Ostoja
Čuven
- Učlanjen(a)
- 27.07.2004
- Poruke
- 3,279
- Poena
- 795
Moja oprema
- CPU & Cooler
- Ryzen 5600 + Scythe Mugen 5 B
- Matična ploča
- Gigabyte B550 Aorus Pro AC (AX210 mod)
- RAM
- 2x16GB Kingston Fury Beast 3200
- GPU
- Sapphire Pulse RX 6650 XT
- Storage
- Hynix PC711 512GB NVMe + WD Purple 4TB
- Zvuk
- Denon PMA-260 + Canton Fonum 601
- PSU
- EVGA Supernova P6 650W
- Kućište
- Black Widow + 3x Arctic P12 Silent
- Monitor
- AOC Q3279VWFD8
- Mobilni telefon
- Motorola G72
- Pristup internetu
- Optički internet
Ok, ovo ocigledno ne radi kako sam mislio da radi (da nekako dodatno uposljava neiskoriscene GPU cikluse kad si CPU bound), jer zapravo nema dodatnog rendera. Mislio dam da je veca magija u pitanju . Ovo je interpolacija kao na TV, ali preko OFA hardvera i sa AI koji adaptivno moze da se nauci kako da interpolira za specifican scenario.
Znaci on renderuje 2 "prava" framea, a onda ode nazad, uporedi i fejkuje taj frejm izmedju (ili sa DLSS4 vise frejmova izmedju). To objasnjava veliki input lag, jer ti na ekranu prikazuje ono sto se zapravo desilopre dva frejma izmedju dva prava frejma, a ne trenutno stanje. Ja sam mislio da on nekako radi prediktivni render sledeceg frejma (to je ona pomenuta magija) na osnovu AI analize dotadasnjeg gameplaja. Mnogo sam optimistican
Sad kad znam sta je, ne svidja mi se jos vise, ali bih voleo da vidim (probam) uzivo na nekom high refresh monitoru, posto tu percepciju input laga ne mogu da imam preko review-a...
Znaci on renderuje 2 "prava" framea, a onda ode nazad, uporedi i fejkuje taj frejm izmedju (ili sa DLSS4 vise frejmova izmedju). To objasnjava veliki input lag, jer ti na ekranu prikazuje ono sto se zapravo desilo
Sad kad znam sta je, ne svidja mi se jos vise, ali bih voleo da vidim (probam) uzivo na nekom high refresh monitoru, posto tu percepciju input laga ne mogu da imam preko review-a...
Poslednja izmena: