Šta je novo?

NWN2 - oficijelna spika [no spoilers]

Nema potrebe ubacivati random encountere zato sto se iskustvo prvenstveno dobija iz kvestova a ne od neprijatelja. Nije ovo Diablo.
Kamera mora da bude fiksirana za party. Ipak je ovo NWN. Sta bi dobio njenim defiksiranjem??? Warcraft??? :trust:
 
Jel nekako moze da se iskljuci dosadni meni sa textom u donjem levom uglu. Zauzima 1/4 ekrana i strasno zivcira.:smash:
Igra je super ja je igram saortakom u MP, i bolje su uradili MP nego u NW1, sada svi vide cinematix a ne samo onaj ko je zapoceo pricu sa NPCom.
 
Možeš da ga pomeriš i risajzuješ.

Ako neko zna kako da se teleportujem na neku drugu mapu, nek javi obavezno. Sjebao mi se travel na world-map markerima, zaglavljen sam u Merchant Squareu i ne mogu dalje.
Našao sam dm_jumptolocation ali kad god pokušam bilo koje koordinate, javlja mi kako je neki objekat (kutija, stolica, vrata itd.) već na tom mestu.
 
Pa nije bas pojedinci bolje bi bilo reci skoro ceo tim Black Isle-a je tu, normalno sa jos par novih ljudi. Jednostavno nisu mogli da zadrze ime Black Isle zato sto je to bio studio koji je bio u vlasnistvu Interplay-a.

jep tu je ex glavni baja BISa pod cijim vodjstvom je otkazan fallout 3 i baldurs gate 3...
jedini vredan tamo je chris avellone, tu je jos par njih koji su radili icewind dale

Nema potrebe ubacivati random encountere zato sto se iskustvo prvenstveno dobija iz kvestova a ne od neprijatelja. Nije ovo Diablo.
Kamera mora da bude fiksirana za party. Ipak je ovo NWN. Sta bi dobio njenim defiksiranjem??? Warcraft???

gde pise da random encounter podrazumeva samo borbu... dough... a nisam ni znao da ih je diablo imao (a cini mi se da nije)... u ostalom neko je jos pre spominjao da su oni implementirani u igri...

da kamera nije fiksirana mogao bih lepo da razgledam malo mapu radi lakshe orijentacije, ovako je mnogo naporno s obzirom na brzinu kretanja ekipe...
 
ajd recite sta obsidian kao ekipa ima iza sebe :) kotor2 i nwn2... to sto su pojedinci bili u ekipama koje su napravili par legendarnih igara ( i radili na njihovim otkazanim nastavcima, cak i otkazali neke nudge nudge) ne chini njih same legendarnim.... na njima je tek da se pokazu , po mogucstvu sa sasvim novom igrom a ne nastavkom...
Pa dobro, upravo su prvi put napravili solidnu igru, daj im malo kredita. Sačekajmo Dragon Age, mislim da će im to biti prva igra...osim ako nisam pobrkao pa to ne radi neko drugi!?

btw mislio sam da ce kretanje po velikoj mapi biti slobodno a ne samo po predefinisanim putnjama... jel neko mozda susreo kakav random encounter :)

btw super bi bilo da su ubacili vise tzv. floating text-a, znate one komentare npcjeva... tako je retro :d
Od jedno 30+ prebacivanja po mapama jednom sam imao random encounter sa nekim krimosima. Mada, nisu ni morali da ih stavljaju jerbo ih pregazim kao slon travu dok trči za kikirikijem. Možda će posle biti nekih ozbiljnijih encountera.

P.S. pošto vidim da su neki već u Neverwinteru, recite mi da li će opet biti smora kao u 1. činu NWN1 ili će se brzo izaći iz grada? Kako vidim, čim tu ima tuce distrikta miriše mi ovo prvo :(




gde pise da random encounter podrazumeva samo borbu... dough... a nisam ni znao da ih je diablo imao (a cini mi se da nije)... u ostalom neko je jos pre spominjao da su oni implementirani u igri...

da kamera nije fiksirana mogao bih lepo da razgledam malo mapu radi lakshe orijentacije, ovako je mnogo naporno s obzirom na brzinu kretanja ekipe...
Nikakvih encountera nisam imao (osim unapred predefinisanih, koji te vode na druga mesta) sem jednog sa razbojnicima, kao što sam gore napisao. Inače, za preglednost mape pristisnite M, pojavi se velika mapa celog regiona u kome se trenutno nalazite, pregledna i izuzetno fina, samo zauzima mnogo ekrana.
 
Poslednja izmena:
jep tu je ex glavni baja BISa pod cijim vodjstvom je otkazan fallout 3 i baldurs gate 3...
jedini vredan tamo je chris avellone, tu je jos par njih koji su radili icewind dale

Da ali nije on otkazao te naslove vec Interplay koji je propao zbog nesposobnosti njihovog rukovodstava. Tj te igre nisu otkazane vec je Black Isle zatvoren jer je Interplay otiso pod stecaj. Kako je vlasnistvo nad svim sto su Black Isle ikad radili kao i sve ono na cemu su radili a tu spadaju i Jefferson engine u kome se ako se ne varam radio novi Baldur's gate 3 kao i dosta poodmakla verzija Fallouta 3. Tako da ljudi koji su sad u Obsidianu i verovatno pod glavnim bajom mislis na Fergus Urquhart-a najmanje krivi za sve sto se desilo. Inace Obsidian je zeleo da otkupi licencu na sve sto su prethodno radili ali na zalost Interplay ( koji se sveo na jednog coveka Herve Caen-a jer su svi ostali pa cak i kafekuvarice napustile firmu jer nisu dobijali platu mesecima) je to prodao drugim firmama.
 
P.S. pošto vidim da su neki već u Neverwinteru, recite mi da li će opet biti smora kao u 1. činu NWN1 ili će se brzo izaći iz grada? Kako vidim, čim tu ima tuce distrikta miriše mi ovo prvo :(
Ovde je sve koncentrisanije a i nisu tu svi disktrikti. Uglavnom,

SPOILER!

pоšto možeš da biraš da li ćeš da igraš na strani lopova ili milicije, nije dosadno.

Inače, za preglednost mape pristisnite M, pojavi se velika mapa celog regiona u kome se trenutno nalazite, pregledna i izuzetno fina, samo zauzima mnogo ekrana.
Krš, a ja sve vreme kliktao na Area Map u donjem meniju :d

Doduše, sad mogu da ga sisam ovako zaglavljen dok ne izađe novi patch :(
 
Poslednja izmena:
Da ali nije on otkazao te naslove vec Interplay koji je propao zbog nesposobnosti njihovog rukovodstava. Tj te igre nisu otkazane vec je Black Isle zatvoren jer je Interplay otiso pod stecaj. Kako je vlasnistvo nad svim sto su Black Isle ikad radili kao i sve ono na cemu su radili a tu spadaju i Jefferson engine u kome se ako se ne varam radio novi Baldur's gate 3 kao i dosta poodmakla verzija Fallouta 3. Tako da ljudi koji su sad u Obsidianu i verovatno pod glavnim bajom mislis na Fergus Urquhart-a najmanje krivi za sve sto se desilo. Inace Obsidian je zeleo da otkupi licencu na sve sto su prethodno radili ali na zalost Interplay ( koji se sveo na jednog coveka Herve Caen-a jer su svi ostali pa cak i kafekuvarice napustile firmu jer nisu dobijali platu mesecima) je to prodao drugim firmama.



zapravo jeste Feargus otkazao rad na falloutu 3 ´99. godine (kao jedna od objashnjenja je bilo da nije bio grafichki zadovoljan izgledom i da treba da bude 3d) i tim prebacio da radi na tupavom icewindaleu :) ako sam nesto pratio, pratio sam tadasnja desavanja... u ostalom interplay nije bio zadovoljan cetvorogodishnjim radom na bg3 pa je otkazan, ne kazem da je iply sjajan (daleko od toga) nego se moralo naci kompromisa, kakva steta da propadne toliki rad... ako nesto ne treba da me neko poduchava to je istorijat i razlog propadanja BISa, kakav sam nolifer tada bio :d

sorry sa off, nece biti vise

hvala na infou filipu, znam za mapu citam i ja tipove na loading screenovima ;) ali mi nesto i nije pregledno... valjda je sve stvar navike
 
Poslednja izmena:
sto se kamere riche meni bi vise prijala da mogu da je mrdam gde god hocu a ne da je fiksirana za ekipu (to samo po potrebi da se ukljuchi)

"Free Camera" pogled radi bash to, tj. daje mogucnost skrolovanja po celoj mapi, kao recimo u Baldur's Gate 2.

jel neko mozda susreo kakav random encounter

Ja sam imao 2 za sada, ali mislim da su oba bila vezana za pricu.
 
Inace Obsidian je zeleo da otkupi licencu na sve sto su prethodno radili ali na zalost Interplay ( koji se sveo na jednog coveka Herve Caen-a jer su svi ostali pa cak i kafekuvarice napustile firmu jer nisu dobijali platu mesecima) je to prodao drugim firmama.

FYI, Josh Sawyer je nedavno rekao da je Obsidian otkupio prava na vecinu stvari koje su radili za Interplay kao BIS. Imaju npr. celokupan Baldur's Gate 3 i Fallout 3 (prica + art) kao i dosta toga iz prethodnih igara tipa Icewind Dale 2. ,)

Ovo se moze videti i u NWN2 gde je dosta ikonica za spell-ove preuzeto direktno iz Icewind dvojke, sto je dobra stvar zato sto izgledaju odlicno.
 
moze li neko da napise koliko igra zauzima na hardu???
 
BTW, u vezi spoiler-a, zar nije lakshe da koristite tagove predvidjene za to?

[spoiler]vash tekst[/spoiler]

Primer:

Ovo je spoiler.
 
Mene zanima da mi neko poredi igru npr sa Titan Questom, ili sa svima poznatim Diablom 2

Nisam neki veliki ljubitelj RPG-ova, prvi deo nisam igrao, pa me zanima ako neko moze da napravi neko poredjenje, da znam dal da "nabavim" igru ili ne :)
 
pa nema gotovo nikakve veze sa pomenutom dvojkom.... oni su chist hack&slash... ovde imas questove koje mozes prichom da reshish!!1!eleven a i ad&d je... pre je kao kotor nego li dva koja si spomenuo

hvala lurkeru, cu da probam chim sledeci put krenem da igram, nikako da nadjem vremena ovih dan dva
 
gde pise da random encounter podrazumeva samo borbu... dough... a nisam ni znao da ih je diablo imao (a cini mi se da nije)... u ostalom neko je jos pre spominjao da su oni implementirani u igri...
Kada sam spomenuo diablo nisam mislio na random encountere vec na dobijanje iskustva.
 
ma nofrx... vazno je da se igra ;)
 
Pošto sam malo odmakao da dam svoje mišljenje o igri :)

Igra kao igra, solidna je. U odnosu na keca je boolja, pogotovo u odnosu na 2. ekspanziju, odnosno Hordes of the Underdark, ali i u odnosu na original. Imam utisak da je sve na menjem nivou u odnosu na keca. Gomila vremena je uglavnom potrošena na tupave i pretežno besmislene dijaloge, a kamo sreće da je to sve. Svaka mapa je manja od mapa u NWN1, dungeoni su smešni i sastoje se uglavnom iz 1 nivoa socijalno dizajniranog, sve što se nalazi je beskorisno, kao i ono što se kupuje. Priča je možda dobra, ali je ispričana na užasan način. Na početku imitira kao da karaktera neko goni, a doživeo sam jedan jedini susret sa neprijateljima. Forsira se besmisleno blelbetanje sa NPCovima, a gluma je užasna, uz par časnih izuzetaka. Došao sam u Neverwinter i već sam level 7, pri čemu sam Aasamar ili tako nešto, koji se sporije leveluje. Znači da sam već, otprilike, između trećine i polovine igre, sudeći po levelima? Mape Neverwintera su 2-5 puta manje od onih iz keca, kvestova ima neuporedivo manje, generalno sve je nekako slabije u odnosu na keca. Sistem mapa preuzet iz Baldura je totalno beskoristan, pošto niti ima random encountera niti ima potrebe vraćati se na lokacije kad se jednom prođe kroz njih. Izuzetak je ako se želi posle ko zna koliko igranja proveriti da li 1 ili 2 karaktera imaju nešto novo da kažu, a i to što imaju nije ništa specijalno, i oni se nalaze na 1 ili 2 od 12 otvorenih mapa.

Nadam se da će druga polovina da izvadi igru. Za sada 3 od 5.
 
Kazes u prvoj rechenici da ti je igra bolja od keca, a onda se iz ostatka teksta da zakljuciti da ti je u svemu gora od keca :d
 
FYI, Josh Sawyer je nedavno rekao da je Obsidian otkupio prava na vecinu stvari koje su radili za Interplay kao BIS. Imaju npr. celokupan Baldur's Gate 3 i Fallout 3 (prica + art) kao i dosta toga iz prethodnih igara tipa Icewind Dale 2. ,)

Ovo se moze videti i u NWN2 gde je dosta ikonica za spell-ove preuzeto direktno iz Icewind dvojke, sto je dobra stvar zato sto izgledaju odlicno.

E, pa ovo nisam znao:D Pa onda su mozda glasine o novim rpg-ovima koji rade i tacne.
Nego ja dobijam u levom donjem uglu, tamo gde je onaj box sa textom, pa preko njega jos jedan crni box bez teksta da li to jos neko ima i da li je o neki bug.
 
I meni se to jednom desilo, probaj da resizeuješ prozor, ili escape pa se vrati, ili tako nešto.
 
nazalost dijalozi su izgleda totalno beskorisni... totalno razocharenje je da dobijash manje exp-a ako posao odradish dijalogom (intelligence chekc) nego li fajterski :(

koliko procitah tu i tamo, craftovanje je beskorisno jer ne mozes da napravis nista bolje od onog sto mozes da kupis

2filip neko reche da je max lvl 60, tako da mozda imas jos malo do trecine igre :)

u ostalom chisto sumnjam da su igru pravili da bude chist single, pa i original je bio njesra u singlu a u multiju su se svi razbijali... i naravno toolset je u ovom sluchaju polovina igre.... nwn je i zapocheo trend da otvara mogucnost da igrachi sami prave zanimljive module za rpg, developeri su svesno na to isli... na neki nacin sam to i ocekivao....

nekako sam opet ochekivao vise rpg a manje avanturu
 
nazalost dijalozi su izgleda totalno beskorisni... totalno razocharenje je da dobijash manje exp-a ako posao odradish dijalogom (intelligence chekc) nego li fajterski :(

koliko procitah tu i tamo, craftovanje je beskorisno jer ne mozes da napravis nista bolje od onog sto mozes da kupis

2filip neko reche da je max lvl 60, tako da mozda imas jos malo do trecine igre :)

u ostalom chisto sumnjam da su igru pravili da bude chist single, pa i original je bio njesra u singlu a u multiju su se svi razbijali... i naravno toolset je u ovom sluchaju polovina igre.... nwn je i zapocheo trend da otvara mogucnost da igrachi sami prave zanimljive module za rpg, developeri su svesno na to isli... na neki nacin sam to i ocekivao....

nekako sam opet ochekivao vise rpg a manje avanturu

Eh, da, i crafting je socijalan :) Generalno, nema šta da se kupuje, bukvalno. Sve je manje više isto, a ono što je bolje nema potrebe kupovati jer će se ili kad tad naići na isto ili slično, ili je skupo zbog neke beskorisne stvari (npr. armor od 14k koji samo daje bonus protiv Giants protivnika). U suštini, možda bi i vredelo juriti par itema, ali je problem što je borba laka, odnosno samo igranje, pošto svako može opušteno da zagine, a uvek će preživeti barem neki karakter, nakon čega će se ostali oživeti. Gine se tek kad karakteri svi izginu, a ko je zaginuo u borbi nakon nje se "osvesti", a potom je dovoljno samo odmoriti se.

Hvala za hint o levelima, btw :) Uplašio sam se da će to biti kao u kecu. Nadam se da će igra potrajati (na Gejspotu kažu da traje pedesetak sati).

Voodoo, izađe li ti iz distrikta sa novim patchem? :d
 
Izađoh đoku, sad su bleklistovali DT 4.06 a SR7.Stop i procyon ne pomažu :\
 
Poslednja izmena:
Koliko ja videh ti apgrejdovi jedino menjaju neke module nijedan od njih ne dira izvrsni fajl sto je veoma bitno jer onda moze da se iskoristi i druga opcija od ponovo napunjenih bar kod mene radi sa 1.01
 
Poslednja izmena:
Evo i ja se posle 3 dana odvojih od igre i mogu reci da sam odusevljen ispunila mi je sva ocekivanja.
Kretao sam 6 puta iz pocetka jer nikako da nabodem klasu sa stilom igre koji mi odgovara, igrao sam sve klase u kecu ovde mi se cini na 1. pogled da je ranger malo nerfovan tako da mozda nije najbolji izbor za pocetak. posle paladina, fightera, drood-a wizarda prebacioi sam se na warlocka i moram reci da je odlican.Mozda mi tako izgleda zato sto ga nije bilo u kecu al stvarno je extra za igranje samo treba da se pazi sta se uzima od invocationa.
Prica mi je za sada extra nisam puno odmakao jer sam puno pocinjao, odradio sam mauri u ukrao coin od onog neeshkinog na L.
Vidim da se mnogi zale na kameru uopste ne mislim da je kamera lose moze se podesiti kako god vam odgovara kao sto ne rece naviknes se. Za one koji vole navigaciju preko wsad preporucujem da ako mogu nameste sens. za to u meniju ako najdu (ja nisam nasao) jer je ovako dosta nekontrolisano i brzo.Savetujem da se dosta prica sa likovima koje vodite ako imate vremena jer se dobija pozamasan xp cak iako se to ne prikazuje nakon sto je dialog gotov primetio sam da sam dosta brze dobio lvl (posle samo par creepova a onda isto to bez dialoga pa sam zavrsoi qiest pre lvla) Za one koji nikad nisu igrali NWN ne preporucujem da se 1. put difficulty dize preko normal jer protivnici umeju (ne)prijatno da iznenade tako da ucestali save ne bi bio los :p .
To sto je receno za craftovanje slazem se, bar je tako u pocetku ne treba se zamarati s njim.
Dobro izbalansiran party je jako bitan i ne ocekujte da cete igrati sve vreme s likom koga ste napravili ako vidite da ne moze pull onda na tanka pa uleci 1. i slicno jer nema komande da se oni zalecu cim im se ucini da vide nesto.
Grafika je vrlo zadovoljvajuca ipak je znacajan napredak u odnosu ka keca. Primecujem da dosta featova fali jel zna neko zasto? A i dopada mi se sto su featovi podeljeni u grupe, lakse se odrediti...
Steta stvarno sto je dobar deo muzike preuzet iz keca, daleko od toga da je losa al nekim je dosta da po 1000. put slusaju istu a da gasim necu :)
Kao sto rekoh prica mi se dopada jedino sto ima malo sablona tipa: zasto si onom liku step son a ne son, pa recimo hijerarhija medju neprijateljima i sa lvlom otkrivanjem sve veceg zla, silver shards gather them all....words of power any1?
Al sve u svemu sjajna stvarno sjajna igra i cujem da je 60 lvl cap extra i ja sam se kao filipenko (koji ubedjen sam kritikuje igru malo vise nego sto misli da treba al ajd necu da pominjem njegov oblivion) zabrinuo kad sam cuo 20.
Onaj ko rece da su dijalozi beskorisni pa ako juris vise xp-a jesu al dobri su za aligment koji pratis/juris.
Odoh opet da se igram i da kao sto rece Toxic bice rpg 2006.
naravno da ce biti bez prave konkurencije.
 
^^
kako da mu budes sin ako uzmes dwarfa :p zar mislis da bi elf spavao sa nekom bradatom zenkom :p

ovaj, sad proshmurah po forumima, i vise nisam siguran da je max lvl 60 kao sto je neko pre mene spominjao na onom velikom threadu :( moz neko da potvrdi...

inache za kraftovanje itema vazi da moras sam da isprobavas razne nasumicne kombinacije, bez recepta, da bi dobio nesto unikatno.... ima li zapravo neko vremena za to :) ako neko pokupi nesto interesantno nek postuje

jel neko stigao da pravi svoje utvrdjenje :) danas sedam da igram konacno :D

btw. filipe ako ti je igra laka (a jeste), tj borba uvek postoji sladjer za tezinu :)
 
Poslednja izmena:
kako da mu budes sin ako uzmes dwarfa zar mislis da bi elf spavao sa nekom bradatom zenkom
Pa dobro nikad se ne zna... :D
salim se, pa jeste i to je tacno al ce verovatno biti na kraju da si ti neko cudo koje je doslo iz $^&%$*^ a da ni sam to ne znas i zato si takav kakav si ....
 
Nazad
Vrh Dno