Malo me odvraca sto Sony vec polako popusta sa ekskluzivama, izlaze i na PC, nema vise tu zar, osim za par naslova..
Ja prognoziram Dreams koliko već na leto/jesen. Takva igra je idealna za tu platformu.Slabo sam pratio stanje od kad sam bez sonya.
Znam za Horizon, sta jos pustaju na PC?
Послато са SM-J730F помоћу Тапатока
Ja prognoziram Dreams koliko već na leto/jesen. Takva igra je idealna za tu platformu.
U svakom slučaju sada mogu potencijalno da izbace bilo koju ekskluzivu koja ne donosi toliki % zarade i broj prodatih konzola.
Ljudi treba da shvate da SVI developeri žele da što više ljudi igra njihove naslove. To je rekao i sam Kori Barlog, da želi i God of War na PC, ali se on oko toga ne pita. A ako krenu ovim HZD putem, eto i ostalih 1st party naslova nakon nekoliko godina na PC.
Upravo tako. Horizon npr. izlazi tačno tri godine posle launch-a na PS4. Ko je do sada nije prešao sem ultra casual "gamera" (ako se i mogu nazvati gamerima) ja stvarno ne znam. A i cena joj je smešna na PSN-u, da ne pominjem kodove na cdkeys što se mogu uzeti za siću za igru itd...1% PS igraca se nece odreci konzole jer ce neki TLOU izaci na PC za 48 meseci.
99.9% sam siguran da ce PS5 biti jeftiniji 50-100$ of XBX
Stvar sa Rtx-om je takva da nije potreban bilo kakav trud od strane razvojnog tima da bi se implementirao. Samo štedi resurse jer hw i kod rade sav posao koji bi inače morao da se troši na igranje sa osvetljenjem i refleksijama u određenoj sceni.Sto opet dovodi do onoga sto je DeRadicci napisao - bice vidno tek za 3-5 godine kada implementacija/podrska iste u igrama bude veca, odnosno PS5/XbX igre budu u punom jeku. A tada ce vec izaci novi refresh modeli, koji ce nadam se moci da guraju 4k60fps-a sa dosta boljom implementacijom RTX-a...
Situacija je takva da MS jedino sto ima je da se busa u grudi sa boljim spec-om, Sony uzima drugaciji pristup i adresira druge stvari sa dosta vecim vizionarskim pristupom rekao bih.
Ako je tako kao sto kazes - koliko naslova, od pojave RTX-a, ima implementaciju istog u punom sjaju odnosno da radi kako treba? I zasto nije nasiroko primenjen?
Hideaki Nishino Senior Vice President, Platform Planning & Management
UPDATE: A quick update on backward compatibility – With all of the amazing games in PS4’s catalog, we’ve devoted significant efforts to enable our fans to play their favorites on PS5. We believe that the overwhelming majority of the 4,000+ PS4 titles will be playable on PS5.
We’re expecting backward compatible titles will run at a boosted frequency on PS5 so that they can benefit from higher or more stable frame rates and potentially higher resolutions. We’re currently evaluating games on a title-by-title basis to spot any issues that need adjustment from the original software developers.
In his presentation, Mark Cerny provided a snapshot into the Top 100 most-played PS4 titles, demonstrating how well our backward compatibility efforts are going. We have already tested hundreds of titles and are preparing to test thousands more as we move toward launch. We will provide updates on backward compatibility, along with much more PS5 news, in the months ahead. Stay tuned!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari