Šta je novo?

Orion Telekom

ajde sada sumiraj podatke na razumljiv nacin pa da znamo sta imas i sta ti nude :), svaka cast ko je svatio iz ove price sem da nas pitas dal da placas x dinara plus 300 dinara povecanje kod oriona ili preko 4000 kod drugih :)
Izvinjavam se, frust je odradio svoje. Evo ovako:

Adresa br 1. Potreban mi je samo internet. Imam trenutno Orion Telekom, koji mi je najavio podizanje cene za 300 dinara, ali mi nude i povećanje brzine sa 1000 na 1500 Mbit, kao kompenzaciju. Ukoliko prihvatim, kod Oriona bih plaćao 1900 dinara (uključujući povećanje) još 15 meseci, tj. do isteka ugovora, jer kada sam ja uzeo bilo je 24 meseca 50%. Alternativa na ovoj adresi mi je Telekom Srbija, koji mi nude samo internet od 200 Mbit za 2800 RSD sa 4 meseca 50% popusta ili kako oni kažu, bolje rešenje- box 2, fiksni i internet od 600 Mbit za 3200 dinara i 10 meseci 50% popusta. Fiksni mi ne treba, ko još to koristi?!, ali za 400 dinara više dobijem 3 puta brži internet ukoliko se odlučim za box 2. Mada, kada podvučem crtu, kod Telekoma me u proseku ispadne paket od 600 Mbit 2500 dinara mesečno, a kod Oriona 1500 Mbit 1900 dinara mesečno, što je i dalje bolje, ali me nerviraju zbog načina promene cene. Inače internet mi radi ok.

Adresa br 2. Potrebani su mi internet i tv. Imam SBB, mislim da je EON full paket (300 Mbit), plaćam 4500 dinara sa HBO kanalima i najavili su mi podizanje cene za 300 dinara od momenta isteka ugovora. Ukoliko produžim ugovor dobio bih gratis pink kanale i ne bi došlo do povećanja cene. Ovde mi je alternativa Yettel, sa kojim sam se načelno dogovorio u aprilu za hipernet duo L paket (500 Mbit i 2 tv) po ceni od 3999 dinara i prvih 12 meseci gratis, ali pošto sam čekao istek kod SBB-a sada mi kažu da je ta akcija prošla i da sada mogu da mi ponude isti paket po ceni od 4299 (opet 300 dinara više) ali uz samo 6 meseci gratis. Rekapitulacija situacije br 2: SBB bi me koštao 4500 dinara mesečno, a Yettel u proseku 3750 dinara (kada dodam HBO). Znači Yettel je 750 dinara povoljniji, ali me brine kvalitet njihove televizije, pošto sam čitao i čuo sve negativno, pa se plašim da će me na kraju ušteda od 750 dinara mesečno koštati živaca.

Molim vas za savete.
Btw, meni deluje da su se svi oni dogovorili da smanje popuste i povećaju cene.
 
Izvinjavam se, frust je odradio svoje. Evo ovako:

Adresa br 1. Potreban mi je samo internet. Imam trenutno Orion Telekom, koji mi je najavio podizanje cene za 300 dinara, ali mi nude i povećanje brzine sa 1000 na 1500 Mbit, kao kompenzaciju. Ukoliko prihvatim, kod Oriona bih plaćao 1900 dinara (uključujući povećanje) još 15 meseci, tj. do isteka ugovora, jer kada sam ja uzeo bilo je 24 meseca 50%. Alternativa na ovoj adresi mi je Telekom Srbija, koji mi nude samo internet od 200 Mbit za 2800 RSD sa 4 meseca 50% popusta ili kako oni kažu, bolje rešenje- box 2, fiksni i internet od 600 Mbit za 3200 dinara i 10 meseci 50% popusta. Fiksni mi ne treba, ko još to koristi?!, ali za 400 dinara više dobijem 3 puta brži internet ukoliko se odlučim za box 2. Mada, kada podvučem crtu, kod Telekoma me u proseku ispadne paket od 600 Mbit 2500 dinara mesečno, a kod Oriona 1500 Mbit 1900 dinara mesečno, što je i dalje bolje, ali me nerviraju zbog načina promene cene. Inače internet mi radi ok.

Adresa br 2. Potrebani su mi internet i tv. Imam SBB, mislim da je EON full paket (300 Mbit), plaćam 4500 dinara sa HBO kanalima i najavili su mi podizanje cene za 300 dinara od momenta isteka ugovora. Ukoliko produžim ugovor dobio bih gratis pink kanale i ne bi došlo do povećanja cene. Ovde mi je alternativa Yettel, sa kojim sam se načelno dogovorio u aprilu za hipernet duo L paket (500 Mbit i 2 tv) po ceni od 3999 dinara i prvih 12 meseci gratis, ali pošto sam čekao istek kod SBB-a sada mi kažu da je ta akcija prošla i da sada mogu da mi ponude isti paket po ceni od 4299 (opet 300 dinara više) ali uz samo 6 meseci gratis. Rekapitulacija situacije br 2: SBB bi me koštao 4500 dinara mesečno, a Yettel u proseku 3750 dinara (kada dodam HBO). Znači Yettel je 750 dinara povoljniji, ali me brine kvalitet njihove televizije, pošto sam čitao i čuo sve negativno, pa se plašim da će me na kraju ušteda od 750 dinara mesečno koštati živaca.

Molim vas za savete.
Btw, meni deluje da su se svi oni dogovorili da smanje popuste i povećaju cene.
adresa 1: svakako te vece brzine sem lepih brojki verovatno neces iskoristiti sem ako nemas nakaceno par kompjutera i vise uredjaja koji nesto rade po netu, ali s druge strane predpostavljam da i svi ostali provajderi daju samo vecu cenu tako da ti je svakako isplativo da ostanes na orionu i sa povecanim brzinama ako nista kad vec placas vecu cenu (sitna slova sto ja kazem ciganisanje: mozes svakako reci da ti ne odgovara traziti raskid ugovora, pa ako kazu da je to to nazalost predomisliti se i uzeti vecu cenu tek tada).

adresa 2: nisam kompetentan nek neko drugi kaze licno nista sa yettelom vise ne bih imao ako nije osetno jeftinije.
 
Juče pisao Orionu, da ukoliko povećaju cenu biću prinuđen da raskinem ugovor iako sam novi potpisao nema ni mesec dana. Zamolio sam ih da odgovore u pisanoj formi.

Nakon par sati, poziv od njih i neki ljubazni gospodin me pita da li možemo nekako da se dogovorimo. Pošto kaže da imam onaj Triple Sonic M, mogu samo da ponude još uređaja na Orion android aplikaciji, jer imam sve kanale iz njihove ponude. Ljubazno odgovorih, bez ikakve zamerke, ne treba mi više uređaja na app. I ukoliko je to to, onda da se rastajemo kao ljudi. 😁

Na to će gospodin, mislim da ćemo ipak vas izuzeti od poskupljenja. Odgovorih odlično, ali svakako da odgovorite i u pisanoj formi, jer ipak želim imati Vaš odgovor napismeno. Rekao je da će to svakako biti i na taj način odgovoreno.

Danas su mi napisali da se moja reklamacija uvažava i eto da ih pohvalim malo. 😉

Dakle ljudi, svakako insistirajte da vam odgovore u pisanoj formi kako bi imali sigurnost poradi sebe. Ovo pišem iz ličnog iskustva, kad je bilo drugo povećanje u zadnje dve godine i napravili se ludi, iako su mi i tada uvažili reklamaciju- oni digli cenu. Ja im predočio njihov odgovor od tad i tad i odmah: "izvinite, naša greška".

Raspisasmo se a ništa ne popismo. 😁 Aj uzdravlje.
 
Poslednja izmena:
Juče pisao Orionu, da ukoliko povećaju cenu biću prinuđen da raskinem ugovor iako sam novi potpisao nema ni mesec dana. Zamolio sam ih da odgovore u pisanoj formi.

Nakon par sati, poziv od njih i neki ljubazni gospodin me pita da li možemo nekako da se dogovorimo. Pošto kaže da imam onaj Triple Sonic M, mogu samo da ponude još uređaja na Orion android aplikaciji, jer imam sve kanale iz njihove ponude. Ljubazno odgovorih, bez ikakve zamerke, ne treba mi više uređaja na app. I ukoliko je to to, onda da se rastajemo kao ljudi. 😁

Na to će gospodin, mislim da ćemo ipak vas izuzeti od poskupljenja. Odgovorih odlično, ali svakako da odgovorite i u pisanoj formi, jer ipak želim imati Vaš odgovor napismeno. Rekao je da će to svakako biti i na taj način odgovoreno.

Danas su mi napisali da se moja reklamacija uvažava i eto da ih pohvalim malo. 😉

Dakle ljudi, svakako insistirajte da vam odgovore u pisanoj formi kako bi imali sigurnost poradi sebe. Ovo pišem iz ličnog iskustva, kad je bilo drugo povećanje u zadnje dve godine i napravili se ludi, iako su mi i tada uvažili reklamaciju- oni digli cenu. Ja im predočio njihov odgovor od tad i tad i odmah: "izvinite, naša greška".

Raspisasmo se a ništa ne popismo. 😁 Aj uzdravlje.
Ekstra, dobro si postupio, A kolika je cena koju trenutno placas ako nije tajna.
 
Ja sam skoro produžio ugovor po staroj ceni za Gpon light, nema ni 10 dana, plus mi dali veću brzinu, kad uz račun stiže obaveštenje o povećanju cene. Nisu u mogućnosti da mi zadrže staru cenu, a opet nemaju mogućnost da mi ponude brži net, tako da ćemo se rastati. Na prvoj lokaciji mi je taman isticalo po dinar, ali ni tu nismo našli kompromis.
 
Ja sam skoro produžio ugovor po staroj ceni za Gpon light, nema ni 10 dana, plus mi dali veću brzinu, kad uz račun stiže obaveštenje o povećanju cene. Nisu u mogućnosti da mi zadrže staru cenu, a opet nemaju mogućnost da mi ponude brži net, tako da ćemo se rastati. Na prvoj lokaciji mi je taman isticalo po dinar, ali ni tu nismo našli kompromis.
a koliko si trebao da placas bez poskupljenja posle tog probnog perioda ?
 
Ja sam skoro produžio ugovor po staroj ceni za Gpon light, nema ni 10 dana, plus mi dali veću brzinu, kad uz račun stiže obaveštenje o povećanju cene. Nisu u mogućnosti da mi zadrže staru cenu, a opet nemaju mogućnost da mi ponude brži net, tako da ćemo se rastati. Na prvoj lokaciji mi je taman isticalo po dinar, ali ni tu nismo našli kompromis.
Vidi, svako neka radi kako smatra da treba. Po meni je nelogično da nakon produžetka ugovora dižeš cene. Možeš ti to da provućeš kao politiku firme, inflacija, ali ja koristim i neke strane servise i u toku trajanja ugovorne obaveze, nikad nisu dizali cene.

Ja sam samo podelio svoje iskustvo i uvek savetujem ljudima samo prepiska da imate kao dokaz. Ovo preko telefona puj pike ne važi.
 
Meni je poskupelo prošli put, ovaj put sam izgleda izuzet. 4,5Gbit/tel/TV 2700 RSD
 
Vidi, svako neka radi kako smatra da treba. Po meni je nelogično da nakon produžetka ugovora dižeš cene. Možeš ti to da provućeš kao politiku firme, inflacija, ali ja koristim i neke strane servise i u toku trajanja ugovorne obaveze, nikad nisu dizali cene.

Ja sam samo podelio svoje iskustvo i uvek savetujem ljudima samo prepiska da imate kao dokaz. Ovo preko telefona puj pike ne važi.
Da to je bitno i zbog njihove lose organizacije ko zna sa kime ces pricati za mesec dana a ovaj sto ti rekao kao vazi nije to zaveo i ne radi vise u Orionu.


Inace smeju da poskupljuju evo i skyshowtime je digao cene, i opet isto vazi ako ti ne odgovara imas pravo raskida, samo to je zakon a drugo je dobra praksa i sto veliki znaju da procene dal vise gube poskupljenjem usred ugovora ili ne posto se svi ugovori mogu ponistiti.

Orion ima problem sa losim marketingom:
1. ne nuditi kule i gradove novim korisnicima, a stare ostavi na miru, pa ce ih poskupljenje svakako zahvatiti posle isteka ugovora
2. daje nenormalne popuste koliko vidim i po 2000 dinara za najjace pakete sto je konkurencije od 5000 na gore plus nemaju te brzine


Korisnici imaju problem sa druge strane:
1. Navikli su da sve moze za dz a da ne trpi kvalitet
2. uzmu promo akciju i posle ocekuju iste uslove i sa novim ugovorom, tu orion gresi umesto da im se zahvali on svima podigne cene pa ko se posle isciganise njemu ostave ipak cenu
3. Mi koji smo tu pre nego sto su oni i dosli platimo najvise, a ovi dodju odu i krug tako.
Meni je poskupelo prošli put, ovaj put sam izgleda izuzet. 4,5Gbit/tel/TV 2700 RSD
kad se vec toliko bunite sa tim cenama na poskupljenje, danas cu i ja da se zalim i trazim raskid ali ne ako mi zadrze cenu, vec ako mi ne smanje za bar 400 dinara.
 
Poslednja izmena:
a koliko si trebao da placas bez poskupljenja posle tog probnog perioda ?
1750 din za Gpon light, brzina do 650/150 Mbps.
Vidi, svako neka radi kako smatra da treba. Po meni je nelogično da nakon produžetka ugovora dižeš cene. Možeš ti to da provućeš kao politiku firme, inflacija, ali ja koristim i neke strane servise i u toku trajanja ugovorne obaveze, nikad nisu dizali cene.

Ja sam samo podelio svoje iskustvo i uvek savetujem ljudima samo prepiska da imate kao dokaz. Ovo preko telefona puj pike ne važi.
Tako je, zovu me za produženje ugovora 8 meseci pre isteka starog po staroj ceni koju sam imao i do sada u naredna 24m, da bi mi onda 7 dana nakon tog produžetka ugovora poslali obaveštenje uz račun da će mi usluga poskupeti za 300 din od 1.jula. I onda čovek mora sa njima da vodi prepisku, da ga oni zovu, pa da se pogađamo kao na pijaci, da bi na kraju nekoga izuzeli od povećanja cene, i tako do narednog poskupljenja, pa ko se žali žali, a ko ne nema veze.
 
adresa 1: svakako te vece brzine sem lepih brojki verovatno neces iskoristiti sem ako nemas nakaceno par kompjutera i vise uredjaja koji nesto rade po netu, ali s druge strane predpostavljam da i svi ostali provajderi daju samo vecu cenu tako da ti je svakako isplativo da ostanes na orionu i sa povecanim brzinama ako nista kad vec placas vecu cenu (sitna slova sto ja kazem ciganisanje: mozes svakako reci da ti ne odgovara traziti raskid ugovora, pa ako kazu da je to to nazalost predomisliti se i uzeti vecu cenu tek tada).

adresa 2: nisam kompetentan nek neko drugi kaze licno nista sa yettelom vise ne bih imao ako nije osetno jeftinije.
Hvala, 1. verovatno ću onda prihvatiti 1500 Mbit, realno mi ne treba, ali bar nešto da im uzmem kada već nemam bolje rešenje.
2. Da li neko ima iskustva sa Yettel TV?
 
mene kaci poskupljenje na dve lokacije ali i dalje ne mogu da nadjem adekvatnu uslugu koja bi nekako parirala Orionu... recimo kod roditelja koristim TV posto im je potrebna Arena. Opcija su supernova/telekom/sbb. Kod mene koristim samo internet ali ni jedan provajder ne nudi vise od jedne konekcije (IPoE) - opcije SBB, Supernova, Telekom...
 
Svima dizu 300din. Ja placam samo gpon light net najjaci paket, posle ovog poskupljenja cena ce biti 2750 dinara.
 
Pretpostavljam da se podiže cena samog paketa (u mom slučaju za 390din), što bi značilo da ću ja plaćati 195din više dok imam 50% popusta?
 
Ja imam zanimljivu situaciju, imam ugovor koji istice 28. juna, placao sam 1619 din. Malopre gledam racun i nigde ne pise da mi se cena paketa povecava. Brzina mi je ja mislim 1gbs/200mbs. E sada moram proveriti koja ce mi biti cena kada mi istiekne ugovor, ako ce biti ista meni se ne isplati da ista menjam, necu imati ugovornu obaveze a net mi je taman brz za moje potrebe jer sve preko 1gbs overkil.
Ja sam bio uveren da sam obuhvacen povecanjem, ali izgleda da su odustali posle 4 neuspesna pokusaja haha, ver kontaju, daj da se manemo ovoga smaraca ionako ce da nas druka ratelu 😂.
 
Hvala, 1. verovatno ću onda prihvatiti 1500 Mbit, realno mi ne treba, ali bar nešto da im uzmem kada već nemam bolje rešenje.
2. Da li neko ima iskustva sa Yettel TV?
Zašto na lokaciji broj 2 ne razmatraš uvođenje mts-a? Ako imaš mogućnost za yettel imaš i za mts.
Što se tiče televizije kod yettela ljudi se dosta žale na nju, imaš temu pa prelistaj. Ja sam je zamalo uzeo svojevremeno ali sva sreća nisam. Moj prvi komšija proklinje dan kad je potpisao ugovor.
Ne znam kakve su promocije za nove korisnike mts-a ali svakako ganjaj nekog agenta, oni uvek ponude bolje uslove od ovih u poslovnici
 
Je l' zna neko koje parametre koriste za autentikaciju na OLT?
Preselio sam se i nekako su mi ostavili aktivan stari ruter, a novi nije još aktivan. To nisam znao pa sam stari ruter vratio. U međuvremenu sam čačkao po novom ruteru poušavajući da ga osposobim, ali ništa dok oni ne promene serijski broj u backendu.
Na kraju sam odradio factory reset, pa bih da namestim ponovo parametre za autentikaciju, da ne moram da čekam IT kad se sete da promene na njihovoj strani.
 
Je l' zna neko koje parametre koriste za autentikaciju na OLT?
Preselio sam se i nekako su mi ostavili aktivan stari ruter, a novi nije još aktivan. To nisam znao pa sam stari ruter vratio. U međuvremenu sam čačkao po novom ruteru poušavajući da ga osposobim, ali ništa dok oni ne promene serijski broj u backendu.
Na kraju sam odradio factory reset, pa bih da namestim ponovo parametre za autentikaciju, da ne moram da čekam IT kad se sete da promene na njihovoj strani.

mislim da koriste samo PON no za autentikaciju


inace stiglo i meni obavestenje za povecanje cene, evo posle 2 meseca ugovora. Probacu da izboksujem da mi daju 10Gbit ONT umesto ovog 1Gbit i da nastavljamo saradnju (paket 4.5/1). Generalno stabilno radi net i to je sve sto mi treba
 
mislim da koriste samo PON no za autentikaciju


inace stiglo i meni obavestenje za povecanje cene, evo posle 2 meseca ugovora. Probacu da izboksujem da mi daju 10Gbit ONT umesto ovog 1Gbit i da nastavljamo saradnju (paket 4.5/1). Generalno stabilno radi net i to je sve sto mi treba
Opcije za auth su password(user id?) + sn ili loid + logical password što nemam predstavu šta je.

Takođe ne znam da li provisioning ide preko ACS-a ili OLT-a?
 

Prilozi

  • Screenshot_20240604_202811_Brave.jpg
    Screenshot_20240604_202811_Brave.jpg
    129.3 KB · Pregleda: 22
  • Screenshot_20240604_202841_Brave.jpg
    Screenshot_20240604_202841_Brave.jpg
    102.3 KB · Pregleda: 21
  • Screenshot_20240604_203339_Brave.jpg
    Screenshot_20240604_203339_Brave.jpg
    242.7 KB · Pregleda: 20
Opcije za auth su password(user id?) + sn ili loid + logical password što nemam predstavu šta je.

Takođe ne znam da li provisioning ide preko ACS-a ili OLT-a?
Samo odobravanje ONT-a se radi preko serijskog broja na OLT-u.
Dodatna podesavanja se rade preko ACS-a (WAN profil, wifi conf, voip).

Najbolje je da kontaktiras korisnicku podrsku i vidis u cemu je problem.
 
Meni ne daju da raskinem ugovor zbog povećanja od 300 dinara i obećavaju da će da me izuzmu od povećanja. Kako da stvarno raskinem ugovor zbog povećanja i da ne prihvatim izuzeće?
 
Povecali su mi brzinu na 1.5/0.5Gbps e sad ja izvlacim max 1Gbps na Huawei hg8245q2 ruteru kao i do sada, kapiram da je 1Gbps max za lan port e sad jel ista stvar i na novom wifi6 ruteru koji bi im trazio ili bi tamo izvlacio vise od 1Gbps na lanu?

Inace i meni su poslali obavestenje o povecanju a potpisao novi ugovor prosle srede, zalio sam se i kao prosledili su mail Sektoru za brigu o korisnicima. Pa cekam odgovor.
 
kapiram da je 1Gbps max za lan port e sad jel ista stvar i na novom wifi6 ruteru koji bi im trazio ili bi tamo izvlacio vise od 1Gbps na lanu?
1 Gb/s je maks. za LAN port i na Wi-Fi 6 ruteru koji daju.
Inace i meni su poslali obavestenje o povecanju a potpisao novi ugovor prosle srede, zalio sam se i kao prosledili su mail Sektoru za brigu o korisnicima. Pa cekam odgovor.
Takođe sam poslao prigovor na povećanje cene e-poštom i danas su me zvali. Ponudili nešto za neku aplikaciju, ali sam ljubazno odbio i rekao da me samo zanima da mi ne povećaju cenu i rado ću ostati korisnik bar do kraja UO. Gospođa sa kojom sam pričao mi je na to rekla da će odmah proslediti kolegama da me izuzmu od poskupljenja i da će mi stići pisana potvrda o tome e-poštom. Malopre je stigla i ta pisana potvrda u kojoj je jasno navedeno da je moj nalog izuzet od poskupljenja. Još jednom hvala kolegi @Jale na informacijama kako podneti prigovor :)
 
Poslednja izmena:
@psihodel
Kolega, "ne skidaj gace dok ne vidis Moravu". 😂
I meni su tako slali pismene potvrde pa je na kraju morao ratel da radi. Meni sada uskoro istice ugovor i za ove dve godine 4 puta su hteli da poskupe ugovor. Od toga dva puta nisu ispostovali dogovor o izuzecu tako da dobro pogledaj naredni racun...

Ja danas zvao da pitam kakva ce mi biti cena ugovora sledeceg mwseca posto mi istice ugovorna obaveza. Placam 1619 din. Pdmah sam dobio ponudu da ostane ista cena cele ugovorne obaveze a da mi daju supersonic paket. Probacu da im iskamcim ovaj ruter od 10gb/s, inace jako korektna ponuda, obzirom da nisam imao nekih problema sa radom neta. Solidno bolja ponuda od one na sajtu.
 
Nazad
Vrh Dno