Šta je novo?

Oblivion samo sto nije

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Agilni je napisao(la):
Zbog takvih kao ti se Troika i raspala. :p

Pogresno! ;)

[off topic] Troika se raspala zbog toga sto su napravili tri extremno bug-ovite igre koje su bile neverovatno dobre u nekim aspektima ali ujedno i katastrofalno lose u drugima. Arcanum je recimo imao odlicno zamisljen i dizajniran svet, interesantnu pricu, zanimljiv sistem kreiranja likova kombinovan sa totalno unbalanced combat i experiance system-om i braindead AI controlled party ompanion-ima.


S druge strane, ToEE je definitivno najbolji simulator D&D3.5 combat system-a koji je ikad napravljen, ali su developeri ocigledno zaboravili da realizuju pricu na pravi nacin i ucine je interesantnim za igrace, ne dajuci im realnu motivaciju za napredovanje kroz igru. Totalno neprofesionalno odradjen voice acting, povrsno odradjeni party companion-i gomila bug-ova su takodje bili negativni cinioci. E sad, Bloodlines je imao fantasticnu atmosferu, odlicno realizovane NPC-ove, kvalitetan voice acting, dobru pricu i vise opcija za zavrsavanje vecine quest-ova. Steta samo sto su negde posle 2/3 igre developeri sve to zapostavili i pretvorili ostatak BL-a u obican hack & slash fest, sa narocito dosadnim respawn-ujucim neprijateljima na zadnjim nivoima.


Sve u svemu, igre koje je Troika pravila su imale veliku dozu inovacije i originalnosti, ali nikad nisu bile realizovane do kraja. Uvek je bilo par elemenata koje su jednostavno bili veoma lose odradjeni i time vukli celu igru na dole. Po meni, Troika developeri su bili preterano ambiciozni, postavljali su svoje ciljeve previse visoko i jednostavno nisu stizali sve to da ostvare na pravi nacin u rokovima koji su im zadati od strane publisher-a. Niko ne osporava da su bili veliki inovatori i veoma talentovani designer-i, ali jednostavno nisu dobro planirali razvoj svojih igara i zbog toga su i propali. [/off topic]
 
Vudu neće preći Morrowind jer je odustao od svake igre nakon 10% maks. Mislim da mu se sviđaju toliko NWN i Kotor samo zbog toga što je uspeo da ih pređe, a kako i ne bi kad su lagani :)
 
E sad neću da prodajem u inat i ima da je pređem, neće mene Filipenko da *****ava stalno kako znam samo NWN da igram :d ;)
 
Voodoo_NBGD je napisao(la):
Ma znam da traje 500 sati, al jedno je 500 sati na papiru a drugo kad shvatiš koliko je to puno ustvari :)
*****i, bataljujem ja ovo, usraću školsku godinu a onda će mi biti žao...
Ako neko hoće da kupi Morrowind i obe ekspanzije, nek baci poruku na PM... paket je dakle u perfektnom stanju, danas otpakovan :)
Pročitao sam da je jedan lik završio Morrowind u rekordnom roku od 14 minuta. Ima na Internetu da se nađe negde uputstvo kako to može da se postigne. ;)
 
hihihihi :)

btw arcanum se nikad nije ni vrteo oko borbe, niti mu je to bio cilj... borba je stavljena u drugi plan a sve ostalo je maestralno

toee je odradjen bas onako kakav je taj modul u originalu... znaci dosadan.. najveca greska je sto su uopste izabrali taj modul da prenose na pc

bloodlines je us*an jer je budjavi activision pozurivao izradu igre i smanjio budzet za isti , a dobili su ranu-sakatu verziju SOURCEta a jos su morali da cekaju hl2 da se izda pa tek onda njihova igra

sve u svemu Troika nije sigurno propala jer je izdala lose igre vec igre koje ne zadovoljavaju najsire mase
 
mislim da je bug-ovitost u pitanju i neizbacivanje patch-eva na vreme!
seti se samo vampires:bloodlines, koliko je igraca bilo na polovini igre sa igranjem kada je pocelo sa izbacivanjem patch-a, a u startu se videlo da nesto debelo ne stima :)

da kazem i nesto u vezi sa ovim thread-om, smatram da je morrowind jedan od retkih igara kojoj bas, bas, nije trebao patch, i nije bila bug-ovita :)
 
pa jos uvek nije izbacen posten patch za bloodlines, jos uvek ima ogroman memori leak i jos uvek radi sakato i bagovito, bole njih bas patka , prodali su sta su prodali i kraj.
 
G!!! je napisao(la):
btw arcanum se nikad nije ni vrteo oko borbe, niti mu je to bio cilj... borba je stavljena u drugi plan a sve ostalo je maestralno

To stoji, ali takodje stoji i cinjenica da se veliki deo plot-critical path-a sastojao od kojekakvih dungeon-a napunjenih monstrumima koje je bilo neophodno potamaniti da bi se napredovalo kroz igru. Sem toga, borbeni sistem je bio unbalanced zato sto je ogromna vecina xp points-a dodeljivana pri combat akcijama protagoniste, dok su kill-ovi koje su odradili party companion-i donosili daleko manje xp-a.


toee je odradjen bas onako kakav je taj modul u originalu... znaci dosadan.. najveca greska je sto su uopste izabrali taj modul da prenose na pc

Slazem se, mada su developer-i mogli bar malo da dorade/prosire osnovnu pricu i ucine je interesantnijom, kao sto bi uradio i svaki bolji DM.


sve u svemu Troika nije sigurno propala jer je izdala lose igre vec igre koje ne zadovoljavaju najsire mase

I to je naravno veliki faktor ali, da su malo bolje planirali svoje projekte i da se nisu onoliko kacili sa svim svojim publisher-ima, mogli su da prezive. Iako im igre verovatno ne bi dostigle mainstream prodajne cifre, bar bi uspeli da koliko-toliko pokriju troskove da su imali malo ozbiljniji project management. Na primer, ToEE je imao odlican combat engine, i da se nisu posvadjali sa Atari-em mogli su lako da ga iskoriste za obradu nekih kvalitetnijih D&D modula. Stvarno je steta sto nisu opstali, prilicno me je zaintrigirao onaj njihov Post Apocalyptic RPG kojeg su zadnjeg najavili. Ovako moramo da cekamo Fallout 3 od Bethesda-e, koji ce inace biti uradljen u Oblivion engine-u, ali ce nazalost imati veoma malo toga zajednickog sa prethodnim nastavcima. :(
 
Vlasterx je napisao(la):
Pročitao sam da je jedan lik završio Morrowind u rekordnom roku od 14 minuta. Ima na Internetu da se nađe negde uputstvo kako to može da se postigne. ;)

Imao sam ja taj filmic!
MA lik nije normalan, odma je nabavio one scrolove za Icarian flight, i preleteo celu igru.
Ja sam ih inace imao par, ali nisam ni znao cemu sve mogu da sluze :D

Ko zna fore, moze takodje da zavrsi glavni quest za nekih pola sata, ali u cemu je tu fora i izazov?
 
ToxiC je napisao(la):
da kazem i nesto u vezi sa ovim thread-om, smatram da je morrowind jedan od retkih igara kojoj bas, bas, nije trebao patch, i nije bila bug-ovita :)
Ma najbolje :)
Za prva dva ipo sata igranja, igra se jednom zaglupila i jednom sam propao kroz patos dok sam skakutao u cilju da nabudžim acrobatics skill :)
 
kako je preskocio kvestove ? Kako je ubio Dagoth-a kao level 1 smokljan ?
 
ToxiC je napisao(la):
pa sta oces, propao patos od skakanja :d


Jednom?!?!
Ja sam milion puta.
Jes da mi je najomiljenija igra koju sam ikad upalio ali moram priznati da je puna bagova.... dodushe ne onih kobnih pa ne predstavlaju veliki problem.
 
Poslednja izmena:
Apsolutno mi nije jasno zašto je first-person pogled stavljen kao default u Morrowindu... prvo, field of view je katastrofalan (jedino gore od onoga na PC-u ima Turok 2), klaustrofobija koju isti stvara je još gora, drugo borba i kompletna preglednost je neuporedivo bolja iz trećeg lica itd. Glupa Bethseda :)
 
3rd person: setanje, skakanje, letenje i sta sve ne...
1st person: borba
Ne valja kad nategnes udarac i promasis protivnika, a iz prvog lica je mnogo preciznije.
 
Ok, mada nisam imao problema u borbi ni kad je treće lice...
Neverovatno, kao da je druga igra kad se ovako igra... ko od šale sam očistio onaj rudnik pored Sheyda Neena, a juče iz sam počinjao da se tresem od klaustrofobije posle deset minuta tabananja iz prvog lica...
 
Lurker je napisao(la):

caka je u tome sto rpg nikad nije bio mainstream niti ce ikad biti (mislim na prave rpgove ne na ove papazjanije)... a izdavachima para nikad dosta pa ih skoro pa i ne interesuju mala trzista... sto se ispostavlja kao velika greska jer bas takve igre su davale opsti imidz i izdavaca i developera, umesto da imaju po par naslova za prave fanove i za neke hardcore igrache sve igre se sve vise rasplinjuju kao najobicnijim gamerima i gube svoj neki identitet... 'ebga...
 
ja sam isto probao iz 3ceg lica ali je lik izanimiran ko da je progutao motku bilo mi jako bzvz, stvarno su ga mogli malo bolje izanimirati, nije ta igra bas tako matora, vec je bilo dobrih rag doll varijanti u to vreme
 
U svakom slučaju je bolje nego ono ružno prvo lice koje izgleda kao da je FOV 60 stepeni i da se gleda kroz dvogled...
 
? sto ste se istripovali na 1/3 lice :), kao da je to bitno uopste !! ako ti se ne svidja jedno prebacis se u drugo !! uostalom, mislim da to i nije bitno za RPG !
 
joj ja nosim helm of the Oren Bearclaw, toliko je ruzan da ne mogu da gledam iz 3-ceg lica :d a ni sunder nije nesto reprezentativan :)

a i ono kad letim, a lik kao trci po vazduhu...ma, nem pojma, nekako mi je lik gey :d
 
Poslednja izmena:
gx-x je napisao(la):
j... a ni sunder nije nesto reprezentativan :)
Ovo je nažalost tačno. :d
Jeste jak kao oružje ali naizgled ... golja od čekića.:) Čovek bi pomislio da nemoš ni one bube da kokneš bez najmanje dva udarca.
 
Sveza vest sa rpgdot-a.

PC.IGN has noticed Microsoft has updated their Xbox.com product page for Oblivion, changing the date from "TBA" to March 20th. According to the PC.IGN article, Bethsoft denied a date had been set but many readers will notice this date is pretty close to the March 24th given to IGN a few weeks ago by 2K Games UK. Clearly, an official announcement is the only thing that counts...but anyone want to give me good odds on late March?
 
Jos malo preview-a ovde
 
gx-x je napisao(la):
ja sam isto probao iz 3ceg lica ali je lik izanimiran ko da je progutao motku bilo mi jako bzvz, stvarno su ga mogli malo bolje izanimirati, nije ta igra bas tako matora, vec je bilo dobrih rag doll varijanti u to vreme

Može dobra animacija da se napravi i bez ragdoll-a, koji kontroliše fiziku objekata. Pobrkao si to sa animacijom likova, koja može dobro da se odradi i ručno, ali najbolje uz motion capture...
 
Nisu nešto oduševljeni...sve neki G-jevi istomišljenici koji kukaju na prvo lice i tako to.
Jeres!
 
PC system requirements !

Recommended:

3 Ghz Intel Pentium 4 or equivalent processor
1 GB System RAM
ATI X800 series, NVIDIA GeForce 6800 series, or higher video card
Minimum System Requirements:

Windows XP
512MB System RAM
2 Ghz Intel Pentium 4 or equivalent processor
128MB Direct3D compatible video card
and DirectX 9.0 compatible driver;
8x DVD-ROM drive
4.6 GB free hard disk space
DirectX 9.0c (included)
DirectX 8.1 compatible sound card
Keyboard, Mouse
Supported Video Card Chipsets:

ATI X1900 series
ATI X1800 series
ATI X1600 series
ATI X1300 series
ATI X850 series
ATI x800 series
ATI x700 series
ATI x600 series
ATI Radeon 9800 series
ATI Radeon 9700 series
ATI Radeon 9600 series
ATI Radeon 9500 series
NVIDIA GeForce 7800 series
NVIDIA GeForce 6800 series
NVIDIA GeForce 6600 series
NVIDIA GeForce 6200 series
NVIDIA GeForce FX series
 
Naopako, sad kad se Filipenko opremio, nećemo ostati živi od hvaljenja Obliviona narednih 3-4 meseca :D
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno