Ja od srede ujutru kada su imali "radove" muku mučim s Orionom.
Prvo mi u sredu nije radio net, zovem ih, kažu više se ne koristi PPPoe, prebacite vaš ruter na DHCP za WAN. Uradim to, vidim moj ruter dobije 192.168.1.2 za WAN, pogledam, Eltex više nije u bridge modu, vratili ga na default, uključili wifi na eltexu, imam dupli NAT.
Zovem ih opet, kažem vratite mi ONT u bridge mode. Kažu biće gotovo za sat. Naravno ne bude. Napišem tiket preko portala. Kažu do kraja dana. Ne bude naravno.
U četvrtak i zovem i pišem ponovo. Opet ne bude.
U petak zovem i pišem ponovo. Oko dva popodne nema neta. Gledam šta je sada. Za WAN na ONTu sad stoji unconfigured, ne dobija IP ni on više ni moj ruter. Zovi opet TP. Kažu podesile kolege bridge mode. Ja kažem nisu dobro, ne radi. Ajde da proverimo setovanja kod vas, kažem ajde. Sve OK. Dobro, kažu moramo da prosledimo tiket "naprednoj" podršci, nešto tu nije OK. Kažem kad će da reše, kažu zvaće vas brzo. Tiket na portalu stoji status CLOSED.
Niko ne zove naravno, od juče nemam neta, zvao TP ponovo, ne znaju kada će biti problem rešen.
Ovo je visok nivo nesposobnosti kada četiri dana ne mogu da podese ONT kako treba i ostave me bez usluge.
Pritom se identična priča desila u avgustu, posle njihovih "radova" nisam imao net nekoliko dana, za vikend niko naravno ne odgovara, tada nisam imao uslugu petak, subotu i nedelju, nego mi tek u ponedeljak rešili problem.
Budući da mi u ulazu MTS postavio optiku, a vidim da i SBB ušao pre neki dan i svaki dan neko dolazi da nudi da pređem kod njih, moraću da izgleda otkačim Orion.
Pritom sam lepo spremio sve screenshotove šta su radili, tikete, njihove mailove, imam isto i iz avgusta, pa lepo šaljem pritužbu RATELu i raskidam ugovor i ne pada mi na pamet da im platim ugovornu obavezu do kraja i sl.