- Učlanjen(a)
- 11.04.2006
- Poruke
- 3,700
- Poena
- 409
Da, UE3 je radjen sa Physix-om na umu da tako kazem (tad je to bilo pod Ageia).Nije to jedini slucaj, ima tu jos veoma popularnih endzina kompatibilnih sa physx, na primer Capcom-ov endzin (Lost Planet, DMC, Bionic Commando...).
Physx je kompatibilan "u startu" sa svim platformama, i zbog endzina igara, i zbog nacina na koji se izvrsava.
Fallout 3 koristi Havok istina, ali to nije isto sto i upotreba Physx-a.Kao sto rekoh gore, tu su ragdoll i u slucaju F3 najprostije interakcije objekata (padne kutija sa stola).Nema naprednijih stvari.Cak stavise F3 ima fiziku -ocaj.Prevazidjeno u svakom pogledu.
Trenutno stanje stvari je tako da se upotreba PhysX-a moze smatrati za sminku i "efekte".Moze se i bez njih.Kao sto se moglo i bez SM2.0 kad se pojavio.Medjutim posle nekog vremena vidis da Far Cry nije ista igra pod GF4Ti i radeon 9700.
Ono sto se vidi u Cryostasis demou je ono cemu bi trebalo da se tezi.Tj. neka najava...Kad tad ce se pojaviti igra koja za prelazak nivoa trazi da se na primer voda skrene u neku stranu, srusi neki zid ili neka slicna zagonetka zasnovana na naprednoj fizici (kao sto nekad bese sa HL2 i igranjem prostim objektima).
Ono sto je zanimljivo takodje, jeste prosta skalabilnost sa hardverom.Sa jacim PPU-om na raspolaganju, programer moze jednostavno da "poveca rezoluciju" fluida iz emitera na sceni i da dobije apsolutno fotorealisticnu vodu.Koju i dalje moze da skrece, usmerava po zelji, koja kvasi objekte itd.Nisu to samo sminke i sitne stvari.
Zatim igra sa potpuno unistivim objektima, ragdoll sa realnom impact detekcijom (otkidanje prsta, izbijanje oka lol).
Realna simulacija fizike je po meni "sledeca revolucija" u virtuelnoj zabavi i ja licno puno ocekujem od svega toga.Ko brze stigne, a ne za*ere, na konju je.
Погледао сам презентацију Хавока на њиховом сајту и колко видим ништа не заостаје за PhysX-om. Изгледа да је везија за извршавање на процесору упрошћена да не би угушила исти.
Физика дефинитивно постаје један од елемената гејмплеја као на пример у Hells Highway-ju, али ни GTA4 не би онако добро изгледао да нема те рудиментарне физике.