Šta je novo?

PayPal (FAQ u prvom postu)

Treba mu za usd, dok za eur i rsd moze sam.
 
  • Like
Reagovanja: uji
@Rusi nije sporno to, nego mislio sam da li si plaćao na primer USD, a namešteno ti je na PayPal-u EUR. U tom slučaju bi eventualno došlo do konverzije pa je najbolje da otvoriš chat i pitaš support agenta da ti promeni card currency u USD. No, svakako sačekaj knjiženje pa ako ti se vrati razlika na račun, onda je to to. Malo se posluže tvojim parama pa ti vrate nazad.

Na iherbu sam stavio da mi pokazuje u eure. Pa se nadam da se to odnosi da zelim yako i da platim. A sada vidim da mi je na PP stajalo u RSD, pa sam prebacio u EUR. To znaci da je uradio konverzaciju u dinarima?
Mislio sam da tako nesto ne moze ako je kartica devizna tj da je po defaultu podrezumevano.
 
Na iherbu sam stavio da mi pokazuje u eure. Pa se nadam da se to odnosi da zelim yako i da platim. A sada vidim da mi je na PP stajalo u RSD, pa sam prebacio u EUR. To znaci da je uradio konverzaciju u dinarima?
Najverovatnije da jeste i to po njihovom aerodromskom kursu od 112 dinara za evro.
Mislio sam da tako nesto ne moze ako je kartica devizna tj da je po defaultu podrezumevano.
Ranije do 2021. nije bilo tako i kad je bila postavljena kartica na RSD, onda je plaćanje i povlačenje moglo da se radi za druge ino valute, a onda su 2022. promenili i sad mora tačno da bude usklađeno.
 
Zdravo ljudi, nova sam ovde. Već mesec dana imam problem sa PayPalom. Neće da poveže karticu. Imam UniCredit Mastercard i imam tu novac, samo ne znam da li je problem što sam ja do sada telefonom plaćala sve na ApplePay, karticu nisam uopste koristila. Mozda zbog toga nece da je poveže.
IMG_4740.jpeg
 
Upravo zbog toga. Ubaci karticu u bankomat da se aktivira i posle je dodaj na PayPal.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Prvi put ovo vidim, od jutros pocelo da mi iskace:

GA2uioO.png



Uvek prilikom logovanja na PayPal salje mi se SMS kod da se ulogujem. Dobijem kod, ukucam, sve ok.
A od jutros ni ne stigne da mi posalje SMS kod, nego izbaci ovu poruku iznad (umesto prozora za ukucavanje koda).

Sta bi moglo biti problem?

U februaru sam se logovao 4-5 puta. Sada u martu jednom u subotu, i juce 5-6 puta jer sam nesto proveravao.
Nalog napravljen 2018-2019, nikada nista menjano, jednom dodata adresa, jednom dodata Intesina VISA kartica...
 
Jesi li brisao istoriju uredjaja?
Meni je bio problem posle toga pa sam morao da zovem broj u Irskoj da potvrdim nalog.
 
Nisam nista brisao. A i sve vreme sam se logovao sa istog kompa.
Koji je taj broj u Irskoj? Da imam ako zatreba.

Inace, sa clanka iznad je ovaj info koristan:

hI0d742.png


Tako da cu probati da jedno 2-3 dana uopste ni ne pokusavam da se ulogujem.
Ako ne pomogne, preostaje da valjda zovem taj broj...
 
Ne znam broj, to je bilo prosle godine.
Meni je na samom ekranu ispisao broj koji sam zvao i rekao im podatke sa jedne kartice koja je bila povezana sa PayPal nalogom i onda su odblokirali.
Ako tebi nisu izbacili broj, onda je verovatno neki drugi problem u pitanju.
 
Rekoh da probam jos jednom, pa tek u petak ponovo... Kad ono, evo proradilo. :D
 
Platna kartica moze biti i iz druge zemlje ali mesto boravka odnosno pasos ili licna karta kojom to dokazujes se moraju podudarati.
 
Sestri koja je na Globaltel mreži ne stiže SMS za login na njen Paypal nalog (stizalo sve normalno do pre mesec dana), šta sad može da uradi bez da zove neki inostrani broj? I ako se ispostavi da mora da ih zove, koji broj tačno treba da zove - vidim da se pominje neki broj iz Irske +18882211161, jel to taj? Inače glu**ča je otvorila dva Paypal naloga (pošto je kad je otvarala novi zaboravila da je imala jedan ranije) - što je najgore oba sa istim brojem telefona iako sa različitim e-mail adresama. I sad neki dan kad joj nije prolazio ulaz na prvi, ona se setila da sukcesivno sa iste ip adrese pristupi starom nalogu koji je vezan drugu e-mail adresu a na isti broj telefona! I naravno i tu nije dobila SMS i sad ja moram da smislim rešenje:
1- da je spasim od trajnog bana "nekakvim", neznam ni ja sam kakvim brisanjem tog starog naloga
2- da vidimo kako može ponovo da dobije što "SMS" što pristup ovom novom nalogu

Za novi nalog ima podatke kartice koja je uz njega vezana, za onaj stari nema blage veze kad je i koju karticu vezivala.

Hvala na svim idejama za rešenje!
 
Potrudite se da izbunarite neku aktivnu sesiju i makar sa jednog da se zameni broj. S druge strane mi nije uopšte jasno kako je sistem uopšte dozvolio kreiranje novog naloga sa istim brojem. Koliko je njena greška, toliko je i njihova.
 
Ma taj stari nalog je otvorila nekad davno dok smo živeli u inostranstvu (2000-2018) i vezan je za neku staru inostranu karticu, a onda je u nekom trenutku odmah po povratku u Srbiju updejtovala na njemu telefon verovatno, više se ni sama ne seća a nema više ni pristup starom e-mailu uz koji je vezan taj stari nalog. Da bi pre godinu dana otvorila novi u tom trenutku se ne sećajući uopšte da nalog već ima i sad joj, dal zbog Globaltel mreže, dal zbog nečeg drugog ne stiže verifikacioni SMS, a sad joj baš treba pristup istom jer joj se zalaufao njen freelance biznis kao nikad do sad, pa sad samo širi nervozu po kući i skače svima po glavi i to će izgleda tako trajati dok ne rešimo ovu situaciju :)
 
Ja sam taj problem rešio prelaskom iz mts-a u A1 na prepaid. Za mene lično nije postojalo drugo rešenje. Nadam se da će joj 6 meseci besplatnog Mega plana biti dovoljno da premosti. Da ne bi izgubila promociju, potrebno je samo da produži važenje kredita posle 3 meseca.
 
Ono da se prvog u mesecu automatski spuštaju parice sa PPal-a ne važi beše za rezidente R.Srbije?
(na povezanu karticu)
 
Koliko znam, ne. Dešavalo se da ne naplate proviziju ako im ne bude dostupan instant transfer i ponude povlačenje uz odlaganje do 48h.
 
Ja opet u mukama sa PayPalom. Stigao mi je mail od njih da mi je sifra procurela u javnost i da treba da resetujem password.
Krenem, ubacim email, pa stigne verifikacija, pa sledece odgovorim na pitanja (nadimak deteta, ime prvog kucnog ljubimca), prodje i to, a onda sms u kombinaciji sa Globaltelom. Nista. Danima silujem ali sms ne stize.
Pokusao sam da zovem broj koji su stavili za kontakt van USA - 1-402-935-2050, ali mi se javlja AI bot i objasnjava mi kako da resetujem sifru preko browsera...kao da sam mentol.
Kako da popricam sa nekim zivim stvorom, da mi lepo otkljuca nalog
 
Koja je procedura za PayPal ako je osoba iz Srbije promenila prezime?
Da li postoji neki rok u kom mora da se promeni i na PayPal-u, da li postoji mogućnost da će nalog privremeno biti blokiran ili doći do bilo kakvih neprijatnosti?
 
Koja je procedura za PayPal ako je osoba iz Srbije promenila prezime?
Ako kartica glasi na devojačko, najbolje bi bilo ništa da ne dira.
Da li postoji neki rok u kom mora da se promeni i na PayPal-u, da li postoji mogućnost da će nalog privremeno biti blokiran ili doći do bilo kakvih neprijatnosti?
Naravno, sve i zavisi kako ga koristi. Nepisano pravilo je da međusobni transferi pale alarm za dodatne provere. U slučaju da prima uplate direktno od platformi ili transfere između fizičkih lica vrši preko posrednika (npr. kao BeatStars) i obavlja kupovine, neće biti problema.

U svakom slučaju, ako hoće da zadrži isti mejl, neka doda drugi, postavi kao primarni, napravi novi nalog i obriše prethodni. Tako je najsigurnije, jer po pravilu ne smeju da se menjaju podaci pa čak ni prezime. Viđao sam na PayPal Srbija grupi i situacija je pola-pola. Neke su promenile, druge zvale, treće trajno banovane, itd.
 
Nazad
Vrh Dno