Šta je novo?

Operation Flashpoint 2

Da znas!

1. deo je bio keva, a 2. ce biti cale!

Jebace i kevu i sve ostale kurve u dupe!:d
 
За мене много интересантнији интервју је овај у коме лик објашњава како се AI понаша у игри. Графика ми није толико битна пошто још увек играм први део повремено а Арму сваки дан :wave:

[YOUTUBE]gOblG4B-61k&feature=related[/YOUTUBE]
 
Dim je...:zgran:

[YOUTUBE]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/VdjBqBH_GaM&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/VdjBqBH_GaM&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE]
 
Dim je...:zgran:

[YOUTUBE]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/VdjBqBH_GaM&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/VdjBqBH_GaM&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE]

Стварно WOW!
 
Eurogamer Interview

Eurogamer: Can you describe the health system?

Clive Lindrop: If a 50 cal round hits you, you vaporise, and your arms come off! So health system-wise, you're dead! There's no hiding behind something while a ticker goes up. We have something called a Catastrophic Body Damage System - but there's a purpose to it. When somebody gets hit by a bullet, it hurts, and it does catastrophic damage to the body.

Quite often you'll hear people talking about OFP2 almost as an anti-war game. The experience you come out of it with is an appreciation of what absolutely massive balls the guys in Afghanistan must have, because it's a frightening experience but also shows how horrific war is.

If you get hit by a small round, say like a 9mm or a 5.56, and you've got body armour on and you get a wound, you can be stabilised - but you might suffer. You might get a limp. But there's no healing you up to full health again. Once you're hurt, you're hurt for the rest of the mission, so there is value in not getting shot.


That's what drives that adrenaline rush. If you sprint across a street, you know if you take one round you could be a dead man. So I've got to get my guy to lay down suppressing fire to keep the enemy's head down, and then I'm going to rush across. And when you make it across and kick the door down and you're in cover again, there's much more of a sense of imminent danger at all times.
 
If a 50 cal round hits you, you vaporise, and your arms come off! So health system-wise, you're dead!

hit! :D
 
Jel neko zna sta ce ovo cudo da trazi? Pokusao sam da izbunarim na netu ali nista nisam nasao :(
 
To LJ ti je sumLJivo :). A inace si u pravu, igra je multiplatform, ne verujem da ce da bude neka posebna zahtevnost.
 
To LJ ti je sumLJivo :). A inace si u pravu, igra je multiplatform, ne verujem da ce da bude neka posebna zahtevnost.
Pa Kriza nije izasla na konzolama jer jednostavno nemaju dovoljno snage da je poteraju kako treba. Prvo kada sam video slike iz OP2 (znao sam da je multiplatfromka) odmah sam rekao sebi a da ovo su slike za PC jer nema sanse da ovako radi na konzoli. Ali eto nadjoh link koji prikazuje slike za PS3.

Ko zna mozda su nesto opasno sredili sa kodom pa igra izvlaci maksimum iz hardvera. Nadam se da je tako jer ako ne bude tako izgleda da ce gomila ljudi ponovo kupovati jace graficke radi ovog cuda.
 
Poslednja izmena:
S druge strane, igra se razvija za konzole, što znači da na PC-ju ipak može biti zahtevna. Jer, konzole je teraju u 720p bez AA i AF, a kad to digneš u 16x10 ili 19x12, sa AF-om, bar, može da bude takva da ti je potrebno minimum 4870 sa 3GHz+ CPU-om, a to nije slaba mašina...
 
S druge strane, igra se razvija za konzole, što znači da na PC-ju ipak može biti zahtevna. Jer, konzole je teraju u 720p bez AA i AF, a kad to digneš u 16x10 ili 19x12, sa AF-om, bar, može da bude takva da ti je potrebno minimum 4870 sa 3GHz+ CPU-om, a to nije slaba mašina...

Tacno ali kada pogledas kako igra izgleda na PS3, jednostavno zbunjen sam. Doduse mozda je neko postavio fake slike tj. slike sa PC a napisao da je PS3.

Ne bih imao nista protiv da tako izgleda na PC hocu reci gde ces bolje od toga. Videcemo.
 
Operation Flashpoint 2 This Summer

Konačno nešto konkretnije vezano za datum izlaska.
Operation Flashpoint 2: Dragon Rising, currently in development for the PC, Xbox 360 & PS3, has been given a more precise launch date. Codemasters is preparing to release the game this year.

“Flashpoint is currently slated officially as ‘Summer 2009,’” confirmed a rep, adding that the firm couldn’t be “any more precise than that right now.” The game previously had a vague release date. Then, the developers planned to unleash OF 2 during winter 2008, but that has evidently moved to July, 2009.

Amongst other things, Operation Flashpoint 2 allows you to take part in online 8-player co-op matches with friends (or 32-player matches should you play against them). "NPC teammates also enter the fray, which means you'll be experiencing battles with up to 256 participants (both AI-controlled and player-controlled)."
 
fala k...u pri udarcu da su se i oni setili da nešto objave o ovom naslovu... can't wait
 
Ne-bullshotovi...?

2h6yhys.jpg

2czssww.jpg

35avu6x.jpg


Lici dosta na one shotove sto je Jovyland okacio na prethodnoj strani, izgleda da igra definitivno izgleda ovako, nije nesto da se covek odusevi/pada sa stolice, ali- izgleda korektno:)

http://www.worthplaying.com/article.php?sid=59854

Ako nije bilo, Off-screen gameplay: http://www.youtube.com/watch?v=VdjBqBH_GaM&feature=related
 
Poslednja izmena:
auuu, ala ovo dobro izgleda, još jednom ala !
 
@nex999
da, taj gameplay je bio okacen i mislim da je sa xbox-a. Ova igra ima da bude zahtevna do jaja, u to sam def siguran. Cum shootovi izgledaju po meni sjajno za ingame , uzevsi u obzir da su ovde vezani za odredjeni vremenski uslov, doba dana i reljefno sagledavaju tek pribliznu komplexnost igre u grafickom smislu. Ova igra ce biti, zbog multiplatfom varijante, apetita developera odlagana, pa opet odlagana i mislim da nece imati bas nekog uspeha na konzolama(ciju ce ver. definitivno osakatiti da bi izvukla nekih 30fps-s), dok ce, opet, analogno crysis-u zadati neke nove kriterijume na pc-u kako po pitanju grafike, tako i po pitanju zahtevnosti. Eto to je neko moje misljenje, mada zasnovano na shaci pasulja i nekim licnim iskustvom, dok ce mene i dalje nastaviti da svrbi dzep za nekih 2soma ojrosa upgrade-a:D
 
Nema sumnje da su ovo in-game screens-i , uostalom ima dosta videa na kojima se jasno vidi da je in-game.

Zalosno je sto cu ja verovatno sa svojim kompom moci da se igram u glavnom meni-u , a dalje .... treba videti sta NASA ima za prodat da bi se ovo pokrenulo.
 
Ja mora da sam slep pored ociju, ali gde vi vidite fenomenalnu grafiku na onim slikama :zgran:.
Odmah se moze reci da je koplje ispod Crysisa, graficki gledano naravno, pogledajte travu, pogledajte ono kamenje...

Obozavao sam OF1, ArmA mi se ne svijda (iako su je pravili ljudi koji su pravili OF1), tako da dosta ocekujem od OF2. Grafika je dovoljno da bude na niovu FC2, zahtevnost na tom nivou, a gameplay da bude mama, me happy :banana:.

Takticke pucachine na otvorenom, long time no see ;).
 
Poslednja izmena:
Tacno...a i nelogicno je da igra ikako bude na (grafickom) nivou Krize, jer je drugaciji tip igre.Shotovi, kao sto sam rekao, izgledaju korektno, i za ovakav tip igre su sasvim "na mestu" :)

I ne verujem da ce biti ne znam-kako zahtevno, jer bi to bila steta.Tj, da igra koja NE IZGLEDA bolje od Krize bude hardverski zahtevnija.I ja mislim da ce ovo biti na nivou zahtevnosti FC2 i to je to...Uostalom, igra se oslanja na multi, tako da Codemasters ne sme sebi da dozvoli hardverska ogranicenja.

Posto od BF3 izgleda nema nista (bar ne ove godine) od ovoga ocekujem puno:D
 
Videtjemo, u svakom slucaju mislim da su ovi shotovi i dalje daleko od finalnog izgleda igre, dok izjave da ce igra koristiti prednosti buducih octo-core procesora nesto vise govori o mogucoj zahtevnosti iste...ok?

It's a moon shot for Codemasters - a game that will look, sound and play a generation ahead of the competition. The geography, all 220-odd square kilometres of it, includes rolling hills, forests, swamps and an extinct volcano to run around in. The dynamic environmental systems include day and night cycles, weather and accurate physics. Operation Flashpoint 2 is a game long in the planning, long in the making, and long, oh‑so-long awaited......

....It's clear, in their conversation, that they get it - that they understand that turning Operation Flashpoint into a quick arcade-style shooting gallery simply will not work. It's clear that they understand the importance of Flashpoint's original community. It's clear that they consider the game's natural home is on the PC (console versions will come, but without the same level of graphical fidelity) and that, even if the game will run well on today's Core 2 Duo processors, they're planning for the future, and building in enough overhead to take advantage of next years octo-core processors.
 
Bah, to je standardna prica...tj. da ce igra koristiti PC resurse kako treba i da PC hw-fanatici mogu mirno da spavaju.Eto, oni kao planiraju da odrade multithreading za 8 jezgara, iako znamo da tako nece biti u praksi, bar ne odmah.Kad se ti procesori pojave na trzistu, izbacice odgovarajuci patch i to je to...

Prvo da oni "savladaju" 4-jezgarce, pa neka onda misle o 8 jezgara:D Vise bih voleo da znam CIME oni planiraju da zaposle ta jezgra, posto sa ovih filmica i shotova ne vidim nista toliko "ozbiljno" :p
 
pa u tome je takodje moguci problem, prevelika zelja developera da dovede igru do neke licne satisfakcije , vidjenja savrsenosti iste, iz cega se nedovoljnim vaganjem dolazi do future hardware 'bolesti'...:D
 
Poslednja izmena:
Ne mogu da verujem da neko kritizira igru i govori da je grafika slabija od Crysis-a.
Pa za ovaj tip igre ova grafika je nesto nevidjeno.
Ovde imas celi jedan otok u svakoj misiji i mozes da ides bilo gde , imas desetine vojnika koji se bore ne-skriptovano na ratistu , imas vozila svih vrsta istodobno ukljucena u sukob od aviona do obcnih pjesadijaca.
Ovo je kao Battlefield ali sa puno boljom grafikom , 1000 puta realnije , 100 puta veca mapa , 10 puta vise vojnika i uz sve to se doda veci broj vozila , ogromna single-player kampanja , zadovoljavajuca prica , itd. itd....

I onda se uzme jedan dio igre grafika i poredi se sa Crysisom , pa ako se uzme u obzir tipovi igre onda ova grafika i jeste bolja od Crysisove i to najmanje 2 puta.
 
Otvori Crysis Sandbox editor i napravi ostrvo koje hoces velicine (default je 4x4 km, moze i preko 16x16km) i nakrcaj cega hoces, i stavi da mozes da ides gde hoces, postavi sume, travu, reke, brda i doline...grafika ce biti onakva kakva je vidjena u samoj igri.Stavi dvadeset tenkova, sto vojnika, ukljuci im AI i rokaj se s njima.I radice onako kako je i radila igra.Zahtevno jeste, ali se vidi zasto je zahtevno.

Ako OFP2 ima singleplayer, imace i skriptovane vojnike koji ce se boriti po terenu.Kakav ce im biti AI, videcemo.Multiplejer po tom pitanju rasterecuje procesorsko vreme, jer ne kontrolise AI.

I opet da kazem, treci put, ova igra IZGLEDA SASVIM KOREKTNO za OVAKAV TIP IGARA, ali bi BILA VELIKA STETA da bude ZAHTEVNIJA od sto puta pominjanog Crysisa, jer OCIGLEDNO izgleda LOSIJE na ovim slikama.Jednostavno, bio bi ripoff da zbog ovoga kupujemo novi hardver na kome kriza radi sasvim dobro! TO JE SVE...
 
Poslednja izmena od urednika:
Nazad
Vrh Dno