućnost besplatnog korišćenja do 01. februara u sklopu testne faze. Za ove korisnike, ugovorna obaveza postaje aktivna od 01.02.2022. kada počinju da se računaju meseci sa pretplatom od 1 dinar. Svi ovi korisnici su sklopili ugovor sa dogovorenim periodom trajanja promocije od 6 meseci. U znak zahvalnosti za prelazak, odnosno sklapanje ugovora odmah po puštanju usluga, odlučili smo da i ovim korisnicima produžimo dužinu trajanja promocije sa 6 na 12 meseci. Naglasio bih da promocija od 12 meseci ograničenog karaktera, pa predlažem da prijatelju preneseš da iskoristi ovu promociju dok je još uvek dostupna :)

~Dejan
 
Хвала на појашњењу, све сам предочио па нека рачуна сада😄
 
Kad sam vec mogao da se zalim, red je i da pohvalim @Telenor Srbija
Re: https://forum.benchmark.rs/threads/ponuda-hipernet-paketa-promocije-i-korisnička-podrška.484113/post-6516177

Instalateri dosli, izvrsili zamenu svih uredjaja i aktivaciju novog naloga, oba STB rade, Net zumba kao lud, dobio sam cak i Speed Boost promociju 2X... I cerka i supruga sretne (phew)
Na aplikaciji Moj Telenor vidi se Hipernet usluga, dobio sam promociju 12 meseci po 1 din od dana potpisivanja novog ugovora.

Sta reci osim sjajno! Sve najbolje (svima nama) sa Hipernetom! :)
 
@Telenor Srbija

Ima li nekih novosti sto se tice pravljenja "box" paketa sa post paid brojevima? Da li ste razmisljali da ponudite ljudima neku povoljnost ako prebace zaradu u Mobi banku, pa sve to vezati u jedan paket.. Ajde ljudi budite kreativni, imate prostora za manevar :)
 
Zdravo @nidzakv ,

U ovom momentu ponuda paketa podrazumeva odvojene ugovore za mobilne i fiksne usluge. Tebi svakako hvala na predlogu, preneću ga na pravu adresu i predlažem da nastaviš da pratiš forum kao i naš sajt i stranice na društvenim mrežama, kako na ovaj način najbrže dolaziš do novih informacija ili eventualnih promena u ponudi.

~Dejan
 
@TelenorSrbija

Srećna vam nova godina i božićni praznici. Da do kraja godine imate milion pretplatnka na televiziju.
Sto rece kolega nidzakv dajte malo kreativnosti, velika ste kompanija. Budite širokog pogleda i ponudite prvi raznovrsne tv pakete koje mogu da gledaju svi. Nesto tipa što već ima na tržištu, pripejd tv gde želiš 1100 dinara na 3 uređaja. Vi budite revolucionaran ponudite filmske , sportske, zabavne informativne ... pakete .
Pratimo mi vas svakako ali osluškujte i nas manjinu koji ćemo sutra biti vecina. Nećemo 300 kanala od čega ćemo pratiti 10-tak. :)
 
Poštovani @Telenor Srbija da li ćete uvoditi vaš optički internet u selima? Konkretno u selu Supovac pored grada Niša? Odmah bi uveo, samo kada bi postojala mogućnost.
 
Da, ali ako i oni kazu da traze korisnici,prosirice se i na seoska podrucja.
 
Zdravo,

Srećni praznici od ekipe podrške sa malim zakašnjenjem, nadam se da ste uživali u praznicima 😊❄

@boban01 Prilikom odabira TV kanala koji su dostupni na Hipernet TV platformi, trudili smo se da to budu kanali koji se najčešće prate i oni sa najrelevantnijim sadržajem. Ponudu kanala ćemo svakako vremenom menjati, zbog čega i želimo da čujemo mišljenje korisnika koje prikupljamo sa svih kanala. Kao što smo već naveli na forumu, radimo na razvijanju pripejd TV paketa, kao i TV aplikacije za pametne telefone koja će podrazumevati kupovinu TV servisa putem Telenorovog mobilnog broja (slično kao što sada naši korisnici mogu kupiti HBO GO pretplatu). Verujemo da ćemo na taj način omogućiti velikom broju korisnika da prate TV sadržaj bez obzira na uređaj na kom gledaju (TV, računar, telefon, tablet) i internet konekciju.

@FullHD U ovom momentu jedna trećina domaćinstava u Srbiji ima pristup optičkoj infrastrukturi, a vremenom će se svakako broj korisnika koji može koristiti optičke usluge povećavati, kao što verujem da znaš da je optika tehnologija budućnosti. Hvala @poglavicas i @GoranIT na pomoći u odgovoru, svakako možeš na našem sajtu uneti svoju adresu i ostaviti podatke kako bismo te kontaktirali kada Hipernet usluge postanu dostupne na tvojoj lokaciji.

~Mila
 
Zdravo,

Srećni praznici od ekipe podrške sa malim zakašnjenjem, nadam se da ste uživali u praznicima 😊❄

@boban01 Prilikom odabira TV kanala koji su dostupni na Hipernet TV platformi, trudili smo se da to budu kanali koji se najčešće prate i oni sa najrelevantnijim sadržajem. Ponudu kanala ćemo svakako vremenom menjati, zbog čega i želimo da čujemo mišljenje korisnika koje prikupljamo sa svih kanala. Kao što smo već naveli na forumu, radimo na razvijanju pripejd TV paketa, kao i TV aplikacije za pametne telefone koja će podrazumevati kupovinu TV servisa putem Telenorovog mobilnog broja (slično kao što sada naši korisnici mogu kupiti HBO GO pretplatu). Verujemo da ćemo na taj način omogućiti velikom broju korisnika da prate TV sadržaj bez obzira na uređaj na kom gledaju (TV, računar, telefon, tablet) i internet konekciju.

@FullHD U ovom momentu jedna trećina domaćinstava u Srbiji ima pristup optičkoj infrastrukturi, a vremenom će se svakako broj korisnika koji može koristiti optičke usluge povećavati, kao što verujem da znaš da je optika tehnologija budućnosti. Hvala @poglavicas i @GoranIT na pomoći u odgovoru, svakako možeš na našem sajtu uneti svoju adresu i ostaviti podatke kako bismo te kontaktirali kada Hipernet usluge postanu dostupne na tvojoj lokaciji.

~Mila
Jedan predlog za prepaid pakete.Mogli bi ste uvesti da se moze kupiti vas box kao kod sbb.Ali ostaviti da ako nije aktivna hipernet tv moze da se koristi kao obican android box(Tako je orion uradio i ako oni nemaju play store mozes gledati makar youtube i ako slucajno resetujes box na fabricko opet rade ostale app sve sem njihove) a ne kao kod sbb sto ako nemas aktivnu pretplatu a resetujes box na fabricko on postaje beskoristan.
Pozdrav
 
Zdravo @gicko,

Paketi koji podrazumevaju samo Hipernet TV pretplatu su u ovom momentu u razvoju i predlažem da pratiš naš sajt, teme na forumu i stranice na društvenim mrežama, kako ćeš tako najbrže doći do informacija kada samostalni TV paketi postanu dostupni. Oni će će biti dostupni sa kupovinom STB uređaja (uz plaćanje uređaja u celosti ili na rate), ali i bez uređaja što podrazumeva pristup putem aplikacija koje su u razvoju (web, Smart TV, mobilne app, Android TV i Apple TV). Ovoga smo se dotakli na temi Digitalne televizije, pa predlažem da je pogledaš ukoliko već nisi :)

~Dejan
 
Iako nisam dobio odgovor putem privatne poruke (ne zameram, imate posla a i verovatno ste bombardovani porukama), moram da pohvalim par stvari koje ste odradili!!!

+ Za azuriranje baze gde je optika dostupna. Iako sam korisnik MTS otpike, prilikom provere dostupnosti Hiperneta na mojoj lokaciji optika nije bila dostupa sto je sada ispravljeno pa se nadam da ce i drugi korisnici dobiti prave informacije kod provere.

+ Jedan veliki plus za promenu dizajna na stranici https://www.telenor.rs/sr/privatni/paketi-i-dodaci/hipernet . Prethodni dizajn je bio blagi uzas tako da svaka pohvala i samo napred!

- Mali minus vezano za prethodni plus u vezi stranice (znam da je malo konfuzno :) Baner sa tekstom "prvih 12 meseci 1 din mesecno" koji ide sa desna na levo je nekako iritirajuci i amaterski da ne kazem "seljacki" :) (1 din deluje kao ulicni recnik i mislim da je bolja opcija RSD ako ga ostavite). Misljenja sam isto da bi lepse i profesionalnije bilo da u plavo belom motivu kao na vrhu stranice napisete "Oseti snagu Telenor mreze u svom domu sa prvih 12 meseci za 1 dinar mesecno" umesto tog pokretnog banera.

- Jos jedan mali minus u vezi stranice kad su u pitanju ovi interaktivni skrolovi da ih tako nazovem u nedostatku bolje reci.
a) Batica sa naocarima i laptop gde meditiraju je visak u tom redu. Mnogo bi lepse bilo da ostavite samo 2 informacije koje prate sa punim tekstom "protok do cak 1Gbps uz tekst ispod" - "upload/download uz tekst ispod"
b) Svidja mi se ovaj gif cilca sto gleda utakmicu
c) TV sa loptom bespotreban. Gif sa klincima super, mada ovaj blurovan deo je visak mozda bolje da se ubaci neki majstor koji ceka :). Ovu zenu u crvenom iznad gifa sa klinacima izbacite skroz. Agresivne crte lica, vristi a i deluje kao da je u nekom horor filmu pre nego sto ubije/bude ubijena (ne vidim poentu i sta je poruka tog gifa?)... Mapa, metar i gif devojcice koja otvara vrata je pun pogodak.

Nije minus ali mozda preporuka za "Hipernet ponudu sa cenama" i "Dodatne informacije o Hipernet paketima" na dnu stanice da povecate velicinu fonta za 1 ili 2 tipa 8->10 ili 8->12. Iako imam jako dobar vid, ovaj kontrast i velicina su bas sitni. Najbolje da se testira par velicina jer verujem da osoba koja je radila stranicu nije obracala paznju na to.

Pitanje u vezi popusta za telenor postpaid korisnike. Na sajtu pise da popust i 2x brzinu ostvaruju postpaid korisnici sa mesecnom pretplatom vecom od 1499RSD pa me zanima da li se ta cena odnosi na konacnu cenu paketa? Da budem jasan... da li pomenuti benefiti mogu da se ostvare ako korisnik ima 50% pretplatu na Go Data+ gde je originalna cena veca od 1499RSD (2349RSD) dok sa popustom izadje manje od 1499RSD odnosno 1174RSD?

Jos jedno pitanje. Da li korisnik iz druge mreze koji predje na Telenor postpaid veci od 1500RSD moze odmah da potpise ugovor sa benefitima ili to vazi samo za stare korisnike?

Hvala unapred
 
Da li ce u nekoj skorijoj buducnosti biti paket sa mobilnim brojem?
Stigla je optika u moju zgradu pa bih zeleo da instaliram u svoj stan ali da u njega ubacim i mobilni.
 
Stigla je optika u moju zgradu
Imam pitanje, koliko ste cekali da u potpunosti puste optiku u zgradi. Kod nas su pre dve-tri nedelje bili radnici i provukli kablove kroz zgradu i bio je akviziter da potpisuje ugovore sa zainteresovanima za mts ponudu. Ali i dalje nije pušteni, i i dalje stoji na mts sajtu da optika nije dostupna na adresi. Hvala unapred!
 
Da li ce u nekoj skorijoj buducnosti biti paket sa mobilnim brojem?
Stigla je optika u moju zgradu pa bih zeleo da instaliram u svoj stan ali da u njega ubacim i mobilni.

ovo i mene zanima. Inače dugogodišnji sam korisnik MTS a. Imam optiku, Box 4. Najviše me nervira odnos pre starim korisnicima. Za nove mogu popusti, besplatni meseci a za stare sve pogodnosti na kašičicu.
 
Nazad
Vrh Dno