Šta je novo?

Orion Telekom (nije tema za Orion TV aplikaciju)

Kako se najbrze raskida ugovor sa Orionom ?
Może li online, bez odlaska u poslovnicu ?
Nemam nikakvu opremu, koristim prepaid iptv, gledam preko aplikacije,
50 % popusta, plaćam 900 dinara mesečno.
 
Nova Max prekida distribuciju u Srbiji, nema veze sa Orionom ili nekim drugim provajderom...
 
@nisnis
Šta pričam? Premeštanje kanala nije osnov za raskid ugovora, vrlo jednostavno.

@MilanBre
Da obaveste 30 dana ranije od kog događaja? Kanal N1 i dalje NIJE prestao sa emitovanjem na Orionu, samo su promenili mesto kanala za sada.
Efektiva prenosi netačne informacije, možete sami da upalite tv i vidite da se N1 i dalje emituje i da njihova informacije je loše i netačno preneta.
 
Pa nije SBB kriv sto ovi prekidaju distribuciju programa ( niti je kriv bilo koji operater) pa shodno tome nije duzan da najavljuje unapred 30 dana uz svo razumevanje njihovog licemerja u pogledu toga sta objavljuju ( United Media prim aut)...
 
Koji "ovi" kad je Nova njihov brend i štancaju / "zavrte" nove kanale po potrebi kad treba da "nadohnade i zamene" neki drugi filmski kanal koji izbacuju.
Da li je to "rebrand" / zamenjen logo kanala iz Pink kuhinje i da li se neko nama malo posvađao oko raspodele para nije problem krajnjeg korisnika.
 
Taman sam se naoštrio da raskinem ugovor iako mi realno odgovara paket i sa cenom i kvalitetom a N1 samo premešten na poslednje mesto...
Sumnjam da je ovo premeštanje samo zamajavanje dok ne prođe 30 dana a da će ga ipak ugasiti...
 
@nisnis
Šta pričam? Premeštanje kanala nije osnov za raskid ugovora, vrlo jednostavno.

@MilanBre
Da obaveste 30 dana ranije od kog događaja? Kanal N1 i dalje NIJE prestao sa emitovanjem na Orionu, samo su promenili mesto kanala za sada.
Efektiva prenosi netačne informacije, možete sami da upalite tv i vidite da se N1 i dalje emituje i da njihova informacije je loše i netačno preneta.
Ajde da ti nacrtam ako ne razumes drugacije
 

Prilozi

  • IMG_0780.jpeg
    IMG_0780.jpeg
    305.5 KB · Pregleda: 85
Ja juče potpisao ugovor a danas ve promena 😂

Inače instalateri su sada postali jako neljubazni za razliku od ranijih.

Nece da provuče kabl kroz buzir nego hoće da busi kroz zid.
Neće da ostavi stb ako nema TV u kući (kuća još neoremljena)..
To je baš bezobrazluk
 
Pogotovo što nikome ništa ne može biti jasno pošto sam operater kaže da je kanal ugašen a trenutno nije na aplikaciji, a ljudi diskutuju o tome šta je osnov za raskid iako sam operater ničim izazvan izjavljuje da jeste osnov.
 
Ja sam očigledno čitao neku drugačiju objavu od vas, u ovoj https://oriontelekom.rs/kanal-n1-nije-vise-deo-ponude-orion-telekoma/ stoji da kanal više nije deo ponude, a ne da je ugašen,
a navodi se "u ovom trenutku postoje jasne indicije da će njen nastavak uskoro biti onemogućen. "
Ja to tumačim da još nije prestala saradnja ali je izvesno da će biti,
takođe navode "kako bismo osigurali da prelazna faza protekne bez poteškoća"
na koju prelaznu fazu se odnosi osim da je trenutno kanal prebačen na 999 a da će kasnije biti ukinut?

Mada nebitno, evo imaju gore postovi, raskinuli su ljudi bez problema, nema šta dalje da se diskutuje, onda svi imaju pravo na raskid, izgleda i mi koji i dalje imamo N1 na kanalu 999.
 
Ma mislio je na mene, pusti ga.

Nego zašto su neki dobili izgleda email sa instrukcijama da mogu da raskinu ugovor, dok drugi nisu, recimo ja sam dobio ovaj email
"Poštovani,

Obaveštavamo Vas da od 04.06.2025. dolazi do izmena u našoj ponudi TV kanala.
Detaljnije obaveštenje u vezi sa ovom promenom dostavljamo Vam u prilogu ovog mejla.

Srdacan pozdrav,
Vaš Orion telekom."

I nema priloga, to sam pročitao da je i kod nekih drugih isto tako.
 
Svako ukidanje kanala, prestanak emitovanja i slično jeste razlog za raskid...isto se ponavlja i vuče iz teme na temu...naravno operatori to sabtiraju ali ko je uporan može to da istera.
 
Nije to sporno, ovde je izgleda problem nastao jer je nekima koji su raskinuli već ugovor ukinut N1, ili možda nije ali im ipak odobravaju raskid,
a postoje i ostali kao recimo ja kojima nije ukinut kanal već premešten na 999.
Zašto bi selektivno ukidali ostaje nejasno za sada, kao i zašto su neki dobili email kao ja gore naveden, a neki su dobili email sa informacijom da mogu raskinuti ugovor bez penala.
 
Nije to sporno, ovde je izgleda problem nastao jer je nekima koji su raskinuli već ugovor ukinut N1, ili možda nije ali im ipak odobravaju raskid,
a postoje i ostali kao recimo ja kojima nije ukinut kanal već premešten na 999.
Zašto bi selektivno ukidali ostaje nejasno za sada, kao i zašto su neki dobili email kao ja gore naveden, a neki su dobili email sa informacijom da mogu raskinuti ugovor bez penala.
nece biti nista selektivno kada je operater najavio gasenje kanala.
To sto su ga sada pomerili ne znaci da kanal nece biti ukinut.
 
Sad sam proverio na TV-u i ima ga na poziciji 999.... Ovo je izgleda probni balon da vide kakav je odziv ali čitam da N1 preti tužbom jer imaju važeći ugovor do marta 2026...

Ili nas zamajavaju da prođe 30 dana od obaveštenja dok kanal regularno radi a onda će ga ugasiti i više neće moći da se raskine ugovor.
 
Pokrenuo proceduru raskidanja ugovora telefonom. Ostavio broj i cekam da me pozovu.
Samo mala ispravka, gore sam napisao da je prepaid, a nije, u pitanju je postpaid iptv, bez opreme, 900 din. sa 50% popusta.
Bili jako ljubazni i kazu nije do njih vec do vlasnika kanala N1.
Javljam razvoj dogadjaja.
 
Nazad
Vrh Dno