zamzung
Slavan
- Učlanjen(a)
- 30.09.2012
- Poruke
- 1,851
- Poena
- 305
Moguće i da nov brljavi. Bilo bi dobro ipak da ga zameniš, možda čak i drugi model u slučaju da je greška serijska.Tp link, TD-W9960v
Dobio sam ga novog, skoro.
Prijavi im problem.
Moguće i da nov brljavi. Bilo bi dobro ipak da ga zameniš, možda čak i drugi model u slučaju da je greška serijska.Tp link, TD-W9960v
Dobio sam ga novog, skoro.
Jel ima airmouse?Možda postoji od ranije, ali sam tek pre neki dan video: https://play.google.com/store/apps/details?id=rs.maketv.lakiremotecontroller
Sad je moguće mobilnim telefonom upravljati Laki boxom. Radi fino.
Mislio sam na zakup optike . Ne mora svaki provider da kopa svoje rovove i vuce kablove...na to sam mislio.@Hattala Baš si našao Nemačku kao primer "dobrog" interneta. A imaju jednu od najgorih internet infrastruktura u zapadnoj Evropi.
A za Orion i brzine: pa papir trpi sve Eto kako može.
Ako su radovi najavljeni, to ti je sto ti je. :|Ja danas nemam ništa zbog radova do 17:00 koji još traju.... Blok 8a N.Bgd
Hvala na strpljenju da napišeš ovo.Cela poenta je da:
- kroz internet ništa nije garantovano
- svi provajderi prodaju mnooogo više nego što imaju kapacitet
Kao primer... provajder ima:
- 200Gbps prema nekom internet exchange-u u Evropi
- 160Gbps prema nekom drugom čvorištu u Evropi
- 200Gbps lokalni peering ka SoX-u (gde su skoro svi provajderi u Srbiji)
- Lokalne servise (sopstveni IPTV, Youtube, netflix cache...) sa možda 40-200Gbps
Da skupimo sve na 860Gbps kapacitet cele mreže.
Oni ubace da je standardan paket 1 ili 2Gbps, znači mogu da imaju 430-860 korisnika? Naravno da nije.
Prosečan korisnik neka u peak vremenu (uveče) koristi 20-40Mbps.
860.000 / 30 = 28.666 korisnika.
U praksi je i manje, možda čak 10Mbps po korisniku (sredinom 2010-ih je bilo oko 3Mbps po korisniku).
86.000 korisnika može komotno u odnosu na 860 korisnika kojima bi "garantovao" 1Gbps. Što je "agregacija" 100:1, odnosno prodato 100x nego što imaš.
To je normalno potpuno. Zato i mogu da ponude toliko.
Ako ISP uspeva da "ispegla" "vrhove" potrošnje, to znači da je to odličan ISP. Ako uspeva da nema velike padove u vremenu vršne potrošnje, onda je to relativno dobar ISP, a ako ne uspeva, odnosno korisnici ozbiljno vide padove, taj ISP je loš.
Restartuj ONTJa danas nemam ništa zbog radova do 17:00 koji još traju.... Blok 8a N.Bgd
Da li neko zna resenje ovog problema? Vise puta mi se naziv mreze i sifra vrati na fabricka podesavanja, i sve iznova moram da podesavam jer mi se svi uredjaji izloguju. Jako iritantno!ima li još neko problem da se moj naziv mreže i šifra vrate na fabričke nazive mreže i šifre? opet danas zovi podršku koja me ubeđuje da to ne može tek tako da se promeni ako nisam "pritisnuo dugme na ruteru"... još počne da se nadvikuje sa mnom i ne da mi da završim jer uzaludno pokušavam da objasnim da ništa nisam pritiskao nego da sam nešto gledao na netu i da su se wifi mreže odjednom resetovale...
i naravno gomila uređaja više ne prepoznaje orion mrežu i njen password...
bar kad se to meni dešavalo jedino rešenje je bilo da im ti dostaviš željene parametre ( uključujući i šifru mreže, i know ), i to je bio jedini način da se sve ne vrati na fabričke postavke...mislim da se tu ništa nije promenilo, i da ne postoji način da ti sam to kontrolišeš...Da li neko zna resenje ovog problema? Vise puta mi se naziv mreze i sifra vrati na fabricka podesavanja, i sve iznova moram da podesavam jer mi se svi uredjaji izloguju. Jako iritantno!
Jesam i ništa. Probaću ponovo kad dođem kući.Restartuj ONT
Onda imas RATEL pa ce srediti...naravno da sam se zalio ,uvek sam dobio odgovor sredicemo ili to je samo trenutno zagusenje na mrezi ,nego nisam mogao da verujem da ih tolko zabole za korisnike , najverovatnije cu raskinuti ugovor i uzecu drugi paket
Meni i dalje na novom wifi 6 ruteru blinka zeleno PON lampica i nemam net i ostalo (TV, telefon). Poslao mail, ostavio chat poruku, zvao ih i kažu da im je rok 48 sati da poprave!Meni su juce posle te njihove intervencije koja je trajala do 17h na drugoj lokaciji izbrisali javnu IP adresu, tako da sam morao da ih zovem, jer je na ont-u lampica za internet bila bez signala. Resili za 5 min, sada sam dobio novu IP adresu.
Уколико је брзина преноса података мања
од минималне брзине услед прекида рада електронске комуни-
кационе мреже, узрок мора бити отклоњен у најкраћем могућем
року, а не дужем од 48 сати од тренутка настанка. Ако прекид траје
дуже од 48 сати, оператор је у обавези да износ месечне претплате
умањи сразмерно периоду у коме није пружао услугу, за услуге за
које се плаћа фиксна месечна претплата.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari