Šta je novo?

Orion Telekom (nije tema za Orion TV aplikaciju)

Lolz, kako će oni sa 5 i 10 Gbps paketima da nakupe do te WAN brzine kombinujući X LAN uređaja kad ruter ima samo 4x 1 Gbps + šta izvuče preko WiFi 🤣
 
Nisam ih ništa pitao za dodatnu opremu, jer i oni koji rade u kontakt centru ne znaju da pruže sve informacije. Čitao sam po stranim forumima da i tamo uglavnom imaju slične probleme sa brzinama većim od 1gb.
 
ima li još neko problem da se moj naziv mreže i šifra vrate na fabričke nazive mreže i šifre? opet danas zovi podršku koja me ubeđuje da to ne može tek tako da se promeni ako nisam "pritisnuo dugme na ruteru"... :mad: još počne da se nadvikuje sa mnom i ne da mi da završim jer uzaludno pokušavam da objasnim da ništa nisam pritiskao nego da sam nešto gledao na netu i da su se wifi mreže odjednom resetovale...

i naravno gomila uređaja više ne prepoznaje orion mrežu i njen password...
 
resetuj ruter, mozda su i oni nesto menjali ako nisi ti.
 
to sam i uradio, ali evo nakon pola sata ponovo se ruter restartovao sam od sebe i vratio na orion nazive mreže...mislim, ako moram svaki dan da ručno menjam nazive mreže i šifru kako bi uređaji mogli da komuniciraju džaba ti poso...
 
Pozdrav, zanima me kakve su arene na orionu pošto planiram da uzmem pro+sport paket (pretplaćen sam na arena cloud ali su poskupeli a kvalitet slike im je očajan).
Da li ima ghostinga, kočenja i slično? Jel isto 25fps kao na arena cloud?
 
Ja imam ovo smece od eltexa, ne moze 2 zida da probije. TV mi je u dnevnoj, a ruter u spavacoj. Ne postoji mogucnost da se nakacim na wifi, cak i telefon gubi signal kada odem u dnevnu. Pisao im, oni mi 3x kao nesto menjaju podesavanja, bacaju price da je mreza bila preopterecena, da probam ponovo nakon promenjenih podesavanja.

I to je tako trajalo jedno nedelju, dve dana, naravno nista nije bilo bolje. Onda su krenuli sa pitanjima, da li koristite 2.4 ili 5GHz, pa da uradim restart tv-a, znaci poludeo sam koliko gluposti. A nece da daju bolji ruter jer je ovaj Eltex navodno ispravan. Jeste ispravan, za domet od 2m bez zidova.
 
to sam i uradio, ali evo nakon pola sata ponovo se ruter restartovao sam od sebe i vratio na orion nazive mreže...mislim, ako moram svaki dan da ručno menjam nazive mreže i šifru kako bi uređaji mogli da komuniciraju džaba ti poso...
Ako si dovoljno stručan, uloguj se kao admin na ruter i vidi logove. Moguće da ti ruter crachuje pa nakon recoveryja pokupi podešavanja sa Orionovog konfiguracionog servera.
Svakako je to više nego valjan razlog za reklamaciju i zamenu rutera ukoliko ti se mreža svaki dan vraća na default postavke.
Ako je trajalo samo jedan dan, moguće da su oni vršili izmene na mreži koje su uzrokovale povlačenje na ruter default konfiguracije...
@zojape

wifi mi je svakako daleko bolji od eltexa, koji nije mogao do kupatila da dobaci...ali svejedno ostaje kao veliki problem što oni dele okolo pakete i SVESNO šalju neadekvatnu opremu za potpisane brzine...tu bi već morao da se kontaktira ratel ile već ne znam ko, ali ovo je besmisleno varanje klijenata...ili dakle šaljite odgovarajuću opremu ili batalite prodaju brzina preko 1gb...:mad:

btw, ako si ih kontaktirao, da li su ti bilo šta rekli na temu neke opreme koja bi mogla da izgura tu brzinu?


elem...orion naravno nema opremu koja ne jednom portu može da pruži brzine veće od 1gb...paket 2gb/500 navodno ima 2gb na 2 porta...to znači da ako bi sad povezao dva uređaja lanom dobio bi na svakom po 1gb, a ne 2x500mb, bar sam ja tako shvatio to "objašnjenje"...

da li je to lažna reklama je sad tema za dalju diskusiju...
Nije lažna reklama. Prikačiš dva kompa i izvučeš u zbiru oko 1,8G.
Ako ti treba veća brzina na jednom portu uzmeš Net Premium ali prvo istražiš koliko ti košta kartica za komp da podrži tu brzinu.
Imaju opremu sa 10GB portom ali je ne daju deci koja neće znati šta da rade s njim. Skupa je to oprema.
Ako nemaš dva kompa da iskoristiš 2G, uzmeš paket od 1G i miran si.
Lolz, kako će oni sa 5 i 10 Gbps paketima da nakupe do te WAN brzine kombinujući X LAN uređaja kad ruter ima samo 4x 1 Gbps + šta izvuče preko WiFi 🤣
Evo sad kontaktirao "bunar" i kažu da uz Net Premium pakete daju EchoLife HN8055Q.
Screenshot_2739.png
PS. Kod mene se ne čuju "ko iz bunara".
 
Poslednja izmena:
@CAMOPEJB

danas je drugi dan, i malopre mi se ruter ponovo sam restartovao i naravno ponovo vratio fabričke parametre mreže...za logove nisam baš siguran gde da tražim, ali u svakom slučaju ovo je smaranje neviđeno...koliko se sećam bilo je i ranije primedbi na isti problem, ljudi su se žalili da im se resetuju nazivi mreža i šifra, očito da je to neki trajan problem kod oriona...znam da sam na starom eltexu takođe imao problem sa promenom wifi šifre, ili jedva prihvati, ili krešuje podešavanje rutera, kao da su namerno tu nešto blokirali...

ako se ovo ne sredi za mene dovoljan razlog da bežim dalje nakon isteka ugovora, jer baš je smor, imam tu par smart uređaja, svaka komunikacija se prekine kad se izgube moje mreže, pa onda ponovo ubacuj, pa jovo nanovo kad se ruter restartuje...
 
Jesu se ljudi žalili ali to se dešavalo jednom u x meseci kada rade izmene na mreži.
Ako ti se to desi više od tri puta u roku od mesec dana 99% je do rutera i nema potrebe to da trpiš već podnesi reklamaciju mejlom i neka tehnička služba to rešava.
Tetke na telefonima ne znaju ništa o tome.
 
Zovi tehničku podršku i njima izdiktiraj željena WiFi podešavanja da sačuvaju podatke na njihovom kraju. Inače će tako stalno remote da ti gazi konfiguracija periodično.
Naravno odmah im i napomeni da ti se to do sad ponavljalo.

Meni su pri zameni Huawei Q2 primerka uspeli da zeznu konfiguraciju na njihovom kraju na taj način da je OLT svakih pola sata na ONT slao reboot komandu 🤣🤣i prekidali mi time net non stop.
 
poslao sam mail pa ću videti šta kažu...ako je do rutera, i ako novi to reši biće ok, ali nešto imam utisak da je to neko njihovo petljanje po mreži i konfiguracijama koje pravi probleme...ali ajd, možda i nisam u pravu, videćemo...mislim, pustite nas da stavimo svoje parametre mreže i ne petljajte dalje ništa :)
 
Zovi tehničku podršku i njima izdiktiraj željena WiFi podešavanja da sačuvaju podatke na njihovom kraju. Inače će tako stalno remote da ti gazi konfiguracija periodično.
Naravno odmah im i napomeni da ti se to do sad ponavljalo.

Meni su pri zameni Huawei Q2 primerka uspeli da zeznu konfiguraciju na njihovom kraju na taj način da je OLT svakih pola sata na ONT slao reboot komandu 🤣🤣i prekidali mi time net non stop.
To je druga opcija ukoliko ti je OK da neko levi ima tvoju WiFi šifru i ukoliko nemaš i druga podešavanja tipa port forwarding koja su ti isto bitna za funkcionisanje mreže.... mada i njih možeš da "izdiktiraš" mejlom.
 
Pozdrav, zanima me kakve su arene na orionu pošto planiram da uzmem pro+sport paket (pretplaćen sam na arena cloud ali su poskupeli a kvalitet slike im je očajan).
Da li ima ghostinga, kočenja i slično? Jel isto 25fps kao na arena cloud?

Kao da su popravili kvalitet malo od kako su krenule Arene premium. Signal je 1080p 50Hz, 12 bit... Imam 4k i HD Tv pa je na slabijem kao oštrija slika ali ok bolje je nego pre neku godinu.
 
Kod nekih drugih provajdera (Supernova :D) to je jedini način da se trajno promene WiFi podešavanja...

A i ZLOrion praktikuje to da periodično vraća neka podešavanja na njihov default : tipa na Eltex-u je nemoguće promeni DNS server podešavanja (moguće je sa admin nalogom ali za par sati st*ka vrati remote na default) a na Huawei konstantno resetuju WebUI login podatke i beše ACL / TR069 podešavanja.

Upravo zbog port forward rules i MAC rezervacije ja sam razmišljao ali na kraju ih nikad nisam kontaktirao da se raspitam da li hoće da u tu default konfiguraciju mog ONT-a sačuvaju i ta podešavanja a ne samo za WiFi. Za WiFi podešavanja ih nisam zvao niti tražio da ih sačuvaju ali bar do sad svakih od tih "par puta" godišnje" što mi se dešavalo da roknu factory reset tj pobiju sva podešavanja ostajala su samo moja podešavanja za WiFi SSIDs i passwords.

Zbog čega i ne primetim momentalno šta su uradili jer kad se mobilni normalno nakači na poznat SSID nije odmah očigledno da su ostalo čačkali. To skontam tek kad primetim da ne radi neki port forward, pristup mom OpenVPN serveru, pristup Raspberry Pi sa SSH.
Ja sam i LAN subnet promenio sa 192.168.100.x na 192.168.1.x pa kad to vrate na default totalni haos naprave u LAN mreži.

Baš čekam sad subotu kad mu se bude aktivirao novi prepaid paket (umesto 500/20 kreće 500/50) da li će stoka da mi pri promeni paketa / upload-a da resetuju i sva podešavanja. Ne bi me iznenadilo uopšte...
 
Kod mene i ovako već par meseci postoje neki gremlini sa konfiguracijom: ne znam kako i ne znam zašto ali došlo je do promene numeracije / rednog broja / redosleda 2 WAN konekcije : TR069 WAN konekcija je sa 02_ promenjena na 01_ a "internet i sve ostalo osim TR069" WAN konekcija je kontra sa 01_ na 02_.
I to sad za posledicu ima blago iritirajuće gremline svaki put kad se reboot-uje ONT ili dođe do prekida obe? WAN konekcije: izgleda da je u NTP server podešavanjima (Time settings) negde "hardcoded" da koristi prvu WAN konekciju i sad je to TR069 WAN preko koje ne uspeva da kontaktira NTP server i podesi datum i vreme, a pošto ja koristim opciju da od 00:01 do 08:00 ONT ugasi LED lampice kad dođe do reboot ili prekida datum i vreme se vraća na beše januar 1980 & 00:00:00 satnicu LEDs ostaju ugašene 😂😂 Sve dok ja ne promenim Time Settings da koristi Internet WAN.

Za extra paradoxalnost kod komšinice koja ima isto Q2 ONT & povezana je na istu spojnicu na istoj banderi & na isti OLT & gateway situacija je takva da je Internet WAN 01_ a TR069 WAN 03_ 🤣🤣
 
Kod mene je ovako:

Screenshot_2740.png

Ali ja nisam čačkao TR069 podešavanja ko neki gremlini...

Kad već pominjemo gremline, da li je neko u User logu video nešto vakvo:

Kod:
2022-07-11 13:58:54 [Critical][Config-Log] Terminal:ACS(172.24.150.237),Result:Success,Type:Set,InternetGatewayDevice.ManagementServer:,ConnectionRequestUsername:xcDZ9Tb8rSKI,ConnectionRequestPassword:-
2022-07-11 14:58:55 [Critical][Config-Log] Terminal:ACS(172.24.150.237),Result:Success,Type:Set,InternetGatewayDevice.ManagementServer:,ConnectionRequestUsername:qEWgosmHzrBg,ConnectionRequestPassword:-
2022-07-11 15:58:55 [Critical][Config-Log] Terminal:ACS(172.24.150.237),Result:Success,Type:Set,InternetGatewayDevice.ManagementServer:,ConnectionRequestUsername:8TxkJ5VhQkOq,ConnectionRequestPassword:-
2022-07-11 16:58:55 [Critical][Config-Log] Terminal:ACS(172.24.150.237),Result:Success,Type:Set,InternetGatewayDevice.ManagementServer:,ConnectionRequestUsername:uxm7jYyYD3XB,ConnectionRequestPassword:-
2022-07-11 17:58:55 [Critical][Config-Log] Terminal:ACS(172.24.150.237),Result:Success,Type:Set,InternetGatewayDevice.ManagementServer:,ConnectionRequestUsername:xrw8FYDc6Qi4,ConnectionRequestPassword:-
2022-07-11 18:58:55 [Critical][Config-Log] Terminal:ACS(172.24.150.237),Result:Success,Type:Set,InternetGatewayDevice.ManagementServer:,ConnectionRequestUsername:V6v5KzmBkHOv,ConnectionRequestPassword:-
2022-07-11 19:58:55 [Critical][Config-Log] Terminal:ACS(172.24.150.237),Result:Success,Type:Set,InternetGatewayDevice.ManagementServer:,ConnectionRequestUsername:zZz40UIwCNDM,ConnectionRequestPassword:-
2022-07-11 20:58:55 [Critical][Config-Log] Terminal:ACS(172.24.150.237),Result:Success,Type:Set,InternetGatewayDevice.ManagementServer:,ConnectionRequestUsername:9OdQTtElnMXH,ConnectionRequestPassword:-
2022-07-11 21:58:56 [Critical][Config-Log] Terminal:ACS(172.24.150.237),Result:Success,Type:Set,InternetGatewayDevice.ManagementServer:,ConnectionRequestUsername:H5y5V1lQ2YxZ,ConnectionRequestPassword:-
2022-07-11 22:58:55 [Critical][Config-Log] Terminal:ACS(172.24.150.237),Result:Success,Type:Set,InternetGatewayDevice.ManagementServer:,ConnectionRequestUsername:OsagtS6Fw62j,ConnectionRequestPassword:-
2022-07-11 23:58:55 [Critical][Config-Log] Terminal:ACS(172.24.150.237),Result:Success,Type:Set,InternetGatewayDevice.ManagementServer:,ConnectionRequestUsername:QLxsJOnPsPSO,ConnectionRequestPassword:-
2022-07-12 00:58:56 [Critical][Config-Log] Terminal:ACS(172.24.150.237),Result:Success,Type:Set,InternetGatewayDevice.ManagementServer:,ConnectionRequestUsername:Ytye0wiIZTV9,ConnectionRequestPassword:-
2022-07-12 01:58:56 [Critical][Config-Log] Terminal:ACS(172.24.150.237),Result:Success,Type:Set,InternetGatewayDevice.ManagementServer:,ConnectionRequestUsername:qg0s3MvdfKt8,ConnectionRequestPassword:-
2022-07-12 02:58:56 [Critical][Config-Log] Terminal:ACS(172.24.150.237),Result:Success,Type:Set,InternetGatewayDevice.ManagementServer:,ConnectionRequestUsername:2nKBjII161QI,ConnectionRequestPassword:-
2022-07-12 03:58:56 [Critical][Config-Log] Terminal:ACS(172.24.150.237),Result:Success,Type:Set,InternetGatewayDevice.ManagementServer:,ConnectionRequestUsername:dEhdUDSoxKwk,ConnectionRequestPassword:-
2022-07-12 04:58:56 [Critical][Config-Log] Terminal:ACS(172.24.150.237),Result:Success,Type:Set,InternetGatewayDevice.ManagementServer:,ConnectionRequestUsername:KulFA1T5f9XX,ConnectionRequestPassword:-
2022-07-12 05:58:56 [Critical][Config-Log] Terminal:ACS(172.24.150.237),Result:Success,Type:Set,InternetGatewayDevice.ManagementServer:,ConnectionRequestUsername:YQPz4favrcY4,ConnectionRequestPassword:-
2022-07-12 06:58:56 [Critical][Config-Log] Terminal:ACS(172.24.150.237),Result:Success,Type:Set,InternetGatewayDevice.ManagementServer:,ConnectionRequestUsername:yprOsc375xJt,ConnectionRequestPassword:-
2022-07-12 07:58:56 [Critical][Config-Log] Terminal:ACS(172.24.150.237),Result:Success,Type:Set,InternetGatewayDevice.ManagementServer:,ConnectionRequestUsername:jk7G7wlJWEvL,ConnectionRequestPassword:-
2022-07-12 08:58:56 [Critical][Config-Log] Terminal:ACS(172.24.150.237),Result:Success,Type:Set,InternetGatewayDevice.ManagementServer:,ConnectionRequestUsername:ax8l6nwYYPbI,ConnectionRequestPassword:-
2022-07-12 09:58:56 [Critical][Config-Log] Terminal:ACS(172.24.150.237),Result:Success,Type:Set,InternetGatewayDevice.ManagementServer:,ConnectionRequestUsername:mjK8wa2CBbqU,ConnectionRequestPassword:-
2022-07-12 10:58:56 [Critical][Config-Log] Terminal:ACS(172.24.150.237),Result:Success,Type:Set,InternetGatewayDevice.ManagementServer:,ConnectionRequestUsername:xxNmWWPwgqUQ,ConnectionRequestPassword:-
2022-07-12 11:58:56 [Critical][Config-Log] Terminal:ACS(172.24.150.237),Result:Success,Type:Set,InternetGatewayDevice.ManagementServer:,ConnectionRequestUsername:kx6pac3UFG7v,ConnectionRequestPassword:-
 
Poslednja izmena:
Nisu to gremlini i nema nista paradoxalno, prosto ima nekoliko ljudi u Orionu koji ne znaju pravilno da konfigurisu i to je to, pitanje je lutrije ko ce zapasti kada se inicijalno pravi korisnik novi...

Uvek su prioritetna podesavanja ona koja se salju sa viseg nivoa mreze i dolazi do reseta konfiguracije, zato prosta zamena rutera nece resiti problem vec mora da se pravilno konfigurise.

A inace, @shamanNS moze sve to sto ti treba da se sacuva, samo je pitanje da li ce znati taj "strucnjak" iz podrske koji dobije tiket i da li zeli ako zna...

Sto se tice broja WAN, on je nebitan, bitan je prioritet koji dobije, uvek ce, ako je pravilno konfigurisano, TR069 imati veci prioritet...
 
@CAMOPEJB Nisam ni ja čačkao TR069 podešavanja :p Prokatoru jedan 🤣

Tj ništa oko remote control i oko WAN konekcija (iako sam tu nekad razmatrao da testitam da li radi sve ok ako se promene WAN DNS serveri a ne samo LAN/DHCP DNS serveri).

To u log-u naravno da vidiš kad svakih sat vremena se dešava taj "periodic inform".
Ako obratiš pažnju ima nađeš i kad su menjali pojedina podešavanja tipa web ui login podaci.

@akki Pretpostavljam da sve može ali pitanje je glavno da li hoće & da li umeju :D

A za WAN numeraciju zabole mene da li piše 02 ili 77, iritira me što pri reboot ONT-a revert-uje NTP server podešava da stoji šta god je prva WAN konekcija a pošto je to sad TR069 WAN ne povlači i ne setuje tačno vreme i stoje ugašene LEDs.
 
Poslednja izmena:
Barem znaš kada ti je rebootovan ONT :)

Nisu to gremlini i nema nista paradoxalno, prosto ima nekoliko ljudi u Orionu koji ne znaju pravilno da konfigurisu i to je to, pitanje je lutrije ko ce zapasti kada se inicijalno pravi korisnik novi...

Uvek su prioritetna podesavanja ona koja se salju sa viseg nivoa mreze i dolazi do reseta konfiguracije, zato prosta zamena rutera nece resiti problem vec mora da se pravilno konfigurise.

A inace, @shamanNS moze sve to sto ti treba da se sacuva, samo je pitanje da li ce znati taj "strucnjak" iz podrske koji dobije tiket i da li zeli ako zna...

Sto se tice broja WAN, on je nebitan, bitan je prioritet koji dobije, uvek ce, ako je pravilno konfigurisano, TR069 imati veci prioritet...
Sa naglaskom na: "pravilno konfigurisano"
Screenshot_2741.png
 
A za WAN numeraciju zabole mene da li piše 02 ili 77, iritira me što pri reboot ONT-a revert-uje NTP server podešava da stoji šta god je prva WAN konekcija a pošto je to sad TR069 WAN ne povlači i ne setuje tačno vreme i stoje ugašene LEDs.
To je cudno jer TR069 povlaci i setuje vreme bez problema. Sta je kod tebe?

Opera Snapshot_2022-07-12_134251_192.168.100.1.png
 
@akki: Kod mene jok. Makar ne tad kad dođe do prekida struje pa dok uspostavi WAN konekcije. I posle prekida X sati kasnijem Tek kad promenim da koristi internet WAN (što je prethodnih godinu i kusur bilo default podešavanje, dok je internet wan bila 01_) i kliknem Apply momentalno setuje ispravan datum i vreme.

Povremeno ali retko se dešava i da pri tim mikroprekidima struje 'na sekund' se "zbuni" ONT i da pri tom sledećem reboot ne uspeva uopšte ni X minuta kasnije (mislim da tad beše u tabeli postoji samo TR069 WAN sa statusom disconnected) da se nakači na WAN sve dok ne ugasim na dugme i upalim ponovo pa zatim odmah posle minut ili koliko već traje boot & reconnect.

A ovde na selu leti se ti prekidi struje 'na sekund-dva' dešavaju u proseku bar 2 puta nedeljno. U 99% slučajeva ugasi se sve u kući osim Raspberry Pi 🤣🤣 koji uspeva da preživi tih sekund-dva bez OS reboot pa ima uptime od tipa mesec dana a u međuvremenu je bar 15 puta "seckala" struja.
 
Poslednja izmena:
dođem kući, upalim komp, ruter se restartuje...i tako još par puta...iz rutera ide neki žuti kabl sa zelenim utičnicama, kako ga malo pipnem ili pomerim, ruter se restartuje...kažu na tehničkoj podršci "da to mora tako, to je optički kabl i ne sme da se dira"...ne znam da li smemo da prolazimo pored rutera, ili da zaustavimo disanje kad priđemo ruteru...i na starom ruteru je bio optički kabl pa nije reagovao na svako sitno pomeranje kabla ili rutera...

jedini odgovor koji imaju je da sad čekam reakciju kolega iz popodnevne smene jer sam poslao mail na korisnicku podršku....naravno, naziv wifi mreže se vratio na orion...katastrofa...
 
Zato sam ja na prepaid i UO mi ne pada na pamet, sve i kad bih dobio duplo veći upload za iste pare.
 
user log, neki deo toga ako neko ovde vidi šta je problem...meni je ovo špansko selo


2022-07-11 16:16:42 [Error][Alarm-Log] AlarmID:104001,AlarmLevel:Error,Device reset. Cause: [0], Terminal:KEY
2022-07-11 16:43:56 [Error][Alarm-Log] AlarmID:10451a,AlarmLevel:Error,Default configuration file restoration starts. Terminal:KEY
2022-07-11 16:43:57 [Error][Alarm-Log] AlarmID:10451c,AlarmLevel:Error,Default configuration file restoration successful. Terminal:KEY
2022-07-11 16:43:58 [Error][Alarm-Log] AlarmID:104001,AlarmLevel:Error,Device reset. Cause: [0], Terminal:KEY
2022-07-11 15:53:27 [Critical][Config-Log] Terminal:WEB(192.168.55.56),Result:Success,Type:Login,Username:root
2022-07-11 15:55:16 [Critical][Config-Log] Terminal:WEB(192.168.55.56),Result:Success,Type:Logout,Username:root
2022-07-11 15:57:13 [Critical][Config-Log] Terminal:WEB(192.168.55.46),Result:Success,Type:Login,Username:root
2022-07-11 16:01:01 [Critical][Config-Log] Terminal:WEB(192.168.100.3),Result:Fail,Type:Login,Username:root
2022-07-11 16:01:01 [Critical][Config-Log] Terminal:WEB(192.168.55.46),Result:Success,Type:Logout,Username:root
2022-07-11 16:01:24 [Critical][Config-Log] Terminal:WEB(192.168.100.3),Result:Success,Type:Login,Username:root
2022-07-11 16:03:09 [Critical][Config-Log]
1970-01-01 00:00:00 [Error][Alarm-Log] AlarmID:104001,AlarmLevel:Error,Device reset. Cause: System reset after being powered on, Terminal:OTHER

2022-07-12 10:33:37 [Error][Alarm-Log] AlarmID:10451a,AlarmLevel:Error,Default configuration file restoration starts. Terminal:KEY
2022-07-12 10:33:39 [Error][Alarm-Log] AlarmID:10451c,AlarmLevel:Error,Default configuration file restoration successful. Terminal:KEY
2022-07-12 10:33:40 [Error][Alarm-Log] AlarmID:104001,AlarmLevel:Error,Device reset. Cause: [0], Terminal:KEY
2022-07-12 10:15:35 [Error][Alarm-Log] AlarmID:104001,AlarmLevel:Error,Device reset. Cause: [0], Terminal:KEY

2022-07-12 12:06:09 [Error][Alarm-Log] AlarmID:10451a,AlarmLevel:Error,Default configuration file restoration starts. Terminal:KEY
2022-07-12 12:06:11 [Error][Alarm-Log] AlarmID:10451c,AlarmLevel:Error,Default configuration file restoration successful. Terminal:KEY
2022-07-12 12:06:12 [Error][Alarm-Log] AlarmID:104001,AlarmLevel:Error,Device reset. Cause: [0], Terminal:KEY
2022-07-12 11:20:15 [Error][Alarm-Log] AlarmID:10451a,AlarmLevel:Error,Default configuration file restoration starts. Terminal:KEY
2022-07-12 11:20:16 [Error][Alarm-Log] AlarmID:10451c,AlarmLevel:Error,Default configuration file restoration successful. Terminal:KEY
1981-01-01 00:00:12 [Error][Alarm-Log] AlarmID:104001,AlarmLevel:Error,Device reset. Cause: [0], Terminal:KEY
2022-07-12 12:12:46 [Error][Alarm-Log] AlarmID:104001,AlarmLevel:Error,Device reset. Cause: [0], Terminal:KEY
1981-01-01 00:00:12 [Error][Alarm-Log] AlarmID:104001,AlarmLevel:Error,Device reset. Cause: [0], Terminal:KEY
2022-07-12 13:15:47 [Error][Alarm-Log] AlarmID:104001,AlarmLevel:Error,Device reset. Cause: [0], Terminal:KEY
2022-07-12 13:18:49 [Error][Alarm-Log] AlarmID:10451a,AlarmLevel:Error,Default configuration file restoration starts. Terminal:KEY
2022-07-12 13:18:50 [Error][Alarm-Log] AlarmID:10451c,AlarmLevel:Error,Default configuration file restoration successful. Terminal:KEY
2022-07-12 13:18:52 [Error][Alarm-Log] AlarmID:104001,AlarmLevel:Error,Device reset. Cause: [0], Terminal:KEY
1981-01-01 00:00:12 [Error][Alarm-Log] AlarmID:104001,AlarmLevel:Error,Device reset. Cause: [0], Terminal:KEY
1981-01-01 00:00:12 [Error][Alarm-Log] AlarmID:104001,AlarmLevel:Error,Device reset. Cause: [0], Terminal:KEY
2022-07-12 13:32:03 [Error][Alarm-Log] AlarmID:10451a,AlarmLevel:Error,Default configuration file restoration starts. Terminal:KEY
2022-07-12 13:32:05 [Error][Alarm-Log] AlarmID:10451c,AlarmLevel:Error,Default configuration file restoration successful. Terminal:KEY
1981-01-01 00:00:12 [Error][Alarm-Log] AlarmID:104001,AlarmLevel:Error,Device reset. Cause: [0], Terminal:KEY
1981-01-01 00:00:12 [Error][Alarm-Log] AlarmID:104001,AlarmLevel:Error,Device reset. Cause: [0], Terminal:KEY
 
Poslednja izmena:
Ja imam ovo smece od eltexa, ne moze 2 zida da probije. TV mi je u dnevnoj, a ruter u spavacoj. Ne postoji mogucnost da se nakacim na wifi, cak i telefon gubi signal kada odem u dnevnu. Pisao im, oni mi 3x kao nesto menjaju podesavanja, bacaju price da je mreza bila preopterecena, da probam ponovo nakon promenjenih podesavanja.

I to je tako trajalo jedno nedelju, dve dana, naravno nista nije bilo bolje. Onda su krenuli sa pitanjima, da li koristite 2.4 ili 5GHz, pa da uradim restart tv-a, znaci poludeo sam koliko gluposti. A nece da daju bolji ruter jer je ovaj Eltex navodno ispravan. Jeste ispravan, za domet od 2m bez zidova.
Moram da updatujem ovaj komentar i da pohvalim Orion. Zvao me covek jos dok sam bio na odmoru par puta da dodje i vidi sta je problem.

Dogovorili se danas u odredjeno vreme, dosao sa novim ruterom i nakon sto je setapovao sve, nekim uredjajem je testirao dal konekciju, dal stabilnost, nemam ni ja pojma i skapirao da ko god mi je uvodio optiku, da je mnogo zategao kabl u onoj kutijici i onda je to malo olabavio, testirao ponovo i bilo je bolje.

Wifi mi sad vata u celom stanu, takodje i TV u dnevnoj se bez problema se kaci na mrezu. Ruter je i dalje u spavacoj sobi. Jako pozitivno iskustvo iskreno.

Generalno nisam imao neke probleme sa njihovim netom i tvrdim da za ove pare ne postoji bolja ponuda u zemlji trenutno, a verovano ni u buducnosti sto se tice odnosa brzine/kvaliteta/cene. Pricam o optickom internetu jer samo to koristim.
 
@Altru Sve ti govori ovo: "Default configuration file restoration starts".
dosao sa novim ruterom
Jel ovo znači da ti je doneo drugi Eltex primerak ili su ti ga konačno zamenili sa nekim Huawei?
Pošto ako si dobio Huawei to je razlog zašto sad imaš bolji WiFi signal a ne te gluposti oko zategnutog optičkog kabla 🤣
 
Zato što je krš? :D
To su pitanja za tehničku podršku ne za članove Benchmark foruma.
 
@Altru Sve ti govori ovo: "Default configuration file restoration starts".

Jel ovo znači da ti je doneo drugi Eltex primerak ili su ti ga konačno zamenili sa nekim Huawei?
Pošto ako si dobio Huawei to je razlog zašto sad imaš bolji WiFi signal a ne te gluposti oko zategnutog optičkog kabla 🤣
Dobio sam nov ruter, al ne pise na njemu nista sem modela (EG8145x6). Kada ukucam izlazi mi Huawei.

Nije on rekao da je signal za wifi losiji zbog toga, samo je izmerio i video da je slabije dosta, pa je onda procackao nesto po toj beloj kutiji, valjda olabavio malo, izmerio ponovo i bilo je bolje.
 
Nazad
Vrh Dno