Šta je novo?

Orion Telekom (nije tema za Orion TV aplikaciju)

I kod mene na 999 (na tv i mob app) ali nema emitovanja, stoji obavestenje da kanal nije dostupan u okviru mog paketa.
 
Već mi se smučila kuknjava ovih sa N1.
Volim da gledam taj kanal, ali brate, preteraše ga... Šta su očekivali da će da se desi, kada su prodali PPF-u EKSKLUZIVNA PRAVA?
Da će postojeći operatori nastaviti da ih emituju i rizikuju tužbe od PPF-a?

Koliko sam ja razumeo prepisku na Reddit, ukida se iz ponude, ne gasi se. Neçe se nuditi novim korisnicima, postojeći sa UO će ga imati na drugoj poziciji.

Važeći Ugovor Oriona sa N1 je do 2026. godine, pa postojeći korisnici sa ugovornom obavezom će nastaviti da ga gledaju, ko ne može(greškom ugašen), treba da se javi korisničkom da se ponovo upali, novi potpisnici ugovorne obaveze neće moći, jer će se vremenski probiti važenje korisničkog ugovora sa vremenskim trajanjem važećeg ugovora Oriona sa UnitedMedia( N1).

I sasvim je ok to ekskluzivno pravo emitovanja. Legitiman način da privučeš korisnike na svoju platformu, isto kao i sa sportom. Ali ako ste već prodali ekskluzivno pravo nekom, što onda kukate što vas ostali gase...
 
pa zato ove ( netacne ) komentare ostavljaj po redditu. Nije greskom ugasen, po recima Orion tehnicke podrske.
 
Šta su očekivali da će da se desi, kada su prodali PPF-u EKSKLUZIVNA PRAVA?
Da će postojeći operatori nastaviti da ih emituju i rizikuju tužbe od PPF-a?

Kako si to zamislio da ih tuže kad imaju validan ugovor još 10 meseci? Stvarno misliš da zakon omogućava UM-u da kaže puj pike ne važi i ponovo proda ono što je već prodao?

Mogu samo da tuže UM ako ih je obmanuo u pogledu stupanja ekskluzivnosti na snagu, tj. nije im razjasnio da ekskluzivnost stupa na snagu po isteku postojećih ugovora.
 
Ja sam pre per dana zvao agenta da predjem u orion, dobio 6 meseci po dinar i ostali meseci 3000 din za najaci paket net i tv.Zvali su me malopre iz oriona da potvrdim podatke i da se dogovorimo kada da dodju da instaliraju opremu.Ja sam pitao imate N1 rekli su da su izbacili taj kanal iz njihove tv seme, ja sam reko da me pozovu kada ponovo vrate N1.Tako da sam odustao od njih, idem u SBB
 
Da će postojeće ugovore o distribuciji sadržaja da ispoštuju, sve dok ne isteknu?
Brate ko zna koja im je politika, ja ne radim za njih i nemam veze sa njima.

Na Reddit se javio lik iz Oriona, i rekao kao što je rekao, ja ovde samo preneo njegove reči...

Neće biti u ponudi za nove UO, šta će biti sa starim UO kad istekne ugovor Orion-UnitededMedia ne zna ni on. I da rekao je da se jave korisničkom za uključenje oni koji imaju važeću UO za uključenje (znači greška ili APP, svejedno) biće uključeni.

Malo sam isekao screenshot, jer lik opravdava Orion(njihov zaposleni) i dotiče se i politike i tako nešto što ovde ne sme:
 

Prilozi

  • Screenshot_20250604-172939-641.png
    Screenshot_20250604-172939-641.png
    50.8 KB · Pregleda: 177
Gde je obavestenje da moze da se raskine ugovor?
Nije ga bilo ni na Supernovi/Totalu za ukidanje Animal Planet, Food network, Extreme sports, Bloomberg, Belle Amie, itd odnosno N1/Nova S. Doduše, SBB je samo obavestio da Total korisnike preuzima Telekom, ali o promeni specifikacije usluga ni reči.
 

Prilozi

  • IMG_20250604_175809.jpg
    IMG_20250604_175809.jpg
    310.5 KB · Pregleda: 116

Prilozi

  • 20250604_150845.jpg
    20250604_150845.jpg
    262.3 KB · Pregleda: 138
Probaj da uradiš po ovom uputstvu sa redita, pozovi call centar da ti uključe.
 
Probaj da uradiš po ovom uputstvu sa redita, pozovi call centar da ti uključe.
Zvao ih, operater nakon konsultacija sa kolegama iz tehn.podrske mi saopstio da nije moguce ukljuciti kanal i da je u toku njegovo postupno iskljucenje, te je to razlog zasto je nekome dostupan, a nekom ne.
 
To je jako čudno objašnjenje jer verovatno je dovoljan jedan klik ili dva da isključe svima kanal, sigurno ne prespajaju kablove svakome pojedinačno pa da to ima razloga da traje :) .
 
Orion tvrdi da ukida N1 jer su oni potpisali ugovor za ekskluzivno emitovanje na drugom operateru.
N1 tvrdi da to nije istina i da je ugovor validan do marta 2026.
Neko laže, ali mi je realno sumnjivija priča od Oriona. Ako imaš ugovor, ko može da ti zabrani da emituješ kanal?
 
Info od prijatelja koji radi u orionu - proveren, istinit, pa pišem ovde, iako je razlog gašenja čista politika, sa eventualnim primesama korupcije i reketa.
Dakle, Đinović, vlasnik, se juče sastao sa određenom osobom (samo to znaju, jer znaju da je išao popodne na sastanak), čiji poziv nije odbio (nije hteo ili nije smeo), a nakon toga je obavestio viši menadžment da skidaju N1 sutra. Nije bilo obrazloženja, zamolio ih je da ga ne pitaju ništa, samo ih je informisao, tako da niko u orionu nema pojma zašto se ovo desilo, a niko ne želi da gura nos gde mu očigledno nije mesto.
Dakle, ili je dobio ponudu koja se ne odbija ili je morao to da uradi...šta god da je, bilo je na prepad.
 
Maloprije sam raskinuo ugovor i uz dosta ubjeđivanja vratio opremu.. Radnica u poslovnici je tvrdila da moram sačekati 30 dana da vratim opremu, pa je onda smanjila na 8, pa kad je vidila da sam uporan može odmah, iako "ne bi smjelo tako".
Rekla je da ću dobiti još jedan račun, jer je "otkazni rok" 30 dana. Koliko se sjećam oni nemaju pravo da to naplate, ali nisam siguran. Da li neko zna provjereno da li smiju naplatiti i mjesec nakon jednostranog raskida ugovora?
 
Ako raskidas u skladu sa clanom 131 nema nikakvog otkaznog roka.
 
Maloprije sam raskinuo ugovor i uz dosta ubjeđivanja vratio opremu.. Radnica u poslovnici je tvrdila da moram sačekati 30 dana da vratim opremu, pa je onda smanjila na 8, pa kad je vidila da sam uporan može odmah, iako "ne bi smjelo tako".
Rekla je da ću dobiti još jedan račun, jer je "otkazni rok" 30 dana. Koliko se sjećam oni nemaju pravo da to naplate, ali nisam siguran. Da li neko zna provjereno da li smiju naplatiti i mjesec nakon jednostranog raskida ugovora?
Ne može, imaš dokaz da si vratio opremu i da uslugu ne možeš da koristiš, pa tako i ne mogu da ti naplate. Ali moraš da imaš papir da si vratio, sa datumom kada si vratio.
 
Imam potpisan papir da sam vratio sa datumom. Na papiru su samo ruter i laki box, kaže da se kablovi ne zapisuju.
 
Brate ko zna koja im je politika, ja ne radim za njih i nemam veze sa njima.

Na Reddit se javio lik iz Oriona, i rekao kao što je rekao, ja ovde samo preneo njegove reči...

Neće biti u ponudi za nove UO, šta će biti sa starim UO kad istekne ugovor Orion-UnitededMedia ne zna ni on. I da rekao je da se jave korisničkom za uključenje oni koji imaju važeću UO za uključenje (znači greška ili APP, svejedno) biće uključeni.

Malo sam isekao screenshot, jer lik opravdava Orion(njihov zaposleni) i dotiče se i politike i tako nešto što ovde ne sme:
Apsolutno netačno, lik botuje i ti ne bi trebalo da širiš ovakve dezinformacije po ovom forumu.
N1 je ugašen svim korisnicima, očigledno da se to naglo desilo, pa nisu baš uspeli tehnički da odrade svima u isto vreme, nego su nekima premestili na 999.
Inače ta priča oko ekskluzivnih prava je glupost. U čemu je razlika, do sada su kupovali od UM, nadalje će kupovati od novog vlasnika ekskluzivnih prava i to korisnike ne bi trebalo da interesuje
 
Maloprije sam raskinuo ugovor i uz dosta ubjeđivanja vratio opremu.. Radnica u poslovnici je tvrdila da moram sačekati 30 dana da vratim opremu, pa je onda smanjila na 8, pa kad je vidila da sam uporan može odmah, iako "ne bi smjelo tako".
Rekla je da ću dobiti još jedan račun, jer je "otkazni rok" 30 dana. Koliko se sjećam oni nemaju pravo da to naplate, ali nisam siguran. Da li neko zna provjereno da li smiju naplatiti i mjesec nakon jednostranog raskida ugovora?
Mozda dobijes jos 1 racun ali nesto tipa 500din, neka naknada ili slican razlog
 
Apsolutno netačno, lik botuje i ti ne bi trebalo da širiš ovakve dezinformacije po ovom forumu.
N1 je ugašen svim korisnicima, očigledno da se to naglo desilo, pa nisu baš uspeli tehnički da odrade svima u isto vreme, nego su nekima premestili na 999.
Inače ta priča oko ekskluzivnih prava je glupost. U čemu je razlika, do sada su kupovali od UM, nadalje će kupovati od novog vlasnika ekskluzivnih prava i to korisnike ne bi trebalo da interesuje
A nije baš tako...
Da ga ne poznajem kolegu, ne bih ni preneo njegov post,

Elem....my bad,
Suma sumarum, ni kod njih se celi dan nije znalo šta se dešava, a ponajmanje mučeni operateri korisničkog servisa...a instrukcije IT osoblju istovremeno različite celi dan idu, očigledno previše mutns pozadina, svima je tamo pun kofer ovoga....
 
Na fb mi odgovorili da se informacija od 04.06.2025. godine odnosi i na stare i na nove korisnike.
 
Nazad
Vrh Dno