Šta je novo?

PayPal (FAQ u prvom postu)

A šta ako kartica ističe u neko dogledno vreme, onda će nova svakako biti sa novim prezimenom?
 
A šta ako kartica ističe u neko dogledno vreme, onda će nova svakako biti sa novim prezimenom?
To zavisi od ažuriranja podataka prema banci. Ako tamo stoji trenutno važeća lk, a ona nije išla da unese novu, u slučaju da joj šalju poštom, dobiće prema aktuelnim podacima, a ako mora fizički po nju i na šalteru preda novu lk, otkazaće joj pristiglu karticu i poslati zahtev za izradu nove zbog neslaganja prezimena.
 
Ako je sa novim prezimenom, moraće da je registruje na PayPal-u i nada se najboljem, zar ne?
 
....a onda sms u kombinaciji sa Globaltelom. Nista. Danima silujem ali sms ne stize.
Mojoj sestri su iz Globaltel call centra rekli da su trajno prekinuli saradnju sa PayPal-om.
Zvao sam i ovaj "irski" broj +18882211161, ali opet isti AI bot se javlja...
Treba između 9 i 17.30h (radnim danom) da zoveš broj +35314369111 i rešićeš problem promenom broja telefona.
Kada jednom promeniš broj telefona možeš da podesiš da ti isti više nikad ne treba i da na PPal ulaziš pomoću sledeće Android aplikacije:

Uputstvo kako to da podesiš: www.youtube.com/watch?v=8eg-3Y0t4gM
Tako da upotrebi bilo koji drugi tel.broj ukućana/prijatelja pošto ti isti de facto više nikad neće trebati kad ovo podesiš.
 
Poslednja izmena:
Sto je najbolje, prosli put sam imao slican problem i znam sigurno da sam iskljucio slanje sms-a i stavio google autentifikator. Sad, sto opet zapinje sa tim sms kodom, pojma nemam, al ce biti zeznuto ako su svuda stavili te AI botove da se javljaju.
Inace, sto su ugasili Paypal android app ?
 
Ugašena je samo biznis aplikacija i ostavljena glavna:
 
PayPal aplikacija nije zvanično dostupna preko Play prodavnice u Srbiji. PayPal business jeste dostupna. Preko npr. Aurora store se može instalirati glavna aplikacija.
 
Mojoj sestri su iz Globaltel call centra rekli da su trajno prekinuli saradnju sa PayPal-om.

Treba između 9 i 17.30h (radnim danom) da zoveš broj +35314369111 i rešićeš problem promenom broja telefona.

Kakva je to saradnja u pitanju? Nije mi jasno sto ne bi stizali sms-ovi? Sto su oni drugaciji od "civilnih" sms-ova?
A za ovo vreme sto si napisao. To je po nasem vremenu od 9-17:30?
 
Kakva je to saradnja u pitanju? Nije mi jasno sto ne bi stizali sms-ovi? Sto su oni drugaciji od "civilnih" sms-ova?
A za ovo vreme sto si napisao. To je po nasem vremenu od 9-17:30?
PPal ne plaća po standardnim komercijalnim uslovima slanje svakog SMS-a svuda u svetu već ili ima ili nema specijalnu povlašćenu cenu, tj. ili ima ili nema "SARADNJU".
Sa A1 npr. ima, sa Globaltelom nema pa ni ne šalju SMS-ove po klasičnoj za njih skupoj tarifi, inače oni ne mogu unapred da znaju za svaki tel. broj kom operateru pripada - npr. broj moje sestre počinje na 064 jer ga je pre 4 godine prenela iz MTS-a tako da ti se na ekranu uvek prikazuje kao da pokušavaju da ti pošalju...
Ali eto pozovi i ti Globaltel call centar i reći će ti isto.
Jeste, po našem vremenu 9-17:30, mi smo ih zvali pre par dana oko 15h i javio nam se odmah jako ljubazan po akcentu bismo rekli Filipinac i odradio promenu broja, čak i ostao na vezi s nama dok se ulogojemo s novim brojem i potvrdimo da je sve kako treba.
Izbegavaj korišćenje svega sa prefiksom "Google" apropo autentifikatora koji kažeš da si koristio zato sam ti i linkovao Aegis zato što on za razliku od većine drugih niti prikuplja niti skladišti bilo šta sa telefona korisnika.
 
Inace MTS je od skoro vlasnik Globaltela !
Ne baš. Stvari su zamršene u smislu da je Globaltel drugi operator Telekoma Srbija koji koristi mts mrežu, ali MCC konfiguracija je Globaltel (220 11) za razliku od mts (YUG 03). Samim tim se servisne poruke i dalje drugačije tretiraju za oba operatora. Ukoliko bi došlo do kompletne integracije u mts, to bi već bila druga priča, ali problem je što i sam mts takođe ne dostavlja 2FA kodove.
 
MTS dostalja 2FA kodove za PayPal već dugo bez problema ali u svakom slučaju treba preći na neku autentifikator aplikaciju.
 
Ponekad se desi i kod Globaltela da prođe servisni SMS - ali svaki put kada se to desilo bio je 16-ti ili 17-ti u mesecu (verovatno neki redovni konfiguracioni glitch).
 
Nekim cudom jutros mi stigne kod na sms i uspen da promenim password. Gledam i ne vidim nacin da mi se telefon ne koristi za bilo kakvu verifikaciju.
Jedino da ga izbrisem skroz, kao da nemam telefon uopste, mada ne znam da li to moze.

PS. Da li je Bitwarden ok za sifre, posto vaznije sifre ne cuvam u browser-u
 
Poslednja izmena:
Nisam dobro objasnio usled uzbuđenja :D
Za logovanja imam uključeno 2 Step verifikaciju, pass + authentication app.
Samo kad mi traži da menjam pass, Tu mi traži mail, sms i dva pitanja.
Da li tu mogu da izbacim sms.
 
Samo kad mi traži da menjam pass, Tu mi traži mail, sms i dva pitanja.
Da li tu mogu da izbacim sms.
Ako uradiš sve kao što je objasnio Indus u gore linkovanom YT-videu neće ti više nikada trebati SMS (a ni ta 2 pitanja ako izabereš Aegis app).
Telefon se koristi, ali se ne koristi telefonski broj već se na telefonu samo otvori Aegis, sa njega prepiše generisani kod (koji bi ti inače stizao SMS-om) i ulazi svakodnevno u PPal na taj način.
 
Ako uradiš sve kao što je objasnio Indus u gore linkovanom YT-videu neće ti više nikada trebati SMS (a ni ta 2 pitanja ako izabereš Aegis app).
Telefon se koristi, ali se ne koristi telefonski broj već se na telefonu samo otvori Aegis, sa njega prepiše generisani kod (koji bi ti inače stizao SMS-om) i ulazi svakodnevno u PPal na taj način.
Za obican login radi, za promenu pass-a nije uvek dovoljno 2FA preko appa izgleda.
 
Na to sam i mislio. Logovanje radi, nije frka, tu ne treba sms, ali za promenu sifre je sms izgleda obavezan.
 
Ako nisi uspeo da promeniš lozinku zovi besplatno preko Viber out trial-a onaj CS tel.broj i privremeno promeni tel.broj na non-Globaltel bilo koji dok sve ne podesiš šta ti treba (lozinka , 2fa) i onda ćao zdravo tom broju do eventualno sledeće promene lozinke (moja sestra istu nikad nije menjala).
 
Kako se objašnjava PayPal fee od 5.5% primljenog iznosa;

Poslato 279 USD, primljeno 263.66 USD (pošiljalac firma iz US, primalac fiz.lice sa PPal nalogom iz RS, glavna podešena valuta naloga USD).
Ja sam mislio da ide 4.49% + neki manji fiksni deo tako da mi se tu nešto ne slaže...
 
5.5% je oduvek kada je prinalac iz RS. Plus 0.1$ valjda.
Gledam primanja od kako imam nalog i moguca su primanja.
 
Jel tačan ovaj PayPal fee kalkulator, slanje iznosa iz Srbije u Nemačku?
 

Prilozi

  • Screenshot_20250604_070143_com.android.chrome_edit_62413572950371.jpg
    Screenshot_20250604_070143_com.android.chrome_edit_62413572950371.jpg
    61 KB · Pregleda: 12
Jel tačan ovaj PayPal fee kalkulator, slanje iznosa iz Srbije u Nemačku?
Ne da je netacan nego ne vazi cak ni za Ameriku trenutno. Najmanji moguci fee (ako se izuzme mass payments, Amex/Visa wallets i slicno) je 2.5 % i to samo za EEA iz/u EEA bez uzimanja u obzir ikakvih dodatnih troskova. Kada se prima iz drugih zemalja je veci fee.
Free kada je slanje unutar EEA za Friends and Family ali international najniza je >4%.
Sve pod uslovom da nema currency conversion gde je 3% fee! (4% u USA trenutno izgleda)

Evo za Nemacku koje su cifre: https://www.paypal.com/de/digital-wallet/paypal-consumer-fees#SellingWithPaypal
2.5% je business transactions primanje iz EEA (iskljucivo bez currency conversion, mada nju placa posiljalac!), a ide do 5.5% kada se prima iz vecine sveta (gde spadamo mi)

Generalno, ako nisi u US ili EEA, racunaj 5.5% + currency conversion + 0.4EUR
 
Nazad
Vrh Dno