Lurker
Čuven
- Učlanjen(a)
- 22.12.2002
- Poruke
- 224
- Poena
- 619
Agilni je napisao(la):Zbog takvih kao ti se Troika i raspala.![]()
Pogresno!
[off topic] Troika se raspala zbog toga sto su napravili tri extremno bug-ovite igre koje su bile neverovatno dobre u nekim aspektima ali ujedno i katastrofalno lose u drugima. Arcanum je recimo imao odlicno zamisljen i dizajniran svet, interesantnu pricu, zanimljiv sistem kreiranja likova kombinovan sa totalno unbalanced combat i experiance system-om i braindead AI controlled party ompanion-ima.
S druge strane, ToEE je definitivno najbolji simulator D&D3.5 combat system-a koji je ikad napravljen, ali su developeri ocigledno zaboravili da realizuju pricu na pravi nacin i ucine je interesantnim za igrace, ne dajuci im realnu motivaciju za napredovanje kroz igru. Totalno neprofesionalno odradjen voice acting, povrsno odradjeni party companion-i gomila bug-ova su takodje bili negativni cinioci. E sad, Bloodlines je imao fantasticnu atmosferu, odlicno realizovane NPC-ove, kvalitetan voice acting, dobru pricu i vise opcija za zavrsavanje vecine quest-ova. Steta samo sto su negde posle 2/3 igre developeri sve to zapostavili i pretvorili ostatak BL-a u obican hack & slash fest, sa narocito dosadnim respawn-ujucim neprijateljima na zadnjim nivoima.
Sve u svemu, igre koje je Troika pravila su imale veliku dozu inovacije i originalnosti, ali nikad nisu bile realizovane do kraja. Uvek je bilo par elemenata koje su jednostavno bili veoma lose odradjeni i time vukli celu igru na dole. Po meni, Troika developeri su bili preterano ambiciozni, postavljali su svoje ciljeve previse visoko i jednostavno nisu stizali sve to da ostvare na pravi nacin u rokovima koji su im zadati od strane publisher-a. Niko ne osporava da su bili veliki inovatori i veoma talentovani designer-i, ali jednostavno nisu dobro planirali razvoj svojih igara i zbog toga su i propali. [/off topic]