Šta je novo?

Opet problem sa Pakomom i HP

Od mog predhodnog javljanja u ovoj temi proslo je skoro mesec dana...

Sta se desavalo u tom periodu? Nista, laptop je jos uvek u Pakomu, a ja cekam odgovor trzisne inspekcije, koja po zakonu o upravnom postupku ima obavezu da prijavu gradjana resi u roku od 60 dana:wall::mad:

Pa sad vi vidite ko je gori, prevaranti poput Pakoma ili trzisna inspekcija.

Ali sad, sta je tu je. Ja idem do kraja, sledeca instanca je sud...
 
Poslednja izmena:
Bas mi je zao sto si dosao u takvu situaciju, ali kakva trzisna , takav ti je i sud, tesko da ces pravdu naci...Nego, najgore od svega je sto u seljackoj drzavi Srbiji ne mozes da biras, koju klasu robe ces da kupis, nego je servirana kineska proizvodnja c klase ili jos gore, ona koja i ne postoji zavedena u proizvodnji, kada kinezi rade "ispod zita". U svakoj pravnoj drzavi mozes naci proizvode kineske A, B klase itd. i biras sta zelis, naravno sve u skladu sa cenom, a kod nas stize najlosija roba sa najskupljom cenom...
 
Ja zato uglavnom skoro sve skuplje kupujem preko bare, em je jeftinije, em kvalitetnije. Jedino se nameće problem garancije, ali ozbiljnije firme uglavnom uz račun daju WW garanciju, tako da i tu nema problema + što sam Mac user, a Apple za skoro sve proizvode daje WW garanciju.
Što se tiče ponašanja HP-a, kao ipak svetske i renomirane kompanije, ipak mi je malo čudno, jeste da im je naše tržište verovatno poslednja rupa na svirali i da im je profit ovde marginalan, ali ipak ugled je ugled, tako da...
Moramo da shvatimo jednu stvar - svaka strana kompanija koja dođe ponaša se u skladu sa domaćim zakonima i situacijom na tržištu. Ozbiljne kompanije bez obzira na situaciju imaju pravila igre kojih se drže ko pijan plota, bez obzira na sve (primer moje kompanije koja sprovodi kompletnu regulativu kao i u Americi, pa ispadamo smešni u nekim stvarima ovde). E, sad, zašto HP radi na ovakav način u Srbiji ne znam, samo znam da ne moraju.
Imam jedan predlog za sve oštećene koji imaju da upute zamerke na račun poslovanja neke Američke kompanije u Srbiji. S obzirom da svaka američka kompanija koja posluje kao strani entitet u Srbiji (dakle, ne i d.o.o.) potpada pod kontrolu, kako svojih, tako i oditora iz američke ambasade, mislim da bi jedan od načina bio da se napiše lepo pisamce ambasadi i objasni problem koji postoji, mislim da bi imalo efekta. Verujte mi, ova kontrola od strane ambasade uopšte nije naivna, znam kakva gužva se napravi kad treba da ođu kod nas u kancelariju.
Pozz
 
Poslednja izmena:
Od mog predhodnog javljanja u ovoj temi proslo je skoro mesec dana...

Sta se desavalo u tom periodu? Nista, laptop je jos uvek u Pakomu, a ja cekam odgovor trzisne inspekcije, koja po zakonu o upravnom postupku ima obavezu da prijavu gradjana resi u roku od 60 dana:wall::mad:

Pa sad vi vidite ko je gori, prevaranti poput Pakoma ili trzisna inspekcija.

Ali sad, sta je tu je. Ja idem do kraja, sledeca instanca je sud...

I treba da ides do kraja i nemoj da uzimas izgreban uredjaj.
 
Konacno pre par dana zavrsio sam ovu epizodu sa Pakom servisom.

Od trzisne inspekcije i inspektorke koja je radila na mojoj prijavi dobio sam odgovor da oni nisu nadlezni za vestacenje i da upucuju na sud casti. Naravno inspektorka tvrdi da je u Pakomu bila, a u servisu tvde da niko iz inspekcije nije ni dolazilo.:mad: Sta je tu istina procenite sami.

Sto se tice suda casti, postupak pred njim je bestplatan i resava se po hitnom postupku, ali u celoj stvari je problematicno sto ja trebam da snosim troskove dokazivanja da je uredjaj bio ostecen, a to bi se utvrdilo vestacenjem, a naravno prijemca u servis na kojoj nije konstatovano nikakvo ostecenje nije nikakav dokaz. Gde bi se vrsilo to vestacenje i kako bi oni utvdili da su ostecenja nastala u servisu nestrucnim rukovanjem ili da sam ja ih ja napravio neznam jer sam u medjuvremenu od cele stvari odustao.

Ono sto me je nateralo d odustanem je: Kada sam otisao da ostecenja fotografisem kako bi te fotografije predao sudu kao dokaz, iznesen mi je laptop na kome ni traga ni glasa od tri upadljive, duboke i velike ogrebotine, umesto njih na kucistu monitora laptopa nalazila se samo jedna mala i neupadljiva ogrebotina!!!:trust: Kada sam pitao gde su ostecenja zbog kojih sam celu stvar pokrenuo,od gospodina Srdjana Berkovica dobio priznanje da moj laptop nije bio nimalo ostecen kada je dosao u servis (zao mi je sto tada to nisam snimio).

Laptop nisam preuzeo vec sam otisao kuci da natenane razmislim o svemu. Tada sam doneo odluku da se manem corava posla i da odustanem od daljeg gubljenja vremena i zivaca, jer sam uvideo da cela star nema svrhe jer oni mogu uvek da zamene kuciste nekim drugim ili da podmetnu drugi racunar ili... :wall: A ja da platim "vestacenje" i da opet nista ne uradim.

Zato sam prosle nedelje preuzeo laptop.

Pakom je firma koju treba izbegavati a isto tako i sve brendove kojima su oni partneri na nasem trzistu. Pposebno treba izbegavati HP, cije ime koje asocira na kvalitet, i to samo asocira, jer im je partner Pakom, koji je daleko nekoliko svetlosnih godina od pojma "kvalitet". I jos nesto, MSI se u nedavnom slucaju, prko svojih predstavnika potrudio da objasni sta se desavalo sa problematicnom "Pick up 'n' return" garancijom za lap top, a iz HP koji takodje pominjan ovde na forumu nikome se to nije ucinilo kao potreba, a bogami ni kao obaveza.

Takodje ni jedna "nazovi" organizacija za zastitu potrosaca, a kontaktirao sam ih nekoliko, sto elektronskom postom sto telefonom nije mi izasla u susret, i nije ponudila neku konkretnu pomoc, ni oko pisanja prijava inspekciji, ni u vezi sa tuzbom sudu casti, sto mi je bio dodatni razlog da celu stvar okoncam ovako kako sam.

Znaci racunar koji sam dobio verovatno nije moj i malo manje je izgreban od onog koji mi je pokazan kada sam otisao prvi put, ali i dalje je izgreban.

Evo, postavicu i slike ogrebotina koje mi je poslao gospodin Ivan Vasiljković, BSc in Law, Legal department, Pakom Grupa, na kojima se vide ostecenja na mom laptopu koja su napravljena u Servisu u Beogradu, a kojih nema na laptopu koji sam dobio. Slike saljem jer ce se taj laptop mozda pojaviti kod nekog drugog nesrecnika ciji racunar zavsi u Pakom servisu:d. To nisu sve ogrebotine, fali najveca i najdublja, i jos par sitnijih, jer su neke fotografije "slucajno" izostavili (vidi se i po imenu, da nisu sve).
 

Prilozi

  • DSCN2724.jpg
    DSCN2724.jpg
    114.9 KB · Pregleda: 272
  • DSCN2721.jpg
    DSCN2721.jpg
    180.1 KB · Pregleda: 228
  • DSCN2711.jpg
    DSCN2711.jpg
    154.5 KB · Pregleda: 215
  • DSCN2710.jpg
    DSCN2710.jpg
    147.2 KB · Pregleda: 212
Poslednja izmena:
Kazes da prijemnica na kojoj pise da je laptop neostecen dosao u servis nema nikakav pravni znacaj. Cemu onda uopste sluzi, koja je svrha njenog izdavanja?
Strasno je sta su ti uradili, ali neka, sto kazu, jedna nezadovoljna musterija povuce jos 10 (u tvom slucaju verujem i mnogo vise).
 
Poslednja izmena:
Sto se tice suda casti, postupak pred njim je bestplatan i resava se po hitnom postupku, ali u celoj stvari je problematicno sto ja trebam da

Koliko sam shvatio 'sud casti' je igranje a ne pravi sud koji sudi po zakonu tako da je dobro sto si odustao samo bi se dzabe zamlacivao.

Ja sam se smejao mom bivsem sefu kad nam je pricao kako je potpisivao delove kompjutera 80-tih godina proslog veka pre nego sto ih posalje na reklamaciju, ili kad ode kod majstora za kola potpise sve delove motora, a sad mi izgleda da je bio u pravu :)
 
Nakon ovih threadova svima je jasno da ne treba imati nikakva posla sa bilo kakvim proizvodom koji ima veze sa Pakomom.
 
jel si probao prstom da vidis da li su to zamazotine ili ogrebotine?
 
Ovo sa fotografijasu sve ogrebotine, a na notebooku koji sam dobio takodje postoji ogrebotina koja nije mnogo upadljiva i nije ni jedna od ovih fotografisanih
 
Zao mi je sto si ovako prosao, ja prosao mnogo bolje sa Pakomom u vezi MSI, mada ima i dalje da drhtim kada im nesto saljem na reklamaciju....
 
Heh! Pakom servis. :) Secam se kad smo (jedna firma gde sam radio pre.) im slali pokvarene MSI K9N Neo ploce radi razresenja reklamacija u Nis a oni posalju reparirane (oko chipseta vidljiv fluks u obilnim kolicinama) ploce koje se takodje nisu budile. Svasta se sa njima desavalo jos pre nekoliko godina, da ne pricam kako je sad ljudima koji su skoro kupili hardver uvezen od strane Pakoma koji je jos u garanciji :D Oba MSI laptopa (EX620 i EX630) koje sam uzeo je uvezao Pakom ali fala bogu ne zavisim od njih sto se tice servisa, posto se i sam time bavim, a i laptopovi jos dobro rade da kucnem u drvo to jest jedini problem kod oba je bio glasan ventilator zbog pregrevanja ali sam sam to uspesno resio ciscenjem prasine i stavljanjem novog sloja termalne paste. Oba su sad van garancije tako da vise ovlasceni servis nece videti.
 
Nazad
Vrh Dno