Šta je novo?

PlayStation 5 - opsta tema

Koja je fora sa PES-om?

Platio sam eFootbal 2021, sada vise ne mogu da ga skinem. Jel mogu da trazim refund za to?
 
Na instagramu sam nasao profil psnstore.rs prodaje ige povoljno ali mi je zapala za oko pretplata koja je za premium na 12 mj 4.500 din.
Prodaje se kao nalog sa instrukcijama za instalaciju, Je li imao neko iskustva sa necim slicnim?
Pogledajte prilog 350549
Ja bih izbegao kupovinu tudjih naloga, dodaj jos 10ak evra i kupis uredno sve i aktiviras na svom licnom nalogu i ne razmisljas da li ce neko da ti ugasi, povrati nalog.
Koja je fora sa PES-om?

Platio sam eFootbal 2021, sada vise ne mogu da ga skinem. Jel mogu da trazim refund za to?
Probaj sa aplikacije na telefonu, nesto im baguje store zadnjih dana, meni za Miles Morales bila samo opcija da platim sa sve cenom iako imam extra nalog, kao i jos par igara, ali kad sam otisao na app uredno sam imao dugme add to library.
 
Velika je razlika u cijeni, pogotovo premium pretplate. Dje uzimate igre i ps plus povoljno a da je kolko toliko sigurno?
 
Kao i mnogima sto se desava sa gamepadom, pojavio mi se drift na levoj analognoj palici. Vuce na levo, malo kada se zarotira i stiska palica, situacija se smiri ali posle nekog vremena se opet povrati problem.
Konzola kupnjena u game centru. Moze da se reklamira sto sam i ucinio.
Juce dobijem sms da je reklamacija odbijena jer se na testu pokazalo da nema problema 😂
I jos napisali da ce da ga dodatno zadrze radi dodatnih testova, kao radi dobrog korisnickog iskustva. Ocekujem da ce naravno reklamacija biti obijena, a to dodatno zadrzavanje tumacim kao kaznu jer sam uopste i pokusao nesto da resim.
 
To je klasicna fora nasih prodavaca. Jer u 8 dana mora da daju odg na reklamaciju. Onda oni daju genericki odg da je odbijeno ali kao zadrzace jos uredjaj zbog daljeg testiranja. Resice oni to.
Da li si nosio celu konzolu ili samo dzojstik?
 
Nisam, samo gamepad. Pored toga treba da se ponese garancija sa racunom i treba serijski broj konzole.
 
Jesi li video pozadi serijski broj, dal pripada prethodnoj ili novijoj generaciji kontrolera? Pošto je Sony sam priznao da prva generacija ima te probleme, na to možeš da ih smaraš možda.
 
Pretpostavljam da je predhodna generacija jer je konzola uzeta pre nesto vise od godinu dana. Mozda je @athlon87 u pravu jer su mi poslali sms tacno na 8 dan od predaje.
Videcemo, ne zurim, garancija traje jos skoro godinu pa cu ako odbiju reklamirati opet.
Javicu konacni ishod.
 
Pretpostavljam da je predhodna generacija jer je konzola uzeta pre nesto vise od godinu dana. Mozda je @athlon87 u pravu jer su mi poslali sms tacno na 8 dan od predaje.
Videcemo, ne zurim, garancija traje jos skoro godinu pa cu ako odbiju reklamirati opet.
Javicu konacni ishod.
Nije možda nego 100%. Svrati do teme o zaštiti potrošača. Na svakoj strani maltene se javi neko sa istom porukom. To je standardna (bezobrazna) poruka kojom vrdaju zakonski rok od 8 dana za rešenje reklamacije.
 
Ima li neko problem sa povezivanjem na net prilikom paljenja konzole?
Dobrih 5 minuta ne mogu da pristupim internet sadrzaju, skidanju igara i slicno, jer interneta nema.
Probao i wi fi metodu, isto je.
 
Ima li neko problem sa povezivanjem na net prilikom paljenja konzole?
Dobrih 5 minuta ne mogu da pristupim internet sadrzaju, skidanju igara i slicno, jer interneta nema.
Probao i wi fi metodu, isto je.
E desilo se meni jednom pre mozda mesec - dva dana pre i posle toga nije nikad. Meni je uvek preko wi-fi nakacena na mrezu mislio sam da je do toga al ako se i tebi desilo onda....
Koji region ti je nalog. Meni je US.
 
US isto. Meni se uzastopno desava vec mesec dana.
Upalim konzolu, udjem u fifu, nema teoretske sanse da se poveze 5 6 min.
 
Meni je uvek offline kada je upalim, ne znam koliko tacno traje ali sigurno nije 5 minuta. Do minut rekao bih, wifi konekcija.

Probaj da tetherujes sa telefona net, mozda ti je do neta.
 
I kod mene je isti slučaj, sigurno 3-4 minute se ne poveže na net. Ja sam mislio da je do Supernove
 
Ista stvar se dešava kod mene kad sam u selu gde imam Supernovu. U stanu sa SBB-om nema tih problema. Ne znam u cemu je problem, da li su modemi loši ali očigledno oni prave problem
 
Izgleda da je do novih modema, ja sa starim nisam imao taj problem.

I to se dešava kad upalim PS5 ili komp. Kao da, kad nema protoka, net se stopira pa mu treba neko vreme da se pokrene

Inače, zvao sam ih ne zna se koliko puta i ništa nisu rešili
 
To je klasicna fora nasih prodavaca. Jer u 8 dana mora da daju odg na reklamaciju. Onda oni daju genericki odg da je odbijeno ali kao zadrzace jos uredjaj zbog daljeg testiranja. Resice oni to.
Da li si nosio celu konzolu ili samo dzojstik?
Bio si u pravu, resena je reklamacija pozitivno. Sve ukupno je trajalo 10 dana. Dva dana posle generickog sms dobio novi. Preuzet nov game pad. Nije u kutiji vec umotan u kesicu. Kazu da se ne dobija nova garancija za njega vec se nastavlja od konzole. Promobi je radio garanciju.
 
Kupio bih disk Battlefield 5 ps4 igru ali bih je koristio na ps5. Da li bih imao 4k rezoluciju?
 
Ne radi ti BF5 u 4k.
 
Isto mi se dešava taj zastoj na PS4. SBB, natovan. Posle nekog vremena neće da očita recimo "What's new", ili posle nekog vremena pretrage "store" zabode. Rešavam tako što u podešavanjima pokrenem Test Intrnet Connection i sačekam da odradi samo prve tri stavke, ne čekam Nat Type i protok. Posle toga sve ok... neko vreme 🙂
Nemam snage da SBB-u objašnjavam gremline. Sva sreća da je još uvek Nat Type 2.
 
Hmm moguće da je dupli nat problem, na SBB-u imam javnu dinamicku adresu
 
Nazad
Vrh Dno