Šta je novo?

[Oblivion split] hw, tweaks, bugs, mods

Ako neko uspe da skine taj Natural Environment mod neka javi. Autor ga je odavno povukao i sada mogu da ga downloaduju samo odredjeni clanovi nekog foruma bla bla...

Inace, ja sam redguard, custom klasa, birthsign fighter. Sve vreme makljam macem, ponekad blokiram stitom. Gde nadjose da mi naprave statuu u Brumi sa glupim staff-om u ruci? Citava 3 puta sam mozda iskoristio magiju tog staff-a i sad ispada da sam neki gej battle-mage il sta vec!!! Mozda je pravio onaj "Zoki, oces da ides u bronzu ili neces". :D
 
Poslednja izmena:
@Agilni: Baci mi link pliz. Gejspot? :D
edit: nasao sam ovde:
jel si na to mislio? ali trazi mi da se registrujem!? kako si ga ti skinuo?

@gx-x: Gde ti stoji slajder za tezinu?

zanimljivo a tice se zamerki/predloga... igracke populacije u vezi sa Oblivionom.
 
Poslednja izmena:
E ovo je stvarno :D :D :D Pa ko moze da kaze da je oblivion los?Uvek, ali uvek ima neka ekstra smesna situacija...
Koliko se secam, u .ini fajlu ima da se chekira da se to NE desava- da likovi bitni za kvest (oni sa krunom kao ikonicom) ne ginu...valjda je to ova linija
bEssentialTakeNoDamage=1
 
Evo nekih modova koje koristim i preporučujem.

-Oscuro's Oblivion overhaul - obavezan mod. Riješava onu glupost sa levelovanjem.
-Natural enviorments - obavezan mod. Mijenja izgled zvijezda, oblaka, vode. Dodaje ptice, insekte...i ne utječe na fps.
-ChaseCameraMod. Kamera prati pokrete lika u 3 licu.
-No Psychic Guards. Stražari se više ne materijaliziraju kad počiniš kriminal, već trče ako posumnjaju.
-Real Umbra. Sada liči na claymore, i two handed je.
-BTmod. Uvećava mapu, inventory...
-Witch King Helmet. Helmet iz LOTR-a.
-Witch Kings Sword. Mač iz LOTR-a.
-Landscape LOD Texture Replacement.
-Qarl Texture Replacer

Ima tu još manje bitnih modova, no Natural enviroments i Oscuro's Oblivion overhaul su must have modovi. Pogotovo Oscuro's Oblivion overhaul, jer čini igru puno zanimljivijom i realističnijom. Uz malo truda igra se može promijeniti.

Witch King helmet and sword.
 

Prilozi

  • tdas Witchking Helm-2.jpg
    tdas Witchking Helm-2.jpg
    58.6 KB · Pregleda: 80
  • Witch Kings Sword-1.jpg
    Witch Kings Sword-1.jpg
    138.7 KB · Pregleda: 69
Na kraju od silnih modova ispadne totalno druga igra. ;)
Da menjam nacin levelovanja sada mislim da je besmisleno, s obzirom da sam jedno 35. lvl.
Zasto bi neko od jednorucne Umbre pravio dvorucnu?
Ostatak modova je ok.

Nevezano za modove. Uspeo sam da enchantujem opremu chameleonom i sad sam 100% nevidljiv (problem je bio u tome sto chameleon spell koji sam prethodno kupio nisam mogao da koristim zbog nekih niskih skillova). Sad se priblizim kome hocu bez sneak-a i niko me ne konstatuje! Izazivam konfuziju po gradovima i medju neprijateljima. Desava se ponekad i da nateram medveda da napadne goblina. :D Sjajno!
 
E sad, verovatno je neko želeo da ovaj Umbra mač iz Obliviona ispadne kao i tamo

E upravo o tome se radi.

BTW Witch king je ružan do bola, a mač mu deluje kao neka bockalica. Ipak, to je Lotr, pa ćemo oprostiti jer je sve u njemu ionako neozbiljno

Čuj, Witch king je ružan! :) Pa jeli treba biti fin?
 
E konacno sam ubacio ''natural environments'' mod...ono nije normalno koliko lepo izgleda...ovu igru nikako da maknem sa kompa...dosticice mi izgleda rekord CS-a i BF2ke...
 
Hvala...
Prvo nisam bio siguran da li je addon ili quest, a posle sam se uverio da pecina zaista postoji ispod Anvil zamka (postoje jos jedna vrata unutra koja ne mogu da se obiju) i pomislio da je quest.

Probao sam i kako igra radi na X800XL (iz potpisa, sa 3x256mb). Naravno, HDR nije podrzan. Sa bloom-om je katastrofa jer se preko dana nista ne vidi koliko je svetlo (ini fajl nisam hteo da diram jos). Stavio i 2xAA... Ostala podesavanja ista kao i na nvidiji. Iz potpisa su konfiguracije (ista lokacija, isti savegame) i skoro da je isti fps. 1-2 u korist Ati-ja u vrh glave. Nista O/C. Dakle, nvidia + hdr vs Ati no bloom, no hdr, 2AA. Kolicina memorije nije uticala uopste koliko vidim.

Jos nesto. Chameleon izgleda potpuno drugacije u oba slucaja (valjda zbog hdr-a???). Na Ati-ju izgledam jednostavno providno sa normalnim bojama samo bledjim, naravno. A na nvidiji nema boja, samo se nazire moja kontura i providim se kao onaj alien iz predatora. :) Mnogo interesantnije na nvidiji deluje.


edit:
Mislim da je bilo dosta "prepucavanja". Ko voli nek izvoli. Ko ne voli ne mora da igra i tacka.
 
Poslednja izmena:
Instalirao sam Oscuro's Oblivion overhaul mod,cisto da vidim razliku.I razlike ima i to porilicno.Bice potrebna potpuno drugacija strategija.
Kreiram novi lik,krenem ispocetka,izadjem iz tamnice u prirodu,prodam ono sto sam nakupio tamo i po dobrom starom obicaju krenoh da odradim vilverin i fort urasek.Sa po jednom strelom skinem ona dva bandita ispred,udjem unutra i nanisanim strelom onog lika ispod stepenista ocekujuci da ce kao i svaki put pre toga da padne od jedne strele ali na moje zaprepascenje jedva mu smanjih health iako sam gadjao iz sneak moda i napravio 2x demage.Borba koja je ranije trajala par sekundi se pretvorila u agoniju od 5 minuta uz upotrebu nekoliko health potion-a i mnogo bezanja i gadjanja sa distance.Zavrsih nekako sa njim i krenem dalje, naidjem na drugog,opet ista prica.Srecom bandit se borio samo pesnicama pa se izvukoh posle par minuta borbe uz utrosak jos nekog potion-a.Setih se da dalje ima jos par bandita na donja dva nivoa i poucen iskostvom pobegoh odatle.
Pomislih da ce oni goblini u fort uraseku biti laksi posao i odem tamo.Potamanim gobline bez problema i udjem kroz ona vrata gde se bore goblini i 2 bandita(warior i mag),prvo me napadne ork sa warhammerom i borba je licila na prethodne sa banditima u vilverinu.Po navici sam ocekivao da ce mag da bude laksi,eskiviram par fireball-a i jurnem na njega,ali lik je bio toliko brz da nisam uspeo da ga pipnem.Krenem da ga gadjam strelama i posle 10-tak pogodaka smanjim mu health na "mrvu" i taman da ga dokrajcim on se izleci,i tako u krug.Na kraju mi se sve smucilo i izadjem odatle,kad provalim da me lik juri.Ugledam strazara kako ide uz put i pustim da se on bakce sa njim.I tad dolazi najsmesniji deo:mag ga ubije posle 5 minuta borbe,strazar nije uspeo da ga stigne a ovaj ga sve vreme gadjao magijama.E tu load-ujem igru i ovaj put se i ja prikljucim njihovoj borbi,gadjajuci sa distance magijama i strelama.I na kraju kad mi je ostalo 7 strela(od 74 pocetne) napokon ga ubijemo.U telu sam mu nasao 24 strele :zgran:
Kad budem imao vremena nastavicu sa ovim modom,definitivno je drugacija igra sa njim.
 
Jel se to ikako razlikuje od pomeranja slajdera na najteze (ne zezam, nisam probao)?
 
pailhead je napisao(la):
Jel se to ikako razlikuje od pomeranja slajdera na najteze (ne zezam, nisam probao)?
Naravno,promenjen je sistem levelovanja protivnika,tj. oni se vise ne leveluju zajedno sa tobom.
 
Mod je obavezan, pogotovo za one koji su tek počeli igrati, ili planiraju opet. Svaka čast liku.

Ovo je dio readme fajla.
OSCURO'S OBLIVION OVERHAUL
--------------------------
1- Daedra remain unchanged except for capped levels. Also, their spawn lists were changed to give a more random chance of
encountering weaker daedra at higher levels. For example, Fire atronarchs, clannfears and scamps can appear in oblivion
areas, gates, special dungeons, etc, regardless of the level of the player. The higher level daedra have a slightly
higher chance of spawning, to keep the player on guard.

2- Dremoras are now significantly more powerful. Markynaz and Valkynaz have their levels capped but with a range where they
keep up with the player. Every leveled list that included dremoras is now updated, even quest ones. This means that some
quests, specially the main quest, will be more difficult and the player will not be able to complete them at low levels.
Roughly, a level 20-25 will stand a chance, anything below that and it will be a world of hurt. At a player level of 40+
almost all dremoras will be lower than the player, with the exception of some special cases. At lvl 50 the player should
be able to mop the floor with just about every creature in Cyrodiil. (Example: Kynval are lvl 12, in most cases they will
not spawn unless the player is level 13--the intervals of Dremora reach near lvl 40)

3- Vampires are very different now. There are four different types of vampires: regular, fearsome, deadly and ancient.
They all have an interval where they will appear in the usual vampire havens and dungeons. The space between the intervals
allows the player to experience both challenge and a good ol-fashioned vampire-killing spree. For example, at lvl 16 there
is a good chance that you can clean up a vampire nest with ease (except if patriarchs or matriarchs are around) Anything
below level 8 will have a very tough time against the regular vampires. Deadly and ancient vampires carry specially good
loot, but they will not show up until level 25 or so. Again, some surprises are in store for the daring adventurer. The
most powerful vampires are the ancient patriarchs and matriarchs. These will appear in the late stages of the game provided
that you have not cleaned every other regular patriarch or matriarch in Cyrodiil, something hard to do unless you reach mid
twenties. Some dungeons will become "re-occupied" if you clean them early on. Rumor has it that a very powerful vampire lord
has brought to Cyrodiil a feared relic in order to cleanse it of its power with the aid of other elder buddies of his kin.

4- Goblins of different tribes vary now in power. Some are rather scrawny, others are now very strong in comparison. All
of their levels and loot tables are capped and adjusted accordingly, plus a new item here and there if you can find them.
regular, run-of-the-mill gobbies are also capped and tweaked, the warlords will give you a good beating unless you are a
seasoned adventurer.

5- Mythic creature leveled lists are modified so that there is a chance that lower level critters will spawn even at high
levels. This is specially prevalent in wilderness areas, where now there is also the chance that powerful creatures may
surprise the wandering player. That is, there is now the slight possibility that you will run into very tough fights while
exploring the wild. The more remote and inaccessible the area, the higher the likelihood of an untimely encounter. The
strongest of mythic creatures, the Minotaurs, are capped but can put up a fight even against the experienced player.

6- Undead are mostly untouched, except for level caps on their strongest versions: wraiths/Lichs. Some skeletons are a bit
stronger but they remain among the weakest of the undead, alongside zombies. Leveled lists for undead are modified so that
there is now the chance that they will spawn weak undead regardless of the level of the player. Again, higher level undead
have a greater chance of appearing in these situations.

8- Bandits, Marauders, Conjurers and Necromancers are capped, their loot lists adjusted and spread at variety of level ranges
so that some difference between them is apparent. Bandits can be very low level and reach early twenties. Some exceptions
are the bandit bosses and the infamous Black Bow Bandit crew. Marauders tend to be slightly more powerful. Necromancers
and Conjurers will give some trouble to the inexperienced adventurer, but later on they will easily become cannon-fodder.
However, the boss versions are rather powerful. The expulsion of necromancers from the Mages Guild has bred resentment.
Necromancers of Tamriel, under the guide of the experienced Fayth Noor, gather in Cyrodiil to plot against the Archmage.

9- Every guard in game is now level-capped. They are not lowly beginners, but you will not get the feeling that they are so
powerful that your presence in Cyrodiil is a nuisance. At high levels you will be able to school most guards. Some towns have
stronger regiments, others are weaker. Guards in the stages of the main quest are leveled appropriately, stocked with some
healing potions and ready to rumble. Still, powerful enemies will take them down more easily than they can do the same to
you. This also applies to the blades and the imperial guards.

10- Every citizen of Cyrodiil, friendly or not, is level capped, when possible, in-synch with the difficulty of the quests
with which they are associated. I have tried to give them a generous level range so as not to stiffle or demean the quest
progression. With that said, a lot of npcs involved in quests have minimum level caps which means that you may not be able
to finish the hard guild quests early on. A great feature of this change is that you will no longer get your ass handed
down to you by a hoe wielding punk of a farmer after you pilfer his house clean or take his daughter to the "barn."

11- The levels of the Arena fights are completely changed. They do not simply scale according to your level. Now, each
batch of fighters has its own level range, increasing up until a much more epic fight with the Grandchampion. You will
not be able to beat the Arena unless you are highly experienced and decked out. This is a significant change from the
original, where the Grandchampion of Cyrodiil, capital of Tamriel, was a fearsome level 10 warrior! Morituri te salutan!

12- Finally, every loot table and NPC-gear table has been adjusted to match their occupation and status. You will not find
hardly any npcs with Elven, Ebony or above, except in some cases to flesh out the mysteries of Tamriel. The same applies to
monsters, except powerful ones, and Bandits, Highwaymen and Marauders. Also, even at higher levels they will not constantly
sport chainmail, mithril, dwarven and orcish. They will still appear in leather, iron, fur and steel on a regular basis.

Those changes addressed some of the problems that I found with the "leveled" system. I believe that the game's atmosphere
and gameplay improve greatly with them. I added a few more changes for the sake of rounding the mod, also with the aim of
improving realism, tweaking lackluster skills, birthsigns and a few other issues. The changes are:
 
Okej.Stvar je do levelovanja...plus difficulty(kod mene je na 50)...zato sluzi mod koji starac pomenu...A i bese ima mod sa manjim pacovima:D ...nekome je njihova velicina zasmetala...meni su ovako ekstra smesni...repate meshine.
 
Pa sta hoces... 'si video velicinu tih pacova? ;) To bre ne da ti oduzme dosta kad te ujede, nego nogu da ti odgrize sa sve ebony cizmom. :D
Sad se setih onog killer rabbit-a iz monti pajtona... lol

BTW juce sam malo (vise) budzio skilove u areni sa onim minotaur lordovima. Otisao na spavanje i video da sam skocio sa 34. na 44. lvl-a. hahaha
 
Poslednja izmena:
Ubih se i nema sanse da downloadujem BTmod v2.20 ODAVDE
Uvek mi puca na pola. Ajde neka neko skine i okaci pliz.

Takodje bih molio da neko kaze odakle moze da se skine OVAJ Keychain 2.1 mod (ili da takodje okaci ako ima).

Mali su fajlovi - BTmod je oko 220KB, a Keychain 40KB.

Hvala!
 
Poslednja izmena:
Nerviraju me neki od tih modova. Meni su modovi koji daju imba oružja i slične stvari jednostavno isto što i varanja, kao da u Quakeu ukucaš šifru za lansirator raketne municije™ na 1. ili 2. nivou. Lepo je što takvu neku stvar ubace u igru, pa je igrač otkrije slučajno, nabasa i sl. (npr. Umbra u Morrowindu) ali je trulo kada se modom tako nešto pokupi.

Mada, kad bolje razmislim, trulo je i kada smo svi oduševljeni pričali kako, kada i gde naći koji item, pa su onda ovi što su igrali sa 100 godina zakašnjenja sve znali unapred, a posle pričali kako su imba, strava jaki, napobedivi i sl. a ovde su pitali za svaku sitnicu prvih 15 nivoa. I to mi dođe kao varanje. Npr. Umbru sam u Morrowindu totalno slučajno otkrio. Igranje bi bilo totalno druga priča da sam ga otkrio kasnije umesto na 5. nivou, neuporedivo je bilo lakše posle toga.

Zato me i nerviraju ti modovi gde se dobijaju nebalansirana oružja. Tačnije, ne nerviraju me sami modovi, oni su sasvim ok i dobro je da postoje, ali me nervira kada ih igrači stave na nekom niskom nivou, pokupe potpuno nebalansirane iteme i tako igraju do kraja...Druga je stvar ako igrač ima približno istu opremu i do tada je igrao regularno, a sada hoće da npr. izgleda drugačije, kao recimo Witch King iz Lotra, ili Megatron iz Transformersa.
 
Znači TradeMark, a kopiraj simbol iz Worda.

@filipenko
Da, potpuno se slažem sa ovim poslednjim, "estetskim" modovima i ponekim kvestovima, ostalo je čist cheat. Ja sam recimo skinuo mod koji Imperial Dragon Armor čini jakim kao što je i Deadric armor. Deadric armor naravno već imam, ali mi je Imperial Dragon najlepši. Znači samo hoću da budem lep :D A ipak, taj Imperial Dragon se dobija kao nešto najbolje, pa je logično da tako i bude.
 
Poslednja izmena:
@***mr23:
Hvala, ali meni ne treba customization package nego sam BTmod.
Vidi link koji sam postavio. Ja i dalje ne mogu da ga skinem odatle. :(

Inace, onaj Keychain mod je isto dosta koristan. Sve one kljuceve iz inventara "stavlja" u jedan, tako da nema vise onog dosadnog skrolovanja preko njih. :)


edit:
Konacno skinuh taj BTmod. Ostao samo da nadjem Keychain.
Nabasao sam i na unofficial patch 1.2.1 :)
 
Poslednja izmena:
Agilni je napisao(la):
Znači TradeMark, a kopiraj simbol iz Worda.

@filipenko
Da, potpuno se slažem sa ovim poslednjim, "estetskim" modovima i ponekim kvestovima, ostalo je čist cheat. Ja sam recimo skinuo mod koji Imperial Dragon Armor čini jakim kao što je i Deadric armor. Deadric armor naravno već imam, ali mi je Imperial Dragon najlepši. Znači samo hoću da budem lep :D A ipak, taj Imperial Dragon se dobija kao nešto najbolje, pa je logično da tako i bude.

To je po mom misljenju opravdano. Tamo u Bethesdi su verovatno puno pusili krek kad su pisali taj glavni quest, jer je bas glupo da armor poput tog imperial dragon armora, za koji treba da se otelis da ga dobijes, i koji je jedinstven, bude slabiji od deadric armora koji postoji na svakom banditu...

Kad bolje razmislim Oblivion je do jaja, jer igraci mogu da ga optimiziju onako kako se njima svidja. Mogao bih da instaliram Oblivion NFS mod, Oblivion Fallout mod, Oblivion Warcraft mod, Oblivion Quake mod, Oblivion Space Quest mod...
 
filipenko je napisao(la):
a sada hoće da npr. izgleda drugačije, kao recimo Witch King iz Lotra, ili Megatron iz Transformersa.
di je taj mod za Megatrona??? Gimme, gimme, gimme!! :d :d :d
 
Poslednja izmena:
G!!! je napisao(la):
ma dosada nejbolji mod je onaj za dozivanje konja i sto mozes da stavljas iteme na njega (tj dva moda objedinjena u jedan)

DA LI NEKO ZNA GDJE MOGU DA NABAVIM OVAJ MOD ZA TES IV: OBLIVION.
 
:trust: :trust: :trust: :trust: Ja vjerujem da ce mi neko pomoc oko ovoga
 
Al si ti nestrpljiv dečko, moraš da čekaš duže od 16 minuta da ti odgovori neko ko zna. ;)
 
Lol pa idi na serach foruma videces BAR na jednoj od ovih 75 strana ovog threada link za Horse mod. Ili je jos lakse da izguglas malo :)
 
Ajd momci da ne bunarim po threadovima, sta treba da uradim da mi se ne baguju saveovi vise? Cim sam izasao iz kanalizacije i malo se prosetao, hteo sam da saveujem ali nisam mogao. Najnoviji official patch je u pitanju...
 
Vrh Dno