Light
Cenjen
- Učlanjen(a)
- 18.09.2012
- Poruke
- 466
- Poena
- 170
V-Sync On u drajverima cisto sluzi kao fps cap. Ranije je to bilo default stanje, tj. kad bi se koristio G-Sync, uvek je postojao default fps cap koji je jednak maksimalnom refresh rate-u, sto je i logicno, jer G-Sync i moze efektivno da funkcionise samo dok je fps vrednost u okviru refresh rate-a koji monitor podrzava.
Problem je bio sto je nekima smetao odredjeni input lag koji se javljao kad bi se fps izjednacio ili jako priblizio max refresh rate-u (sto je pretpostavljam bio V-Sync efekat). Tada se i pojavila preporuka da se ingame fps cap ili neki external capper podesi na malo manju vrednost od max refresh rate-a (http://www.blurbusters.com/gsync/preview/).
Kasnije je NVIDIA uvela mogucnost da se uz G-Sync izabere opcija V-Sync Off ili On (http://www.geforce.com/whats-new/articles/g-sync-gets-even-better), bas zbog onih koji preferiraju sto manji input lag, po cenu da fps prebaci max refresh rate i eventualno dodje do mini tearing-a. Ovo je opcija koju je prvo omogucavao FreeSync.
NVIDIA generalno preporucuje da se koristi V-Sync On u drajverima uz G-Sync. Ne znam da li je to samo da bi postojao fps cap i gaming bude tearing-free ili postoji jos neki razlog. Licno, jos uvek testiram obe opcije, ali po meni, jedino razlika moze da bude znacajna za neku FPS igru koja moze da se tera na 144+ fps.
Problem je bio sto je nekima smetao odredjeni input lag koji se javljao kad bi se fps izjednacio ili jako priblizio max refresh rate-u (sto je pretpostavljam bio V-Sync efekat). Tada se i pojavila preporuka da se ingame fps cap ili neki external capper podesi na malo manju vrednost od max refresh rate-a (http://www.blurbusters.com/gsync/preview/).
Kasnije je NVIDIA uvela mogucnost da se uz G-Sync izabere opcija V-Sync Off ili On (http://www.geforce.com/whats-new/articles/g-sync-gets-even-better), bas zbog onih koji preferiraju sto manji input lag, po cenu da fps prebaci max refresh rate i eventualno dodje do mini tearing-a. Ovo je opcija koju je prvo omogucavao FreeSync.
NVIDIA generalno preporucuje da se koristi V-Sync On u drajverima uz G-Sync. Ne znam da li je to samo da bi postojao fps cap i gaming bude tearing-free ili postoji jos neki razlog. Licno, jos uvek testiram obe opcije, ali po meni, jedino razlika moze da bude znacajna za neku FPS igru koja moze da se tera na 144+ fps.