DBraveZ
Slavan
- Učlanjen(a)
- 30.04.2010
- Poruke
- 3,853
- Poena
- 375
Moja oprema
- CPU & Cooler
- AMD 5800X3D + Deepcool AK620 Zero Dark
- Matična ploča
- GIGABYTE B550 AORUS ELITE V2
- RAM
- CORSAIR Vengeance RGB RT 32GB (2x16) DDR4 3600MHz CL16
- GPU
- INNO3D RTX 3080 ICHILL X4
- Storage
- 2 x Kingston 2TB KC3000 Nvme M.2 SSD PCIE 4.0 + Crucial MX500 2TB SSD Sata
- Zvuk
- Edifier R2850DB + Sony WH-1000XM3 + Steelseries Arctis 7P+
- PSU
- Antec Signature SP1300 Platinum + Seasonic Prime GX-1300 Gold
- Kućište
- PHANTEKS Eclipse P600S white
- Monitor
- Dell G3223D + Hisense H65A6500 + AOC Q3279VWFD8
- Miš & tastatura
- Logitech G502 X White + Patriot Viper V760
- Ostale periferije
- Playstation 5
- Laptop
- Asus ROG Strix G513QR (Ryzen 7 5800H + RTX 3070 + 16GB + 512SSD), 15,6" 1080p 144Hz
- Mobilni telefon
- Poco F3 8/256
- Pristup internetu
- Optički internet
Mislim da pogrešno tumačite račun. Ukoliko bi hteli da vratite proizvod za keš, moraju i igre da se vrate. Ukoliko pak garancija treba da se iskoristi radi npr neke popravke onda nema potrebe čuvati igre. PS ima garanciju za sebe, nije uslov nositi igre da bi se ostvarila.
Uf, mozda gresim ali secam se da su ljudi na forumu pisali da su imali probleme da ostvare garanciju.
Trazili su im da dostave konzolu, kontroler, kablove i igru iz bundla.
Pa su ljudi kupovali igre sa oglasa na disku, da mogu da posalju na popravku