Šta je novo?

Orion Telekom (nije tema za Orion TV aplikaciju)

Ako ne promene cenu, nema osnova za raskid bez penala.

Čitam sad unazad i naletim na ovaj post:

@PJ hoćeš da kažeš da:

  • oni najave poskupljenje
  • ja tražim raskid ugovora u toku te najave (kao što sada imam nameru)
  • oni kažu ma zezamo se nećemo tebe

I ja onda kao nemam pravo na raskid?
Dakle, na budućem računu ne bude poskupljenja i njima je to osnov da me tuže za penale?
To znači da je njima u korist u oba slučaja, meni to deluje suludo.
Oni su poslali obaveštenje i to je dovoljan osnov za raskid, mi nemamo opciju da čekamo naredni račun da vidimo da li će poskupljenja zaista i biti, pa onda da raskidamo.
 
200.gif

Ko bi rekao :ROFLMAO: :ROFLMAO: A ti tako uporan pregovarač...

A tu pričicu su terenci i služba prodaje prodavali korisnicima i za taj WiFi 6 koji imaš... kako ne valja, nije se pokazao, zaglupljuje se... Sve samo da uzmeš onaj kojeg najviše imaju na stanju i koji ih najmanje košta... I meni su pre 4 godine pakovali pričicu kako je i zašto je bolji Eltex ONT od Huawei. I gle čuda čim sam se rešio Eltex najgori problemi i prekidi u radu usluge magično isparili sa Huawei ONT.

No, ne isljučujem ni mogućnost da se ti sa 10 Gbps interfejsom greju kao ludi i da to pravi probleme.
hahaha, pa prosli put sam dobio novi ruter, a i sa svakim novim ugovorom sa dobio znacajno vece brzine i uslove, tako da ne potcenjuj moje pregovaracke sposobnosti :D.
A sto se tice novog rutera, ajde radnica, ali ovaj drug istu pricu prica, sta znam...

I gle čuda čim sam se rešio Eltex najgori problemi i prekidi u radu usluge magično isparili sa Huawei ONT.

:ROFLMAO: Pa ti svako jutro kacis screenshot-eve sa onim prekidima, gde ti magicno nestali...
 
Jel ima neki drugi način da se registruje mail adresa ili samo preko call centra?
Ne mogu da ih dobijem, a reklamacije primaju samo sa registrovanih adresa.
 
Jel ima neki drugi način da se registruje mail adresa ili samo preko call centra?
Ne mogu da ih dobijem, a reklamacije primaju samo sa registrovanih adresa.
Najjace mi je to...
Zaprime reklamaciju poslatu mailom i posle je otkazu jer nije poslata sa registrovanog maila.
 
Ja sam izgubio svoju kopiju ugovora i pokušao da dobijem drugu od njih na sto načina i samo me kuliraju. Meni je odvratno što ti sami daju ime naloga koji koristiš za eračun i slično, a pošto im ništa sem toga od online korisničnih servisa ne radi, ne možeš ništa sem da koristiš i plaćaš.
 
Imam broj ugovora i podatke za logovanje na eračun.
Sa podacima za prijavljivanje na e-račun se prijavi na Moj Orion i tu pod padajućim menijem Servisi imaš Email. Odatle pošalji reklamaciju pošto je to Orion adresa koju su ti dodelili i registrovali je u sistemu.
 
Moj Orion nekome radi?! Ja dobijam error svaki put da je "pogrešno ime ili lozinka" kad se logujem podacima s eRacuna.
 
Meni radi najnormalnije, evo malopre sam se prijavio da proverim za ovaj webmail kolegi.
 
Ja od početka dobijam errore. Izgleda da ako napravim nalog na eRačun i promijenim šifru ne mijenja se na mojorion, tako da bez ponovnog dobijanja podataka s ugovora ne mogu ništa da promijenim. Tačno ću otići u poslovnicu i tražiti da mi se neko kompetentan javi inače ne izlazim preko vrata.
 
Ako se dobro sećam, nisu isti, niti su povezani nalozi za ta sva servisa na Orionu.
 
Možda su defaulti bili isti, ali, za razliku od eRacuna, Moj Orion nema reset lozinke.
 
Je l može neko da okači link ka Orion postpaid TV? Sada samo nalazim prepaid i stranicu za neke doplatne pakete. Ranije su bila tri postpaid paketa. Je l to ima još?
 
Sa podacima za prijavljivanje na e-račun se prijavi na Moj Orion i tu pod padajućim menijem Servisi imaš Email. Odatle pošalji reklamaciju pošto je to Orion adresa koju su ti dodelili i registrovali je u sistemu.

Moj Orion mi nikada i nije radio. Probao sam sada, neće.

Imam user i pass za
Ali tu mi je user mail koji sada nije registrovan.

Verovatno mi je ta podrška od Orion hostinga koji koristim. Tj sada su ostali samo domeni...
 
Naleteh na reklamu Oriona u Sremskoj Mitrovici, kao optički internet bla bla. Znam da kod mene u ulici optika nije prošla, samo kabl ex Kopernikus ali hajde prijavim se.
Zovu i kažu da može ali neki wifi 6, kažu da sam blizu bazne stanice. Skontao sam kakva vrsta interneta je u pitanju.
Iskustva i saveti u vezi sa ovim, tehnička podrška, smetnje itd.?
Inače sam na Supernovi ali su preskupi i ističe mi ugovor.
 
Sremska Mitrovica ? Mislim da tamo nema optike.
 
Nema sigurno ali reklamiraju takve brzine kao optički net.
Imaju bazne stanice na visokim objektima, onda mi na kuću nešto nakače i odatle kabl do rutera.
Pitam da li to neko koristi i kakva su iskustva.
 
Mene danas zvali da zakažu dolazak. Kuća.
 
Pitanje za ljude koji su (uspesno) podneli zahtev za raskid ugovora zbog ovog povecanja, da li se primenjuje otkazni rok od 30 dana?
 
Evo i ja da se javim.
Podneo sam zahtev za raskid putem mejla 3. juna, taj dan i naredna 2 dana tj. 4. i 5. juna su me zvali jedno 10 puta nisam se javio nijednom jer sam im u mejlu naglasio da me ne zovu jer me njihove ponude, kao ni čuvena rečenica da nisam obuhvaćen povećanjem ne zanimaju.
6. juna mi se javila devojka koja je tim lider za reklamacije i poslala mi obrazac za raskid ugovora ukoliko se nisam predomislio. Skinuo, potpisao ga elektronski, vratio nazad i zahtev je odmah prihvaćen. Otkazni rok 30 dana i još 8 dana rok za vraćanje opreme. :)
 
Podneo sam i ja prigovor, zvali me, i ne mogu da se načudim, lakše im je da me izuzmu od poskupljenja nego da mi zamene ruter za WiFi6 varijantu, jer to je jedino što sam tražio. Paket koji imam je metro dual super Sonic 2.5gb.
 
Pa dobili bi 400rsd mesečno, ne vidim da je za džabe. A ont/ruter na veliko nije njima ni 50e.
 
Nazad
Vrh Dno