copycat
Slavan
- Učlanjen(a)
- 01.02.2005
- Poruke
- 275
- Poena
- 319
Vidim da je prosla tema pa sam reši da otvorim novu kako bih izneo svoj problem Sa Pakom servisom i HP Srbija, i zamolio ljude koji se u materiju zaista dobro razumeju da mi pomognu da stvar isteram na čistac.
E sad sledi problem:
3.7. odneo sam svoj laptop HP6720s na reklamaciju u garantnom roku jer je mesec dana pre toga počeo da pucka u gornjem levom uglu (predpostavljam iz zvučnika), da se pregreva i da se od zagrevanja gasi sam od sebe, ispala je i taster "space". Prilikom predavanja laptopa na servis data mi je prijemnica na kojoj nije konstatovano ni jedno fizičko oštećenje samog laptopa osim tastera koji je ispao sam od sebe, što je i bio jedan od predmeta reklamacije.
U ponedeljak 5.7. pozvali su me iz Pakoma da detaljnije opišem problem i ako je opis jasno dat prilikom prijema na servis. Tada mi šef servisa rekao da se javim narednih dana i da proverim kako stvari stoje.
U utorak 6.7. pozvao sam servis, razgovarao opet sa šefom servisa, i tada dobio informaciju da se racunar definitvno pregreva i da će poručiti kuler jer je mozda problem sa njim.
22.7. pozvao sam Pakom servis, pošto sam smatrao, a i sada smatram, da je rok za servisiranje istekao, jer je prošlo 15 dana od dana reklamacije, i to čak i od dana kada mi je rečeno da se računar definitivno pregreva, to jest kada je reklamacija definitivno prihvaćena kao osnovana. U toku razgovora sa šefom servisa rečeno mi je da je problem ploča i da će ista biti zamenjena za desetak dana kada stigne i da je poručena i da mora da prođe carinu i ... Posle nekoliko razgovora na relaciji Beograd-Niš sa izvršnim direktorom Pakom servisa obećano mi je da će računar biti završen u toku sutrašnjeg dana.
23.7. pozvali su me da računar preuzmem.
24.7. Otišao sam u servis po svoj notebook, i kada sm ga dobio, bio vrlo neprijatno iznenađen. Naime vraćen mi je računar sav izgreban, a doneo sam ga bez i jedne pa i najmanje ogrebotine. Kada sam odbio da ga takvog primim iz prostorije gde je servis izašao je jedan mladić koga su predstavili kao zamenika šefa servisa i prve reči su mu bile: "A ha!!, znači tako, znamo mi takve...". Kada je moja prijateljica koja je bila tada samnom počela da objašnjava kako uredjaj nikako nije mogao biti predat u takvom stanju momak se samo izvinio i otišao.
Kasnije u toku radnog vremena sa CRT agentom (šta god to značilo) HP Srbija, koji mi je, nažalost usmeno, rekao da oni imaju evidentan problem sa Pakom servisom, da će zbog toga imati vrlo ozbiljne razgovore sa njima, i da generalno nemaju ništa protiv da se račinar zameni ako je to po zakonu, ali da oni nemaju uticaja na Pakom jer oni su zasebna firma.
Isto veče napisao sam email i poslao ga na nekoliko adresa direktora Pakom grupe i servisa Pakom u kome sam opisao nastali problem i tražio da laptop bude zamenjen novim jer na to imam pravo po zakonu, a svakakoi zbog toga što mi je računar vraćen unakažen.
Danas 27.7. sam od pravne službe Pakom grupe dobio odgovor sa slikama na kojima se vide oštećenja. Odgovor glasi da oni nisu prouzrokovali nastanak tih ogrebotina, i da su oni u celosti postupili po zakonu, ispoštovali zakon i rok za rešavanje reklamacije i to u rekordnom roku od dvadeset dana, a da je rok inače 45 dana. U tom pismu gospodin BSc in law (verovtno šef pravne službe) poziva se na "Naredbu o određivanju uređaja iz oblasti radio komunikacija, audio i video tehnike i uređaja koji se na njih priključuju koji se mogu stavljati u promet samo ako su snabdeveni ragantnim listom i o najmanjem trajanju garantnog roka i roka obezbeđenog servisiranja za te uređaje“ (Sl. list SFRJ br.28/89), članove 34. i 35. Zakon o zaštiti potrošača (Sl. glasnik RS 79/05), Zakon o uslovima za obavljanje prometa roba, vršenje usluga u prometu robe i inspekcijskom nadzoru (Sl.39/96...) i time potkrepljuje svoje tvrdnje da je rok za rešavanje reklamacije 45 dana i da svakako nemam pravo na povraćaj novca, pa ni na zamenu uredjaja istim takvim ili sličnim.
U medjuvremenu sam meilom tražio napismeno mišljenje HP Srbija i njihovu arbitražu i posredovanje u rešavanju ovog problema, i naravno (gle čuda), stvar se drastično promenila, sada je gospodin CRT agent na strani Pakoma, tvrdi da je uredjaj popravljen i funkcionalan i da je obavešten da sam ja odbio da taj uređaj pruzmem. Takođe i on naglašaava da je rok za popravku 45 dana i da servis nije ni u kom slučaju ostetio mene kao korisnika njihove usluge.
Na kraju, zbog ovakvih problema sa Pakom servisom i ovakvog stava predstavnika HP, uopšte više ne želim racunar brenda HP, a svako ne želim ida mam više bilo kakve kontakte sa Pakomom, tražim da se razdužim finansijski to jest da mi se vrati novac.
Ovo je bio problem, a sada još jedanput molim ljude koji imaju konstruktivne predloge i volju da pomognu i znanje da se jave, da odgovore u ovom treadu ili na pm, takodje molim sve koji su bliski sa materijom i žele da pomognu da mi se jave. Predloge tipa uzmi par kocki kaldrme... i ostale slične izbegavajte
Za kraj upozorio bih sve buduće kupce HP rašunara da dobro razmisle da li HP brend zaslužuje poverenje i da dobro paze ko izdaje garantni list za uredjaj koji kupuju, pa ako je to Pakom da kupovinu izbegnu ako je to moguće, a da ako predaju bilo šta na servis u garantnom roku slikaju i otvore četvore oči da im se ne bi desila stvar kao meni.
E sad sledi problem:
3.7. odneo sam svoj laptop HP6720s na reklamaciju u garantnom roku jer je mesec dana pre toga počeo da pucka u gornjem levom uglu (predpostavljam iz zvučnika), da se pregreva i da se od zagrevanja gasi sam od sebe, ispala je i taster "space". Prilikom predavanja laptopa na servis data mi je prijemnica na kojoj nije konstatovano ni jedno fizičko oštećenje samog laptopa osim tastera koji je ispao sam od sebe, što je i bio jedan od predmeta reklamacije.
U ponedeljak 5.7. pozvali su me iz Pakoma da detaljnije opišem problem i ako je opis jasno dat prilikom prijema na servis. Tada mi šef servisa rekao da se javim narednih dana i da proverim kako stvari stoje.
U utorak 6.7. pozvao sam servis, razgovarao opet sa šefom servisa, i tada dobio informaciju da se racunar definitvno pregreva i da će poručiti kuler jer je mozda problem sa njim.
22.7. pozvao sam Pakom servis, pošto sam smatrao, a i sada smatram, da je rok za servisiranje istekao, jer je prošlo 15 dana od dana reklamacije, i to čak i od dana kada mi je rečeno da se računar definitivno pregreva, to jest kada je reklamacija definitivno prihvaćena kao osnovana. U toku razgovora sa šefom servisa rečeno mi je da je problem ploča i da će ista biti zamenjena za desetak dana kada stigne i da je poručena i da mora da prođe carinu i ... Posle nekoliko razgovora na relaciji Beograd-Niš sa izvršnim direktorom Pakom servisa obećano mi je da će računar biti završen u toku sutrašnjeg dana.
23.7. pozvali su me da računar preuzmem.
24.7. Otišao sam u servis po svoj notebook, i kada sm ga dobio, bio vrlo neprijatno iznenađen. Naime vraćen mi je računar sav izgreban, a doneo sam ga bez i jedne pa i najmanje ogrebotine. Kada sam odbio da ga takvog primim iz prostorije gde je servis izašao je jedan mladić koga su predstavili kao zamenika šefa servisa i prve reči su mu bile: "A ha!!, znači tako, znamo mi takve...". Kada je moja prijateljica koja je bila tada samnom počela da objašnjava kako uredjaj nikako nije mogao biti predat u takvom stanju momak se samo izvinio i otišao.
Kasnije u toku radnog vremena sa CRT agentom (šta god to značilo) HP Srbija, koji mi je, nažalost usmeno, rekao da oni imaju evidentan problem sa Pakom servisom, da će zbog toga imati vrlo ozbiljne razgovore sa njima, i da generalno nemaju ništa protiv da se račinar zameni ako je to po zakonu, ali da oni nemaju uticaja na Pakom jer oni su zasebna firma.
Isto veče napisao sam email i poslao ga na nekoliko adresa direktora Pakom grupe i servisa Pakom u kome sam opisao nastali problem i tražio da laptop bude zamenjen novim jer na to imam pravo po zakonu, a svakakoi zbog toga što mi je računar vraćen unakažen.
Danas 27.7. sam od pravne službe Pakom grupe dobio odgovor sa slikama na kojima se vide oštećenja. Odgovor glasi da oni nisu prouzrokovali nastanak tih ogrebotina, i da su oni u celosti postupili po zakonu, ispoštovali zakon i rok za rešavanje reklamacije i to u rekordnom roku od dvadeset dana, a da je rok inače 45 dana. U tom pismu gospodin BSc in law (verovtno šef pravne službe) poziva se na "Naredbu o određivanju uređaja iz oblasti radio komunikacija, audio i video tehnike i uređaja koji se na njih priključuju koji se mogu stavljati u promet samo ako su snabdeveni ragantnim listom i o najmanjem trajanju garantnog roka i roka obezbeđenog servisiranja za te uređaje“ (Sl. list SFRJ br.28/89), članove 34. i 35. Zakon o zaštiti potrošača (Sl. glasnik RS 79/05), Zakon o uslovima za obavljanje prometa roba, vršenje usluga u prometu robe i inspekcijskom nadzoru (Sl.39/96...) i time potkrepljuje svoje tvrdnje da je rok za rešavanje reklamacije 45 dana i da svakako nemam pravo na povraćaj novca, pa ni na zamenu uredjaja istim takvim ili sličnim.
U medjuvremenu sam meilom tražio napismeno mišljenje HP Srbija i njihovu arbitražu i posredovanje u rešavanju ovog problema, i naravno (gle čuda), stvar se drastično promenila, sada je gospodin CRT agent na strani Pakoma, tvrdi da je uredjaj popravljen i funkcionalan i da je obavešten da sam ja odbio da taj uređaj pruzmem. Takođe i on naglašaava da je rok za popravku 45 dana i da servis nije ni u kom slučaju ostetio mene kao korisnika njihove usluge.
Na kraju, zbog ovakvih problema sa Pakom servisom i ovakvog stava predstavnika HP, uopšte više ne želim racunar brenda HP, a svako ne želim ida mam više bilo kakve kontakte sa Pakomom, tražim da se razdužim finansijski to jest da mi se vrati novac.
Ovo je bio problem, a sada još jedanput molim ljude koji imaju konstruktivne predloge i volju da pomognu i znanje da se jave, da odgovore u ovom treadu ili na pm, takodje molim sve koji su bliski sa materijom i žele da pomognu da mi se jave. Predloge tipa uzmi par kocki kaldrme... i ostale slične izbegavajte
Za kraj upozorio bih sve buduće kupce HP rašunara da dobro razmisle da li HP brend zaslužuje poverenje i da dobro paze ko izdaje garantni list za uredjaj koji kupuju, pa ako je to Pakom da kupovinu izbegnu ako je to moguće, a da ako predaju bilo šta na servis u garantnom roku slikaju i otvore četvore oči da im se ne bi desila stvar kao meni.