Šta je novo?

PayPal (FAQ u prvom postu)

Ovo neka skrivena kamera ili?
 
Hahhaah :D 24h ljudi sta vam je.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
 
Jedno pitanje ako moze neki info ?
Na paypal nalogu ubacio sam novu karticu jer mi je stara istekla(i koju sam izbrisao sa paypal naloga) i sta se desava imam dve problematicne posiljke iz Marta meseca koje nisu stigle i juce mi stize od paypala da imam refund od prodavnice i da ce refundacija ici na karticu sa kojom sam platio a to je kartica koja vise nije validna "The redund will go to the card you paid with"

E sada, da li ja treba da se piskaram sa njima(Paypall) da im objasnjavam da ta kartica nije vise validna da novac puste na novu ili ce sami da skapiraju da je ta kartica istekla i da mi novac puste na novu jer svakako te stare nema vise na mom paypal nalogu.....
 
Poslednja izmena:
^ Bice ti refundirano na karticu kojom si platio iako je:
- istekao rok kartice
- uklonio si je iz liste povezanih kartica.
 
Evo mene opet. Nakon što sam prijavio karticu Komercijalne banke uspešno, verifikovao nalog, PayPal mi je poslao zahtev da moram da im skeniram i pošaljem još neka dokumenta (vozačku dozvolu, izvod sa kreditne kartice gde se vidi charge Pay Pala i račun na kom se vidi ime i adresa). Dakle, da ne bude zabune, sve je ovo otvoreno na moju suprugu i svi se podaci vode na njeno ime (na nju otvoren PP nalog, sa svim tačnim podacima, na nju se vodi kartica, njena vozačka, njen izvod iz banke, njen telefonski račun sa našom adresom). Posle 12 sati dobio sam od Pay Pala mail sledeće sadržine :


Hello ......,

For the safety and security of the PayPal network, we often review accounts for potential risks. After reviewing your account, we have decided to close it because of security issues.

We are making every effort to minimize any disruption to your business.

If your PayPal account balance is zero, and you have no unresolved buyer complaints or chargebacks, your account will remain limited.

-----------------------------------
Disbursement options
-----------------------------------

Option 1. If you owe refunds to any of your buyers, you can use the money in your PayPal account to refund them.

To refund your buyers:
1. Log in to your PayPal account.
2. Click "Contact Us" at the bottom of any page.
3. Click "Contact Customer Service."
4. Under "Choose a Topic," select "Sending/Receiving Money."
5. Under "Choose a Subtopic," select "Refund/Cancel a Payment."
6. Click "Continue" and follow the instructions to refund payments.

Option 2. Money in your PayPal account will be held for 180 days. After 180 days, we'll email you information on how to receive your funds.

We regret any inconvenience this may cause.

Thanks,

Conor
PayPal

Da li je ovo realno?????? ZAŠTO ???? Ima li neko ideju ili rešenje kako da mi omoguće korišćenje naloga koji je 10000% legalan i sadrži prave podatke koje sam im dostavio???
Pisao sam im za objašnjenje a oni su mi ponovili isto ovo :mad::mad::mad:
 
Da nisi možda otvorio poslovni umesto ličnog naloga?
 
Koliko je bolji kurs kad izaberem onu bolju opciju za koverziju na pp sajtu?
Prekjuce sam imao kupovinu na Gearbestu sa onom losijom pp opcijom za konverziju, i na pp izvodu stoji 4100 RSD = 31.87 EUR, znaci 1 evro 128.65. Imam vezanu Intesinu internet karticu.

.
 
Onda ti je po kursu banke te za intesu ispod 124 pa ti vidi

Sent from my Le X820 using Tapatalk
 
Da nisi možda otvorio poslovni umesto ličnog naloga?

Privatni, proveravao sam na PP, ima opcija da ga prevedem u poslovni.
Ne verujem da neće da mi daju precizno objašnjenje zašto i šta treba da uradim da bih sklonio tu zabranu?
Pazi, zatvaraju joj nalog a niti je napravila ijednu transakciju, sva dokumenta odgovarajuća, kartica takođe......
 
Procitajte malo bolje... GearBest (znaci USD) i Visa Internet Intesina (znaci EUR).
NEMA tu uopste dinara u igri, ako ga PayPal ne ubaaci.
Kurs je oko 1.095USD/EUR. Dinar nije u igri ako se ne zeznes tako preko PayPala.
 
Znaci PP je u igru ubacio i dinare jer mi je bila chekirana ova opcija (videti attach)?

.
 

Prilozi

  • Capture.JPG
    Capture.JPG
    26 KB · Pregleda: 84
Tako je. ***, ima FAQ u prvom postu - moglo je da te ne kosta 7% :)
 
Znaci njihova default opcija je losija za korisnike od ove druge opcije. Lepo.

.
 
Sta ne? Mislis ima korisnika kojima je bolja default opcija, u zavisnosti od zemlje iz koje su?

.
 
Joooj, pogresno sam citao! Mislio sam da si napisao "bolja je default opcija", ne znam zasto sam se presaltovao.

Tacno, nikome nije dobra default opcija da PayPal radi konverziju. (ima extremnih izuzetaka, ali u zadnjih 5 godina to se jedino moglo desiti ako si u francima kupovao ono pred ostar skok franka recimo)
 
Poslednja izmena:
Jedno pitanje ako moze neki info ?
Na paypal nalogu ubacio sam novu karticu jer mi je stara istekla(i koju sam izbrisao sa paypal naloga) i sta se desava imam dve problematicne posiljke iz Marta meseca koje nisu stigle i juce mi stize od paypala da imam refund od prodavnice i da ce refundacija ici na karticu sa kojom sam platio a to je kartica koja vise nije validna "The redund will go to the card you paid with"

E sada, da li ja treba da se piskaram sa njima(Paypall) da im objasnjavam da ta kartica nije vise validna da novac puste na novu ili ce sami da skapiraju da je ta kartica istekla i da mi novac puste na novu jer svakako te stare nema vise na mom paypal nalogu.....
Meni su refundirali na PayPal nalog iako je kartica bila validna, a cak sam malo i zaradio na promeni kursa :)
 
Privatni, proveravao sam na PP, ima opcija da ga prevedem u poslovni.
Ne verujem da neće da mi daju precizno objašnjenje zašto i šta treba da uradim da bih sklonio tu zabranu?
Pazi, zatvaraju joj nalog a niti je napravila ijednu transakciju, sva dokumenta odgovarajuća, kartica takođe......

Прво и основно према њиховим условима коришћења у сваком тренутку могу да ти затраже проверу података, да ли је то одмах након што отвориш налог без иједне трансакције или у току коришћења нема никакве везе, углавном то је аутоматизовано (насумично изаберу налог) и врше проверу.

Ne verujem da neće da mi daju precizno objašnjenje zašto i šta treba da uradim da bih sklonio tu zabranu?

Како неће да ти дају прецизно објашњење? Да ли су од тебе затражили проверу података који су на налогу - ЈЕСУ. Да ли си доставио тражена документа? Колико се може закључити ниси, па самим тим налог остаје лимитиран (није могуће користити).

Појашњење: Право ПејПал-а јесте да у било ком тренутку може тражити проверу података и верификацију налог, није само довољно "класично" верификовати налог (класично путем картице), него ако је потребно и доказивање идентитета корисника који користи тај налог. Верификацијом путем докумената скидају се још неке забране унутар система, као што је нпр. пренос новца тј. лимит колико можеш дневно повући новца на картицу која је везана за банковни рачун, то је само једна од ставки, а има их још доста нпр. плаћање према другим налозима и слично (више од 2000-3000 еура у једној трансакцији и слично).

Такође није битно колико неко дуго користи налог и колико је налог стар. Неко може користити 5 година ПП неће уопште реаговати, док неко чим отвори налог може проћи ту верификацију, једноставно правила да нема правила у случају ПП.

Било је случајева где више корисника дели једну ИП адресу, систем је то препознао као покушај хаковања тј. недозвољеног приступа. Једна ИП адреса приступа нпр.
ка 50 налога, наравно да софтвер реагује, онда исто случајеви када неко врши приступ из друге државе, може бити тастер за узбуну али и не мора. То су све механизми и предефинисани параметри унутар ПП система као и низ других правила и безбедносних провера.

Ето то је укратко :)
ПС: Да одмах не скоче они "Ја користим ПП 5 година, за ово први пут чујем и слично" нека детаљно прочитају ТОС и то је то :D
 
Poslednja izmena:
Прво и основно према њиховим условима коришћења у сваком тренутку могу да ти затраже проверу података, да ли је то одмах након што отвориш налог без иједне трансакције или у току коришћења нема никакве везе, углавном то је аутоматизовано (насумично изаберу налог) и врше проверу.



Како неће да ти дају прецизно објашњење? Да ли су од тебе затражили проверу података који су на налогу - ЈЕСУ. Да ли си доставио тражена документа? Колико се може закључити ниси, па самим тим налог остаје лимитиран (није могуће користити).

Taman sam hteo da skocim u njegovu odbranu - kad ono stvarno nigde nije napisao da je poslao trazene dokumente, samo da je trazio objasnjenje.
 
Zasto PP ballance ne moze da se povuce na MC debitnu karticu? Da li je to do dogovora PP/MC i ne može nigde ni u svetu?
 
Koliko je meni poznato, tako je u svetu, samo preko Vise, valjda imaju ugovor sa njima.
 
Evo cisto da napisem ovde posto sam ja trazio a nisam nasao. Uspeo sam da povezem firmin racun i paypal. Posle 2-3 meseca razvlacenja u intesi i prebacivanja lopte sa jedne na druge, nisu uspeli da mi zavrse to. Otisao sam u erste i sve bilo gotovo za mesec dana, koliko se i ceka visa business kartica. Znaci kad povucem eure sa PP-a dobijam dinare na firmin dinarski racun, i kurs je odlican.
 
Прво и основно према њиховим условима коришћења у сваком тренутку могу да ти затраже проверу података, да ли је то одмах након што отвориш налог без иједне трансакције или у току коришћења нема никакве везе, углавном то је аутоматизовано (насумично изаберу налог) и врше проверу.



Како неће да ти дају прецизно објашњење? Да ли су од тебе затражили проверу података који су на налогу - ЈЕСУ. Да ли си доставио тражена документа? Колико се може закључити ниси, па самим тим налог остаје лимитиран (није могуће користити).

ПС: Да одмах не скоче они "Ја користим ПП 5 година, за ово први пут чујем и слично" нека детаљно прочитају ТОС и то је то :D

Ljudi, SVE smo im poslali, ali apsolutno SVE što su tražili, i sve je originalno i sve je njeno, i na sva pitanja koja evo već dva dana postavljamo i tražimo objašnjenje, odgovor šta to nije u redu, pitanja da li još nešto treba da dostavimo, molbu da nas pozovu na mob koji smo im napisali itd itd, jedini odgovori su cirkularni PP odgovori koje verujem da automatski šalje neki robot !!!

Dear......,

Thank you for contacting PayPal regarding your account limitation.

To protect all members of our online community and maintain the integrity and quality of our service, we have made a final decision to permanently limit your account. We’ve reviewed your PayPal account extensively and have determined there to be excessive risk involved. To minimize any disruption to your business, you can continue to log in to your account for the next 180 days to assist with closing down all activities associated with it.

If you have a zero balance, your account will remain limited.

If you have a negative balance, you can resolve it by adding money to your PayPal account. If there isn’t enough money in your PayPal account balance, we might collect the money through a collections agency or other legal means.

If you have outstanding buyer complaints or chargebacks, you should visit the Resolution Center and help resolve any open cases. You can choose to refund buyers. Simply reply to this email and give us the details of those transactions if you’d like us to issue any refunds on your behalf.

Here’s how to view the status of a buyer complaint:

Go to www.paypal.com and log in to your account.
Click on Resolve a problem in our Resolution Center under 'More about your account'.
Select Open Cases from the drop-down list next to ‘View'.
Click Status next to the transaction.
After 180 days, if applicable, we will contact you with information on how to withdraw any money in your PayPal account. You can't withdraw the money now because we want to make sure that there's enough in your account to cover any payment reversals.

We regret that we are unable to continue to offer our services to you, however this decision has been made in accordance with our User Agreement. If you’d like more information about our policies, please refer to the User Agreement. Click Legal Agreements at the bottom of any PayPal page, then click PayPal User Agreement.

It is my pleasure to assist you. Thank you for choosing PayPal.

Yours sincerely,
Nesrin
PayPal

Pa nisam valjda toliko retardiran da im ne šaljem ono što traže znajući koliko su zaguljeni.

Ne mogu da verujem da je PAY PAL najveće SMEĆE od online sistema plaćanja, i da svi upućuju na njega kao kvalitetan servis, pa za njih su Neteller i Skrill prosto rečeno izmislili i uslugu i podršku korisnicima !!!

P.S: I kakva je to glupost da se ne može više naloga koristiti sa jedne IP adrese, ja radim u firmi sa 10 zaposlenih i možda je neko nekad pristupao PAY PAL-u. Kako bih to znao i zašto zbog toga ja ne mogu da pristupim mom novom nalogu, na kome još nema apsolutno nikakve aktivnosti??? Šta kad se logujem preko mobilnog telefona, to je uvek sa neke druge adrese??? Pa niko nikad ne bi imao nalog ili bi se samo logovao s jedne lokacije sa koje se registruje i ne bi smeo ni sa jedne druge....
 
Poslednja izmena:
Ultimo, koji kurs si dobio konkretno?
Cudi me jer Erste ima provizije za inotransakcije mada ne znam da li vaze za povlacenje i za firme. A to ces znati tek kada stigne obracun provizija za racun, ako je tek maja bilo.

Sta je bio problem u Intesi?
 
Ljudi, SVE smo im poslali, ali apsolutno SVE što su tražili, i sve je originalno i sve je njeno, i na sva pitanja koja evo već dva dana postavljamo i tražimo objašnjenje, odgovor šta to nije u redu, pitanja da li još nešto treba da dostavimo, molbu da nas pozovu na mob koji smo im napisali itd itd, jedini odgovori su cirkularni PP odgovori koje verujem da automatski šalje neki robot !!!

Ako imas Skype ili nekog drugog slicnog kredita (za zvanje Irske), uloguj se na PP da bi dobio tiket za kol centar - https://www.paypal.com/rs/selfhelp/contact/call

(Service Hours 9:00 am to 5:30 pm CET Monday to Friday)
 
Ljudi, SVE smo im poslali, ali apsolutno SVE što su tražili, i sve je originalno i sve je njeno, i na sva pitanja koja evo već dva dana postavljamo i tražimo objašnjenje, odgovor šta to nije u redu, pitanja da li još nešto treba da dostavimo, molbu da nas pozovu na mob koji smo im napisali itd itd, jedini odgovori su cirkularni PP odgovori koje verujem da automatski šalje neki robot !!!

Шта ти пише под опцијом "Begin a limitation review" и који је статус докумената која си послао. Да ли је све "complete" и да ли постоји додатна напомена (напомена када треба поново додати документа), а то је опција "Resolve". Такође имаш и напомену "Appeal limitation and fix your account" ако су потребна додатна документа. Све то пише на налогу, а такође било би пожељно да и овде приложиш неки "screenshot" јер ово све делује мало конфузно, искрено речено.

P.S: I kakva je to glupost da se ne može više naloga koristiti sa jedne IP adrese, ja radim u firmi sa 10 zaposlenih i možda je neko nekad pristupao PAY PAL-u. Kako bih to znao i zašto zbog toga ja ne mogu da pristupim mom novom nalogu, na kome još nema apsolutno nikakve aktivnosti??? Šta kad se logujem preko mobilnog telefona, to je uvek sa neke druge adrese??? Pa niko nikad ne bi imao nalog ili bi se samo logovao s jedne lokacije sa koje se registruje i ne bi smeo ni sa jedne druge....

Навео сам само пример "било је случајева" што никако није имплицирало да је то твој налог у питању или да неко забрањује логовање са више ИП адреса, него је био уопштен одговор, а ти онда наводиш да су теби забранили приступ налогу баш због тога (замена теза), друго спусти лопту и нема потребе за расправом "Па нико никада не би имао налог ако се логује са друге адресе", нико не каже да ти је забрањено да се логујеш или региструјеш налог са друге локације (ИП адресе), него то ради софтвер (скрипта) унутар ПејПал система, која по неким параметрима то препознаје као ситуацију где треба реаговати, не сам човек. Ако примети активности као нпр. код тебе има у фирми 10 запослених, па довољно да је неко "приступио" спорном налогу или да је имао проблем као ти и да то буде аларм (скрипти) да лимитира налог, то ти не можеш да знаш али они могу (ово за фирму и запослене ти је само пример ситуације која може бити спорна, али не и утицати директно на тебе).
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno