Šta je novo?

Orion Telekom (nije tema za Orion TV aplikaciju)

Ja ne - cimao ih još jednom nisu odgovorili na mail...

Posle zvali pre neki dan nude produženje ugovora (ističe za 4 meseca), ista cena još dve godine. Spomenuo im to za opremu kaže žena ako pristanem doneće mi sa novim ugovorom :ROFLMAO:
 
jel uspeo neko da dobije popust na pretplatu za ugovornu obavezu za 10Gbit paket?
 
Ima…

Da dodam za 10G single net paket, ima komšija u zgradi, prvi ugovor je dobio 12 meseci po dinar, sledeći je dobio 3780 na 24 ali kaže da su ga smarali mesecima pozivima mailovima, on odbijao jer je trebalo da se seli i na kraju kao specijalna ponuda za verne korisnike ta…
 
3780 mi je skroz cool, videcemo hoce li biti toga i za mene kojim slucajem :ROFLMAO:
 
Uzeo sam pripejd televiziju kao test i opciju za eventualni prelazak sa Supernove. Ono sto sam prvo primetio je da odredjeni broj kanala nisu u HD-u i nemaju premotavanja? Za tv koristim aplikaciju koja je dostupna za webos, za mobilni android verziju iz play store-a. Da li je drugacije u postpaid tarifama, mozda preko Laki boxa ili preko one aplikacije koja se skida direktno na sajtu?
 
Da se citiram iz Orion tv teme:

Preduslov je da bude VIDAA 6, sa cijim upgrade-om se dobija ORION TV App i da je podesena zemlja Srbija.
 
Jedno pitanje, hteo sam da proverim datume ugovorne obaveze, u njihovoj jadnoj aplikacij ih nema. Kako proveriti stanje ugovorne obaveze bez poziva podršci?
Pošto mi Chrome ne otvara ni jedan link ka njima, ušao sam trikom na ''Moj Orion'' putem linka iz zadnjeg maila sa računom. Apsolutno nigde u vezi sa mojim nalogom ne postoje datumi obnove UO i kada ona ističe, stoji samo ime paketa i godina (valjda kada je obaveza obnovljena)?!
Jesu li oni pri sebi više, to godinama, kao i ona njihova bedna aplikacija stoji tako i ne ažurira se?! Da li je moguće da samo radi te sitne gluposti treba da zovem podršku i dreždim na telefonu dok drnda njihova idiotska muzika?

Stvarno nemam pritužbe na rad interneta, sve je OK i kod njih sam već godinama sa samo sporadičnim problemima koji su se brzo rešavali., samo to je jedino što valja. Toliko nazadno i primitivno rade da ne verujem, u podršci radi njih dvoje izgleda. Ne mogu da verujem da za sve to vreme Android aplikacija i kompletan UI portala ''Moj Orion'' izgledaju isto kao pre 20 godina, iz dvehiljaditih, što verovatno i jeste i da osnovne kulture nemaju da napišu u aplikaciji ili na nalogu na sajtu precizne podatke o ugovornoj obavezi, j"#$#@ neverovatno.
 
^ Ugovor je sporazum između dve strane kojim se definišu prava i obaveze svake od ravnopravnih strana.
Zašto bi oni vodili računa o tome? Pa i ti si potpisao ugovor, imaš svoj primerak pa bi trebalo da vodiš računa o tome.
 
^ Ugovor je sporazum između dve strane kojim se definišu prava i obaveze svake od ravnopravnih strana.
Zašto bi oni vodili računa o tome? Pa i ti si potpisao ugovor, imaš svoj primerak pa bi trebalo da vodiš računa o tome
Zašto bi oni kao jedna od ugovornih strana vodili računa o tome, zanimljivo... Valjda sve to treba da ulazi u mesečne račune koje plaćamo. S takvim stavom koji ljudi ovde imaju nije čudo što svi oni uspešno uvaljuju neku TV uz internet godinama. Ne sporim ja svoj deo obaveze, ali sve što sam gore napisao stoji. Da to sve izgleda kao da je 1998., u to sumnje nema. Aplikacija ni web sajt ni reči o tome 2025. godine, ažurirano nikad, nemam reči. Osnovni je red (bez obzira da li su na to obavezani ugovorom), da me obaveste SMS-om ili mailom pred istek UO, to i njima ide u prilog. Ovako sam morao da kopam po papirima i vidim da mi je UO istekla pre tačno mesec dana, možda bih uzeo jači paket, ali to tako izgleda kad im neandertalac vodi poslovanje firme.
 
Poslednja izmena:
da me obaveste SMS-om ili mailom pred istek UO, to i njima ide u prilog.
Ne ide im jer kako bi ti onda dok koristiš bez UO svaki sledeći mesec naplaćivali onih beše 300? din za produživanje korišćenja na neodređeno.

Što se obaveštenja tiče lepo stekneš navike da kad god potpišeš ugovor za bilo koju uslugu se odmah uhvatiš za telefon i kreiraš podsetnik u Google kalendaru ili čemu god i posle nema zime za tebe. Sam misliš i sam pratiš svoje ugovore i usluge, lične karte, pasoše, registracija kola...
 
Svako treba sâm da vodi računa o svojim pravima i obavezama. Niko nije dužan da to radi umesto mene.
Zato i postoje ugovori i zato se i sačinjava primerak za svaku od ugovornih strana.
Ne kažem, trebalo bi oni da imaju bolju aplikaciju i pregled od strane korisnika kao većina operatera ali to sve ulazi u nivo usluge na osnovu koje se opredeljuješ kad biraš kome ćeš dati pare. Npr. može se desiti da upravo zbog ovoga odlučiš da promeniš operatera i to je legitimno i ide njima na štetu jer nisu pružili nivi usluge koji tebe zadovoljava
 
Zašto bi oni kao jedna od ugovornih strana vodili računa o tome, zanimljivo... Valjda sve to treba da ulazi u mesečne račune koje plaćamo. S takvim stavom koji ljudi ovde imaju nije čudo što svi oni uspešno uvaljuju neku TV uz internet godinama. Ne sporim ja svoj deo obaveze, ali sve što sam gore napisao stoji. Da to sve izgleda kao da je 1998., u to sumnje nema. Aplikacija ni web sajt ni reči o tome 2025. godine, ažurirano nikad, nemam reči. Osnovni je red (bez obzira da li su na to obavezani ugovorom), da me obaveste SMS-om ili mailom pred istek UO, to i njima ide u prilog. Ovako sam morao da kopam po papirima i vidim da mi je UO istekla pre tačno mesec dana, možda bih uzeo jači paket, ali to tako izgleda kad im neandertalac vodi poslovanje firme.
Nije osnovni red vec zakonska obaveza, i to minimum 30 dana pre isteka ugovora.
 
Da li neko zna koja je aktuelna ponuda preko promotera za nove korisnike? Uzeo bih triple paket, koliko meseci nude besplatno?
 
претражио сам тему и спомињао се рутер: HN8546X6
Од скора имам наведени, али лозинка за вајфај ми је генеричка још од када су ми инсталирали интернет (7 цифара) и претходни модел.
Хтео бих да га мало обезбедим са сигурносне стране и приступим конфигурацији.
приступим 192.168.100.1, покушао сам да нагађам јузернејм и пасворд али мрка капа, ни са "user" а ни "admin" као ни са серијским као лозинком нисам успео да уђем у подешавања.

Ако неко зна био бих веома захвалан.

Едит: изгледа да је упалило: admintelecom/telecomadmin
 

Prilozi

  • 2025-05-15-06-45-52-170.jpg
    2025-05-15-06-45-52-170.jpg
    87.8 KB · Pregleda: 54
  • 2025-05-15-06-46-15-297.jpg
    2025-05-15-06-46-15-297.jpg
    146.1 KB · Pregleda: 53
  • SNAG-0000.png
    SNAG-0000.png
    241 KB · Pregleda: 57
Poslednja izmena:
Ima li neko info da li ce uskoro ubacivati neke kanale? Ubedljivo imaju najmanju ponudu kanala.
 
Nazad
Vrh Dno