Šta je novo?

PayPal (FAQ u prvom postu)

Imam ceo povraćaj love sem troškova povratka telefona koji su u pošti oko 15e ali pošto šaljem celu kutiju i sve nazad(za popravku traže samo telefon bez originalne kutije) moguće je da kinezi to ocarine i da mi i to nakače kao troškove .

Послато са SM-G355HN
 
ne mogu tebi da natovare troskove carine. carina je njegov problem. carina se placa za uvoz a ne za izvoz (sem u srbiji)

Sent from my MI 5s using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Ide prvo na carinu u Srbiji kažu u pošti pa neće valjda da i tu rebnu nešto .

Послато са SM-G355HN
 
nece reci da ide u servis

Sent from my MI 5s using Tapatalk
 
Nije problem izvoz, potrebno je naglasiti o čemu se radi i da je polovan uređaj u pitanju, preda je se otvoren paket kao dokaz. Popunjava se obrazac i to je to.
Problem je u ponovnom carinjenju ako telefon ide na servis i vraća se u zemlju, tu teško da mogu da izbegnu troškovi ponovnog carinjenja, tako je bar bilo ranije, možda se nešto promenilo u međuvremenu
 
Naravno da moze da se izbegne ponovno carinjenje, jer se za izvoz za popravku radi privremeni izvoz, a onda razresenje privremenog izvoza.
E sad... ta dokumentacija zavisi koliko gde kosta. Kod DHLa se ne bi isplatilo 4TB SSD da se salje na popravku vec kupi novi :D A samo dokumentacija (-shipping) da se kupi novi 500GB SSD>
 
Da ali ovi u pošti kažu da se svaki paket ako nije hartija šalje na carinu.Koji papir se popunjava?

Послато са SM-G355HN
 
To bi trebalo oni da ti kazu konkretno :)
 
cn-22

Sent from my MI 5s using Tapatalk
 
OK, hvala .Sada čekam odgovor od paypal jer poslali su adresu na kineskom pa sam tražio na engleskom.

Sent from my Le X820
 
Secate se da mi je PP stavio limit niži nego što su mi bila prethodna plaćanja? Bez kontakta sa CC (digao ruke) to je nekako nestalo i sada ponovo mogu nekadasnje ali i vece iznose - nisam istrazivao koliko.

Zanima me kako se to samo od sebe, preko noci, promenilo? Jer samo znači da opet, niotkuda, može da bude problem - onda kada mi je najpotrebnije.
 
Secate se da mi je PP stavio limit niži nego što su mi bila prethodna plaćanja? Bez kontakta sa CC (digao ruke) to je nekako nestalo i sada ponovo mogu nekadasnje ali i vece iznose - nisam istrazivao koliko.

Zanima me kako se to samo od sebe, preko noci, promenilo? Jer samo znači da opet, niotkuda, može da bude problem - onda kada mi je najpotrebnije.
Potrebno je da prođe neki vremenski period da nalog zaživi.
 
Ovaj problem može da se resi invoice-om ako se već placa za neka dobra ili usluge, i da se izbegne sama problematika slanja novca, za accounte iz Srbije


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jel dobio neko mozda ovu poruku?

----------------------------------------------------------------------
Please provide your tax ID number
----------------------------------------------------------------------


Dear Marjan Bažalac,

We're asking for your tax ID number due to new IRS rules. Your tax ID
number is one of these:

- Your Social Security number
- Your Individual Tax Identification Number
- Your Employer Identification Number

We'll use your tax ID number to send tax Form 1099-K to you and the IRS
when the payments you receive exceed both of these milestones in a calendar
year:

- $20,000 in gross payment volume for goods or services
- 200 payments for goods or services

We want to help you continue to sell with PayPal and to avoid any
interruption to your account. It's easy — here's how:

1. Log in to your PayPal account.
2. A message will appear asking you to update your information.
3. Click Provide Now.

If you have multiple PayPal accounts, repeat these steps for each account.

We appreciate your help in complying with these IRS rules. For more
information, see our FAQs on the IRS reporting requirements:
www.paypal.com/irs

Yours sincerely,
PayPal
 

Prilozi

  • Screenshot_1.jpg
    Screenshot_1.jpg
    60.6 KB · Pregleda: 63
Poslednja izmena:
Jedino ako imas US nalog ;)
 
^ upravo, čim ti traže social s.n. I pominju IRS, to je U.S nalog


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Nemam. Izgleda da je zato sto imam dosta uplata, ali resio sam, ima opcija da se izabere da nisam iz US. Tako da ako se nekome desi, ne mora nista da se salje. :)
 
Jel dobio neko mozda ovu poruku?

Tiče se američkog poreskog sistema, gde treba da imaš te šifre za prijave poreza (što neke finansijske institucije automatski rade za tebe po propisima).
Kao stranac (nonresident), ako si tako prijavljen, možeš imati samo ITIN (Individual Taxpayer Identification Number) koji to zamenjuje, a dobija se na zahtev uz overu nekih dokumenata i prevoda. (Vadio pre mnogo godina kada sam radio nešto na US tržištu.)

Mora da je neki nesporazum u tvom slučaju...
 
Da ponovim jos jednom, posto vidim da me ne razumeju neki. Nemam US nalog. :)

A ne treba nista da se salje, poslali su mi ovo zbog nekog limita u broju uplata koje sam presao. U mejlu nije pisalo nista za Non-US rezidente, ali kada sam otisao na PayPal, imalo je sa desne strane da se izabere ta opcija. Tako da je to sada OK.
 

Prilozi

  • Screenshot_1.jpg
    Screenshot_1.jpg
    30 KB · Pregleda: 83
Jesu te uplate od US entities?
 
Moguce da je zbog toga onda (ili ako imas US bank account povezan).
U sustini, firme u US su pocele mnogo vise da gledaju kako da u US plate porez.
 
Pozdrav jedno pitanje, nekih 20 puta do sada sam povlacio novac sa paypala na racun, i cekam 5-7 dana pare legnu i sve ok.

Medjutim ono sto mi je sada cudno povukao sam pre 3 dana novac, i po prvi put na paypalu vidim pod poljem "Pending" stoji taj povucen novac kao da jos nije proslo.

Znaci pre je uvek bilo instant, kad povucem odmah za minut ga vidim u "Completed".

Imao nekad neko slicnu situaciju?
 
Pozdrav jedno pitanje, nekih 20 puta do sada sam povlacio novac sa paypala na racun, i cekam 5-7 dana pare legnu i sve ok.

Medjutim ono sto mi je sada cudno povukao sam pre 3 dana novac, i po prvi put na paypalu vidim pod poljem "Pending" stoji taj povucen novac kao da jos nije proslo.

Znaci pre je uvek bilo instant, kad povucem odmah za minut ga vidim u "Completed".

Imao nekad neko slicnu situaciju?
Meni je 2 dana stojao pending pre jedno 5 dana i onda otišao u completed

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
 
Kupio sam neke stvarcice na ebay-u, kod jednog prodavca, na dve adrese naruceno. Nije stiglo nista drugo, pa sam mu se pozalio i pitao me je zelim li refund ili da posalje opet sve. Izabrao sam da posalje opet. Ukupna vrednost oko 30-35 dolara.
Proslo je jos dosta vremena, nista jos nije stiglo. Ne mogu da kontaktiram prodavca jer je proslo vise od 90 dana od transakcije. Kako da trazim refund, uopste ne vidim taj order vise, jer je verovatno dovoljno star?

Pitam ovde jer je placeno paypal-om.

Ispravka, ukupno je kostalo 6400din
 
Poslednja izmena:
PayPal (*FAQ u prvom postu)

A jesi li imao tracking num
A order mozes da vidis samo da promenis datum u filteru

Sent from my iPhone using Tapatalk
 
A jesi li imao tracking num
A order mozes da vidis samo da promenis datum u filteru

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ne,bez pracenja je bilo, kao i 99 posto stvari koje uzmem na ebay iz kine, ma koliko kostale...
Aha,izvalio sam,vidim sada order,ali ne mogu da preduzmem nista, nemam od opcija nista osim contact seller... a kada pokusam:
Contact the seller or Customer Support
We're sorry there's a problem with this purchase. Please contact the seller or contact ebay Customer Service to work things out.

napisao sam mu poruku u shopu,videcemo sta ce biti... Inace je kupljeno jos 31. oktobra... posle mozda skoro 2 meseca je kao poslato ponovo,i evo do danas nista...
inace,prodavac ima 43220 score, nije prevara sigurno...

da li moze nesto preko paypala da se pokrene?
 
^ Mislio sam da PP daje 180 dana Buyer Protection - tako im piše na sajtu.
 
Ne,bez pracenja je bilo, kao i 99 posto stvari koje uzmem na ebay iz kine, ma koliko kostale...
Aha,izvalio sam,vidim sada order,ali ne mogu da preduzmem nista, nemam od opcija nista osim contact seller... a kada pokusam:
Contact the seller or Customer Support
We're sorry there's a problem with this purchase. Please contact the seller or contact ebay Customer Service to work things out.

napisao sam mu poruku u shopu,videcemo sta ce biti... Inace je kupljeno jos 31. oktobra... posle mozda skoro 2 meseca je kao poslato ponovo,i evo do danas nista...
inace,prodavac ima 43220 score, nije prevara sigurno...

da li moze nesto preko paypala da se pokrene?

Može da se pokrene claim preko pay pala u roku od 180 dana, tako da je taj prodavac zreo za tako nešto.
 
Требао си већ први пут да покренеш повраћај новца и да му даш негативну оцену.
 
Vrh Dno