Šta je novo?

[Oblivion split] Sadrzaj igre, questovi, spoileri

na 30+ nivou si nasao dovoljno pacova da dignes svoj destruction skill sa nule?

*edit*

nex postovali smo u isto vreme :)

BTW

da nije malo glupo sto se najveci nivo moze dostici odma po izlasku iz kanalizacije. Dovoljno je zaglaviti dinar u dugme za bacanje magije... i to je to.
 
Poslednja izmena:
Mene pitas?Pa na pacovima i ne treba dizati destruction...mislim, on strada od jednog udara...i to vec od 10+ nivoa destructiona...ali ako bas oces pacove onda treba ici u sewers bar jednom nedeljno...;)
Treba bacati na medvede, minotaure i ljude naravno.
Pa dobro to za dinar...moze i tako.Ili odradi Homer Simpson foru sa plasticnom pticom koja klikce YES
 
Poslednja izmena:
Agilni je napisao(la):
Pomenuti kvest se zove "Whodunit?"

Tacno sam na njega i mislio kad si prvi put rekao. Sto je najgore, pored toga sto sam uradio taj quest, procitao sam neki intervju, kako su developeri zamislili taj quest - kao mali Perica.
Nista mi nije tesko palo da ih sve ubijem, niti sam se osecao kao u agata kristinom romanu.

Da su zrtve pokazivale bar tracak inteligencije, mozda bi quest bio zanimljiviji. Mislim, koliko glup treba da budes da ne vidis ocigledno... ubica je definitivno onaj lik koji je poslednji dosao, koga ne poznajemo, i koji se seta naokolo oklopljen i naoruzan do zuba...
 
pail, aj ne smaraj ljude. plz :)
ostavio si gomilu kritika, ok, mislim da su shvatili poentu da ti je zao zbog tebi bitnih nedostataka u igri ali nemoj preterivati ;) ne svidja ti se igra, ok, ostavi ljude kojima se svidja da uzivaju i da je igraju
 
Poslednja izmena:
pailhead je napisao(la):
da nije malo glupo sto se najveci nivo moze dostici odma po izlasku iz kanalizacije. Dovoljno je zaglaviti dinar u dugme za bacanje magije... i to je to.
Nije glupo. Ako si ti spreman da ostaneš toliko dugo u kanalizaciji, to je sasvim normalno i logično. Pa i čovek koji provede godinu dana u zatvoru izlazi sa Strenght na max-u... od sklekova, naravno :D
pailhead je napisao(la):
Da su zrtve pokazivale bar tracak inteligencije, mozda bi quest bio zanimljiviji. Mislim, koliko glup treba da budes da ne vidis ocigledno... ubica je definitivno onaj lik koji je poslednji dosao, koga ne poznajemo, i koji se seta naokolo oklopljen i naoruzan do zuba...
A da li si primetio da se ljudi međusobno ne podnose? I posle prvog ubistva, još su više optuživali jedni druge, što i dijalogom možeš podgrejati. Osim toga, ja sam na žurku ušao u skupocenom odelu, naoružan Glass daggerom (skrivenim, jer ako ga držiš, može se desiti da neće baš sa tobom da pričaju, posebno ako ti je Infamy visok). Takođe, ako znaš razloge zbog kojih ubijaš te likove, jasno ti je da nemaju pojma da bi to mogao da budeš ti. Oni žive bezbrižno i jedina netrpeljivost vlada baš među njima. Jesi li pokušao da nateraš da se onaj Nord i Redguard međusobno poubijaju? Da da, možeš i to ako se potrudiš...
 
Poslednja izmena:
Mislim da je neko gore pomenuo da bi mogao da igra Baldur's gate iznova i iznova i da mu ne dosadi. Meni je Baldur's gate fenomenalna igra isto kao i Arcanum ili Fallout, ali nema smisla te igre uporedjivati sa ovom ili Elder Scrolls serijalom samo zato sto obe imaju RPG elemnte, to bi bilo kao uporedjivati Call of Duty i Need for Speed. Potpunom razlicite igre koje donose potpuno drugacije feeling tokom igranja. Ja nikada nisam mogao da svarim Half Life niti sam ga odigrao, Doom, Far Cry i iskreno ja licno ne vidim sta ljudi vide u tim igrama, ali to je moje licno misljenje i znam da ljudi vole te igre i uzivali su u njima i smatraju da su dobre sto je ok. Podseca me na svadje koje sam imao dok sam bio teenager ko je bolji Nirvana (moji favoriti) ili Gun's and Roses koje bi ne retko bile veoma zucne. Sve je to bezveze svako ima svoj ukus i treba postovati drugaciji. Ja volim oblivion i prilicno uzivam igrajuci ga, takodje imam utisak da je Morrowind bolji, verovatno zato sto sam bio mladji kad sam ga igrao i u tom trenutku je bio nesto novo za mene. Sada me igre uglavnom veoma tesko odusevljavaju i tesko da mi drze paznju vise od par dana. Sto se ice Gothica to je svakako dobra igra, ali meni je dosao posle Morrowinda tako da me nije mnogo odusevio, a i vecinu igre sam proveo bezeci od nekih karakondzula jer bas nista nisam uspeo da ubijem a presao sam bio dosta. Sto se tice levelovanja likova u Oblivionu jeste bezveze odradjeno ali se sve to resava preko modova. Par dobrih modova mogu potpuno da izmene igru i to je ono sto je fenomenalno sa ovom igrom, svako moze da je menja po svom ukusu. Ja licno imam mod u kome me zivotinje ne napadaju jer ne volim da tamanim zivotinje a uz to imam i amgiju koja ih smiruje, vodim pantera sa sobom koji mi mnogo pomaze itd itd.
 
killbane je napisao(la):
Podseca me na svadje koje sam imao dok sam bio teenager ko je bolji Nirvana (moji favoriti) ili Gun's and Roses koje bi ne retko bile veoma zucne.
Bolji su Gunsi ;) Problem ove rasprave je to što palehead uporno iznosi gluposti i stvari koje njemu lično teško padaju ili mu se ne dopadaju u Oblivionu, samo da bi pokazao da je igra loša, a uglavnom ili nije u pravu, ili zvuči kao da igru nije ni igrao. U celom ovom threadu niko nije nijednom rekao, "ElderScrolls je bolji od Gothica", pa ni ja. Ako palehead ne može posle 50 sati igranja da nađe nešto dobro u Oblivionu, već to od nas traži, pri tom lupajući... onda Oblivion nije za njega. Smaranje ovde je besmileno. Ali i dalje mislim da je običan hater ;)
 
Odavno sam prestao da uopste pokusavam da nekome nesto objasnim jer ljudi u principu nisu zeljni da cuju tudje misljene i kad ga cuju da pokusaju da razumeju njihove argumente vec samo hoce da nametnu svoje. Meni se kao sto rekoh svidja ova igra i jedva cekam da zavrsim sposlom i odem kuci da odigram zavrsne questove za mage guild ( mislim da su prica vezana i questovi vezani za ovaj guild odlicni ovo bi ladno mogla da bude glavna prica u nekoj manoj igri), nego jel neko zna da li postoji resurrect magija u igri.
 
Nije hater, nego mazohista i najverovatnije "samac" :d
Mislim, igras danima igru kojoj mozes da nadjes samo zamerke - sta je to nego znak mazohizma i slobodnog vremena u velikim kolicinama?
 
A jos jedna stvar Oblivion je igra a ne stvarni svet znaci ne moze se ocekivati od jednog binarnog koda da razmislja i da reaguje na okolinu. Sve se svodi na unapred definisane procedure i skriptove. Tako da npc-ovi ne mogu da reaguju onako kako bi reagovali ljudi u stvarno svetu jer da je to moguce uraditi softverski do sada bi verovatno postojala vestacka inteligencija koja bi ukapirala da smo mi (ljudi) paraziti ida nas treba istrebiti sto bi verovatno i uradila. Na zalost tako nesto nije moguce uraditi pa je bespredmetno vise razmatrati nacin ponasanja NPC-ova u Oblivionu ili bilo kojoj drugoj igri.
"Da su zrtve pokazivale bar tracak inteligencije, mozda bi quest bio zanimljiviji. Mislim, koliko glup treba da budes da ne vidis ocigledno... ubica je definitivno onaj lik koji je poslednji dosao, koga ne poznajemo, i koji se seta naokolo oklopljen i naoruzan do zuba..."
Ko god da je ovo rekao verovarno nema pojma koliko linija koda bi trebalo da se napise da bi npc-ovi odreagovali na ovo, i za svaku drugu mogucu situaciju tako da bi to onda otislo u beskonacnost.
 
Poslednja izmena:
killbane je napisao(la):
Odavno sam prestao da uopste pokusavam da nekome nesto objasnim jer ljudi u principu nisu zeljni da cuju tudje misljene i kad ga cuju da pokusaju da razumeju njihove argumente vec samo hoce da nametnu svoje.


Bas naprotiv, zelim da cujem tudje misljenje, zato i pokusavam da ucestvujem u ovakvim diskusijama. Samo nikako da nastane prava diskusija, vec se pisu samo hvalospevi o igrici, a ko ima nesto protiv, odma bi da ga banuju, iskljuce, odma je hejter, itd. itd.

Da mazohista sam, prilican, ali nisam svih 50 sati patio, lupicu, ali mozda prvih 20ak je bilo manje vise ok. Tacnije, dok nisam istrazio dobar deo sveta, dok nisam shvatio da nema svrhe ulaziti u random dungeone jer su uvek isti, i kad sam radio poslednji quest za thieves guild.
Izlomatao sam se kroz kilometarski dungeon na nekoliko nivoa, poubijao horde i horde undeadova, kulminirao sa nekim dzinovskim kamenim ili metalnim statuama, i na kraju izasao, u spavaonicu u sred palate.
Mislim, doslo mi da ta 3 sata koja sam proveo u tom dungeonu *****em i probudim sve one cuvare i objasnim im da spavaju tik iznad grobnice prepune karakondzula.... tad je sve postalo besmisleno...

*edit*

Volim rpg, to je to, dao sam Oblivionu sansu, pa i vise od toga, ali je totalno razocarenje, ne bih ovoliko pisao da sam igrao 5 sati.
 
Poslednja izmena:
killbane je napisao(la):
"Da su zrtve pokazivale bar tracak inteligencije, mozda bi quest bio zanimljiviji. Mislim, koliko glup treba da budes da ne vidis ocigledno... ubica je definitivno onaj lik koji je poslednji dosao, koga ne poznajemo, i koji se seta naokolo oklopljen i naoruzan do zuba..."
Ko god da je ovo rekao verovarno nema pojma koliko linija koda bi trebalo da se napise da bi npc-ovi odreagovali na ovo, i za svaku drugu mogucu situaciju tako da bi to onda otislo u beskonacnost.

Dodjavola, ja sam to rekao, dva put me citiras i kazes "neko gore napisao" citaj diskusiju :)

Nisam ja rekao da su oni trebali da razviju vestacku inteligenciju da bi Oblivion bio dobar.
To je Bethesda rekla, tj to su najavljivali, tacka.

Ja sam rekao, zasto nisu razvili gluplji AI, i bolje questove, po uzoru na... pa recimo bilo koju igru, a dali otkaz u bethesdi i otisli da razvijaju Radiant AI za potrebe CIA ili tako nesto.

I da nemam pojma koliko linija koda treba da se napise za to, bas me briga za to, na tih milion kopija igre koje su prodate verovatno postoje 2 igraca koje to zanima. Mene samo zanima kako u drugim igricama nisam imao problema sa ovim a u Oblivionu imam?

*edit*

Izem ti igricu kojoj je potrebno 3 kile modova da bi bila igriva.


Nista, meni je Oblivion smor i to je to. U Gothicu mi je smetalo sto su questovi nekako banalizovani, tamo neki cata nece da te pusti kroz kapiju iako pada uzarena lava sa neba, zato sto pre toga moras da se dokazes peri ziki i lazi time sto ces im pomoci oko prenosenja kupusa i krompira, i nema druge. Ali sve ostalo mi je bilo interesantno, igra deluje kao da su svakom cosku mape posvetili paznju.
Oblivion bas naprotiv, deluje kao da su napravili par pojmova, AI, Magija, Oruzije, Oklop, i stavili u jedan kazan, (ili jos bolje, onaj arch-mage-ov kovceg) mesali mesali dodavali vode, i onda prosuli sve to po fudbalskom igralistu.
U baldurs gate, svaka magija, svako oruzije, svaka strela ima neki svoj opis, neku logiku i neko mesto u tom svetu. U Oblivionu, svaka magija, svako oruzije, razlikuje se samo po jednom broju, a to je koliko stete pravi.
Mislio sam prvo da je ovo dobro, jer mnogo toga ostavlja masti, pa sam pokusao tako da pristupim igrici. Ali ne moze, kad sve ono sto ja zamislim ubrzo pada u vodu. Na sebi imam daedric armor, otelio sam se dok ga nisam nasao, kosta djavo ipo, deluje jedinstveno, ali dzaba kad svaki random generisan bandit kasnije ima isto to na sebi. U Baldur's gate i icewind skoro svaki predmet je jedinstven, ima pricu, istoriju, posebna svojstva, slicno je i u planescape torment, kotor, fallout, u ovom pogledu svet Obliviona je strasno siromasan, i dzaba mu sva grafika i 3d okruzenje :(
 
Poslednja izmena:
filipenko je napisao(la):
Kada smo kod Gothica - to je igra sa verovatno najružnijom borbom i interakcijom sa okolinom (sa difoltnim podešavanjima u kontrolama) na svetu. To je toliko izraženo da sam je 3 puta brisao, a na kraju joj ponovo dao šansu. Naravno, to je bilo posle Morrowinda, a iako priznajem da je igra odlična svetlo vaskolikih Starih Spisa je previše blještalo, a šibica nikada Sunce ne može da ugrozi sjajem, osim u pećini. A tamo moraju biti ljubitelji Gothica da bi pričali kako je ta igra najbolja na svetu. Mnogo mene zabole da li Marta sadi kupus preko dana ili Milovan otvara radnju na vreme. Džaba sve pored užasno katastrofalno bljutavog borbenog sistema. Što je najgore, njega hvale upravo oni koji su pobornici klasičnih rpg pravila i koji zameraju Oblivionu previše arkadnu borbu.

(ovaj poslednji pasus čisto zato što Agilni kaže da niko nije rekao da je Oblivion/Morrowind bolji od Gothica - evo, ja kažem :D )

Samo :)
 
@pailhead

Ti si previše očekivao od Obliviona. I meni je to izgledalo drugačije gledajući trejlere, ali oni ti ne mogu puno reći o igri. U većini tih trejlera možeš vidjeti samo kakva će biti grafika, i ništa više.
Ja sam recimo pretpostavio da će Betsheda pokušati napraviti nešto neviđeno, ali da im to baš i neće uspjeti. To im je tradicija. No bez obzira na te propuste, meni je Oblivion jedna od najboljih igara.

Neko reče ovdje da onaj ko je mrzio Morrowind, da će mrziti i Oblivion!? Pa ja Morrowind ne bih prošao kada bi mi neko platio!
 
agilni je napisao(la):
Gle, pacov... znači i tvoja teorija da ih u kasnijem stadijumu igre nema pada u vodu...

e necu da se mesam u ostatak, nije mi los oblivion, ima mana, monoton mi je postao pred kraj, a posle glavnog kvesta mi se vise nije ni igrao (mislio sam da cu da zavrsim jos dark brotherhood ali kad sam pokrenuo igru posle 3 nedelje iskreno - mrzelo me je i bilo mi je dosadno), samo sam hteo da prokomentarisem to sa pacovima:

ja sam level 29, master of heavy armor i sve sto fighter klasa pozeleti moze imam do panja ali kad me zaskoci pacov skine mi 1/6 helta :d (sto je JAKO *****O MNOGO za pacova)

@filipenko:

poredjenje obliviona i gothica nije na mestu. vidis, oblivion je autic na baterije za dete, a Gothic1/2 (a tek treba da izadje G3) je pravi auto za tatu :)
 
Poslednja izmena:
na lapo

edit zapravo na 2/3 sad sam se setio da sam ga digao jer mi je bilo dosadno, ali svejedno - PACOV brate ! :bottle: u NWN-u ili u gothicu ne bi mogao ni da me ujede za carapu.
 
Poslednja izmena:
@Agilni: Sve je OK. Evo skidam ga. Nego me zbunilo sto mi prvo trazio kao da platim clanarinu... i evo iz treceg puta sam uspeo. Thanx! :)

edit:
Zaboravio sam da pitam sledece - Tek sam sad poceo da kupujem spellove i razvijam skilove koji imaju veze sa magijama. U medjuvremenu je unisten mages guild u Brumi, a ja nisam ni od koga tamo kupio nikakav spell (pa ni naucio neki skill). Mogu li se ti spellovi koje nisam do sad kupio u Brumi kupiti u drugim gradovima ili ne (svaki grad - drugi spellovi)?
 
Poslednja izmena:
gx-x je napisao(la):
@filipenko:

poredjenje obliviona i gothica nije na mestu. vidis, oblivion je autic na baterije za dete, a Gothic1/2 (a tek treba da izadje G3) je pravi auto za tatu :)
Da, tačno tako. Što je teže provaliti osnovne elemente igre to je bolja igra.
 
@diablo: nista ne brini, sve te spellove mozes naci na drugim mestima...a za statuu, s'a da ti ka'em?Kreni ispocetka i ne pipaj nikakva gej oruzja:D
@gx-x: slab si bre nesto...evo pustio sam da me pacov grize- i treba mu nekih 5-6 minuta...valjda mu se istupe zubi od oklopa... i umre.:D (imam prejak reflect damage)...
 
OK, thanx!
Nego, kakve sam srece, kad bih iznova krenuo da igram verovatno bi me napravili da drzim metlu u ruci.:)

Sto se tice reflect damage-a... Bio pre neki dan do jedne ribe (zaboravio sam detalje) da me nauci block skillu. Kaze mi ona nesto u fazonu: "Ako zelis da te naucim block-u moraces da prodjes jedan test. Ja cu da te udaram a ti blokiraj, pa ako prezivis onda si vredan da te naucim." OK, postavim ja blok, ona krene da cepa. Posle par udaraca padne na zemlju mrtva. Ispise mi se Quest completed, character is dead, bla, bla... Onda se setim da imam skoro 80% reflect damage u opremi na sebi. :D:D:D Izgleda da ona sama nije prosla sopstveni test.
 
Poslednja izmena:
pailhead je napisao(la):
Nisam ja rekao da su oni trebali da razviju vestacku inteligenciju da bi Oblivion bio dobar.
To je Bethesda rekla, tj to su najavljivali, tacka.

Ono sto su najavljivali to su i uradili ako je neko imao nerealno bujnu mastu onda je to njegov problem


pailhead je napisao(la):
Ja sam rekao, zasto nisu razvili gluplji AI, i bolje questove, po uzoru na... pa recimo bilo koju igru, a dali otkaz u bethesdi i otisli da razvijaju Radiant AI za potrebe CIA ili tako nesto.

Mogao je da bude gluplji AI i da svi likovi dan i noc stoje na jednom istom mestu, ali ne mogu da verujem da bi to nekome vise odgovaralo. Verujem da vecinu ljudi ne interesuje koliko treba da bi se igra uradila ali postoje stvari koje je moguce uraditi a koje ne, tako da je glupo traziti da se neke stvari urade ako to nije moguce, a ako to vec neko ne moze da razume onda je bolje da cuti i ne ispada glup.

pailhead je napisao(la):
Izem ti igricu kojoj je potrebno 3 kile modova da bi bila igriva.
Ogromnom broju ljudi Oblivion je bio dobar ovakakv kakav je. Postoji takodje ogroman broj ljudi koje ne mrzi da skine i instalira modove i podesi igru onako kako njemu odgovara. Postoji takodje i izvestan broj ljudi koji hoce da sam u toj igri uradi nesto sto njemu odgovara ( koliko cesto bilo ko od igraca moze da ucestvuje u prenosenju nekih svoji ideja u neku igru i odigra ih) a na kraju postoji i veliki broj ljudi koji odluci da svoju mladost provede na vc solji.

pailhead je napisao(la):
Nista, meni je Oblivion smor i to je to.
Imas prava na to ali ne i da ubedjujes ostale da je smor.
pailhead je napisao(la):
Oblivion bas naprotiv, deluje kao da su napravili par pojmova, AI, Magija, Oruzije, Oklop, i stavili u jedan kazan, (ili jos bolje, onaj arch-mage-ov kovceg) mesali mesali dodavali vode, i onda prosuli sve to po fudbalskom igralistu.
U baldurs gate, svaka magija, svako oruzije, svaka strela ima neki svoj opis, neku logiku i neko mesto u tom svetu. U Oblivionu, svaka magija, svako oruzije, razlikuje se samo po jednom broju, a to je koliko stete pravi.
Mislio sam prvo da je ovo dobro, jer mnogo toga ostavlja masti, pa sam pokusao tako da pristupim igrici. Ali ne moze, kad sve ono sto ja zamislim ubrzo pada u vodu. Na sebi imam daedric armor, otelio sam se dok ga nisam nasao, kosta djavo ipo, deluje jedinstveno, ali dzaba kad svaki random generisan bandit kasnije ima isto to na sebi. U Baldur's gate i icewind skoro svaki predmet je jedinstven, ima pricu, istoriju, posebna svojstva, slicno je i u planescape torment, kotor, fallout, u ovom pogledu svet Obliviona je strasno siromasan, i dzaba mu sva grafika i 3d okruzenje :(

Svaka cast Baldur's gate, kao sto sam rekao to je jedna od mojih omiljenih igara i stvarno mi je zao sto nema izgleda u skorijoj buducnosti za nesto slicno. Verujem da znas sta stoji iza Baldur's gate-a ili KoToR-a. Advanced Dungeons and Dragons p&p set pravila i fantaziski svetovi su nesto sto se razvija poslednjih 40 godina. Faerun u kome se desava Baldur's gate je svet koji mislim da se razvija od samog pocetka. Ja licno imam 13.5 GB knjiga koji su vezani za AD&D. Dizajnerima Baldur's gate nije bilo preterano tesko da smisle sve to o cemu ti pricas jer je to neko smisljao za njih 40 godina. Sve te magije, svi ti itemi sa posebnom istorijom ili ceo svet koji je savrseno kreiran, istorija duga nekoliko hiljada godina za svako od desetine ili stotine kraljevstva, gradova i brdo romana i stripova ( najpoznatiji Drizzt Do'Urden i Elminster koji se pojavljuju u Baldur's gate). Isti slucaj je i sa Star Wars-om.
Postajenje celog tog sveta je ogromna prednost u kreiranju igre ali ne garantuje da ce igra biti dobra (Pool of Radiance:Ruins of Myth Dranor, koji nije bio los ali daleko ispod proseka). Stvari koje si rekao o jedinstvenosti uopste ne drze vodu. Daedric armor nije jedistven to je jednostavno najkvalitetnija vrsta armora koju mozes naci u igri i ne vidim zasto bi bila retka, svaki dremora lord je ima. Da li si mozda vido dva Umbre u igri ili dva Goldbranda ili jos mnogo drugih jedinstvanih itema koji itekako imaju svoju istoriju, pricu vezanu za njih i svoje mesto u igri, ali se ti ocigledno nisi trudio da to procitas. I nije tacno da je svaki armor u Baldur' gate jedinstven, mozda jedva 5%, long sword je long sword i tu nista nije jedinstvano ali recimo Lilacor je jedinstven. A da ne pricamo o posebnim svojstima, pa skoro svako enchant-ovano oruzje ima posebna svojstva a sto je jos bolje mozes i sam da enchant-ujes oruzje kako je tebi volja. Na kraju ok je sto se tebi ne svidja igra, ne bi ni valjalo da se svakome svidja ali ne pricaj nesto a da se pre toga ne potrudis da vidis da li je to tacno.
 
A da postoji ogroman broj ljudi koji ne voli AD&D pravila jer kazu da su previse strikna i da ih previse ogranicavaju, dok u Oblivionu imas ogromnu slobodu da kreiras itema kakve hoces pa cak i nove magije i mislim da je to jedna od fenomenalnih strana I Morrowinda i Obliviona
 
killbane je napisao(la):
A da postoji ogroman broj ljudi koji ne voli AD&D pravila jer kazu da su previse strikna i da ih previse ogranicavaju, dok u Oblivionu imas ogromnu slobodu da kreiras itema kakve hoces pa cak i nove magije i mislim da je to jedna od fenomenalnih strana I Morrowinda i Obliviona
Slažem se, svak put kada igram Oblivion, igra je drugačija. Dobro je za promenu da na primer zagine lik koji je potreban za quest, da bude malo drugačije, kao da svaki put moram da završim sve questove. Meni je super. Za sada mi je najbolje bilo kada sam igrao sa ženskom i to ORC-om, luk i strela, i to sam do kraja zadržao one "lisice" (okove) sa početka na rukama. Gotiva
 
Evo ga jos jedan mazohist; voli i da nosi okove :d
 
killbane je napisao(la):
Da li si mozda vido dva Umbre u igri ili dva Goldbranda

Goldbrand?????? U Oblivionu? GDE? :)
Ili ga navodiš na osnovu iskustava iz Morrowinda, a u Oblivionu ga nema? :(
 
filipenko je napisao(la):
Goldbrand?????? U Oblivionu? GDE? :)
Ili ga navodiš na osnovu iskustava iz Morrowinda, a u Oblivionu ga nema? :(
Ima ga, ima...samo malo procesljaj daedric kvestove...;)
 
Upravo tako Daedric quest ne znam da li da ti kazem koji :)
Nisu losi ti questovi osim Hircineovog, ne mogu i ne zelim da ubijem poslednjeg jednoroga. Na pocetku tog questa pitaju te da li su lovac ili plen.Ja odgovorih lovac( mada lov mrzim najvise na svetu) da li neko zna da li bi bilo drugacije da sam odgovorio da sam plen.
 
Poslednja izmena:
O da... :) Goldbrand je, mislim, najbolji mac u igri (pod uslovom da ima i charges i da nisi nizak lvl). Malko manji physical damage od Umbre (za 3), al zato dodaj i 20-22 fire dmg. Niiiiiice.

Ako bas hoces da znas kojim questom se dobija Goldbrand... to je ovaj.

Samo jos kad bih znao koliki domet imaju Goldbrand i Umbra da ih uporedim.
Speed i jedan i drugi imaju isti (1.00).
Medjutim Goldbrand je tezak ko tuc u poredjenju s Umbrom (50-52 u odnosu na 0).

Kako se speed gleda ovde za oruzja? Jel kao i u Diablu - manji broj = veca brzina ili obrnuto?
 
Poslednja izmena:
Diablo je napisao(la):
Zasto bi neko od jednorucne Umbre pravio dvorucnu?
Da li si igrao Morrowind? Severoistočno od grada Surana na jugu ostrva ćeš na jednoj uzvišici pronaći legendarnog Orka Umbru, koji će ti se tom prilikom požaliti da je hiljadu godina učestvovao u ratovima, da je pobio sve svoje neprijatelje, i da nije ispunio svoj životni san - da umre u boju, što će zamoliti tebe da mu ostvariš. I naravno, ukoliko budeš želeo, ispresavijaće te od batina osim ako ne budeš malo domišljat. Kada ga ubiješ ostajao ti je dvoručni mač Umbra, jedan od dragulja Tamriela i gotovo najjače oružje u igri do kojeg možeš doći pre nego što ti daju Sunder, oružje bogova kojim trebaš da ubiješ zloću na samom kraju igre.

E sad, verovatno je neko želeo da ovaj Umbra mač iz Obliviona ispadne kao i tamo. Međutim, meni bi nekako više pasovao mod kojim bi Umbra u Oblivionu promenila pol i umesto ženskog postala muško :trust: Ne kapiram šta su time hteli da postignu. Bezveze.

BTW Witch king je ružan do bola, a mač mu deluje kao neka bockalica. Ipak, to je Lotr, pa ćemo oprostiti jer je sve u njemu ionako neozbiljno...:)
 
killbane je napisao(la):
Ono sto su najavljivali to su i uradili ako je neko imao nerealno bujnu mastu onda je to njegov problem

Cekaj cekaj cekaj cekaj.

Sad mi tek nista nije jasno :wall:

Imamo ovaj, sada vec cuveni review, koji je uzeo sve te najave, i lepo dao primere kako TO NISU URADILI.

E onda cult Obliviona zvanicno kaze "Njaaa, ko da je tesko tako napljuvati developere kad je ovoliki projekat u pitanju"

ili recimo

filipenko je napisao(la):
Već smo pričali o tom review-u i usaglasili se da je u pitanju najobičnije pro*eravanje. Ne postoji nijedna igra kojoj se ne bi moglo naći 95% mana koje taj lik navodi. Naravno, slažem se ja da je Oblivion korak u pravcu blagog prilagođavanja RPGova širim masama. Ali taj lik je ispisao gomilu gluposti. Šta mene briga o čemu je developer pričao, to nisam ni slušao. Pa i Sony je tvrdio da će Playstation 2 moći da navodi rakete, pa jer ja sada trebam da mu to uzmem kao manu?

Pa sta je sad na kraju ispalo? Jesu li uradili sve ono sto su najavili? Jel ovaj review netacan? Jesu li citati (najave) lazni, i doticna gospoda to nikad nisu rekla (najavila)?


killbane je napisao(la):
Mogao je da bude gluplji AI i da svi likovi dan i noc stoje na jednom istom mestu, ali ne mogu da verujem da bi to nekome vise odgovaralo. Verujem da vecinu ljudi ne interesuje koliko treba da bi se igra uradila ali postoje stvari koje je moguce uraditi a koje ne, tako da je glupo traziti da se neke stvari urade ako to nije moguce, a ako to vec neko ne moze da razume onda je bolje da cuti i ne ispada glup.

Zasto sve mora da bude krajnost. Oblivion ima najsposobnije npc-eve koji su glupi. Ostale igrice imaju nesposobne npc-eve ali koji su pametni i logicni. Sta fali tome?

Mozda se ne razumemo, ono sto ja hocu da kazem je, da mislim da bi mnogo kvalitetnija igrica bila da je uradjena kao primera radi, KOTOR, (prvi primer koji mi pada na pamet).

Postoji jedan Rodian u jednom gradu koji stoji na svom mestu i daje ljudima questove. S obzirom da ima svoje ime, i da je na fiksnom mestu, logicno je da cu se sa njim upustiti u razgovor, i dobiti interesantan quest i interesantnu pricu.
U Oblivionu bi se taj lik zvao Smorus Maximus, imao bi svoju kucu, spavao bi u njoj, jeo bi (samo u wc ne bi isao) preko dana bi isao na pijacu i sta ja znam. I sad ako slucajno naletim na njega, i odlucim da bas sa njim pricam, a ne sa Perus Lazus, Simis Zikis, Nebitnus Glupus, itd. mozda dobijem neki quest i neku pricu.

E sad, u KOTORU, kada bi se zavrsio odredjen broj questova za tog NPC-a, on bi otisao u jedan drugi grad, i tu bi se obracunao sa igracem, na odredjenoj lokaciji. Nista tu fensi nije uradjeno, NPC stoji na svom mestu dok igrac ne ode na tu drugu lokaciju i nadje ga tamo... Nema mnogo sansi da se nesto izbaguje, nema cekanja, nema trazenja, nema lutanja...


U Oblivionu bi to bilo reseno ovako. Igrac bi video NPC-a kako krece sa svog mesta, pa kako na putu do drugog grada staje u krcmu da jede, ide na pijacu da kupi sok,sudari se sa slucajnim prolaznikom i pocne da caska o oblivion kapijama, pa onda izadje iz grada, iznajmljuje konja, pa naleti na nekog random generisanog bandita, koji je slucajno naleteo na mac sa 80% reflect damage koji je igrac negde ispustio. Pa se tako bitan NPC i nebitan bandit izmakljaju i bitan NPC zagine.

Izmislio sam ovu situaciju, ali po onome sto sam imao prilike da iskusim, takve stvari ocekujem od Obliviona.

Pogledaj samo sa kakvim stvarima su se borili tokom razvijanja:

  • One character was given a rake and the goal "rake leaves"; another was given a broom and the goal "sweep paths," and this worked smoothly. Then they swapped the items, so that the raker was given a broom and the sweeper was given the rake. In the end, one of them killed the other so he could get the proper item.
  • In another test, a minotaur was given a task of protecting a unicorn. However, the Minotaur repeatedly tried to kill the unicorn because he was set to be an aggressive creature.
  • In one Dark Brotherhood quest, the player can meet up with a shady merchant who sells skooma, an in-game drug. During testing, the NPC would be dead when the player got to him. The reason was that NPCs from the local skooma den were trying to get their fix, did not have any money, and so were killing the merchant to get it.
  • While testing to confirm that the physics models for a magical item known as the "Skull of Corruption," which creates an evil copy of the character/monster it is used on, were working properly, a tester dropped the item on the ground. An NPC immediately picked it up and used it on the player character, creating a copy of him that proceeded to kill every NPC in sight.
  • In one test, after a guard became hungry and left his post in search of food, the other guards followed to arrest him. The town people looted the town shops, due to lack of guards.

Moja poenta je da ovakve stvari skrecu paznju sa igre (meni, i onima kojima se igrica ne svidja), i da stvarno nema potrebe za tako "naprednim" AI-em koji se ovako ponasa. Oproban kvalitetan AI bi bio dovoljan, 3D okruzenje i sloboda kretanja su bili smek Morrowinda, pa donekle i Obliviona...


killbane je napisao(la):
Ogromnom broju ljudi Oblivion je bio dobar ovakakv kakav je. Postoji takodje ogroman broj ljudi koje ne mrzi da skine i instalira modove i podesi igru onako kako njemu odgovara. Postoji takodje i izvestan broj ljudi koji hoce da sam u toj igri uradi nesto sto njemu odgovara ( koliko cesto bilo ko od igraca moze da ucestvuje u prenosenju nekih svoji ideja u neku igru i odigra ih) a na kraju postoji i veliki broj ljudi koji odluci da svoju mladost provede na vc solji.

Ogroman broj ljudi ce da plati dolar po dolar po dolar za sve ove "dodatke"... Ovo je jedino sto bih uradio isto kao Bethesda, dokle god postoje ovce treba ih šisati...


killbane je napisao(la):
Svaka cast Baldur's gate, kao sto sam rekao to je jedna od mojih omiljenih igara i stvarno mi je zao sto nema izgleda u skorijoj buducnosti za nesto slicno. Verujem da znas sta stoji iza Baldur's gate-a ili KoToR-a. Advanced Dungeons and Dragons p&p set pravila i fantaziski svetovi su nesto sto se razvija poslednjih 40 godina. Faerun u kome se desava Baldur's gate je svet koji mislim da se razvija od samog pocetka. Ja licno imam 13.5 GB knjiga koji su vezani za AD&D. Dizajnerima Baldur's gate nije bilo preterano tesko da smisle sve to o cemu ti pricas jer je to neko smisljao za njih 40 godina. Sve te magije, svi ti itemi sa posebnom istorijom ili ceo svet koji je savrseno kreiran, istorija duga nekoliko hiljada godina za svako od desetine ili stotine kraljevstva, gradova i brdo romana i stripova ( najpoznatiji Drizzt Do'Urden i Elminster koji se pojavljuju u Baldur's gate). Isti slucaj je i sa Star Wars-om.
Postajenje celog tog sveta je ogromna prednost u kreiranju igre ali ne garantuje da ce igra biti dobra (Pool of Radiance:Ruins of Myth Dranor, koji nije bio los ali daleko ispod proseka).

Sad prvi put cujem za taj pool of radiance, nisam ni znao da je izaslo nesto posle vise od deset godina. Ali nisu ni Elder Scrolls od juce...
Po tvom misljenju, da li bi Oblivion bio bolji da se radnja odvija u Faerunu, i da je sistem neki prilakodjeni ad&d?
Znam da je ovde rec samo o profitu. Oblivion se verovatno bolje prodaje nego sto bi bilo koji nastavak baldurs gate-a ili slicne igrice mogao, to jednostavno danas pije vodu, na to se danasnji klinci jednostavno loze.
Samo iskreno, cudi me da se nekom poput tebe, ko se ovoliko razume u materiju, ovoliko svidja Oblivion.
Da li si igrao planescape torment, i kako ti se svidja?

Stvari koje si rekao o jedinstvenosti uopste ne drze vodu. Daedric armor nije jedistven to je jednostavno najkvalitetnija vrsta armora koju mozes naci u igri i ne vidim zasto bi bila retka, svaki dremora lord je ima.

Svaki dremora lord, i svaki random generisan bandit...
Nisam se toliko udubio u pricu elder scrollsa i tog sveta. Kako tacno i koliko cesto te dremore i daedre dolaze u ovaj svet gde se odvija prica? Koliko su jaki, odnosno jel potreban heroj poput igraca ili svaki joe-shmoe-guard moze da ih ubije i da im skine oklop?

Da li si mozda vido dva Umbre u igri ili dva Goldbranda ili jos mnogo drugih jedinstvanih itema koji itekako imaju svoju istoriju, pricu vezanu za njih i svoje mesto u igri, ali se ti ocigledno nisi trudio da to procitas. I nije tacno da je svaki armor u Baldur' gate jedinstven, mozda jedva 5%, long sword je long sword i tu nista nije jedinstvano ali recimo Lilacor je jedinstven.
A da ne pricamo o posebnim svojstima, pa skoro svako enchant-ovano oruzje ima posebna svojstva a sto je jos bolje mozes i sam da enchant-ujes oruzje kako je tebi volja.

Na zalost nisam bas toliki strucnjak da znam tacno u cemu je problem. Da se razumem verovatno bih radio u Bethesdi i pomogao bi im da naprave bolju igricu. U Oblivionu su oruzija i magije nekako bezveze, kako napredujes kako nalazis nesto bolje, sve sto se menja su jedan ili dva broja.

Kao kada bi izasao neki novi need for speed, koji ne bi imao modele, okolinu, fiziku i sta ja znam (ne igram NFS), nego dve kocke i vektorski scrtavanu stazu. E sad jedna kocka ide 200 na sat, druga kocka ide 220 na sat, i na tome se zasniva igra. Tako vidim Oblivion.

A baldurs gate je kao i pravi NFS, razlicite staze, razlicita okruzenja, razlicita kola, neonke ispod auta, decals na vratima, frizirani motori, ubrzanje, brzina, prianjanje uz put i trista cuda...
 
Nazad
Vrh Dno