Šta je novo?

NWN2 - oficijelna spika [no spoilers]

Obratite paznju na autora slike, njegovo ime treba da asocira na grckog boga mora i plovidbe a ne na onog pijanog robota iz Futurama-e. Dalje, da bi demon uspeshno sagledao sliku mora biti star najmanje 406 godina. Sem toga treba se reshiti pakosnih i-de-e opcticara koji demonu kvare vid. :)

BTW, sto se tice performansi kod mene se igra vuce u 15-25 FPS na medium setovanjima. Najsporije je napolju dok u unutrashnjosti (kuce, krchme, tamnice itd.) FPS ide znatno vishe. Inace, bilo je josh gore ali od kad sam disable-ovao Water Refractions/Reflections i stavio Shadows na low igra radi podnoshljvo. Bah, a komp mi je terao Oblivion i Dark Messiah bez problema na medium/high. :mad:

EDIT - zaboravih da napomenem, za merenje FPS-a stisnite tildu "~" i u konzoli otkucajte "showfps".
 
Poslednja izmena:
Kako gde, ja imam primetne probleme samo i isključivo u močvarama, na drugim mestima radi lepo.
Inače slika radi uvek, ne znam šta ovaj filipenko priča :)
 
Svaka cast za ovo izrazavanje u vezi demona i ponovo napunjenih :D Nemojte samo direktno da pitate i da dajete direktan odgovor, znate pravila foruma.

Ja sam jedva docekao da probam NWN2 (jos uvek imam NWN instalrian i nisam stigao da ga dovrsim). Graficki je mnogo bolji, zahtevniji ali mislim da to i nije tako strasno.

Ono sto me i dalje iritira je - KAMERA. Ok, ajde u NWN1 nisu znali kako da je naprave da valja, ali zasto u NWN2 ne valja? Tj. totalno je ista kao u NWN1 (ispravite me ako gresim) i to me strasno iritira. Dzaba dobra prica, mogucnosti i lepa grafika kada jedna tako bitna stvar i dalje ne funka kako treba :(
 
Kamera baš nema veze sa kecom... tamo je bilo preglednije i mogao si više da odzumiraš, ovaj default strmi ugao je vrlo naporan...
 
ma sta fali kameri ... naviknes se !
evo ja recimo kada se krecem drzim pritisnut levi taster misa (pojavi se sitna mala strelica koja navodi lika) a sa strelicama na tastaturi rolam kameru "u letu" levo ili desno ... mada se u igri i neseckas toliko slobodno, cesto zapocne fight, a onda mozes namestiti kameru kako oces uz pauzu ... :)
 
To 'rolanje' kamere pomocu strelica je tek pain in the ass... Ne znam, meni je kamera, cak i onako traljava, u NWN1 bolja.
 
Ja tek danas dobijam igru, to u Herceg Novom ide malo sporije ali nije ni ovo kasno. Mnogo ocekujem ond NWN 2, iskreno mene po onome sto sam vidio na netu podsjeca na Temple of Elemental Evil.
Za one koji su probali igru: Da li se kamera moze fiksirati kao u Baldur`s Gete 2(pod tim uglom i da se ne pomjera)?
Da li je realno:
Recommended System Requirements

* 3.0 GHz Intel Pentium 4® or AMD Athlon® equivalent
* 1.0 GB RAM
* ATI Radeon X800 or NVIDIA GeForce 6800 or higher

i da li je to dovoiljno za igranje na medujum detelje?
 
Poslednja izmena od urednika:
Treba, zbog čega se neki od nas drže ponovonapunjenih, po sistemu što je puno to je dobro, što je slikano to je kuso. Pored toga, slika ponekada ne funkcioniše, valjda joj fali boje, šta li već...

Aha, onda cu ipak da ostanem sa slikom u multikoloru. Jeste 7 giga al' radi... :D

@levit: Mislim da mozes da namestis pratecu kameru. Dovoljna ti je ta masina.

EDIT: Ipak moraju da se iskljuce opticari. :wall:
 
Poslednja izmena:
Kod mene ne moraju. nForce4-410 čipset.

@levit: jeste dovoljno i za igranje na high, sa senkama na low.
 
solidna igra bash.. za ovih 2-3 sata ... vrlo interesantno biranje onih bozanstava sta li vec, i mislim da u toku igre ce oni dati par situacija koji ce biti originalni... cisto sumnjam da su ih ubacivali tek reda radi...

grafika, ruznjikava manje vise za danashnje pojmove, ali to prestanes da primecujes posle sat vremena

muzika sjajna... meni licno mnogo bolja nego u originalu

interfejs skroz okej, radijal je gej :p

ma koliko god skeptichan bio prema nwnu nisam ni primetio kad je proletelo 3 sata... a to je valjda dobar znak

a i ono sto rece starter topika uvodna animacija je totalno mamoje*achka :d ne secam se da sam skoro odgledao neku koja te prosto zaintrigira da igras...

jedini bug koji sam do sada susreo, je da ponekad nestanu zvukovi iz okruzenja, ili se chuje neki tup dubok zvuk kada udjem u neku kucu...

borba je okej, samo mi se chini da se npcjevi i neprijatelji mnogo priblize jedni drugima u toku borbe pa mi je problem da razaznam ko je ko :)

fino sve u svemu...
 
Prebaci u opcijama zvuk sa Software Light na Software Full ili EAX.
 
Kako preko tastature da promenim koji mi je nivo pojasa aktivan? Pre je to moglo preko CTRL, SHIFT ili ALT tastera.
 
Prebaci u opcijama zvuk sa Software Light na Software Full ili EAX.
e vidis ja sam bas morao obrnuto jer imam budjavi SoundMax (na mamoj*backoj ploci), ali uskoro stize Audigy4 ;)

@levit
sta je tebe podsetilo na TOEE, kada si video NWN2 ? ... to sto su D&D RPG ili grafika :d
 
Baš je krš nedostatak radijalnog menija... a i u kecu si mogao da examinuješ svaki predmet i da dobiješ detaljne informacije. A ovde, dođem i vidim zombie warriora. I šta onda, kako ja da znam koji mu je imunity na šta i da li ima neke osobine podignute.
 
Pa drzis desno dugme na zombija pa mu kazes Examine.

Nasao sam gde se menja pojas: SHIFT + 1-0.
 
solidna igra bash.. za ovih 2-3 sata ... vrlo interesantno biranje onih bozanstava sta li vec, i mislim da u toku igre ce oni dati par situacija koji ce biti originalni... cisto sumnjam da su ih ubacivali tek reda radi...

Koliko je meni poznato, bogovi su ubaceni uglavnom zbog Spell Domein-a za Cleric klasu. U Forgotten Realms-u svako bozanstvo drzi neki portfolio i na osnovu toga se odredjuje koji domain Cleric odredjenog boga moze da izabere.

muzika sjajna... meni licno mnogo bolja nego u originalu

Dobra je, mada sam primetio da je par track-ova reciklirano iz keca. Inace, meni licno se najvishe svidja track koji se aktivira pri borbi... nekako me podseca LoTR soundtrack (konkretno na "The Bridge of Khazad Dum" ono kad beze od Balrog-a). :,,:

borba je okej, samo mi se chini da se npcjevi i neprijatelji mnogo priblize jedni drugima u toku borbe pa mi je problem da razaznam ko je ko

Drzi "Z" onda se neprijatelji highlight-uju crveno, companion-i zeleno a neutrals plavo. Ovo ujedno i oznacave sve aktivni objekte u igri. Ista fora kao "TAB" u kecu, ne znam uopste sto su menjali raspored tastera.
 
Sacekaj, pa to i ne bi smelo da se zna...mislim na sta su protivnici imuni i slicno. Kad igras rpg uzivo ti nemas pojma da li ce tvoj napad imati nekog efekta na protivnika dok ne probas i dok ti game master ne kaze da li si uspeo da naneses damage ili je protivnik imun i slicno.
 
Dobra je, mada sam primetio da je par track-ova reciklirano iz keca.
Čuj "par trackova"... evo me u Neverwinteru, i koliko sam primetio do sad, pa jedno 75% muzike je copy/paste iz keca.
Ali kao što rekoh, i bolje - em ove nove nisu ni prineti starima jer se sastoje od recikliranih "rifova" iz fantazijskih igara, em stare podsećaju na stari dobri Neverwinter 1 :)
Cwelle je napisao(la):
Pa drzis desno dugme na zombija pa mu kazes Examine.
Ladno :d
Ne bih ovo izvalio do kraja igre, hvala ti puno :)
Znači tako se priča sa henchmenima :D bolje to da su stavili kao default right-click action, a ne targetovanje...

Evo ga u manualu još jedan način: shift + right-click na objekat.
 
Poslednja izmena:
Evo sad mi radi bez disejblovanja bilo cega. :smash: Neznam sta mu bi...
Za henchmene mozes da kliknes na zemlju pa da kazes svima sta da rade (stoje, napadaju...).
 
Poslednja izmena:
Ono sto me i dalje iritira je - KAMERA. Ok, ajde u NWN1 nisu znali kako da je naprave da valja, ali zasto u NWN2 ne valja?

Bash tako, kamera sux a$$! Vec posle sat vremena igranja osecam bol u ruci od konstantnog rotiranja i tiltovanja. Najgore je to sto kad konacno nadjem ugao koji mi savrsheno odgovara ili slucajno pomerim misha na dole pa opet sve pokvarim ili prodjem pored nekog veceg objetka (tipa glomazne zgrade) sto iz nekog razloga resetuje kameru.

Uglavnom smara nevidjeno. Voleo bih da ima opcija da se fix-uje tile kamere kad jednom odaberem ugao koji mi odgovara a da rotacija ostane, kao sto je bilo u kecu. Cackao sam po podeshavanjima ali tako neshto nikako nisam uspeo da namestim. :(
 
Kako igra odmiče, sve je zanimljivije. Samo kad prođoh one dosadne kripte, kad sam ušao u grad svanulo mi je :)

Lurkeru, proveri šta rade switchevi Enable ScreenEdgeCameraMove i Enable ScreenEdgeCameraTurn u nwnplayer.ini fajlu u My Documents.
 
Poslednja izmena:
probaj ovo:
edit your nwnplayer.ini
change "CameraFollowAlways=0" to "CameraFollowAlways=1"
 
Probao sam sve te opcije ali nazalost ni jedna od njih ne reshava moj problem. Da pojasnim, koristim "Top Down" pogled i hocu da iskljucim samo tilt kamere po vertikali tj. kad pomerim misha gore ili dole da se ne menja ugao. Rotacija levo-desno treba da ostane, to je korisno. Uglavnom, navikavam se polako ali smara sto se kamera cesto resetuje iz cista mira, najcesce posle neke cutscene sekvence mada se desi da pobrljavi i sama od sebe. :trust:

BTW, sad videh da se na zvanicnom forumu dosta ljudi zalilo na kameru pa ce valjda biti ubacena josh neka podeshavanja u narednom patch-u.
 
Zanimljivo je to kako je neko iz tima koji je pravio igricu uopste mogao da pomisli da je kamera ok implementirana :) Ono yebote dosad su svi koji igraju igru popljuvali kameru pa se chovek zapita kako je to nekome moglo da valja :d
A nije da treba mnogo truda da bi se kamera dovela u red ili da se bar obezbede parametri za custom podesavanje...
 
Pa Obsidian uvek hoce da se razlikuje od drugih, tako i po pitanju kamere. To me podseca na rivalitet Apple i Microsofta.
 
Poslednja izmena:
^^
ih, kao da su napravili 10ak igara pa da se tako moze generalizovati :) ovo im je tek drugi naslov... i to drugi nastavak...

2 lurker i vodoo, snashao sam seu medjuvremenu, hvala na savetima....

meni je mnogo prijatniji ovaj UI od prethodnog... nazalost nemam vremena da igram intezivnije...
 
@G!!!
pa nisu bas 10-ak igara ali su napravili dosta + uvatili su se da prave nastavak igre koja je jako dobro prosla (NWN) tako da su dobili, po meni, vruc krompir u ruke :)
mada kad pogledam jedino gde kamera funkcionishe skroz super je iz prvog lica ili u starijim RPG naslovima koji su bili 2d pa je kamera skroz fiksirana, ali to nikad nece biti u NWN-u
 
Obsidian ima itekako veliko iskustvo iza sebe i ne verujem da im je ovo bio vruc krompir. Nisam previse odmako ali mi vec sad deluje kao bolja igra od NWN1. Mada ja i nisam bio prevelik fan NWN1. Ne znam koliko vas zna da je u pocetku NWN1 planiran samo kao multipleyer igra i onda su se u poodmakloj fazi rada na igri dosetili da bi vise prodali da imaju i single player igru, pa su je zbudzili z brda sdola. Barem je meni takav utisak odavao NWN1.Jedino sto i ovde fali je mozda mesto za jos dva lika u partiju. Nekako sam naviko na partije od 6 ljudi.
 
Poslednja izmena:
ajd recite sta obsidian kao ekipa ima iza sebe :) kotor2 i nwn2... to sto su pojedinci bili u ekipama koje su napravili par legendarnih igara ( i radili na njihovim otkazanim nastavcima, cak i otkazali neke nudge nudge) ne chini njih same legendarnim.... na njima je tek da se pokazu , po mogucstvu sa sasvim novom igrom a ne nastavkom...

sto se kamere riche meni bi vise prijala da mogu da je mrdam gde god hocu a ne da je fiksirana za ekipu (to samo po potrebi da se ukljuchi)

btw mislio sam da ce kretanje po velikoj mapi biti slobodno a ne samo po predefinisanim putnjama... jel neko mozda susreo kakav random encounter :)

btw super bi bilo da su ubacili vise tzv. floating text-a, znate one komentare npcjeva... tako je retro :d
 
ajd recite sta obsidian kao ekipa ima iza sebe :) kotor2 i nwn2... to sto su pojedinci bili u ekipama koje su napravili par legendarnih igara ( i radili na njihovim otkazanim nastavcima, cak i otkazali neke nudge nudge) ne chini njih same legendarnim.... na njima je tek da se pokazu , po mogucstvu sa sasvim novom igrom a ne nastavkom...

Pa nije bas pojedinci bolje bi bilo reci skoro ceo tim Black Isle-a je tu, normalno sa jos par novih ljudi. Jednostavno nisu mogli da zadrze ime Black Isle zato sto je to bio studio koji je bio u vlasnistvu Interplay-a.
 
Vrh Dno