Šta je novo?

[Oblivion split] Sadrzaj igre, questovi, spoileri

pailhead je napisao(la):
Pa sta je sad na kraju ispalo? Jesu li uradili sve ono sto su najavili? Jel ovaj review netacan? Jesu li citati (najave) lazni, i doticna gospoda to nikad nisu rekla (najavila)?
Jel' ti igraš igre zato što ti se dopadaju ili zato što je neko nešto obećavao? To što se tebi finalni proizvod ne igra ne znači da trebaš sada da smaraš ljude koji nisu ni čuli za te intervjue kako bi sada najednom oni trebali da batale igranje zato što je neki developer obećao neku stvar, koja se na kraju ili nije našla u igri ili ne radi kako je najavljivano.

Mene recimo raduje što se više ne prave igre za takve fanatike gde trebaju dve nedelje da bi se iole provalio mehanizam igranja i drago mi je što sada kukaju po forumima na aktuelne naslove, napominjući pri tome kako je u njihovo vreme bilo strava igara za igranje :) Dva sprajta, potez po potez, vektorska grafika - to je bre zakon!
 
Igrao sam Morrowind, ali, na zalost, nisam nasao taj mac. Iako necu da skidam mod za dvorucnu Umbru nadam se da taj novi mac pravi vecu stetu od originalnog jednorucnog. Izmedju jednorucnog i dvorucnog uvek cu birati jednorucni, pod uslovom da su im stete iste ili vrlo slicne, pa pretpostavljam da i mnogi drugi dele ovo misljenje (ostavimo nostalgiju po strani).

Posle Obliviona cu se vratiti na Morrowind. Nisam ga zavrsio zbog jednog baga koji je onemogucavao dalje napredovanje, a i nisam se mogao pohvaliti da mi je igra letela na ondasnjoj konfiguraciji. :( Sada je situacija drugacija i jedva cekam da se podsetim.

[mali OT]
Tice se Morrowinda.
Davno bese... istrazujuci jednu pecinu nasao sam mnogo dobar enchantovan veliki beli stit. Prethodno sam ronio u toj pecini i izronio pred jednim vratima; otvorio ih i nasao se u maloj "sobi" s nekim kosturima i raznim oruzjem i opremom po zidovima (moguce da je na sred sobe bio grob ili bese vise kamenih grobova s obe strane sobe... zaboravih). Pogled sam slucajno digao gore i ugledao taj stit kako visi na zidu. Morao sam da skocim da ga dohvatim. Da li se neko mozda seca imena ovog stita ili naziva pecine??? Znam da je pitanje malo glupo s obzirom na velicinu mape i broj pecina u igri, al mozda nekom sine. Hvala!
[/mali OT]
 
pailhead je napisao(la):
Moja poenta je da ovakve stvari skrecu paznju sa igre (meni, i onima kojima se igrica ne svidja), i da stvarno nema potrebe za tako "naprednim" AI-em koji se ovako ponasa. Oproban kvalitetan AI bi bio dovoljan, 3D okruzenje i sloboda kretanja su bili smek Morrowinda, pa donekle i Obliviona...
......
......
Samo iskreno, cudi me da se nekom poput tebe, ko se ovoliko razume u materiju, ovoliko svidja Oblivion.
Da li si igrao planescape torment, i kako ti se svidja?
"Mond-ju, mond-ju", znam da nije bilo upućeno lično meni, ali se tako osećam. Ti i oni kojima se igrica ne sviđa, stvarno ne znam zašto je uopšte i igrate. Nemoj da je igraš pa tako nećeš ni da je pljuješ posle. Kada bi ljudi samo radili "oprobane" stvari, napredak ne bi postojao (a da bi se išlo napred, mora da se ide malo i unazad - stakav je život, šta se tu može?). Pored razumevanja u materiju postoji i ukus koji je važniji.

Još nešto, stvarno je gotivno što se u igri dešavaju nepredvidive stvari, npr. kad stražar ubije drugog zato što je pomislio da je ovaj nešto uradio pogrešno itd.. ume da iznenadi ponekad, što je dobra stvar.
 
Poslednja izmena:
Diablo je napisao(la):
[mali OT]
Tice se Morrowinda.
Davno bese... istrazujuci jednu pecinu nasao sam mnogo dobar enchantovan veliki beli stit. Prethodno sam ronio u toj pecini i izronio pred jednim vratima; otvorio ih i nasao se u maloj "sobi" s nekim kosturima i raznim oruzjem i opremom po zidovima (moguce da je na sred sobe bio grob ili bese vise kamenih grobova s obe strane sobe... zaboravih). Pogled sam slucajno digao gore i ugledao taj stit kako visi na zidu. Morao sam da skocim da ga dohvatim. Da li se neko mozda seca imena ovog stita ili naziva pecine??? Znam da je pitanje malo glupo s obzirom na velicinu mape i broj pecina u igri, al mozda nekom sine. Hvala!
[/mali OT]

Eleidon's Ward
 
filipenko je napisao(la):
Jel' ti igraš igre zato što ti se dopadaju ili zato što je neko nešto obećavao?

Igrice kupujem zato što neko nešto obećava i najavljuje.
 
:laugh: :lupko: :hair: :wc: :cigar: :vomit: :crash:
Pa šta reći???
 
Hvala Silver! :) Nisam verovao da ce se neko setiti.

Back to Oblivion...
Kako se dobija quest Thieves Den? Quest Giver: Automatically Given at Any Location??? :trust:

Jos nesto...
Ako se proda neki magicni prsten trgovcu i on se vise ne pojavljuje u njegovom inventaru, da li je moguce da se isti javi ponovo u igri?
 
Poslednja izmena:
pailhead je napisao(la):
Igrice kupujem zato što neko nešto obećava i najavljuje.

Svasta, pa ja onda ne bih odigrao polovinu igara koju sam igrao a igre su bile fenomenalne i popljuvane od strane kritike. Kritike retko kad citam bilo da je pitanje muzika, film, igre ili knjige, ili u njima jednostavnim minimalne informacije a potpuno pokusavam da izbacim subjektvini osvrt kriticara zato sto svaki od tih proizvoda nekome moze da se svidja a nekome ne. Pool of Radiance je bila poprilicno reklamirana igra 2001 godine i nije tako lose finansiski prosla, ali je bila pomalo dosadna i previse spora. Da sam slusao kritike nikada ne bih odigrao Prince of Qin koja je po meni bila veliko iznenadjenje. Pojavila se niotkuda i bila prilicno dobra, otprilike kao Baldur's gate u drevnoj Kini (jedina mana sto se na pocetku koristi unapred definisan lik), mnostvo magija oruzja lokacija koje treba obici. Ona je bila strahovito popljuvana od strane americki kriticara na gamespy-u, jedna od najvecih mana im su bili glasovi u igri koji su ih podsecali na glumu u hongkonskim kung fu filmovima:trust: . Ista prica je i sa Soldiers of Anarchy koji je po meni jedna od najboljih squad based strategija sa lakim rpg elementima u post apokalipticnom svetu. Cesto su razlozi za lose ocene bili previse kompleksno (Europa Universalis - kompleksnost je i najbolja strane te igre), previse dugo , previse dijaloga i sl gluposti. Sa druge strane kad pogledam sta je sve kod njih dobijalo velike ocene to je stvarno zaplakati kao da bi sve igre na svetu trebale biti kao Doom i Half Life.
Takodje ne mislim da je lose sto je neko pokusao nesto novo u kreiranju video igara jer ce sledeci but to biti bolje.
I ne mislim da bi Oblivion bio bolji u Fearunu, iskreno ne vidim razliku u samoj igri bilo gde da se nalazi. Sve ce biti isto osim imena itema i mesta. Inace radi se mod koji ce biti totalna konverzija u Faerun ili Middle Earth ako se to ikada zavrsi.
 
pailhead je napisao(la):
Svaki dremora lord, i svaki random generisan bandit...
Nisam se toliko udubio u pricu elder scrollsa i tog sveta. Kako tacno i koliko cesto te dremore i daedre dolaze u ovaj svet gde se odvija prica? Koliko su jaki, odnosno jel potreban heroj poput igraca ili svaki joe-shmoe-guard moze da ih ubije i da im skine oklop?



Na zalost nisam bas toliki strucnjak da znam tacno u cemu je problem. Da se razumem verovatno bih radio u Bethesdi i pomogao bi im da naprave bolju igricu. U Oblivionu su oruzija i magije nekako bezveze, kako napredujes kako nalazis nesto bolje, sve sto se menja su jedan ili dva broja.

Koliko sam je video ima dremora poprilicno verovatno ih ima oko oblivion kapiaj ja neznam jer nisam jos uvek obiso ni jednu. Pa verovatno moze da ih ubije i jos neko osim mene cim ima toliko oklopa naokolo.

I poslednja stvar oruzje u igri koliko sam ja ukapirao ima jacinu koja je vezana za osobine lika. Sto znaci koliko je jak lik koga vodis toliko ce biti veliki damage koji ono pravi. Svako oruzje ima neki index koji se mnozi sa karakteristikama lika da bi se dobio damage. Na pocetku igre pokupio sam katanu i imao damage samo 4 a sa imam 15. Veoma slicno je i u Baldur's gate-u recimo da mac ima 2d4 to je inicijalna snaga oruzja ali sam damage moze biti jaci kada se uzme u obzir jos par faktora ali bi to bila preduga prica, svako ko zna AD&D pravila zna kako to ide. U Oblivionu je ceo tak proces odmah preracunat u snagu oruzja i misim da je to ok. Jer dzaba ti i najmocniji mac u igri ako si "woos". Glupo je da se necija jacina meri po oruzju koje nosi vec po tehnici koju poseduje. I sam Myamoto Musashi je poceo sa macem od ruzinog drveta jer su celicni macevi bili retkost u Japanu pa mu nije smetalo da ih sve izmlati.
 
Worf je napisao(la):
Još nešto, stvarno je gotivno što se u igri dešavaju nepredvidive stvari, npr. kad stražar ubije drugog zato što je pomislio da je ovaj nešto uradio pogrešno itd.. ume da iznenadi ponekad, što je dobra stvar.


Da li sam ja jedini koga ovo ne iznenađuje? Da li se neko barem slaže samnom kad kažem da je u Oblivionu to ipak glupo rešeno, jer ako se neka takva "neočekivana" stvar desi, to je usled lošeg AI-a, i igrač ne može apsolutno nikako na takvu situaciju da utiče.
Sa strane AI-a meni se više sviđa bilo koji glupi AI gde "npc-evi stoje u mestu" i gde kad naiđem na dva cuvara koja se tuku, imam priču - jedan drugog optužuje za krađu ili ubistvo, misli da je špijun, karao mu je devojku, i ja mogu tu da posredujem i utičem na razvoj događaja.

Meni je najgluplji bio onaj quest za anvil mages guild recommendation, nešto se tu zaglupelo, pa sam po izlasku iz krčme naleteo na oblivion kapiju, maga ubicu/lopova, čuvara i dvoje kolega iz mages guilda... Nastala je opšta konfucija, a kako se sve munjevito brzo odvija (ovi trče levo desno napred nazad i makljaju se), nisam uopšte skontao ko koga tu ubija i zašto.
Na kraju su valjda tog maga ubile daedre, ja ubio daedre, a kolege ubio čuvar, ni krive ni dužne...
 
Čoveče, dobro, glup je AI, ali je makar AI... Ovo je korak dalje od svega što postoji, ali prvi korak! Ti vidim ne želiš nikakav napredak, već hoćeš statične likove koji će da izgovore tekst kada klikneš na njih, ili skriptovanu tuču dva stražara baš kada ti naiđeš. Ako za 10 godina želiš tako nešto, onda si u pravu. E vidiš, vizionari iz Bethesde na stvari gledaju malo drugačije, ali prvi korak nikako ne može biti savršenstvo.
Ali i dalje je bolje od tvoje ideje veštačke inteligencije, koja je zapravo običan skript. Ne da je bolje, nego je ovo, priznao ti to ili ne, nešto najbolje po tom pitanju.
 
Diablo je napisao(la):
Hvala Silver! :) Nisam verovao da ce se neko setiti.

Back to Oblivion...
Kako se dobija quest Thieves Den? Quest Giver: Automatically Given at Any Location??? :trust:

Jos nesto...
Ako se proda neki magicni prsten trgovcu i on se vise ne pojavljuje u njegovom inventaru, da li je moguce da se isti javi ponovo u igri?

Taj quest dobijes automatski kad instaliras taj dodatak.
 
Agilni je napisao(la):
Čoveče, dobro, glup je AI, ali je makar AI... Ovo je korak dalje od svega što postoji, ali prvi korak! Ti vidim ne želiš nikakav napredak, već hoćeš statične likove koji će da izgovore tekst kada klikneš na njih, ili skriptovanu tuču dva stražara baš kada ti naiđeš. Ako za 10 godina želiš tako nešto, onda si u pravu. E vidiš, vizionari iz Bethesde na stvari gledaju malo drugačije, ali prvi korak nikako ne može biti savršenstvo.
Ali i dalje je bolje od tvoje ideje veštačke inteligencije, koja je zapravo običan skript. Ne da je bolje, nego je ovo, priznao ti to ili ne, nešto najbolje po tom pitanju.

Po kom pitanju, pitanju igrivosti i zabave, ili nekog tehnickog dostignjuca?
I nije problem razvijati takav AI, teziti ka njemu itd itd. Problem je trubiti na sve strane i najavljivati prve korake kao nesto epohalno.

Diablo je napisao(la):
Back to Oblivion...
Kako se dobija quest Thieves Den? Quest Giver: Automatically Given at Any Location???

Prvo moras da odes na lokaciju obliviondownloads.com. Onda moras da odradis quest kreditne transakcije uz pomoc magicne kreditne kartice (twohanded, blunt), zatim baci jednu "heroic protect from fraud" magiju, jer ce te pogoditi magija koja skida $1.89 sa tvog racuna. Kad dobijes "thieves guild addon" item, stavi ga u svoj /oblivion chest.
 
pailhead je napisao(la):
Prvo moras da odes na lokaciju obliviondownloads.com. Onda moras da odradis quest kreditne transakcije uz pomoc magicne kreditne kartice (twohanded, blunt), zatim baci jednu "heroic protect from fraud" magiju, jer ce te pogoditi magija koja skida $1.89 sa tvog racuna. Kad dobijes "thieves guild addon" item, stavi ga u svoj /oblivion chest.


Postoje i drugin nacini da se dodje do ovog moda otprilke slicni onima kako se u ovoj zemlji nabavlja i sve ostalo. Cisto sumnjam da je iko ovde dobio mod na nacin gore pomenut. Inace taj mod nije nista posebno Mehrune's razor je daleko bolji a moze se nabaviti i gomila fenomenalnih itema. Obratite paznju na Morag tong asasina u zatvoru. Iskoristite chameleon i oslobodite ga ali ga ne napadajte i pratite ga, ima fenomenalne iteme na sebi. Pre ili kasnije ce zaginuti a ako imate srece mozda i zavrsi quest za vas.
 
Poslednja izmena:
pailhead je napisao(la):
Da li sam ja jedini koga ovo ne iznenađuje? Da li se neko barem slaže samnom kad kažem da je u Oblivionu to ipak glupo rešeno, jer ako se neka takva "neočekivana" stvar desi, to je usled lošeg AI-a, i igrač ne može apsolutno nikako na takvu situaciju da utiče.

Pa to je i ono sto je fenomenalno sto igrac ne moze da utice na svaku situaciju u igri. Ne igras Boga pa da bi mogao da sve kontrolises. Da li bilo ko moze da ima potpunu kontrolu nad stvarima i dogadjajima oko sebe? Ovo samo moze biti plus jer se dobija utisak da svet u igri zivi svoj zivot mimo glavnog lika.
 
pailhead je napisao(la):
Po kom pitanju, pitanju igrivosti i zabave, ili nekog tehnickog dostignjuca?
I nije problem razvijati takav AI, teziti ka njemu itd itd. Problem je trubiti na sve strane i najavljivati prve korake kao nesto epohalno.
Ajde ne lupaj™

pailhead je napisao(la):
Prvo moras da odes na lokaciju obliviondownloads.com. Onda moras da odradis quest kreditne transakcije uz pomoc magicne kreditne kartice (twohanded, blunt), zatim baci jednu "heroic protect from fraud" magiju, jer ce te pogoditi magija koja skida $1.89 sa tvog racuna. Kad dobijes "thieves guild addon" item, stavi ga u svoj /oblivion chest.
Ajde ne lupaj™ #2. Te modove je podjednako teško naći kao i krekove za windows, fotošop i slične stvari koje niko od nas, jelte, ne koristi.
 
Pa dobro, ok, s jedne strane treba podrzati genijalnu Bethesdu i razvijanje genijalnog AI-a, a sa druge strane ne treba platiti igricu i modove... I bill gates je svetac, jer se moze naci crack za windows.
 
Poslednja izmena:
killbane je napisao(la):
Pa to je i ono sto je fenomenalno sto igrac ne moze da utice na svaku situaciju u igri. Ne igras Boga pa da bi mogao da sve kontrolises. Da li bilo ko moze da ima potpunu kontrolu nad stvarima i dogadjajima oko sebe? Ovo samo moze biti plus jer se dobija utisak da svet u igri zivi svoj zivot mimo glavnog lika.


Budalastina, igrac ne da nije bog vec ne moze ni na svoju neposrednu okolinu da utice. Da bilo ko moze da utice na bilo sta oko njega (moze da se baci pod auto, da se slupa, da se pobije sa nekim, da razgovara sa bilo kim o bilo cemu...).
Al ok, ovde stvarno nema poente da bilo koga ubedjujem, meni se jednostavno ovako ne svidja, jer ja to dozivljavam tako sto igru boli paja za igraca, jer nije dovoljno pametna da ga registruje i da mu dozvoli interakciju, a ti si to doziveo na drugaciji nacin.
 
E, stvarno dosta! Što ne volim ove što pljuju do sutra! Umesto samo da ukažete na nedostatke igrice, vi ste je predstavili kao da je najgora ikada, i da ne valja ništa. E pa preterujete, stvarno. :mad:
 
Ima čovek prava na svoje mišljenje. Činjenica je da se oko igre digla neviđena buka, a da se igra svodi na idi-i-ubij..
 
Pa glavni cilj proizvođača je bio da zaradi što više para, šta njega briga šta ko misli. U tom cilju su i uspeli i svaka im čast!:whip:
 
Ma pitanje je koliko su oni stvarno zaradili, mnogo su verovatno morali da uloze u razvoj, a jos vise verovatno da potplate sve gaming sajtove i casopise da oblivionu daju visoku ocenu.
 
Zašto da potplate??? Ja bi im dao 10-ku! :mad: :mad: :mad:
 
Pa, verovatno su i tebe potplatili :d

Kako drugacije nekome da se dopalo, osim da je potplacen?!?
 
Ja sam potplacen a igra mi se ne dopada.:D
 
pailhead je napisao(la):
Ma pitanje je koliko su oni stvarno zaradili, mnogo su verovatno morali da uloze u razvoj, a jos vise verovatno da potplate sve gaming sajtove i casopise da oblivionu daju visoku ocenu.
To je lepa vest...jer znaci da je Bethesda postala jedan od najvecih ulagaca u nasoj zemlji...kolike pare li je dala Svetu kompjutera, PCPlay-u...a tek meni...samo da dodze cika postar :smoke:
 
Grand soul gems:

Koliko velikog neprijatelja (ili kog levela) je potrebno da ubijem da bi mi se Grand Soul Gem napunio da bude Grand level?
Probao sam ubijanjem Daedroth-ova, medjutim napune mi se samo do Greater soul levela! :( Koristio sam Umbra sword za to.
 
Nazad
Vrh Dno