Šta je novo?

PlayStation VR2 (PSVR2) - Opšta diskusija

Jel se ne plašite da ćete udariti u TV ili nešto drugo u stanu? I da li se vezujete za zid/plafon?
 
A, ok, nikada nisam probao da setujem veci prostor za sedenje, nisam ni znao da moze..... Hvala!!!!!!!
Ocistis veci prostor gde ti je mesto na kome igras, skeniras i ootom stavi stolicu i tu sednes i igras. Kad te pita da promenis na seating ignorises. Aj bas cu danas da vidim kako sam odradio.

@nemanja123 pa imas grid koji se pojavi kada se priblizis ivici definisanog prostora. Kod TV i kriticnih tacaka osatvis malo lufta pri definisanju sigurne zone. Meni za sada bez greske radi taj aspekt.

Jel igrao neko Moss i Clockwindera?
 
Zanimljivo rešenje, večeras ću probati kako se ponaša pri igranju. Deluje da ne može da izleti kontroler, svakako je mnogo bolje kada se pusti kontroler ne ispadne iz ruke za razliku od kad je postavljen strap po defaultu.
 

Prilozi

  • VID79.mp4
    1.1 MB
  • IMG_20230317_153500.jpg
    IMG_20230317_153500.jpg
    48.9 KB · Pregleda: 65


Ovde je objasnila kako da se naprave ti improvizovani grips od straps za kontrolere. Ja sam isto nameravao da probam nekad. Za Rift i Quest touch kontrolere sam kupovao razne 3rd party grips i tako sam i navikao da ih držim. Verovatno će nešto slično da se pojavi i za Sense kontrolere. Ali ovo je besplatno rešenje :)
 
Stigao i meni danas PSVR2. Sada sam kompletirao sve VR sisteme koje sam zeleo da imam. PSVR2 cu koristiti samo za ekskluzive jer tehnicki jako slab izbor igara za sada. Sistem placen 650eu ali preko. Pobedio sam na nekoj ebay licitaciji. Primarni ce biti Valve Index za PC zbog svega sto nudi, Oculus Quest 2 za portabilno zezanje, tipa Beat Saber i PSVR2 za sada samo skupo parce hardware-a. Ali nadam se i da ce se to promeniti u neko skorije vreme.
 

Prilozi

  • PXL_20230321_180846914.jpg
    PXL_20230321_180846914.jpg
    180.9 KB · Pregleda: 52
I ne cudi kada VR2 kosta vise od same konzole. Jos ako u to uracunamo da je store prazan. Bolje kupiti Google Cardboard trenutno. 😀
 
Ukoliko neko jos uvek ceka svoj primerak VR 2, mogu da ustupim svoju rezervaciju u Gigatronu, stigao je u radnju na moje ime a ja sam vec uzeo u Game Centru.
 
Ace combat 7 i Star Wars Squadrons, obe mogu da se igraju na PSVR2?
 
Da li još neko ima problem sa PSVR2 u GT7 da mu je unutrašnjost automobila mutna, konkretno instrument tabla, volan itd. je daleko od oštrog, praktično nečitko?
Uzeo sam na probu PSVR2 od drugara, pre kupovine, sa velikom željom da kupim, ponajviše zbog GT7, ali ne mogu se otresti utisku da je instrument tabla mutna do te mere da je neupotrebljiva.

Radio sam kalibraciju više puta, i svaki put kada se promeni korisnik, opet uradim kalibraciju i podešavanje razmaka između očiju. U drugim igrama nemam taj problem (Pistol Whip) ali je i drugačija igra. Generalno, postoji problem sa oštrinom kad god je nešto van centra i to je očekivano i normalno, koliko sam čitao, ali u GT7 ne mogu da pročitam ništa sa instrument table/u kokpitu.

Čitao sam dosta, kažu da je problem do VAC (Vergence-accommodation conflict) i da se vremenom oči/mozak naviknu. Zanimaju me vaša iskustva, da li se ovo zaista vremenom popravlja?
 
@Falcon Ne znam iz prve ruke, ali baš sam sinoć gledao na yt ovog lika kako igra GT7, i na 11:37 se žali upravo na to da mu je instrument tabla mutna. On samo malo bolje podesi headset na glavi i reši situaciju (na 11:56 uspe da pročita brzinu), mada kontam da je to sve individualno.
 
Možda ne očekuju da ljudi gledaju u instrument tablu često pa su tu uštekali koji frejm? Ako je kroz šoferku sve oštro ili je to problem ili onaj eye tracking..
 
Čak sam išao do toga da sam isključivao eye tracking da eliminišem foveated rendering, i u VR showroom pokušavao sve moguće uglove da pročitam instrument tablu ali jednostavno ništa nije upotrebljivo oštro u kabini. Možda je stvarno problem VAC koji sam pomenuo, kada hoću nešto blizu da vidim.
Vreme i pozicija koji lebde malo iznad sredine ekrana su savršeno oštri kao i automobili u neposrednoj blizini, pokušavao sam i da menjam poziciju VR na glavi (blago na gore kako sam čitao da neki rešavaju problem) ali to ne rešava problem, više je varijanta da se nešto blago popravi na uštrb i račun nečeg drugog.

Drugi problem je mučnina koju osetim kod naglih padova (propadanja). Završio sam krug na Nurburgringu i imao sam mučnine kod svakog propadanja. Baš mi je teško da vozim više od 15-ak minuta.
 
Bas sad gledam ovaj klip gore i imam pitanje... jel ovo podrhtavanje toliko uocljivo i vidljivo kada se koristi VR?

Gledam kako gleda vozila u salonu i vec posle 10 sekundi nisam vise hteo da gledam dalje, non stop sve drhti kao da se "snima" bez neke stabilizacije.

Meni je to uzas, zato pitanje jel to zaista tako kada se stavi kaciga na glavu? Ako jeste, dal se covek jednostavno navikne na to? 🤔
 
Nije uopšte tako u VR, i meni je jako čudan bio taj deo njegovog klipa.
Dodatno, mozak ti kompenzuje pokrete glave a i oči su uglavnom fiksirane na ono što gledaš i skaču sa jedne na drugu tačku i van VR po defaultu. Inače bi imao problem mučnine dok hodaš.
 
Poslednja izmena:
Bas sad gledam ovaj klip gore i imam pitanje... jel ovo podrhtavanje toliko uocljivo i vidljivo kada se koristi VR?

Gledam kako gleda vozila u salonu i vec posle 10 sekundi nisam vise hteo da gledam dalje, non stop sve drhti kao da se "snima" bez neke stabilizacije.

Meni je to uzas, zato pitanje jel to zaista tako kada se stavi kaciga na glavu? Ako jeste, dal se covek jednostavno navikne na to? 🤔
Montiraj kameru na celo bez stabilizacije i pogledja snimak pa ces vidjeti koliko ti se glava trese dok hodas. Zatio imamo oci. Tako bi ti bilo sa VR-om da ne mozes pomjerati ocima.

VR dozivljaj se ne moze prenositi video snimkom.
 
Zahvaljujuci kolegi sa foruma odigrao sam Switchback VR i recenzije su nazalost bile tacne.
Ne secam se kada me je neka igra ovako razocarala, a da mi ipak nije zao sto sam je odigrao.

Igra je prilicno losa sa tehnicke strane. Rezolucija je niska, modeli i teksture lose, a igra radi u samo 60fps, tako da je primetno koliko nisan "secka" prilikom pomeranja.
Deluje mi da je razvoj krenuo za psvr1, pa je igra u kasnoj fazi prebacena na psvr2. Cak su i ucitavanja spora, sto ume jako da smeta u drugom delu igre.
Uz sve to, igra mi je crashovala 4-5 puta, sto je previse za kampanju od 3.5 sata.

Sto se samog gameplay-a tice, igra je slicna prethodnoj. Protivnici dolaze od napred i sa strane, ne mogu da vas povrede sa ledja. Ali su odradili zanimljivu stvar - iako vam protivnici iza vas ne mogu nista, ipak cujete njihove vriske (nekada vas i prate neko vreme), sto ume da bude stresno ako se igra tokom noci.
Ne znam sto je ovo vezano za Dark Pictures posto osim lokaliteta i ponekog protivnika, nikakve veze sa tim serijalom nema.
Igra je vise smesna, nego strasna, a cesti jump scares bas krenu da smaraju, kao i ceste situacije gde vam igra oduzme kontrolu i onda gledate kako cudovista urlaju na vas.
Dizajn nivoa je losiji nego u prethodnoj igri, a pred kraj igre ima dosta instakill scena, koje jako smaraju, posto su i ucitavanja nevidjeno spora.

I pored svega toga, igra je ipak zabavna ako ste ljubitelj ovog zanra. Lepo je sto se nivoi granaju i sto postoji vise krajeva, tako da igra ima solidan replay value.
Ja cu svakako sacekati neke patcheve koji ce popraviti tehnicke probleme da odigram jos koji put.
Sve u svemu, vredi odigrati kada malo padne cena ili igra dodje na PSN Plus.
 
Da li još neko ima problem sa PSVR2 u GT7 da mu je unutrašnjost automobila mutna, konkretno instrument tabla, volan itd. je daleko od oštrog, praktično nečitko?
Uzeo sam na probu PSVR2 od drugara, pre kupovine, sa velikom željom da kupim, ponajviše zbog GT7, ali ne mogu se otresti utisku da je instrument tabla mutna do te mere da je neupotrebljiva.

Radio sam kalibraciju više puta, i svaki put kada se promeni korisnik, opet uradim kalibraciju i podešavanje razmaka između očiju. U drugim igrama nemam taj problem (Pistol Whip) ali je i drugačija igra. Generalno, postoji problem sa oštrinom kad god je nešto van centra i to je očekivano i normalno, koliko sam čitao, ali u GT7 ne mogu da pročitam ništa sa instrument table/u kokpitu.

Čitao sam dosta, kažu da je problem do VAC (Vergence-accommodation conflict) i da se vremenom oči/mozak naviknu. Zanimaju me vaša iskustva, da li se ovo zaista vremenom popravlja?
Ja koliko se secam tabla mi je bila čitka, nisam u Srbiji ša ne mogu da proverim. Sto se tice samog focusa provalio sam da nije samo do toga gde oci gledaju nego gde je sredina headseta uperena. Tako da ako ti je headset uperen gore a ti ocima gledas dole mutnije je nego kad headset spustis dole. Takodje kad ne igram neko vreme ( recimo nedelju dana) i ponovo upalim VR treba ponovo vremena da nadjem taj sweetspot. Meni taj fovoted rendering deluje kao omašaj, ne znam koliko bi performanse patile da ga nema ali kazem deluje mi kao loše rešenje za sada...
 

19. april
 
Iskustvo sa GT7 je sjajno, ali koliko jos naslova ima da se obrne sa VR-om? Kako god obrnem i okrenem, kupovina VR2 bi bila samo radi GT7.

Na zalost, optimizacija koja postoji za GT7 nije postojeca za ostale igre poput ACC ili slicnih cockpit igara.

Afterlife izgleda blago receno, tužno.

Pretpostavljam da je odgovor ne, ali ima li slucajno glasina da ce izaci podrska za PC ili da ce biti "unlock" ostalih PS igara kada izadje PRO?

PS VR2 je najbolji VR hardware na trzistu. Sam setup je nevjerovatno jednostavan. Tehnologija rendanja pocizije ociju i OLED ekran je vrh. Ne "curii" svjetlo sa strane. Jednostavno je #1, ali ne kontam kako je VR i nakon 10 godina i dalje samo tech demo.

 
Jel probao neko Pavlova, vidim na reditu komentare da je odlican, zabavan. Sprdaju se ljudi igraju zmurke i sta sve ne.
Ja sam igrao Pavlova, imaj na umu da mi je ovo prvo VR iskustvo tako da mozda neko drugi moze da da bolju recenziju ali smatram sebe veoma kriticnim tako da cu ti dati moje misljenje:
Igra je veoma dobra, i lako se uzivis :D. Kad igras SP botovi su u nekim trenutcima jako glupi tipa totalno zabaguju bez obira gde se nalazis u odnosu na njih oni ne reaguju a nekad su na nivou terminatora. Kad igras MP super je osecaj ipak AI jos nije na nivou nepredvidivosti ljudi. Meni iskreno smeta grafika, jer je suvise kao stare igre sto unistava VR imerziju. Takodje po meni su problematicni i VR kontroleri i njihov tracking jer malo trese nisan kad jedan od kontrolera stavis do ramena van vidokruga kamera headseta,ima onaj option za pomoc pri nisanjenju ali meni se cini da vise odmaze tako da to ne koristim. Sama igra mape u zgradama ako se uzivis vrlo brzo zavrsis umotan u kabal (sto su neki ovde vec pominjali i to kvari imerziju), jer ono okretanje na R stick u skokovima mi je totalno neprirodno a i nisam navikao da ga koristim.

Kreno sam da igram RE Village za sad mi je mnogo bolja imerzija nego na Pavlovu kad poredim SP
Imam isti case super je ali brate vonjavio je samo tako, mene kod njega brine sto je unutraa plis pa mora da se dobro vodi racuna pri pakovanju VRa u njega i da se obavezno koriste ti gumeni stitnici za sociva pre stavljanja u case. Zamerka je i mrezasta vrecica i gde stoji rajfeslus jer moze da zagrebe VR.
Da li još neko ima problem sa PSVR2 u GT7 da mu je unutrašnjost automobila mutna, konkretno instrument tabla, volan itd. je daleko od oštrog, praktično nečitko?
Uzeo sam na probu PSVR2 od drugara, pre kupovine, sa velikom željom da kupim, ponajviše zbog GT7, ali ne mogu se otresti utisku da je instrument tabla mutna do te mere da je neupotrebljiva.

Radio sam kalibraciju više puta, i svaki put kada se promeni korisnik, opet uradim kalibraciju i podešavanje razmaka između očiju. U drugim igrama nemam taj problem (Pistol Whip) ali je i drugačija igra. Generalno, postoji problem sa oštrinom kad god je nešto van centra i to je očekivano i normalno, koliko sam čitao, ali u GT7 ne mogu da pročitam ništa sa instrument table/u kokpitu.

Čitao sam dosta, kažu da je problem do VAC (Vergence-accommodation conflict) i da se vremenom oči/mozak naviknu. Zanimaju me vaša iskustva, da li se ovo zaista vremenom popravlja?
Meni je Instrument tabla cista, ali primetio sam taj problem kad sam menjao VR izmedju mene i sina cak i pri kalibrisanju ociju, moras da iskalibrises ne samo oci vec i eye tracking i velicinu ekrana i kad sve to odradis i kad se smestis u igracku poziciju moras dugo da pritisnes OPTIONS dugme da bi podesio da ti slika bude centralno poziconirana u odnosu na tvoj polozaj glave/ tela.

Rekao bih da iako je dosta pojednostavljeno , podesavanje VRa za igranje pogotovo kad se deli izmedju clanova porodice ili se menja prostorija da je i dalje kalibrisanje svega malo naporno. Od poslednjeg updatea iako igram u istoj prostoriji isto pripremljenoj znaci isti je environment i setup, VR me uvek pita da podesim novi play area ne da mi da koristim vec podeseni i nekog razloga.
 
Beat Saber sada dostupan i za PSVR2! Free upgrade za sve koji igru već imaju za PSVR.
 
Vrh Dno