Šta je novo?

NVIDIA ForceWare - diskusija, pitanja, linkovi

Mozes ko ja da dobijes BSOD a drugo nista se nedobija :d
 
Da podelim sa vama svoja iskustva, ako neko naiđe na sličan problem:
560 Ti, prošle sedmice mi je ponudio da apdejtujem drivere na 296.10, što sam i uradio. Do tada nisam imao nikakvih problema sa kompom.
Dva dana posle toga, prilikom gledanja youtube klipa i prebacivanja u full screen, slika se zamrzava i javljaju se grafički artefakti na ekranu, jedino reset je pomogao.
Sledećeg dana to se ponovo dešava pri prebacivanju youtube klipa u full screen, posumnjao sam da postoji neki hardverski problem, npr memorija na grafičkoj ili tako nešto.
Instalirao sam 3d mark 2011 i vrteo malo, nije bilo nikakvih problema pa sam ipak isključio hardversku grešku.
Danas se opet desilo na youtube-u u full screen-u, ovog puta sam proguglao malo i našao gomilu ljudi na forums.nvidia.com koji imaju sličan problem, krive nove drivere i preporučuju da se revertuje na raniju verziju.
To sam i uradio, nadam se da više neće biti ovih problema.

isti problem, ista karta, ista verzija drajvera. Znaci samo prilikom surfovanja odjednom se pojave neke roze strafte i linije koje se pomeraju sve dok se ekran ne ugasi i to je to. U proseku se desavalo 2 puta dnevno i to samo prilikom surfovanja. Vratio sam se na prosle drajvere 295.73 i za sada (da kucnem u drvo) vec 24h nema nijednog problema koji je licio na onaj. Ono me zesce smaralo, ugasi monitor i samo restart ili gasenje pomaze a posle mi obrise sve "kukije" :)
 
Ovo zvuci jako zanimljivo ali mi nekako ovaj "adaptive VSync" zvuci prevazidjeno pored ovog "frame rate target". Koliko kapiram obe opcije rade istu stvar.
 
Ovo neki ozbiljniji drajveri, kada cak konacno i ima fps boosta za single graficke a ne veciti sli. Probao sam bf3 i cini mi se da je malo fluidnije, cak ni kad odmakne partija fps ne opadne dosta kao sa 296 verzijom. Ali i dalje imam onaj bug sa refresh rate-om koji se vuce od 290 serije, da svaki put kada sam u igri mora da ga vratim korak nazad pa korak napred da bi se refresh pogodio i nasao desktop vrednost.
 
Ovo zvuci jako zanimljivo ali mi nekako ovaj "adaptive VSync" zvuci prevazidjeno pored ovog "frame rate target". Koliko kapiram obe opcije rade istu stvar.

Adaptive Vertical Sync - dinamički sinhronizuje na frekvenciji osvežavanja monitora, a kada frame rate padne ispod te vrednosti drajver se trudi da isprati taj frame rate sa sinhronizacojom.

Frame Rate Target - ovde korisnik zadaje frekvenciju ali ne vidim smisao ukoliko ta vrednost nije umanožak frekvencije osvežavanja monitora.
 
Poslednja izmena:
Adaptive Vertical Sync - dinamički sinhronizuje na frekvenciji osvežavanja monitora, a kada frame rate padne ispod te vrednosti drajver se trudi da isprati taj frame rate sa sinhronizacojom.

Frame Rate Target - ovde korisnik zadaje frekvenciju ali ne vidim smisao ukoliko ta vrednost nije umanožak frekvencije osvežavanja monitora.

Izgleda mi da ako npr. na bilo kojoj od ovih opcija forsiram refresh monitora dobicu prakticno istu stvar. Sta li se desava ako se ukljuce obe u isto vreme?

edit: za Frame Rate Target pise:"and frame rates can be capped to the monitor’s refresh rate, preventing tearing without enabling VSync". Znaci radi kao VSync ako je frame rate iznad osvezavanja monitora ali ne pise sta se desava ako padne, da li se onda ponasa kao novi ili kao stari VSync?
 
Poslednja izmena:
Desavace ti se isto kao pre kada nemas ukljucen vsync...framerate ce da pada ili da raste, ali nece da prelazi fps cap koji mu odredis. I to je sve.
Po meni ta FPS limit opcija je vrlo korisna kad se igraju igre sa suludim framerate-om, narocito u menijima (Alan Wake od novijih). Tu fps ode na 900+ i zavojnice krenu da piste...

Adaptive vsync se "trudi" da FPS ne opada kao do sada - ako grafika ne moze da izgura 60fpsa (60hz monitor), onda se odmah sasece na 30 - i tu se oseti iznenadni lag...to bi trebalo da ovaj adaptive vsync malo popegla jer ne sasece fps na pola. I kad je FPS ispod 60Hz ponasace se u sustini isto kao fps limiter (tj kao vsync OFF) .

Ne vidim potrebu da se koristi oboje, FPS limiter je ok kada se nema graficka koja moze da tera vsync i/ili kad korisnik ne zeli da ga ukljuci a opet nece da mu pisti nesto u kucistu recimo... Takodje, cesto se u igrama javlja input lag kad se koristi vsync, tako da ovaj fps limiter zna da pomogne u tim situacijama. I to je otprilike to...
 
Poslednja izmena:
BETA drajveri 301.24:
301.24 Windows 7 x64l
Rekease notes:
This is the first unified driver from the R300 family of drivers (versions 300.00 to 301.99).

GeForce R300 drivers are packed with new industry-leading, GeForce-exclusive features as well as some really nice performance increases in top games.

New in R300 Drivers:

New GPU Support – Adds support for the new GeForce GTX 680, the fastest, most efficient GPU ever built. Explore GeForce GTX 680 and its new SMX architecture on GeForce.com.

Performance Boost – Increases performance for GeForce 400 Series and 500 Series GPUs in several PC games vs. GeForce 296.10 WHQL-certified drivers. Results will vary depending on your GPU and system configuration:

GeForce GTX 570/580:
Up to 23% in Just Cause 2 with SLI
Up to 21% in The Elder Scrolls V: Skyrim
Up to 17% in StarCraft II with SLI
Up to 14% in Far Cry 2 with SLI
Up to 9% in Bulletstorm
Up to 7% in Civilization V
Up to 6% in Deus Ex: Human Revolution with SLI
Up to 6% in Dragon Age 2 with SLI
Up to 5% in Metro 2033 with SLI
Up to 5% in Total War: Shogun 2

GeForce GTX 560/560 Ti:
Up to 20% in The Elder Scrolls V: Skyrim
Up to 15% in Just Cause 2 with SLI
Up to 13% in Far Cry 2 with SLI
Up to 12% in Bulletstorm
Up to 11% in Civilization V
Up to 10% in StarCraft II with SLI
Up to 9% in Batman: Arkham City
Up to 4% in Deus Ex: Human Revolution with SLI
Up to 4% in Dragon Age 2 with SLI
Up to 4% in Metro 2033 with SLI
Up to 4% in Total War: Shogun 2

NVIDIA FXAA Technology – shader-based anti-aliasing technology available from the NVIDIA Control Panel that enables ultra-fast anti-aliasing in hundreds of PC games. FXAA delivers similar quality to 4x multi-sample antialiasing (MSAA) but is up to 60% faster, enabling substantially higher performance in games. FXAA is supported on all GeForce 8-series and later GPUs. Note: This feature is disabled for games that already have built-in support for FXAA. Visit GeForce.com to learn more.

NVIDIA Adaptive Vertical Sync – dynamically enables vertical sync based on your current frame rates for the smoothest gaming experience. Adaptive VSync is supported on all GeForce 8-series and later GPUs. Visit GeForce.com to learn more.

NVIDIA Frame Rate Target – dynamically adjusts frame rate to a user specified target. Support for this feature is enabled via third party applications via NVAPI. Visit GeForce.com to learn more.

NVIDIA Surround Technology – Adds the following new Surround capabilities. Visit GeForce.com to learn more.

Add in a fourth accessory display to get access to your email, web, or other applications while you game.
Maximize an application to a single physical display when in Surround mode (enabled by default).
Confine the Windows Taskbar to the center display (enabled by default).
Enable bezel peeking – a feature which enables users to temporarily ‘peak’ behind the monitor bezels using a hotkey (Ctrl + Alt + B). This feature is designed to be used in conjunction with bezel corrected resolutions.
Add or remove resolutions from the list of Surround resolutions (only those selected will be available to applications).
Full center display acceleration for single wide display modes (center display must be connected to the master GPU).

NVIDIA SLI Technology – Adds or updates the following SLI profiles:
Alan Wake
Call of Juarez: The Cartel
Counter-Strike: Global Offensive
Deus Ex: Human Revolution - The Missing Link
Left 4 Dead
Orcs Must Die!
Portal 2
Risen 2: Dark Waters
The Darkness II

NVIDIA 3D Vision – Adds or updates the following 3D Vision profiles:
All Zombies Must Die! – rated Fair
Ghosts 'n Goblins Online – rated Good
Oil Rush – rated 3D Vision Ready
Postal III – rated Good
Rayman Origins – rated Good
SevenCore – rated Fair
Stacking – rated Good
Unigine Heaven Benchmark v3.0 – rated 3D Vision Ready
Wargame: European Escalation – rated Good
Warp – rated Good
Wings of Prey – rated Fair
Krater – rated Poor

Other Details

Installs PhysX System Software v9.12.0213.
Installs HD Audio v1.3.12.0.
Supports OpenGL 4.2
Supports DisplayPort 1.2 for GeForce GTX 680.
Supports multiple languages and APIs for GPU computing: CUDA C, CUDA C++, CUDA Fortran, OpenCL, DirectCompute, and Microsoft C++ AMP.
Supports single GPU and NVIDIA SLI technology on DirectX 9, DirectX 10, DirectX 11, and OpenGL, including 3-way SLI, Quad SLI, and SLI support on SLI-certified Intel and AMD motherboards.

Dakle, FXAA, Adaprive Vsymc i Frame Rate Limitier za sve... Nadajmo se i kraj desktop TDRova.
 
Poslednja izmena:
meni sve lepo radi na 295.73 nemam razloga da kvarim :D
 
Ja sam inst. nove drajvere da vidim kakav je Adaptive Vsync. To jednostavno nije Vsync, tearing na sve strane, samo kada je fps zakucan na 60 onda radi.

Hmm,ali kako si ih instalirao, da li si ih stavio preko starih drajvera ili si odradio clean install ? Liči mi da su ti ostali repovi od prethodnih drajvera, zato ti se to dešava. Ako grešim, unapred se izvinjavam.
 
Zasada - ovde nova beta radi odlično. Adaptive Vsync ne eliminiše tearing - samo omogućava da nemaš dropove sa 60 na 30 fps. MadVR ne radi s novim drajverima, ako ga neko koristi - treba isključiti use separate device for presentation. Nisam imao desktop ili browsing TDRova zasada.
 
Puce drajver u operi :mad: U pitanju je 301.24. Ne vredi, ne mogu da naprave krsten drajver, pa to ti je. Vracam ja na 290.53 i ne cackam vise ono sto radi kako treba.
 
Instaliraj 295.73, ja ga koristim od kada je izasao i nemam nikakvih problema, cak mislim da je ovo verovatno najbolji vga drajver koji sam ikada imao.
 
Probao i njega, vecina igara radi losije. Poslednji whql drajver koji radi kako treba je 275.33, a 290.53 radi isto vrhunski samo je beta.
 
Isto puca (firefox i chrome) i kod mene plus bsod. Imam trenutno 295.73 (ne pucaju al ni oni nisu ok jer imam probleme u nekim igrama). Imao sam jedne al nemogu da se setim koji su bili a radili su stvarno dobro. Probacu 290.53. Radili su najbolje u ovim igrama u kojim imam probleme.
 
Meni lepo rade, 300.10.
U heavenu dobio par poena vise, kod premotavanja filmova nema huka..
 
ima li neko problema sa 560ti i 290.10 drajverima u BF3???

razmisljam da predjem na njih,posto sam za sada na 295.xx koji rade dobro,ali mi se cini da mi BF3 radi losije nego sa beta
 
stavio,bf3 radi mnogo tecnije sa manjim oscilacijama u fps-u...

a da li ce biti zakucavanja u lisici,videcemo uskoro...
 
Ja nisam imao TDRova odavno - 295.73 i 301.24 rade bez problema. 301.24 imaju problem koji sam video na par mesta - a to je da se drajver zaglupi i ne diže 3D klok do maksimuma - recimo, igrate BF3 i klok padne srednju vrednost i više ne ide gore. Dešava se retko, doduše i restart ga rešava.
 
Sto se tice max klokova meni se desava u darksiders i izlazak iz igre, bez restarta i opet pokretanje igre sve proradi normalno. Inace nema normalnog drajvera posle 275.33, svi pucaju :mad:
 
Ako ti svi pucaju sa GTX460:
1. nevalja karta
2. nevalja sistem

treceg nema, jer ljudi sa gtx460 nemaju problema
 
Stavio 290.1 i posle nekih sva sata bf3 sve normalno.Iskljucim igru i udjem u my comp,samo cepnu tdr,zamrznu komp,i to dva u razmaku od monit.Posle restarta sve normalno.Sve sam instalirao po propisu.Videcemo sta ce dalje biti
 
Vrh Dno