Šta je novo?

Operation Flashpoint 2

Nadam se, kao i Zdravko, da ce "pravi" OFP2 biti makar 1.0 verzija za razliku od ArmA-e koja je vise nalikovala alfa verziji freeware igre na kojoj radi jedan autor...
Glavni programer razvojnog tima OFP i Arme u radio intervjuu rekao je:

Prvo OFP2, dok su još Bohemia i Codmasters bili zajedno, trebalo je da ima radnju kampanje kao i kompletnu formu igre u eri Vietnama.
Gde su u toku istraživanja naišli na zid u vidu kako reprezentovati realno ono što se tamo događalo!. A to traje i zahteva vreme.

Drugo, došlo je do razilaženja Bohemie i Codmastersa, iz njima znanih razloga. Isto tako zahteva vreme.

Treće, OFP je izašao 2001 u junu. Ma koliko kopija prodali novci ne traju večno. Došli su u situaciju u kojoj su imali dva izbora, ili će zatvoriti studio ili će pustiti Armu u stanju u kavom jeste!.

Zbog velikih kritika koje imaju na račun Arme, opravdanih naravno, i pored više od 300.000 prodatih kopija svesni su realnosti tako da i do dana današnjeg izlaze zakrpe. I tu skidam kapu!.
Ako ste probali armu 1.0, probajte sada 1.11, videćete da to nije ista igra.

Morate jedno da shvatite, ovo je ratna simulacija!, teksture su na poslednjem mestu!.

ArmA 2 je već najavljena za kraj godine kao i Codmastersov OFP 2.Ko će kako proći videćemo!.
 
Poslednja izmena:
Morate jedno da shvatite, ovo je ratna simulacija!, teksture su na poslednjem mestu!.

Pa sad... Dobra grafika kod simulacija moze da bude vise u sluzbi igrivosti nego kod FPS-ova (sa tradicionalno dobrim vizuelnim ugodjajem) jer realisticna trava, na primer, moze da ima veliku ulogu, daleko vecu od, ne znam ti ja kakvih, tekstura na zidovima baze na Marsu.


Ono sto kod ArmA smara su kontrole koje i na super masini ostavljaju utisak kao da pokusavas da igras preko remote desktopa na racunaru nekog u USA a pritom imas kljakavu vezu. O da, smara i balistika koja je na vrlo rudimentarnom nivou.
 
Ofp2 ове зиме

Тешко,тешко
The post has been written by jigglybean, a Senior Community Manager of Codemasters. You can view the post below.

....Some of you have to realise a few things here. With GRID, the game is deep into development, so assets for the game are free flowing. However, with OFP2, it still is in development - very early still and there is a lot of work to do.

If we were to release screens of an untextured map, or vehicle, many would say how crap it looks. Ideally it would be nice to take a game through the development cycle with screenshots (for example) but it would really have a negative impact on the game overall.

We ARE working on releasing alot of information for the community when it is available, and we promise, it will be an information overload! Lots to come soon!
 
Poslednja izmena:
Bah. Bolje i da debelo kasni, jer su kasno shvatili koliki posao je pred njima, nego da dodje sa gomilom "crap"-a
 
Pa sad... Dobra grafika kod simulacija moze da bude vise u sluzbi igrivosti nego kod FPS-ova (sa tradicionalno dobrim vizuelnim ugodjajem) jer realisticna trava, na primer, moze da ima veliku ulogu, daleko vecu od, ne znam ti ja kakvih, tekstura na zidovima baze na Marsu.
Ono sto kod ArmA smara su kontrole koje i na super masini ostavljaju utisak kao da pokusavas da igras preko remote desktopa na racunaru nekog u USA a pritom imas kljakavu vezu. O da, smara i balistika koja je na vrlo rudimentarnom nivou.

Slazem se da atributi kao sto je "realisticna trava" mogu da doprinesu tome da simulacija bude bolja, ali samo ako je trava stvarno realisticna, tu opet dolazimo do engine-a. ako su trava i lisce pravi 3d objekti koje svi igraci ukljucujuci tu i AI vide potpuno isto onda mozes da ih iskoristis za prikradanje i sakrivanje i sl. mene je npr. potpuno odbilo od arma a donekle i of-a to sto legnes u neku travuljinu i ne vidis ni 30cm iza sto je donekle i realno a onda te skenja neki BOT sa 2 km. jer travu vidis samo ti i za njega si ti samo glineni golub na livadi....
Nadam se da ce ovaj put da izbace pravu simulaciju, nesto u stilu onoga sto je OF bio u odnosu na konkurenciju kada se pojavio...
 
mene je npr. potpuno odbilo od arma a donekle i of-a to sto legnes u neku travuljinu i ne vidis ni 30cm iza sto je donekle i realno a onda te skenja neki BOT sa 2 km. jer travu vidis samo ti i za njega si ti samo glineni golub na livadi....
Nadam se da ce ovaj put da izbace pravu simulaciju, nesto u stilu onoga sto je OF bio u odnosu na konkurenciju kada se pojavio...

Pa ja se bas ne bih slozio za ovo oko zbunja i travki :D.
Ja sam cesto koristio zbunje.
***, upadnes unutra i skidas ih samo tako, uopste ne provaljuj gde si.
Desavalo se da dodju na 1m i ne provale me.
To je opet nerealnost, ali na drugu stranu, tj. laka okolnost.
 
To za travu je stvarno tako bilo u ArmA. Ludeo sam od toga i na kraju i batalio. U OF je to radilo ferpektno!
 
За траву имате GDTModGrass или Kegetys Low plants а да вас AI не виде кад сте иза дрвећа и жбуња - Durg78's Vegetation Fix мада овај addon користе сви добри сервери тако да вам није потребан за МР :wave:
GDTModGrassN.jpg
 
Poslednja izmena:
Нове информације о OFP2 у јулском издању PC Gamer-а :type:
Hi everyone,

I know you have all been waiting patiently for more information regarding the game, and it's with pleasure that I can say that Operation Flashpoint 2 will be the lead cover feature in next months edition of PC Gamer. The magazine will be going on-sale on July 3rd, and will feature a huge in-depth article regarding what you can expect to see in the game!

It's been a long wait for everyone but you should be seeing a lot more information being released in the next few months

It will be featured in the UK, US, French editions of PC Gamer and also a well-known PC Gaming magazine in Germany.
 
Poslednja izmena:
vau, ako igra bude kao sa trejlera... trebaće mi 1000€ za novi komp.
 
Pa mozda bude to minus onoliki AA i jos ponesto sitno :)

Samo pogledajte neon engine u DiRT-u i GRiD-u, pa onda pogledaj te ove cinematic trailere, i shvaticete da je to nebo i zemlja... Meni je jedino bitno da se potrude oko MovieLike atmosfere, to im je mnogo znacajnije...
 
Dok igra izađe, sredinom-krajem, sledeće godine izmenjaće se dosta toga...plus 4870 će biti 100evra i manje pa će svi moći da se igraju do mile volje :D.
Uglavnom očekujem dobar fajt sa armom 2!.
 
Poslednja izmena:
Izgleda extra, ali su ga uzeleneli samo tako.
 
Poslednja izmena:
Zamalo da dobijem epilepsiju gledajuci taj video :mad:
 
Ako je ovo in-game??? :banana:
operation-flashpoint-2-dragon-rising--20080821033729232.jpg


operation-flashpoint-2-dragon-rising--20080821033722811.jpg


operation-flashpoint-2-dragon-rising--20080821033735904.jpg


operation-flashpoint-2-dragon-rising--20080821033734185.jpg


operation-flashpoint-2-dragon-rising--20080821033726592.jpg
 
Ovo se definitivno kupuje :D Izgleda bolje od ARMA nebrojeno puta, koja mi sada izgleda kao BF:Vietnam posle BF1942.
 
Nazad
Vrh Dno