To zavisi od ažuriranja podataka prema banci. Ako tamo stoji trenutno važeća lk, a ona nije išla da unese novu, u slučaju da joj šalju poštom, dobiće prema aktuelnim podacima, a ako mora fizički po nju i na šalteru preda novu lk, otkazaće joj pristiglu karticu i poslati zahtev za izradu nove zbog neslaganja prezimena.A šta ako kartica ističe u neko dogledno vreme, onda će nova svakako biti sa novim prezimenom?
Tako nekako. Pretpostavljam da je sporno to i što trenutni nalog nije prazan.Ako je sa novim prezimenom, moraće da je registruje na PayPal-u i nada se najboljem, zar ne?
Mojoj sestri su iz Globaltel call centra rekli da su trajno prekinuli saradnju sa PayPal-om.....a onda sms u kombinaciji sa Globaltelom. Nista. Danima silujem ali sms ne stize.
Treba između 9 i 17.30h (radnim danom) da zoveš broj +35314369111 i rešićeš problem promenom broja telefona.Zvao sam i ovaj "irski" broj +18882211161, ali opet isti AI bot se javlja...
Prazan u smislu novca na nalogu ili povezane kartice? Što se novca tiče, nema ništa na nalogu, samo je kartica povezana.Tako nekako. Pretpostavljam da je sporno to i što trenutni nalog nije prazan.
Nisu, samo aplikacija nije dostupna za preuzimanje u Srbiji.Inace, sto su ugasili Paypal android app ?
Mojoj sestri su iz Globaltel call centra rekli da su trajno prekinuli saradnju sa PayPal-om.
Treba između 9 i 17.30h (radnim danom) da zoveš broj +35314369111 i rešićeš problem promenom broja telefona.
Da budem precizniji, prestaje sa radom za mesec dana:PayPal business jeste dostupna.
PPal ne plaća po standardnim komercijalnim uslovima slanje svakog SMS-a svuda u svetu već ili ima ili nema specijalnu povlašćenu cenu, tj. ili ima ili nema "SARADNJU".Kakva je to saradnja u pitanju? Nije mi jasno sto ne bi stizali sms-ovi? Sto su oni drugaciji od "civilnih" sms-ova?
A za ovo vreme sto si napisao. To je po nasem vremenu od 9-17:30?
Ne baš. Stvari su zamršene u smislu da je Globaltel drugi operator Telekoma Srbija koji koristi mts mrežu, ali MCC konfiguracija je Globaltel (220 11) za razliku od mts (YUG 03). Samim tim se servisne poruke i dalje drugačije tretiraju za oba operatora. Ukoliko bi došlo do kompletne integracije u mts, to bi već bila druga priča, ali problem je što i sam mts takođe ne dostavlja 2FA kodove.Inace MTS je od skoro vlasnik Globaltela !
Ako uradiš sve kao što je objasnio Indus u gore linkovanom YT-videu neće ti više nikada trebati SMS (a ni ta 2 pitanja ako izabereš Aegis app).Samo kad mi traži da menjam pass, Tu mi traži mail, sms i dva pitanja.
Da li tu mogu da izbacim sms.
Za obican login radi, za promenu pass-a nije uvek dovoljno 2FA preko appa izgleda.Ako uradiš sve kao što je objasnio Indus u gore linkovanom YT-videu neće ti više nikada trebati SMS (a ni ta 2 pitanja ako izabereš Aegis app).
Telefon se koristi, ali se ne koristi telefonski broj već se na telefonu samo otvori Aegis, sa njega prepiše generisani kod (koji bi ti inače stizao SMS-om) i ulazi svakodnevno u PPal na taj način.
Ne da je netacan nego ne vazi cak ni za Ameriku trenutno. Najmanji moguci fee (ako se izuzme mass payments, Amex/Visa wallets i slicno) je 2.5 % i to samo za EEA iz/u EEA bez uzimanja u obzir ikakvih dodatnih troskova. Kada se prima iz drugih zemalja je veci fee.Jel tačan ovaj PayPal fee kalkulator, slanje iznosa iz Srbije u Nemačku?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari